Excelente servicio y total confianza.

Tras un cruce de emails, finalmente me decidí por posiblemente uno de los mejores toldos existentes en el mercado. Son los únicos distribuidores de los productos de Quick Pitch en Europa y gente de fiar y con trato al cliente excelente. Stef fue mi asistente y lo hizo todo muy fácil para mí. Sin duda volveré a confiar en 4x4center.nl.

• ¿Nos recomendarías?
  • Entrega
  • Comunicación
  • Conocimiento y asesoramiento

Goede, eerste, ervaring met 4X4-center.nl

Bij 4x4-center.nl een koelkast gekocht voor mijn auto. Keuze al eerder zelf gemaakt, dus geen gebruik gemaakt van 'Kennis&Advies' De bewuste koelkast is snel en goed geleverd, ook onder de huidige omstandigheden. Goede, prettige en vooral duidelijke communicatie. Dat is, helaas, wel eens anders. Kortom, prettige ervaring en wat mij betreft een aanrader.

• Levering
  • Communicatie
  • Kennis & advies N.v.t.

Sehr gute Beratung,Preis und Versand

Immer wieder gerne Alles TipTop

Sehr gutes Angebot und sehr freundliche, kompetente Beratung

Umfangreiches Angebot im Shop. Abholmöglichkeit vorhanden. Die Beratung war sehr gut und man fühlt sich gleich gut aufgehoben.

vlot contact en goede opvolging. Beslist tot een volgende keer!

vlot contact en goede opvolging. Beslist tot een volgende keer!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende service voor een goede prijs

Duidelijke en gebruiksersvriendelijke website. Vriendelijke en adequate communicatie. Vragen worden snel beantwoord. Bestelde spullen waren zeer snel beschikbaar. Enige minpuntje was dat om een digitale factuur gevraagd moest worden.

Prima service en snelle verzending

Excellent

Uitstekende communicatie en vervolg op afspraken

...

Goede service, vriendelijk personeel

Heel prettig

Prima service, denken mee en een gedegen advies.

Prima service, kwamen met een oplossing voor de montage van een lier waar ikzelf nog niet aandacht had. Vriendelijk en beleefd. Mis alleen in de webshop de keuze om goederen af te halen.

Great Service & quick delivery

Very competent service, fast shipping (2 days to Austria), very customer orientated troubleshooting process

top

top , besser geht nicht!!

Vakmensen, perfecte service

Voor Landcruisers is dit het perfecte adres met goede spullen, eerlijk advies en zeer kundige monteurs. Altijd perfecte service

Goede service,goed advies,top produkt

Goed te woord gestaan, snelle levering. Betrokken.

Zeer vriendelijk geholpen en professioneel advies

Ontzettend vriendelijk geholpen over diverse producten die we willen gaan gebruiken in onze Blue Bird camper bus. En meteen een top koelbox van SnoMaster aangeschaft, de CL80. Hier gaan we zeker terug komen. Wat een mooie collectie top producten. Al veel camping/caravan winkels afgelopen en nooit de juiste spullen kunnen vinden. maar deze steekt er ver bovenuit. Een aanrader

Goede en snelle service

Klantgericht

Fijn bedrijf met oog voor detail en zeer klantgericht.

very credible

very fast, both in answering questions to products, and in delivery super cute to write with.

geweldig klantvriendelijk bedrijf met goede service.

Het bedrijf denkt mee in oplossingen. Medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam. Verkopen kwaliteitsproducten en zijn goed geinformeerd over de producten zodat ze deskundig advies kunnen geven.

Top service, zeker 5 sterren

Vlotte bestelling en afhandeling. Werd zelf nog terug gebeld omwille van een fout die ik had gemaakt bij de bestelling. Gelukkig heeft 4x4center dit gezien anders ik had het verkeerde ontvangen. Volgende items die ik nodig heb komen zeker van 4x4center. Zelf een kleine persoonlijke bedankt kaart in de doos was een leuk detail. Zeer tevreden klant.

fijn contact

Goed service, correct contact , vlotte afhandeling goede feedback en aftersales.

Beste service ervaring.

Dit is een professioneel bedrijf dat 100% met de klant meedenkt en alles doet wat in hun vermogen ligt om de klant tegemoet te komen. Toyota 4x4 gekocht en die is netjes op en top afgeleverd. Zeer zeer tevreden. Dankjewel

Snelle levering, goed product.

Leuke attentiekaart.

Prima ondersteuning

Leren kennen via bol.com.snel geleverd en vriendelijke service

Over 4x4center.nl

De beste onderdelen en uitrusting voor uw 4x4-auto vindt u bij 4x4center.nl! Wij combineren een zeer compleet assortiment met passie, kennis en liefde voor het vak. Met een decennialange ervaring in de branche van offroad voertuigen, selecteren we onze producten zorgvuldig en kunnen we u een goed advies geven. Daarnaast bent u altijd welkom in onze werkplaats en showroom, waar u zelf onze producten kunt zien en ervaren, en waar we standaard ruim 1500 producten op voorraad hebben. Indien gewenst kunnen wij hier zelfs uw accessoires voor u op uw 4x4 monteren! Dagelijks breiden wij ons productaanbod verder uit en voeren we gesprekken met leveranciers wereldwijd. Op die manier komen we tot een zorgvuldige selectie van kwaliteitsproducten: producten die aansluiten op de wensen van onze klanten!