Goede korte termijnoplossing, maar relatief duur.

Leuk concept! Ook fijn dat het gewoon thuisbezorgd kan worden met de pakketbezorging en het niet zwaar is. Het opzetten vergt niet te veel nadenken en gewoon doen. De nadelen van dit bed zijn dat hij kraakt en toch wel relatief duur is ten opzichte van andere goedkope bedden vanwege het kraken.

Ben heel tevreden

Makkelijk in elkaar te zetten, ligt prima. Snelle levering en prima service

Prima geregeld Allemaal!

Genoeg keus, persoonlijk advies en snelle en prima levering.Product geheel naar wens.

Snelle levering en goed product.

Makkelijk in elkaar te zetten. Enige kleine dingetje was dat ik dacht dat de lades bij het bed er standaard bij zaten maar dit niet het geval was en ook niet had gezien hoe je die bij de bestelling erbij kon doen. Maar het zou kunnen dat ik dat over het hoofd heb gezien en ook zonder lades ben ik zeer tevreden over het kartonnen bed :)

Supergoede service

Bij de levering was er 1 product vergeten maar dat werd meteen rechtgezet. Supersnel!

Verrassend

Ik ben zeker geïnteresseerd in nog dingen zoals krabpalen voor katten. Hoor alleen dat niet makkelijk in elkaar te krijgen is.

Makkelijk met 2 in elkaar te zetten.

Licht-gewicht en toch bijzonder stevig. Oogt mooi en bijzonder. Geen idee of de kat van het bed zal kunnen blijven met zijn tanden en klauwen: hij is gek op karton (niet aan gedacht…). Bij vrienden en kennissen veel verwonderde blikken. Ik beveel hen KarTent aan!

Er is nog niets geleverd

Onze bestelling werd nog steeds niet geleverd. Ergens een vergissing met een andere klant, waar wij niets aan kunnen veranderen... graag zo snel mogelijk een oplossing !

Waardeloos karton

Slechte bouw tekening en karton was snel stuk. Viel bij elke speel beweging van ellende uit elkaar.

Beste Laura, Wat vervelend om te horen! Ik probeerde u zojuist te bellen om met een passende oplossing te komen, welicht dat er bij de productie van het vliegtuigje iets mis is gegaan? Ik hoor het graag en los het graag samen met u op! Met vriendelijke groet, Jan

Gemakkelijk, stevig, betaalbaar, en milieubewust.

Slaapt heerlijk, word uitgerust wakker en als kers op de taart is na een week mijn rugpijn met 80% verminderd

Leuke, duurzame artikelen. Bij de bestelling ging wat mis bij de levering maar dat was snel opgelost

Matig

Product is degelijk, maar incompleet geleverd.

Hallo Jasper, Wat vervelend dat er een onderdeel mist. Kunt u mij vertellen welke dit is zodat ik deze kan nasturen? Ik hoor het graag. Gr, Jan

Gewelig!

Erg tevreden.

Het was even puzzelen maar dat doe ik graag

GOED GEREGELD!

Het kartonnen gordijn voldoet prima aan de verwachtingen. Alleen jammer dat ze niet in wit karton leverbaar zijn. p.s. Kan ook zijn dat ik verkeerd gekken heb.

Goeie tip. Wij gaan hier even wat mee doen. Mocht je volgende keer maatwerk willen (of alleen wit ipv bruin karton) kun je ons ook gewoon een mailtje sturen. Vaak kunnen we wel even meedenken :)

Fantastisch vermaak voor kids

De kids op onze bruiloft hebben zich uren vermaakt met de kartonnen burcht

Origineel, maar beperkt gebruik

De doos stond open bij levering De deur moest snel verstevigd worden Wel origineel als cadeau en roept creativiteit bij kinderen op.

Gedreven en zichtbaar

Goed vindbaar online èn echt live contact. De enige die naar karton kijkt als gebruiksvoorwerp ipv verpakkingsmateriaal.

Prachtige lamp met duurzaam materiaal, heel blij mee!

Goede ervaring met bezorging, uiterlijk en werking. Enige wat we misten was een kapje voor bij het plafond (maar mogelijk hadden we die erbij kunnen bestellen?). Heel tevreden!

Service kan niet beter. Zijn zeer goed bereikbaar bij vragen. of

De handleiding ontbrak en het model prullenbak bleek wat gewijzigd te zijn. Maar alles werd supersnel opgelost en mijn vragen werden direct beantwoord.

Wat een tof bed!

Makkelijk in elkaar te zetten, mooie vormgeving. We hadden te weinig onderdelen gekregen, maar dit is snel opgelost.

Hele vlotte communicatie en verzending

Prima bed. Ik heb wel met een medewerker afgesproken dat het bed iets bijgesneden zou worden. Ik was ook verbaast dat het bed al een uur na plaatsen bestelling verzonden werd. Helaas was t niet bijgesneden op de gewenste maat. Dat hebben we zelf gedaan. Verder prima.

Mooi product, voldoet aan verwachtingen

Door een kleine aanpassing in de handleiding, kunnen andere klanten misschien geholpen worden. Bed 140x200. De eerste 3 ‘breedtebalken’ hebben inkepingen die op het 1e gezicht identiek zijn. Dat is dus niet zo….toen moest ik opnieuw beginnen (en dat is met karton niet fijn). Met de aanmoedigingen van mijn kleinkinderen ‘ je kan het oma’ is alles goed gekomen!

Top oplossing!

Moeilijk raam in dakkapel, tijdelijke oplossing een karton er voor: het bevalt zo goed dat het tijdelijke wel eens permanent kan worden. In de avond even het karton voor het raam zetten en in de ochtend opvouwen en onder de bank: heerlijk licht overdag!

Geweldig product! Handig, ecologisch en esthetisch!

Zie hoger