Mooi concept, meedenkende met klant

Ik had de trio bin besteld en vond in eerste instantie het gebruik niet helemaal handig. Samen met de klantenservice gekeken wat anders kon en vervolgens hebben ze dat speciaal gemaakt. Super natuurlijk. Het idee is fantastisch en de creativiteit groot. Echt een jong bedrijf wat voor mij de toekomst heeft.

Simpel, sterk, duurzaam en mooi in zijn eenvoud

Soms is een product gewoon simpel, stevig en mooi in zijn eenvoud, hetgeen bij deze kartonnen laptophouder het geval is. En hij is ook nog duurzaam. Wat wil je nog meer?

Veel meer aarde nodig dan aangegeven

Leuk idee deze grasstoel! Vandaag hebben we het opgezet. In de gebruiksaanwijzing staat dat er 80 lt. aarde nodig is. Dit klopte niet, we hebben er uiteindelijk 180 liter overheen moeten gooien voordat alles vol zat. De aarde blijft niet aan de zijkanten zitten, we hebben hiervoor een frame van gaas gemaakt. Nu heel voorzichtig besproeien en dan maar hopen dat het goed komt.

Beste Greetje, Dank voor je review, dat is behoorlijk wat extra aarde! Ik ga de stoel en deze tekst direct aanpassen. Zal ik een nieuwe versie naar u opsturen als deze klaar is? Groetjes, Jan

Prachtig cadeau maar niet stevig genoeg.

De raket heb ik aan mijn 5 jarige kleinzoon gegeven. Hij was enthousiast , duwde de deur naar binnen en het was gelijk uitgescheurd. Met stevig plakband te repareren maar niet de bedoeling. Wanneer kwetsbare onderdelen zoals deuren en beweegbare delen, beter beweegbaar zijn door versteviging, is het toch echt duurzamer. Ik ben bang dat het dan toch een duurkoop is geworden. Het geheel ziet er mooi en stevig uit, maar het is niet stevig genoeg. Kinderen zijn niet allemaal hetzelfde. De een speelt voorzichtig, de ander doet graag wild of kan niet anders.

Verzenddoos was veel te groot (betreft duurzaamheid kan dat veel kleiner). Verder waren het prima producten, instructies waren wel achterhaald, hierdoor moest ik bellen voor opheldering. Als laatste heb ik beide soort laptop standaarden aangeschaft, de simpelere kruis is hierbij een heel stuk makkerlijker in elkaar te zetten én stabieler. De niet kruis variant zou ik niet nog een keer aanschaffen.

Hallo Thijs, Dank voor je review! Jammer om te lezen dat de doos wat groot was, we proberen ook dozen te herbruiken wellicht dat dat hierdoor kwam. De laptop standaard kruis is wel goed bevallen gelukkig! De instructies gaan we zeker naar kijken! Groetjes, Jan

Mooie lamp, wel twee keer een probleempje gehad, netjes opgelost.

Eerste keer lamp lijm verbinding stuk pakket retour en gerepareerd. Tweede keer een elektrisch probleem daarvoor wordt nieuwe kabel gestuurd. Gelukkig is de service goed dus eind goed al goed .

valt tegen

aanwijzingen wazig afgedrukt zodat constructie fout ging! Door forceren makkelijk gescheurd plankje.uiteindelijk wel goed gelukt.

Beste Pita, Dat is vervelend om te horen! Zou het helpen als wij een nieuw plankje opsturen? Ik hoor het graag! Groetjes, Jan

Een beetje teleurgesteld

Beste , Wij waren ontgoocheld en hadden er meer van verwacht, Het plooien was niet zo simpel , en het deurtje van de raket was al beschadigd . Toch was mijnkleinzoon content .

Hallo Fabienne, Vervelend om te lezen. Zou u wellicht wat foto's onze kant op kunnen sturen zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan? Gelukkig was uw kleinzoon toch content ;) Groetjes, Jan

Super leuke lamp

Goede service leuke lamp

Fabulous

Easy and sustainable

Snel geleverd, degelijke kwaliteit.

Binnen een paar seconden in elkaar gezet en het is een stevig standaard.

leuke betaalbare en originele producten

Inmiddels al meerdere keren bij kartent spullen besteld. De producten zijn zoals omschreven en zeer stabiel. alles wordt netjes verpakt en geleverd. aanrader!!!

Leuke standaard!

De levering liet een paar dagen op zich wachten, maar dan heb je ook wat. Fijne standaard: leuk om te zien, goede hoogte en redelijk eenvoudig in elkaar te zetten.

Hi Jacolien, Excuus dat die wat later is gekomen! Post NL kan soms onze belofte een beetje dwarsbomen. Wel fijn om te horen dat je er blij mee bent! Team KarTent!

Verrassend!

Het product is goed in elkaar te zetten en doet wat het moet doen. Er zijn gelukkig meerdere opties qua hoogte, daar ga ik nog mee 'spelen'. En prachtig basic materiaal!!

De deksels pasten niet op de bakken, ik heb gemaild naar Kartent en ze hebben nieuwe gestuurd. Deze passen perfect. Goede service!

Vlotte service

Mooi product mooie afwerking

Slim bedachte producten

Via een tip op Yammer over een bureau op de webpagina beland met alle producten. Terwijl ik rondkeek met mijn monitor op een leeg wijnkistje zag ik de monitor verhoger. Direct besteld en bevalt prima, monitor op de juiste hoogte en alle kabels en dockingstation passen er mooi onder. Kleine aanpassing: gat voor de doorvoer van kabels gemaakt aan de achterzijde. En passant ook een laptop standaard voor mijn vriendin besteld die klaagt over pijn in de nek en schouders na een lange dag aan haar scriptie werken. Ziet er goed uit, resultaat nog niet bekend. De verzending was prima, zeer compacte verpakking met weinig lucht en duidelijke bouwinstructies. Het karton is perfect gesneden dus zo uit de vorm te drukken.

Prima product, handig

Alles naar wens

Ons zoontje is helemaal blij met zijn winkel cq. restaurant! Na een schildersessie is die nog mooier geworden. Leuk om zo samen bezig te zijn!

Kartonnen sjoelbak, prima kwaliteit en handig weer op te bergen. Alleen de bijbehorende "stenen" zijn aan de lichte kant. Voor kinderen lastig met schuiven.

Goede ervaring

Goed product

Lang leve Kartent

Ik ben eindelijk onderdeel van de kartonnen revolutie. Kartent is een superbedrijf/initiatief. Ik heb een paar jaar uitgezien naar het moment dat ik een serieus te nemen kartonnen meubel in huis zou hebben. Dankzij de kwaliteit en de klant vriendelijkheid/ontvangst aan de Lemelerbergweg is dat nu gelukt. Hulde!

Gaaf huisje, groot succes

Heel leuk. Groot genoeg voor 2 kinderen.

Gaaf spul en supertoffe marketing eromheen

Beveel het 100% aan! Ik had slechts een paar simpele pennenbakjes besteld, maar dat maakt KarTent niets uit. Elk product word klaarblijkelijk met passie overhandigd, hoe klein ook. Leuke verpakking, geinige instructies, een bedankje etc. Mooi ook dat de oude Kartenten die op festivals hebben gestaan zo worden omgetoverd tot nieuwe producten. Re-Up Cycle all the way. Goed bezig lui!

Probleem met het bed, snelle oplossing

Het bed dat ik had ontvangen had zwakke onderdelen en was doorgescheurd. Ik heb binnen een paar dagen nieuwe onderdelen gekregen en ik hoop dat deze het volhouden!