Klant is koning gevoel

Klantvriendelijke en adequate dienstverlening. Een verwisseling van aantallen van bestelde artikelen werd direct opgepakt en kosteloos gecorrigeerd (en snel). Enige dat ik miste was een bevestigingsbericht na plaatsen van online bestelling.

Snel,correct en vriendelijk

Goede snelle service met Persoonlijke touch

Prima assortiment

Beetje lange lever tijd maar verder goed geholpen wel flinke kosten voor Paypal

Totaal ontzorging!

Ik heb een Front Runner roofrack gekocht voor mijn LC150, na een zeer snelle levering werd dit rack vakkundig gemonteerd op de wagen. Het resultaat mag er zijn! 4x4 Center bedankt, zeker tot een volgende aankoop...

Vriendelijk en met aandacht voor de klant.

Prima service, advies en telefonisch goed bereikbaar. Kreeg binnen een aantal dagen vervangend onderdeel onderdeel opgestuurd. Mensen met hart voor de zaak!

Snelle levering en uitstekend materiaal ! Bedankt

Perfekter Service und tolle Menschen - absolut Empfehlenswert!

Ein Familienbetrieb, der "perfekten Service" neu definiert. Man kann es einfach nicht besser machen. Sehr netter persönlichen Kontakt. Tolle Hilfsbereitschaft auch nach Feierabend noch mit aufzuladen oder Fragen zu beantworten. "Geht nicht - gibt's nicht" - ich freue mich schon auf den nächsten Einkauf. Vielen Dank nochmal, macht weiter so!

Duidelijk, snel, en voldoet volledig aan verwachtingen.

Duidelijke, heldere website met breed assortiment. Bij vragen over de mail snel een reactie. De prijzen zijn marktconform.

Snelle en correcte levering. Geen overdadig grote verpakking.

Top Service

Schnelle Antwort im Chat und sehr gute Abwicklung

Auswahl-Qualität-Kompetent-Schnell

Jederzeit sofort wieder. Viel besser als so manch anderer Anbieter, der den Markt bevölkert

Over 4x4center.nl

De beste onderdelen en uitrusting voor uw 4x4-auto vindt u bij 4x4center.nl! Wij combineren een zeer compleet assortiment met passie, kennis en liefde voor het vak. Met een decennialange ervaring in de branche van offroad voertuigen, selecteren we onze producten zorgvuldig en kunnen we u een goed advies geven. Daarnaast bent u altijd welkom in onze werkplaats en showroom, waar u zelf onze producten kunt zien en ervaren, en waar we standaard ruim 1500 producten op voorraad hebben. Indien gewenst kunnen wij hier zelfs uw accessoires voor u op uw 4x4 monteren! Dagelijks breiden wij ons productaanbod verder uit en voeren we gesprekken met leveranciers wereldwijd. Op die manier komen we tot een zorgvuldige selectie van kwaliteitsproducten: producten die aansluiten op de wensen van onze klanten!