schnelle Lieferung

Pünktlich uns sehr schnelle Lieferung. Einen halben Stern Abzug, weil die Shopseite nicht auf deutsch verfügbar ist.

• Wissen und Rat k.A.

Zoals gebruikelijk is het bestelde product weer snel geleverd.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & advies N.v.t.

zeer goed geholpen snelle service en vakkundigheid

zeer goed geholpen zowel telefonisch als ter plaatsen

Goes verder geholpen

Bij aankomst hebben ze mij nog goed verder geholpen zelfs na sluitingsuur.

• Levering N.v.t.

Sehr zufrieden

Sehr gute Kommunikation, freundlich und sehr schnelle unkomplizierte Abwicklung. Kann ich nur empfehlen

• Wissen und Rat

kennis van zaken, snel gestuurd, in 1x keer goed!

Deskundige een vooral aardige mensen die het ook leuk vinden om mee te denken met de klant.

• Kennis & advies

Geweldige service voor betaalbare prijs

Vlotte levering en service

• Kennis & advies

excellent services and excellent communication

I ordered goods from Front Runner and Nomad Fox. Quick answer to all questions regardless of working hours: The goods arrived very quickly and problem loss.

• Doporučili byste nás? Ano
  • dodávka
  • Sdělení
  • Znalosti a rady Nelze aplikovat

Sehr freundliche, zuvorkommende und kompetente Beratung und saubere Durchführung der Arbeiten.

Excellent communication

I really admired the fast reply and fully detailed explanations for my inquiries. It was really helpful upon deciding what suitable for me.

• Delivery
  • Communication
  • Knowledge and advice

Zeer aardige en deskundige mensen

Zeer goed te woord gestaan en een erg fijn gesprek gehad over mijn wensen qua bepakking van mijn auto. Ze denken echt met je mee. Goede levering en communicatie.

• Kennis & advies

Top service van een uitstekend team !

4x4 center heeft mijn oude dakrek gedemonteerd en een nieuw geplaatst. Alsook de Led lampen die reeds op het dak stonden verplaatst en gemonteerd op het nieuwe rek. Ik heb geluisterd naar hun advies (waar ik erg blij mee ben !) om een Road Shower te plaatsen. Wat een top apparaat ! Heel erg blij mee ! Verder zijn ze ook erg flexibel m.b.t bestellingen en leveringen. Ik rij graag vanuit Oost-Vlaanderen naar deze shop in Nederland. Het zijn de km’s echt waard !

• Kennis & advies

Bestelde producten worden snel geleverd. Op mail wordt snel gereageerd en ik ben netjes (proactief) op de hoogte gehouden van de status van backorders. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.

Zeer behulpzaam en flexibel

Vitrifrigo compressor koelkast bij hen gekocht. Situatie ter plekke bekeken qua mogelijkheden. Achteraf wilde nog iets aanpassen. Gelijk door 4x4 Center actie uitgezet en het kon nog aangepast worden. Communicatie verloopt goed en betrouwbaar. Fijne zaak om mee te handelen.

Profissionalismo

Atenciosos, preocupados , profissionais, vou voltar sem dúvida...

• Você nos recomendaria? sim
  • Entrega
  • Comunicação
  • Conhecimento e conselho

Top service !

Erg behulpzaam. Flexibel. Communicatie loopt heel vlot !

• Levering N.v.t.
  • Kennis & advies

Ze hadden niet alle kleuren op voorraad waardoor ik verplicht een kleur heb gekozen die niet mijn voorkeur was.

• Kennis & advies

Zoals het hoort, maar zelden meemaakt.

Perfecte ervaring gehad! Gebeld op vrijdag of een product op voorraad was. Ze hebben het direct zelf gecontroleerd en besteld en dinsdag erna werd het thuis afgeleverd.

• Kennis & advies N.v.t.

Eerlijk, meedenkend en een vakkundig bedrijf

Uiteraard gaan ook hier dingen niet altijd 100%, maar hun inzet is dit wel. Altijd klaar om te helpen, altijd meedenken voor wat past bij wat de klant vraagt. Persoonlijke benadering is wat Stef van 4x4center.nl siert. Prachtig bedrijf!

Gentilezza e attenzione

Ho comperato un piccolo accessorio, per una mia vecchia veranda, nelle comunicazioni sono stati gentili e premurosi. Il prodotto è arrivato in ottime condizioni ed era bene imballato. grande cura nel dettaglio. Grazie ancora

• Ci consiglieresti? Si
  • Consegna
  • Comunicazione
  • Conoscenza e consigli

Goedkoop snel en probleemloos

Een dikke 10!

• Communicatie N.v.t.

Vriendelijke bediening

Ze staan je graag te woord Geven goed advies

• Kennis & advies

Great product, quality and service

Very pleased with my order of the QuickPitch Shadow awning. The quality of the awning looks great - only downside is that it doesnt come with any mounting brackets. Very quick shipping at competive costs.

• Delivery
  • Communication
  • Knowledge and advice

Koeerkt, jó ár, gyors. Viszont nincs angol nyelv választási lehetőség

Nincs angol nyelvű megjelenés

• Ajánlnál minket? Yes
  • Szállítás
  • Kommunikáció
  • Tudás és tanács

Sehr Kompetent, schnelle Lieferung, nur zu Empfehlen

Nach einer Email meinerseits bekam ich umgehend Antwort auf alle meine Fragen. Über den Preis wurden wir uns einig, und der Versand war innerhalb von 2 Werktagen sogar nach Deutschland erledigt. Die Markise kam gut Verpackt auf einer Einweg Palette bei uns an. Der Fahrer war so freundlich und hat sie zusammen mit mir noch in den Hof getragen.

Over 4x4center.nl

De beste onderdelen en uitrusting voor uw 4x4-auto vindt u bij 4x4center.nl! Wij combineren een zeer compleet assortiment met passie, kennis en liefde voor het vak. Met een decennialange ervaring in de branche van offroad voertuigen, selecteren we onze producten zorgvuldig en kunnen we u een goed advies geven. Daarnaast bent u altijd welkom in onze werkplaats en showroom, waar u zelf onze producten kunt zien en ervaren, en waar we standaard ruim 1500 producten op voorraad hebben. Indien gewenst kunnen wij hier zelfs uw accessoires voor u op uw 4x4 monteren! Dagelijks breiden wij ons productaanbod verder uit en voeren we gesprekken met leveranciers wereldwijd. Op die manier komen we tot een zorgvuldige selectie van kwaliteitsproducten: producten die aansluiten op de wensen van onze klanten!