Snelle levering en netjes verpakt.

Fijne service!

Ik heb een kaas pakket naar een vriendin in Engeland gestuurd en dit kwam snel en netjes aan. Heel erg bedankt voor jullie service!

Doen wat ze zeggen!

Donderdag avond om 23:30 besteld en zaterdag voor 10:30 in huis! Helemaal top!

Lekkere kaas, snel geleverd!

Moeilijk om te kiezen uit het ruime assortiment, dus bestel ik gewoon meerdere soorten tegelijk. Want doordat de kaas vacuüm verpakt wordt, is hij een best lang houdbaar. En altijd snel in huis!

Lekkere kaas snel geleverd

Lekkere kazen en snel geleverd in de zomer zit er een koelpak bij dus ook in de zomer goed te bestellen

Helemaal geweldig

Mijn bestelling werd mooi op tijd bezorgd.En ook heel belangrijk de kaas smaakt heerlijk. Ik zal deze ook zeker weer kopen.

Snelle levering, gewicht klopt ook met wat besteld is.. goede prijs.. prima kwaliteit

super snel en netjes verpakt, vanavond proeven!

super

prima levering

levering was prima in orde maar ik miste wel de benoeming en eventuele beschrijving van de geleverde kazen. Toch zeker voor herhaling vatbaar.

Super snel en lekker

Goede kaas voor een mooie prijs Snel geleverd en alles vacuum verpakt.

PRIMA KAAS

BEN DIK TE VREDEN ,METDE GILDE MEESTERS OP TIJD VERZONDEN EN PRIMA VERPAKT EEN AANRADER

prima kaas

ben een tijdje uit de roelatie geweest ,maar ik ben nu weer terug bij de gildemeesters ,die hebben top producten chapo

Lekker en mooi samengesteldpakket

Lekker en mooi samengesteldpakket

Overzichtelijk site Nette afhandeling Goede aflevering

Heel prettig

Toen ik een vraag had via de mail kreeg ik snel antwoord. De bevestiging was ook heel snel. En het openen van het pakket was een feestje

Aanrader

Twee maanden houdbaar, zeer lekker, PostNL levering in België.

Zeer snelle levering en prima producten

Heerlijk op brood en bij een wijntje

Heerlijke kaas

Het is heerlijke kaas, een keer hadden we een stuk met schimmel maar is keurig opgelost.

Superstore

Lekkere kazen, voordelig en snel geleverd. Zeker aangeraden. Top

prima bedrijf

snelle levering en prima verpakt.

Heerlijke kaas

Uitstekende kwaliteit heerlijke kaas wordt snel bezorgt en fijn dat er kaaspapier bij zit het is vacuüm verpakt dus openen en dan kan het in het bijgeleverde papier helemaal top

Veel keus en lekkerrrr!

Ongeveer een jaar geleden zijn wij begonnen om onze kaas bij de Gildemeesters te kopen. Nooit spijt gehad want de kaas is heel lekker, goed verpakt en altijd snel in huis. Hou je van echte boerenkaas en van veel keus dan ben je bij de Gildemeesters op de juist plek.

Als ik bij iedere levering aan beoordeling moet maken vind ik wel vervelend. Elke nieuwe bestelling zegt meer dan genoeg. groetjes van Fons

Excellent service, swift delivery

Great service as ever from Mr van der Laan, with vacuum-packed portions of aged gouda received 3 working days after ordering.

Over De Gildemeesters kaas

Wij vinden het belangrijk dat we weten waar onze kaas vandaan komt. Zo kunnen we u garanderen dat u alleen maar de lekkerste en beste kazen thuis gestuurd krijgt. Beemster van 't mes is een van die kazen. Een kaas waarbij de kwaliteit en kwantiteit goed in verhouding zijn! Naast de aantrekkelijke prijs ook nog eens vol van smaak. Omdat wij dagelijks samen met de boeren de kazen keuren, hebben wij goede kennis van elke kaas. Onze kaas is een product rijk aan ambacht, waardoor elke kaas zijn eigen verhaal heeft! Kijk vooral rond en laat u verleiden! Voor vragen staan wij graag voor u klaar.