Hlemaal goed

Wederom een bestelling gedaan, en weer een schot in de roos. We gaan er van genieten!

Grote keuze uit kwaliteitskazen

Snelle levering, goed verpakt en soms iets meer dan het bestelde gewicht.

Snel en super verpakt

Snelle verzending en zeer goed verpakt en een lange houdbaarheidsdatum

weder om prima

altijd tot mijn volle tevredenheid ,goede kwaliteit en verzending

Alle 4 de Beemster van’t mes super lekker en levertijd ook was op 1 dag in België wat super is

Top kazen

Zeer verzorgd verpakt en oog voor details. Inpakpapier erbij, kaartjes en leuk blad.

Altijd een zeer snelle levering van de juiste bestelde kazen.

Aabevolen!

uitstekend

Ik heb al meerdere keren kaas besteld bij de Gildemeesters en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde producten ,dat ik de Gildemeesters 5 sterren geef.

Helemaal geweldig!!!

Zeer snelle levering. Keurig gevacumeerd. Kaaspapiertjes erbij. Coolingpaks ertussen. Helemaal top. En niet te vergeten: heerlijke kaas.

Kaas super snel geleverd. Top ingepakt! Dankjewel

Stipte levering. Goede producten.

Voor het eerst besteld. Keurig verpakt, snel in huis.

Stipte levering en keurig verpakt.

Voor het eerst kaas online besteld. Is prima gegaan.

Heel klantvriendelijk.

Wil eigenlijk niet zo veel zeggen, zoals de meesten mensen ben ik dik tevreden. Als de kaas op is , bestel ik hier zeker weer.

Bestel ongeveer maandelijks mijn kaas daar. Top

Leverdatum kiezen waardeloos

Mooie doos bij jullie besteld om als kado via de post naar iemand toe te sturen. Jullie geven de optie om zelf de bezorg dag aan te geven. Dit gedaan maar vervolgens wordt het gewoon de eerst volgende werkdag al geleverd. Waardeloos. Waarom geef je de optie dan als er toch niks mee gedaan wordt. Kortom de volgende keer bestellen we niet weer iets bij jullie.

super kaas super service

snelle verzending, vandaag besteld morgen in huis. goed gevaccumeerd, prima kwaliteit

Heerlijke kaas met unieke smaak

Gemakkelijk te bestellen, aparte smaken, de beschrijving kan iets nauwkeuriger van de smaak.

Gewoon super goed!

Veel keus en een snelle levering.

Prima kaas, goed vacuüm verpakt & met bijgeleverde vellen kaasvershoudfolie, top!

De bijgeleverde vellen kaasfolie zijn fijn. Ze houden goed rekening met je bezorgwensen.

Ben zeer tevreden. Altijd snel geleverd, al hoef dat niet voor mij. Zeer goed verpakt en blijft zeker goed tot op de vermelde data. Ben maar alleen en besteld steeds voor 50€ dan geen verzendingskosten (Heb een stuk meer, beter dan verzendingskosten) Heb al verschillende keren besteld (ook voor een vriendin) en steeds OKé

Prima geleverde bestelling!

Tip, handig om voortaan even wat kaas versheid papieren er bij te doen!

Snelle levering!

Ik heb 2 stukken oude Beemster besteld, echt super lekkere kaas als je van oud houdt!

Topkwaliteit, snelle levering, zeer professioneel.

Zeer goede ervaringen. Topkwaliteit kaas, uitstekende service, alles perfect verpakt. Ben zeer tevreden !!

prima kaas

smaakte weer als van ouds

top kaas

top kaas en op tijd geleverd ,een aanrader

Over De Gildemeesters kaas

Wij vinden het belangrijk dat we weten waar onze kaas vandaan komt. Zo kunnen we u garanderen dat u alleen maar de lekkerste en beste kazen thuis gestuurd krijgt. Beemster van 't mes is een van die kazen. Een kaas waarbij de kwaliteit en kwantiteit goed in verhouding zijn! Naast de aantrekkelijke prijs ook nog eens vol van smaak. Omdat wij dagelijks samen met de boeren de kazen keuren, hebben wij goede kennis van elke kaas. Onze kaas is een product rijk aan ambacht, waardoor elke kaas zijn eigen verhaal heeft! Kijk vooral rond en laat u verleiden! Voor vragen staan wij graag voor u klaar.