sympathiek bedrijf, leuke produkten, goede service

Levering tijdig en beantwoordt aan verwachtingen

Er was een dag vertraging op de levering, maar die werd de dag na de bestelling reeds gemeld. PostNL geeft wel de leveringsdag aan, maar niet het uur. In dit geval geen probleem. Bij andere leveringen soms lastig. Bij bestelling werd ook een korte mail-dialoog gevoerd met Emma de Zeeuw, met suggesties om het product te wijzigen of aan te vullen. Die werden snel beantwoord en gewaardeerd.

Kruk ziet er goed en stevig uit. Junior tent en auto moet ik nog cadeau doen aan kleinkinderen.

Was even puzzelen, maar kreeg de kruk mooi in elkaar

Het bed is goed in elkaar te zetten en hartstikke stevig!

Heel gaaf om een kartonnen bed te hebben die zo stevig is. Kijken met de tijd hoe goed het blijft maar voor nu heel positief!!!

Super tevreden over de gave lamp!

Super tevreden over de service en gave lamp!

Mijn pakket van het huisje was kwijtgeraakt bij Post.nl, gebeld en dezelfde week had ik een nieuw huisje. Super service! Mijn kleindochter zal er zo blij mee zijn!

Gaaf

Net even anders dan anders, Goed te doen om in elkaar te doen zetten

Fantastisch om mee te spelen

Het opzetten was even gepuzzel, dat kan ook komen omdat we natuurlijk de beschrijving niet nodig hadden ;-) De tent is enorm stevig, we hadden hem gekocht voor de kerstdagen maar hij staat half januari nog. Er wordt iedere dag intensief mee gespeeld. Enige puntje van feedback; het zou fijn zijn als je de deuren vast kon klemmen als ze open staan, zodat ze open blijven. Verder echt een top ding en dik zijn geld waard!

Nette snelle service!

Netjes verpakt. Makkelijk in elkaar te zetten. Zeer tevreden!

super!

super! heel sterk spul en heel tof om meubels te hebben die ook weer te recyclen zijn.

Het kartonnen bed ligt echt heel lekker

ziet er goed uit.

bestelde huisje prima geleverd. Van de gratis laptop-standaard ontbrak 1 onderdeel. Dit werd na een telefoontje en excuses gelijk nagestuurd. Het onderdeel werd de volgende in een gewone envelop bezorgd. Daardoor was het onderdeel een beetje gekreukeld. Na een nachtje onder plank met gewicht is e.e.a. toch goed gekomen. Een onderdeel in een niet verstevigde envelop versturen maakt het onderdeel wel kwetsbaar

Leuke producten en snelle levering

Leuke producten waar je met kids ook een leuke duurzame activiteit van kan maken. (Bouw je eigen tent, maak je iegen vogelhuis) Echt tof! Snelle levering en goede service ook!

Wij hebben de raket besteld. Initieel om te gebruiken als toilethuisje voor onze kleine man. (Hint kartent) Maar hij heeft zoveel plezier ermee dat we dat plan maar afgeblazen hebben. Supersnelle levering. Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing. En ecologisch verantwoord. Wat willen we nog meer. Dankjewel karTent.

Toffe raket, zeer degelijk maar kwetsbaar op de vouwen.

Vandaag de raket aan mijn zoon gegeven voor zijn verjaardag (2 jaar). Helemaal onder de indruk. Wat een tof ding! Staat vast garant voor uren speelplezier. Het in elkaar zetten verliep gemakkelijk. Bij het openen van de deur van de raket scheurde deze 'door' naar de dichtstbijzijnde vouwlijn. Helaas dus al aan de slag geweest mer duktape. Het kan mijn zoon gelukkig niet veel schelen, die is al op weg naar de maan.

Mooie producten, duidelijke communicatie

Creatieve manier om het karton te recyclen met een grote diversiteit aan producten! Hoe krijg ik mijn doos weer jullie kant op, zodat jullie nog meer mooie producten kunnen maken?

Degelijk en duurzaam product

Levering was netjes. De laptopsteun zet je zo in elkaar en is stevig. In ieder geval prima voor een 15 inch laptop. Als je een laptop hebt die aan de voorkant erg schuin of rond afloopt, blijft 'ie er niet goed op staan. Ik heb daar geen last van. Verpakking ook met weinig overbodig materiaal. Top!

blij mee

de mensen van Kartent zijn snel, vriendelijk en makkelijk in de communicatie met aandacht voor een vraag en flexibiliteit om daaraan tegemoet te komen.

Snelle levering, aangenaam contact bij een vraag.

Leuke producten, fijn contact gehad bij een vraag, lijkt een leuk bedrijfje met enthousiaste mensen: het geeft een goed gevoel daarbij te kopen.

Snelle levering en perfect wat ik zocht! Leuk voor de kids en vooral handig

Tot nu toe helemaal prima

Ongeveer een weekje heb ik nu mijn nieuwe bed en het ligt prima! Wel echt meer gepuzzel om in elkaar te zetten dan dat ik dacht. Ook is het bed erg licht (logisch), waar ik niet helemaal bij stil had gestaan.

Geweldig leuk de kartonnen producten.

De olifant vandaag in elkaar gezet. Mooi gemaakt product met duidelijke beschrijving. Leuk voor op het kamertje van onze kleindochter.

teleurgesteld namelijk in de molen

mijn ervaring van de molen Deze kwam in de doos uit de verpakking met een lange scheur op de op de vouwnaad .Ik vindt namelijk als je iets koopt dat het heel is .ik heb begrepen van jullie dat dit weleens voorkomt dat het gescheurd is omdat het moeilijk te vouwen is.Mijn mening is als je iets niet kunt maken wat heel is moet je het uit de productie halen.Ik was eerst heel blij met jullie. de mails over de molen heeft mijn zoon gedaan. Hier spreekt Opa die is niet blij ga vanmiddag naar mijn kleindochter met een kinderburou hoop met meer plezier dan de molen.

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering en mooi product van stevig karton. Is al uren mee gespeeld en gaat waarschijnlijk nog veel mee gespeeld worden.

Leuke producten, wel prijzig.

Drie items gekocht: de stierenkop, de cups houder en laptop ondersteuning. Bij 1 item (crups houder) zat geen beschrijving en was het karton iets beschadigd.