Super kado

Kleinzoon en zus waren helemaal enthousiast!

zeer positief

Bed was snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten en slaapt goed. Wel is het aan te raden om het bed met twee personen op te zetten en moet je oppassen dat je er niet te hard tegenaanstoot, het blijft immers karton :)

Een aanrader

Gemakkelijke bestelling Originele website Vlotte levering Goede handleiding Product zoals we hoopten

Mijn kleinzoon is heel blij met de glijbaan. Super.

Snelle verzending. Mooi gemaakt. Handig in gebruik.

top!

snelle levering, product voldoet 100% aan verwachtingen.

Concept is geweldig maar moet naar nog een iets hoger plan doorgetrokken worden

Concept fenomenaal , Kwaliteit verbeteren voor de volgende punten . Bij het opzetten van het bed zijn de vouwlijnen slecht traceerbaar. Beter aangeven door bv stippellijnen. Dan als er gevouwen wordt vouwt deel dat niet gevouwen mag worden makkelijk mee , buigt makkelijk mee. Dat moet niet kunnen door de vouwlijnen beter te prepareren en aan te geven en of door een lat te gebruiken als hulp middel bij het vouwen .Het karton was zachter dan ik had gedacht , en onderdelen scheuren gemakkelijk . Dus verbeter nog de kwaliteit met name de hardheid vh karton. Daardoor zou je makkelijk het bedje vaker in kunnen klappen en opbergen en evt weer later gebruiken en opzetten. Nu voorzie ik scheuren als we dat gaan doen net te fragiel. Gebruiksaanwijzing mag driedimensionaal nog iets beter afgebeeld . Maar doorzetten met dit concept . Wat handig zou zijn geweest was direct een matrasje erbij te kunnen bestellen bij het kinderbedje maar ik snap dat dit niet de corebusiness is . Maar bij een kinderbedje wel heel handig. Hij heeft er heerlijk ingeslapen en wilde er niet meer uitkomen ! Goed product zet door met al jullie creativiteit. Groet Theda

Prima bed voor een redelijke prijs.

Vrij gemakkelijk in elkaar te zetten.

Goed product, slechte bezorgservice

Zelfs nadat team Post NL de inhoud van het pakket in een plas had gedumpt en er een paar keer over heen was gereden is het product nog te gebruiken (gelukkig zat er nog 1 reserve onderdeel bij). Maar inpakken kan meer Post NL-proof of als plastic geen optie is, een service die groen kwaliteit levert (zoals fietskoeriers.nl) Daarom zou ik het nu niet aanraden om hier te bestellen.

Fantastisch idee

Helemaal hoe het hoort, gezellig uitspraken hier en daar. Enorme gun factor. Mini tip zou zijn om de handleiding een hogere resolutie te geven en accurater. Bijvoorbeeld, ik heb de glijbaan en onderdeel E daar zie je de insneden niet. Allemaal prima te doen maar dat is de enige tip die ik kan verzinnen! En natuurlijk een youtube ‘in-elkaar-zet-filmpje’. Dat maakt het leven makkelijk. Wel het eerste wat ik heb gekocht maar zeker niet het laatste! Groeten!

Leuk bed

Het was makkelijk om in elkaar te zetten. Voelt stevig en het is uniek om een bed van karton te hebben.

Lovely tent but ripped quickly

The tent is beautiful. However one of the pockets where the tent stake goes in already ripped during assembly :(

• Would you recommend us? No

Leuk maar te duur voor de kwaliteit

Heel leuke tent. Er werd prachtig op gekleurd en meteen volop in gespeeld. Ook het in elkaar zetten gaat makkelijk maar de manier van hoe het in elkaar zit valt tegen. Snel wat scheuren en stukjes kapot. Dan vind ik het bedrag wel echt te hoog voor wat je hebt

Geweldig! Het bed is boven verwachting. Heel makkelijk in elkaar gezet.

Snelle levering, geen afval (behalve de verpakking van karton) Het bed ligt goed en staat ook mooi.

Instabiele arrenslee

Als aankleding bij het kerstfeest en ter vermaak van de kinderen hebben we de arrenslee met twee rendieren gekocht. De arrenslee kiepte verschillende keren achterover als één van de kinderen te ver achterover leunde, met de nodige tranen als resultaat.

Goed, maar nog verbetering mogelijk.

Ontzettend leuk en duurzaam concept. Ik had de kartent voor kinderen cadeau gedaan. Nu was deze in het echt een behoorlijk stuk groter dan van de foto op te maken was, niet ideaal als je in een klein huis woont. Verder ontbrak de instructie, dat had wel handig geweest. Toch hoorde ik dat het gezin veel plezier had gehad met het in 3lkaar zetten van de tent. Om het helemaal af te maken zou het leuk zijn als ik er een kaartje bij had kunnen doen met een verjaardagswens. Dus er is nog wat verbetering mogelijk, maar over het concept ben ik zeer te spreken.

Vlotte service en leuk product!

Ik had 16 rendieren die in dorpen hier in de omgeving 'ontsnapt' waren. Deze konden gezocht worden in de vakantie. Met een rode neus erop waren het echte Rudolphs die er superleuk uitzagen! Middels het insturen van een selfie kwamen de rendieren op vele manieren hier mooi terug binnen op de foto. Voor volgend jaar ook een dergelijk 'kerst-product' in deze prijsklasse?

Wij hebben nog niks ontvangen!!

Wij hebben nog niks ontvangen!

Hallo Sukerti, Inmiddels is het pakket binnen toch? :)

Voldoet helemaal aan de verwachtingen

Een ideale, handige, betaalbare tijdelijke oplossing in afwachting van onze gordijnen.

Super gemakkelijk en goed alternatieve oplossing

Is juist gepast, als alternatief is dit een heel goede oplossing

Karton is niet zo stevig

Heb 3 artikelen besteld en netjes ontvangen. De kerstboom van 165 en 40 en de rendieren. De grote kerstboom is slap. 1x neerzetten en niet verplaatsen, zou nog gaan. Echter dacht ik deze wel 2 jaar te kunnen gebruiken maar dat gaat echt niet. De bevestiging met de haken is zo slap dat als je er 1x tegenaan komt ze verbuigen. De kleine kerstboom is wel heel leuk. Daar dat deze klein is, is deze stevig genoeg. De rendieren zijn erg mooi qua vorm. We hebben ze met de kinderen geverfd. Dat was erg leuk om te doen.

Hartstikke leuk kado

Handleiding kan wel duidelijker. Het was even puzzelen. Ook vraag ik me af of de verpakking niet kleiner kan. Niet erg handig zo.

Super leuke lamp

Deze kartonnen lampenkap is echt super leuk. Geeft zacht warm licht en voelt heel natuurlijk. Alleen maar complimenten.

Wat mindere ervaring met eerste product, fijn opgelost.

Eerste product was helaas heel snel kapot, snel en na tevredenheid opgelost.

dé klapper van de kerstcadeaus

Mijn neefjes van 6 en 8 jaar verrast met de poppenkast en de bungalowtent. Ze hadden even tijd voor de andere cadeaus en wilden toen meteen alles in elkaar zetten. Met de wijze hulp van hun vader en moeder was de poppenkast snel in gebruik en werden overal hulppoppen opgespoord. Na mijn vertrek ontving ik nog een foto van de tent, met een tafeltje van karton en bestek van het kinderkeukentje erin. Een topper dus, evenals trouwens jullie website, met al die leuke dingen, voor kinderen én volwassenen.

Geweldige poppenkast. Makkelijk in en- en uit elkaar te zetten. De kindeten hebben de poppenkast nog geschilderd. Super leuk