Leuke creatieve producten

Het schoenen opbergrek vondt ik niet helemaal perfect op elkaar aansluiten. Het schaapboekenkastje is super leuk en orgineel.

Niet gevraagde verschillende formaten en diktes geleverd

Niet de gevraagde verschillende formaten en diktes geleverd en kleiner dan bestelde grootte.

Voldeed helemaal aan de verwachting.

Goed bed!

Bed besteld, snelle levering, verdiend een pluim! Het in elkaar zetten was in een uur gebeurd en was goed te doen in m'n eentje. Ik denk alleen dat de stansmachine even geslepen moet worden want ongeveer de helft van de uitsnedes moest ik er zelf uithalen. Dat ging overigens zonder probleem. Verder uitstekende kwaliteit, ik ben dik tevreden!

Cadeau gedaan

Als cadeau gegeven aan twee kleine meisjes. Ze vonden het fantastisch en hebben meteen mooi versierd met de crayons en alle mogelijkheden van het kasteel onderzocht.

TOP

Wij hebben super mooie lampen van Kartent en wat zijn de medewerkers klantvriendelijk en meedenkend. Geweldig!

Zeer snelle levering. Ziet er keurig uit ik ben benieuwd hoe het gaat worden

Ik moet nog aan het huis gaan werken dus ben benieuwd hoe hij wordt

Pracht product

Prachtig materiaal. Mooi en sober product.

Brilliant

Very helpful, top quality goods and fast delivery. Thank you Judy

Mooi idee

Het idee spreekt mij erg aan. Heb het bed gekocht als logeerbed. Bed is getest en door de loge goed bevonden. Het in elkaar zetten is niet zo'n fluitje van een cent als op het YouTube filmpje. Ben er best lang mee bezig geweest in mijn eentje. Met twee personen in elkaar zetten is wel echt aan te bevelen.

Goede kwaliteit

Ridderoutfit ziet er mooi uit, jammer dat er geen bouwbeschrijving bij is, zodat ook een 6 jarige het alleen kan maken. Bijgekochte helm is veel te klein, maar dat kon ik niet uit de product beschrijving halen, dus had ik hem besteld. Hartstikke leuk dat er nog een lamp als cadeautje was toegevoegd, dank jullie wel!

Website makkelijk bezorging moeilijk

Kartonnen bed gekocht , ligt opzich goed maar kraakt wel heel erg bij draaien. Ik weet ook niet of het lang zonder kuilen blijft. Lades onder het bed erg klein. Maar voor deze prijs wel de moeite waard.

Hi Mascha, Vervelend dat het bed kraakt. Het is belangrijk dat de balken tot de grond komen, als deze een beetje boven de grond zweven dan kan het zijn dat het bed gaat kraken! Hopelijk lost dit het probleem op! Groet, KarTent

SUPER

Ik heb voor mijn dochter 1,5jr een glijbaan gekocht wij hebben er een hoop plezier van !!

Okay

Qua hoogte past de laptop er prima onder. 2 delen, Hij is makkelijk in elkaar te schuiven. Enige nadeel is meenemen. Past niet in de laptoptas, of handbagage. Kan niet aan de tas bevestigd worden, dus zal gedragen moeten worden en formaat is nhandig. Het is best een groot ding en hij kan niet geheel uit elkaar, alleen de bovenkant kan eraf. en je kunt het niet inklappen/dubbelvouwen. dus neemt ook qua grote, best wat ruimte in, ook al is ie plat. In de auto kan. Hij moet ergens liggen waar het niet beschadigt. Het werkt, maar waar ik hem eigenlijk voor gekocht heb (vakantie) gaat helaas niet lukken.

Goede kwaliteit

Fijn dat ik mijn bestelling nog kon aanpassen.

Heel leuk product en het was supersnel in huis

Het product ziet er goed uit, was netjes ingepakt en verzonden; ik ben tevreden!

Not a practical solution

I wanted to prevent morning sun with an easy solution. When I found Kartent I thought it is a good compromise. Folding two karton above each other is not very handy neither practical. Also due to my lack of Dutch language that caused some problems as an example that the width can’t be larger than 2m.

Leuk mooi milieuvriendelijk

Mijn boekenkast dient voor de boeken en cursussen van mijn laatste werkdagen. Door hoge energieprijzen werk ik in woonkamer..en mijn boeken nu steeds bij de hand.

Doet wat het moet doen

Een hele snelle levering en het product doet exact wat het moet doen.

De kleinkinderen vinden het geweldig

De tent is een geweldig stuk speelgoed voor de kleinkinderen. Het in elkaar zetten is redelijk eenvoudig, al waren sommige van de vouwranden niet echt goed voorbereid.

Leuk bed, drama om in elkaar te zetten.

Het bed is voor het geld leuk! Maar als ik van te voren geweten had wat voor drama het is om in het elkaar te zetten had ik het niet gekocht. We zijn er de hele avond mee bezig geweest en het heeft bloed zweet en tranen gekost. Uiteindelijk bleek het nog niet helemaal goed te zijn en moest het gedeeltelijk over. Of het een stevig bed is kan ik nog niet zeggen. Onze zoon slaapt er pas op.

Hi Rolf, wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb je net een email gestuurd om uit te zoeken hoe wij ons bed kunnen verbeteren :) ^Timo

hartstikke leuke producten:)

prachtig materiaal, leuke vormgeving en bijzonder vriendelijke service.

Dank voor de toffe reactie :)

Goed en iets minder goed

Het boogbed is eenvoudig inmekaar te vouwen. Zelfs alleen zo als ik. Het nachtkastje 45' was een drama, een gedeelte hiervan is in de papierbak beland, met de rest heb met eigen crea nog iets van gemaakt! Wat de levering betreft: zoek een beteren en snellere pakket dienst dan die u nu gebruikt, bed is ruim een week onderweg geweest. Geloof me, slapen op de grond is geen pretje. Twee minpunten wat het bed betreft, na 2 dagen kraakt het al en het matras glijd een beetje over het karton. Het bed zelf is super stevig en het slaapt prima. Ondanks de minpunten van het nachtkastje en bed en de levering geef ik dus maar 2 en halve ster, waren beide punten beter geweest hadden dit 5 sterren geweest. De min punten van het bed had geen stervermindering opgeleverd. Heb contact gehad met kartent, zij boden mij een nieuw nachtkastje aan, opgezet en al. Getuigd van superservice. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt omdat ik ondanks een paar platen minder toch nog een nachtkastje heb kunnen maken. Door deze goede service alsnog 4 sterren.

Hi Daniel, dank voor je uitgebreide feedback. :)

Nog niet uitgepakt

Ik weet het nog niet, neem het bed mee naar frankrijk. Doos kwam wel beschadigd aan, maar ik heb nog geen tijd gehad om t te checken. Noor Geurts, 0649730828

Gewoon prachtig speelt er graag mee