werkt soepel en goed maar ..... verzend/behandel kosten veeeeel te hoog.

Zie kosten

Verkeerde bestelling ontvangen

Foute bestelling ontvangen! Normaal gaat alles goed, maar nu helaas niet. We zullen de bestelling retour moeten sturen. Misschien is de bezorger nog in de buurt? Dan kan hij het pakket mee terug nemen... vriendelijke groet, Saskia van Rees Scheyvenhofweg 12 6093 PR Heythuysen

Geweldig en heerlijk

Is nu de 3e keer dat ik bestel en de kaas is heerlijk, prachtig verpakt en kaaspapier erbij om het in te pakken. Plus snel Verzonden. Kortom heel tevreden.

Ik heb de kaas nog steeds niet ontvangen

Blijft de kaas wel goed als die zolang onderweg is?

Zoals altijd

Veel keuze, netjes verpakt en snel geleverd. Top kwaliteit kazen aan mooie prijzen. Voor mij kaas van bij De Gildemeesters telkens weer. Aanrader.

Lekkere kaas,maar waardeloos verpakt! 75% van de gesesealde pakketten is lek..

Na telefonisch contact wordt me meegedeeld, dat de fout niet bij hen ligt. Et ligt misschien wel aan de Franse bezorging… De kaas wordt m.i. niet adequaat verpakt. Veel te grote doos met te weinig stootbestendige materialen, waardoor de kaas teveel heen en weer schut.

Heerlijke kaas en snel geleverd

Heerlijk

Mooi verpakt ook voor later papier erbij voor in de koelkast. En de kaas smaakt heerlijk. Beter dan de kaas uit de supermarkt, dat is je reinste plastic. Kortom een aanrader, veel keus ook.

Ik bestel regelmatig kaas en dat gaat altijd goed Toen er een keertje iets te weinig gewicht geleverd was, hebben ze dat ruimschoots gecompenseerd met de volgende bestelling. Top zaak

Klantvriendelijk en heerlijke producten

Heel blij met de mogelijkheid om bij de Gildemeesters zulke heerlijke kaas te kunnen krijgen. Vooral de pikant belegen geitekaas vindt je heel zelden in een gewone kaaswinkel. Er wordt altijd vlot gereageerd op vragen en de bestelling wordt snel verwerkt en heb je keurig verpakt met een leuk blad erin met recepten en informatie over de producten en het bedrijf wat erachter zit, bezorgd. Kortom: Een zeer tevreden klant!

Prima verzorgd met zeer goede kwaliteit

Na de mindere ervaring van vorig jaar toch nog een keer geprobeerd en nu is alles perfect verzorgd geleverd. De herhaling volgt.

Heerlijke kaas, netjes verpakt. En mooi kaaspapier erbij. En snel verstuurd. Voor herhaling vatbaar.

Perfect!

Bedankt op de lekkere kaas in de leveringsbox te laten leveren door Post NL!

Nederlandse kazen voor een schappelijke prijs naar het buitenland

Er zijn maar weinig kaas webshops die naar het buitenland leveren, gelukkig is De Gildemeesters Kaas er een met een top assortiment en een schappelijke prijs. Lokaal (Finland) zijn er voor mij maar weinig Nederlandse kazen verkrijgbaar en dat is toch altijd wel een gemis! Fijn om nu weer voor de komende 2-3 maanden van Nederlandse kazen te genieten!

Bij al mijn bestellingen was het ten alle tijden prima. Keurig verpakt en altijd met het advies, vers is lekker, dus eet het snel op. Kwaliteit is top.

Bezorgkosten

Jammer dat er ineens bezorg kosten worden doorgerekend. Al ruim een jaar bestel ik en mn familie hetzelfde nooit bezorgkosten berekend. Nu ineens zonder aankondiging bezorgkosten moeten betalen... jammer dat het zo gaat.

Super kaas!!

Altijd fijn dat het vacuüm verpakt is. En heerlijke kazen :-)

Prima verzorgd en ingepakt!

De kaas was heel goed verpakt met een duidelijke vermelding wat voor soort kaas er in de seal zit. Ook het bijgeleverde papier is prima geregeld. Al met al een goede verzorging van de order en de levering is ook conform de planning op tijd afgeleverd. Alsnog bedankt en vriendelijke groet, Anja en Ed Gerritsen

Vlotte en correcte afwerking

Vlotte afwerking. Degelijke webinterface. Goede betaalfaciliteiten. En wat het aanbod betreft: kwaliteit. Daar moet je niet aan twijfelen.

Gekke geur

Makkelijk te bestellen allemaal dit keer rare chemische geur en gekke smaak voor Beemster kaas jong belegen

Super snelle levering en alles keurig vacuum verpakt

Voor het eerst besteld bij de Gildemeesters en wat mij verbaasde is de supersnelle levering,daarbij alles super verpakt. Ga hier zeker nog meer bestellen dus van mij een dikke 10

goede kaas en ruim assortiment

vanwege koemelk intolerantie eet ik geitenkaas en de gildemeesters hebben hele lekkere geitenkaas die betaalbaar was helaas is het bedrag voor gratis verzenden flink verhoogd en ik nu 6,95 meer moet betalen. jammer voor 60 euro kaas kopen is helaas niet haalbaar voor mij

expérience concluante sauf que tout ce que l on recoit est uniquement en nl rien en francais dommage

très bon rapide bien emballé a recommander un seul petit souci le livre recu avec recette est beau mais pas de francais donc je comprend rien

Heerlijke producten, net verpakt, snelle verzending, top!

Doen wat ze beloven

Stipt op tijd goed verpakt.

Over De Gildemeesters kaas

Wij vinden het belangrijk dat we weten waar onze kaas vandaan komt. Zo kunnen we u garanderen dat u alleen maar de lekkerste en beste kazen thuis gestuurd krijgt. Beemster van 't mes is een van die kazen. Een kaas waarbij de kwaliteit en kwantiteit goed in verhouding zijn! Naast de aantrekkelijke prijs ook nog eens vol van smaak. Omdat wij dagelijks samen met de boeren de kazen keuren, hebben wij goede kennis van elke kaas. Onze kaas is een product rijk aan ambacht, waardoor elke kaas zijn eigen verhaal heeft! Kijk vooral rond en laat u verleiden! Voor vragen staan wij graag voor u klaar.