Leverdatum kiezen waardeloos

Mooie doos bij jullie besteld om als kado via de post naar iemand toe te sturen. Jullie geven de optie om zelf de bezorg dag aan te geven. Dit gedaan maar vervolgens wordt het gewoon de eerst volgende werkdag al geleverd. Waardeloos. Waarom geef je de optie dan als er toch niks mee gedaan wordt. Kortom de volgende keer bestellen we niet weer iets bij jullie.

super kaas super service

snelle verzending, vandaag besteld morgen in huis. goed gevaccumeerd, prima kwaliteit

Heerlijke kaas met unieke smaak

Gemakkelijk te bestellen, aparte smaken, de beschrijving kan iets nauwkeuriger van de smaak.

Gewoon super goed!

Veel keus en een snelle levering.

Prima kaas, goed vacuüm verpakt & met bijgeleverde vellen kaasvershoudfolie, top!

De bijgeleverde vellen kaasfolie zijn fijn. Ze houden goed rekening met je bezorgwensen.

Ben zeer tevreden. Altijd snel geleverd, al hoef dat niet voor mij. Zeer goed verpakt en blijft zeker goed tot op de vermelde data. Ben maar alleen en besteld steeds voor 50€ dan geen verzendingskosten (Heb een stuk meer, beter dan verzendingskosten) Heb al verschillende keren besteld (ook voor een vriendin) en steeds OKé

Prima geleverde bestelling!

Tip, handig om voortaan even wat kaas versheid papieren er bij te doen!

Snelle levering!

Ik heb 2 stukken oude Beemster besteld, echt super lekkere kaas als je van oud houdt!

Topkwaliteit, snelle levering, zeer professioneel.

Zeer goede ervaringen. Topkwaliteit kaas, uitstekende service, alles perfect verpakt. Ben zeer tevreden !!

prima kaas

smaakte weer als van ouds

top kaas

top kaas en op tijd geleverd ,een aanrader

Snelle levering en netjes verpakt.

Fijne service!

Ik heb een kaas pakket naar een vriendin in Engeland gestuurd en dit kwam snel en netjes aan. Heel erg bedankt voor jullie service!

Doen wat ze zeggen!

Donderdag avond om 23:30 besteld en zaterdag voor 10:30 in huis! Helemaal top!

Lekkere kaas, snel geleverd!

Moeilijk om te kiezen uit het ruime assortiment, dus bestel ik gewoon meerdere soorten tegelijk. Want doordat de kaas vacuüm verpakt wordt, is hij een best lang houdbaar. En altijd snel in huis!

Lekkere kaas snel geleverd

Lekkere kazen en snel geleverd in de zomer zit er een koelpak bij dus ook in de zomer goed te bestellen

Helemaal geweldig

Mijn bestelling werd mooi op tijd bezorgd.En ook heel belangrijk de kaas smaakt heerlijk. Ik zal deze ook zeker weer kopen.

Snelle levering, gewicht klopt ook met wat besteld is.. goede prijs.. prima kwaliteit

super snel en netjes verpakt, vanavond proeven!

super

prima levering

levering was prima in orde maar ik miste wel de benoeming en eventuele beschrijving van de geleverde kazen. Toch zeker voor herhaling vatbaar.

Super snel en lekker

Goede kaas voor een mooie prijs Snel geleverd en alles vacuum verpakt.

PRIMA KAAS

BEN DIK TE VREDEN ,METDE GILDE MEESTERS OP TIJD VERZONDEN EN PRIMA VERPAKT EEN AANRADER

prima kaas

ben een tijdje uit de roelatie geweest ,maar ik ben nu weer terug bij de gildemeesters ,die hebben top producten chapo

Lekker en mooi samengesteldpakket

Lekker en mooi samengesteldpakket

Overzichtelijk site Nette afhandeling Goede aflevering

Over De Gildemeesters kaas

Wij vinden het belangrijk dat we weten waar onze kaas vandaan komt. Zo kunnen we u garanderen dat u alleen maar de lekkerste en beste kazen thuis gestuurd krijgt. Beemster van 't mes is een van die kazen. Een kaas waarbij de kwaliteit en kwantiteit goed in verhouding zijn! Naast de aantrekkelijke prijs ook nog eens vol van smaak. Omdat wij dagelijks samen met de boeren de kazen keuren, hebben wij goede kennis van elke kaas. Onze kaas is een product rijk aan ambacht, waardoor elke kaas zijn eigen verhaal heeft! Kijk vooral rond en laat u verleiden! Voor vragen staan wij graag voor u klaar.