Volgende dag al binnen

Prima geregeld

Super snelle bezorging

Super snelle bezorging Ga hier altijd bestellen.

Snelle levering top

Mijn artikel op 17/7 besteld en direct de volgende dag 18/07 bezorgd.

Hele fijne webshop

Hele goede webshop niet duur. En ik had het de andere dag al thuis. Volgende keer bestel ik er weer.

Goede zaak en goed zaken op internet

'S Middags besteld, de volgende dag in huis in een keurig passend doosje.

Goede ervaring

Snelle levering top

fantastisch

Zeer snel geleverd

Helemaal top!

Snel geleverd helemaal top!

Prima levering

Mijn 3 doosjes Accu chek teststrips waren netjes en snel geleverd

Correct en snel

C

Supper

Snelle korecte öen snelle afhandeling

Ik heb FreeStyle Lite strips nodig voor mijn kat met suikerziekte. Alles valt mee, behalve de strips, die zijn heel duur. Maar dankzij een ongelooflijk lieve nederlandse dame die mij met mijn suikerkat aan het helpen is, heb ik Medimart ontdekt, waar deze strips wel nog redelijk betaalbaar zijn. Ik bestel wel altijd via Medimart.be want ik ben woonachtig in België. Ik bestel regelmatig online en heb al overal wel eens iets meegemaakt, maar bij jullie nog nooit. Altijd een piekfijn service. Dank jullie wel !!

Snelle levering en goede service.

Bestel regelmatig diabetes artikelen en wordt altijd netjes afgeleverd. En mocht het zo zijn dat je het sneller moet hebben, dan denken ze met je mee. Ben blij met hun service.

Vlotte levering echter negatieve ervaringen met het ophaalpunt probello te Mijdrecht

Het ophaalpunt is ongeïnteresseerd. Men vraagt niet om de legitimatie en heeft geen avond opening. Beter is om Hoogvliet te Mijdrecht als ophaallocatie te gebruiken.

Goede prijs, snelle verzending helemaal goed.

Alles is mooi op tijd geleverd

Niets op aan te merken

Prima opgezette website, duidelijke instructies en vlotte levering. Meer heb je als consument niet te wensen.

Snelle service, goede aanbiedingen

Snelle service en goed combi deals.

Zeer snelle en correcte levering

Dank voor de snelle verwerking en de volgende dag al de aflevering van mijn bestelling. Ik ben dan ook zeer tevreden. Succes verder TC

vlug en makkelijk bestellen

Producten eenvoudig en snel online bestellen bij Medimart en snelle bezorging. Product wat ik bestel is ook vaak op voorraad dus geen lange wachttijden.

Weimarstraat 228 2562 HR Den haag

Over Medimart.nl

Medimart.nl Specialist in medische hulpmiddelen, diabetestestmateriaal, incontinentiemateriaal en wondverbandmiddelen.