The qr code was not useful with instuction

The instction was bit dufucilt to find with the qr code didn't work the best. But after al set a lit if funnn

geweldig

Wij werken met het thema Nederland in de klas. De molen en de holle bolle gijs zijn een groot succes in de klas. Kinderen hebben geholpen met het bouwen en ze hebben de objecten mooi geschilderd. Hierna kwamen er een hoop vragen over molens en de efteling. Fantastisch.

Leuk en goede producten, makkelijk te monteren en milieuvriendelijk!

Goed!

Prachtige lamp

De lamp voldoet volledig aan onze verwachtingen. Werd in geheel geleverd, en hangt nu te pronken boven de eettafel. Simpel en toch bijzonder.

Hele vriendelijke klantenservice

Ons kartonnen bed kwam heel snel toe. Jammer genoeg ontbrak er 1 tussenschot, toen we dit melden werd er meteen een nieuwe opgestuurd, zeer snelle en vriendelijke service. Jammer genoeg door twee nachten op te slapen was het bed niet zo stabiel en staat er een hoek open. Toch zou ik het product aanraden.

Eerst was ik ontgoocheld!

Ik dacht dat het scherm op de juiste hoogte zou geleverd worden , en niet in 2 stukken . Er werden 4 clips bijgeleverd , maar die kunnen deze niet aan elkaar houden . Oplossing karton op de grond gelegd, de clips op positie gelegd, de kartons goed dik lijm op gebracht , en dan op elkaar geklikt met de clips , aangedrukt en 3 uur laten drogen . Perfect !!.!

Degelijk product!

Makkelijk in elkaar te zetten. Stevig en zelfs ruimte besparend tov andere bedden. Licht gewicht en ligt zelfs lekkerder dan mijn vorige normale bed. Daarnaast is het een spraakmakend onderwerp geweest.. Duurzaam alternatief en zorgt ook voor een glimlach.

Geweldig leuke duurzame lamp!

Zo’n uitvinding, een lamp maken van karton. En blijkt een super mooi licht te geven. Ik ben erg tevreden, lekker duurzaam en erg mooi.

Mooie vormen en snel geleverd!

Ziet er mooi uit en de kinderen vinden het leuk dat ze zelf versieringen (stickers en verven) kunnen toevoegen

Makkelijk en eenvoudig

Prima tijdelijke vervanging van nog te leveren lamellen. Prijs zou nog iets lager kunnen.

Geweldig produkt. Voeldoet aan wat het belooft.

De laptop standaard is stevig en robuust. Alsof het een hightech work station is. Ik zit nu niet meer met gebogen nek..

Lekker duidelijk

Mijn zoon had behoefte aan een duidelijke klok. Die heeft hij. Mama blij ook met de looks kind blij want dit leest makkelijk af.

mooi en stevig

Met in elkaar zetten was het even puzzelen op de handleiding, maar toen ik die snapte was het zo gepiept! Mooie stevige kast, ons mannetje was blij verrast met zijn nieuwe boekenkast! Ps. misschien nog iets om over te stappen naar papieren tape om de doos dicht te plakken ipv plakband?

Toffe kartonnen kast en vriendelijke persoonlijke service

Ik heb de New York vakkenast gekocht en ben er erg blij mee. Omdat er een paar dingen niet helemaal goed gegaan waren met vervoer heb ik persoonlijk contact gehad met de mensen van KarTent. Iedereen die ik gesproken heb heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan en het probleem is goed en netjes opgelost. Blij mee!

toffe spullen, goede klantenservice

Ik heb het boogbed, het nachtkastjte, en het bureau besteld. Alles is razendsnel geleverd, de klantenservice was attent en snel bij vragen, en de spullen zijn enig. Het bed ligt fijn, en het bureau ziet er echt leuk uit. Het nachtkastje ook. Ik ben fan.

Wat een super product

Het product werd binnen 24 uur afgeleverd. De tijdelijke raambekleding was klaar voor gebruik en super sterk. Zelfs de verpakking konden we gebruiken als kamerscherm. Zzo handig als je net verhuisd bent. De prijs is ook top.

Mooi stevig kasteel

Een mooi kasteel en goed stevig. Alleen de loopbrug valt naar beneden en als kindjes daar 1x op gaan staan kan deze niet meer goed dicht.

Super leuke lamp

De lamp is stevig en geeft heel mooi licht.

Leuk huisje

Leuk speelhuisje. Jammer dat zijkanten van de korte kant steeds open gaan bij de ‘flappen’.

Leuk en origineel concept.

Inspirerend.

Van zo'n mooi eenvoudig product zoiets maken waar kinderen super blij met zijn.. Bedankt mag er nog meer figuren verschijnen.

Snel in huis, makkelijk te fixen

Ik heb de stoel gebruikt om te beplakken met foto’s om er een verjaardagsstoel van te maken. Super leuke verrassing geworden!

Nieuwe lampenkap staat geweldig,

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd en staat super. Heel blij mee.

Origineel

Ik heb de klok gekocht. Echter vond ik de wijzers te licht. Als ik op de bank zat kon ik de tijd dus niet zien. Ik heb ze mat zwart gespoten. Het staat mooier en veel duidelijker. Tip!

Perfecte oplossing

Perfecte oplossing