Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden met de levering.

Snel en goed geprijsd.

Snel geleverd. Woensdag besteld en donderdag ontvangen en voor een goede prijs.

Snel leveren .Heel goede info

Snel geleverd en prima info verstrekking

Producten werden heel snel geleverd. Er zat alleen geen pakbon bij.

Goede betrouwbare drogist

Alles perfect juist geleverd zoals afgesproken doe zo verder

Prima geregeld

Blijf zo door werken. Ook Post nl precies op de aangegeven tijd afgeleverd.

goeie producten en snel geleverd

incontinentiemateriaal voor moeder supergoed. meestal na t plaatsen van bestelling de volgende dag of na 2 dagen al in huis. mooi verpakt in doos. gewoon super. blij mee

Super altijd heel snel

Snelle levering en zeker niet de duurste

PRIMA

Bijzonder snelle levering via post.nl. Wij zijn zeer tevreden

snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering van producten

is normaal goed.

mijn ervaring is net als bij iedereen bestellen/ontvangen/betalen.

Snel goed

Bestellingen snel geleverd.

Super service en prijs

Gewoon super

Goede service en zeer snelle levering.

Goede service voor een eerlijke prijs

Haal structureel teststrips voor de diabetes van mijn kat. Soms ben ik wat verlaat en ben ik bang dat ik tekort kom.. Maar Medimart levert altijd keurig op tijd! Ook staan ze je netjes telefonisch te woord en reageren ze goed op een per mail gestelde vraag.

Post heel slordig....pakketje goed

Wat betreft het artikel...Heel goed Wat betreft de bezorging.....Het pakket lag buiten op mijn trap..Niet erg netjes vind ik. Mevr.Margaretha Mezieres

Beste mevrouw Mezieres, dank voor uw review. Het spijt ons te vernemen dat PostNL uw pakket zo slordig heeft achtergelaten. We zullen er een melding van maken en hopen dat het een volgende keer zoals gewoonlijk netjes aan de deur wordt aangeboden. Met vriendelijke groet, Jan van Medimart

goede prijs, snel en conform afspraak

ik bestel hier altijd mijn diabetes benodigheden, altijd een keurige levering, altijd snel en voor een scherpe prijs

Goed service

Bestellen en brengen binnen 2 dagen. FANTASTISCH

Product slecht verpakt en beschadigd bij ontvangst

Product onvoldoende veilig verpakt en bijgevolg beschadigd in transport. Mail gedaan met vraag naar nieuw product, maar geen reactie. Zelfs niet na tweede mail.

Geachte mw van den Broeck, Wij hebben uw e-mails in goede orde ontvangen maar niet correct een bevestiging daarvan naar u verzonden. Dat is normaliter wel de bedoeling. Uiteraard lossen we de schade op. Onze excuses voor het gegeven dat wij de indruk wekten u met een beschadigd product te laten zitten. Met vriendelijke groet, Jan van Medimart

Goede ervaringen.

Alles uitgevoerd volgens afspraak

Snelle service.

Goede,en snelle service.

Snel en prijstechnisch heel goed

Mijn bestelling kwan de volgende dag al. En de prijzen zijn ook zeer interessant. Goeie sevice

Ontevreden

Vorige week woensdag bestellen geplaatst, nog steeds geen mail ontvangen dat mijn artikelen verstuurd zijn. Bij een bestelling plaatsen, zetten ze dan tussen 1 en 5 dagen wordt het opgestuurd, maar helaas? Mail verstuurd met de vraag wanneer ik mijn artikelen zal ontvangen, maar tot op heden geen antwoord terug. Jammer, was de eerste keer dat ik hier besteld heb, en onmiddellijk een slechte ervaring. Hoop dat ik mijn bestelde en betaalde artikelen snel zal ontvangen.

Geachte mw Oudsbergen, Uw bestelling wordt heden , met helaas enige vertraging, verzonden. Uw e-mail over uw bestelling van gisteravond hebben wij zojuist pas kunnen beantwoorden. De reden van de vertraging is dat de door u bestelde verpakking uit de handel is gegaan. Deze verpakking hebben wij vervangen door een grotere. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team van Medimart

Over Medimart.nl

Medimart.nl Specialist in medische hulpmiddelen, diabetestestmateriaal, incontinentiemateriaal en wondverbandmiddelen.