Ik was zeer tevreden met mijn bestelling; een levensgrote kartonnen cut-out. De klantenservice was goed, er werd goed meegedacht en de opdracht werd pas doorgestuurd nadat ik mijn goedkeuring had gegeven op de 'digitale proefdruk'. Het product werd netjes afgeleverd. Het enige nadeel was dat er wat gekke/slordige hoekjes aan zaten, die ik zelf heb bijgeknipt. Het is stevig karton en de cut-out ziet er heel creepy, oftewel, levensecht uit.

Snelle levering en duidelijke instructies.

Snelle levering. Duidelijke instructies om bed op te zetten. Kwaliteit is iets minder dan verwacht. Ik had reeds een kartonnen bed van een andere leverancier en dat andere bed is wel steviger en ook iets mooier. Maar voorlopig geen klachten, bed is wel nog maar een paar keer beslapen.

Goede koop; milieu- en portemonnee vriendelijk

Tot nu toe tevreden met het bed. Ik was op zoek naar een duurzaam minimalistisch bedframe wat makkelijk te verhuizen is, mocht dat nodig zijn. De lades zijn een goede oplossing voor het beddengoed. Dus al met al een goede en portemonnee-vriendelijke koop. Eén van de steunbalken was gescheurd tijdens de verzending, klantenservice was super snel en vriendelijk en de volgende dag werd de balk al geleverd.

Het Boogbed, slaapt heerlijk!

Prima bed, lekker stevig met een goede matras erop slaapt dit bed heerlijk. Kraakt wel wat wanneer je je om draait. Ik zou het zeker aanraden.

Strak resultaat, wel spierballen nodig

De handleiding is niet duidelijk, maar met YouTube filmpje is het gelukt de kaart in elkaar te zetten. Het zou helpen als met een stickertje of iets dergelijks de stukken genummerd worden! Sommige onderdelen braken bij mij ook toch een beetje af. Uiteindelijk staat de kast, hij ziet er goed uit, is ruim. Ben er blij mee!

Perfect!

Bed werd snel geleverd. Makkelijk in elkaar te zetten en slaapt heerlijk!

Vriendelijke service en uniek product

In eerste instantie was de lamp die ik bestelde te groot. Na langs te zijn gegaan werd ik vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kon een glimp opvangen van het productieproces. Wat een tof bedrijf met duurzaamheid in het DNA. Aanrader!

Prima levering, leuk om maken

Het enige nadeel is dat je het dan niet buiten kan hangen tenzij je het misschien verft met acrylverf?

Ideaal voor creatieve spelertjes!

Een degelijk en mooi poppenhuis. Ideaal voor de playmobil. Onze dochter heeft met behangpapier mooie vloeren gelegd en behangen. Ideaal dis voor creatieve kids!

Leuke bezigheid om te schilderen, makkelijk in elkaar te zetten.

Snel, netjes en kreeg zelfs kosteloos 1 reserve meegezonden voor just in case. Heel attent!

Nooit gedacht dat ik zoveel plezier zou hebben met karton in de vorm van een tent Superleuk product en snel geleverd!

Echt top!!

Ik heb de dino’s besteld en deze zijn echt geweldig! Heb ze zelf geverfd om ze nog net even iets leuker te maken maar het verjaardagsfeestje van mijn zoon was hierdoor extra leuk! Inmiddels speelt hij er nog steeds mee! Karton is rond de pootjes iets minder stevig maar nog altijd goed! Heel tevreden

Mooi, duurzaam én voor een zacht prijsje, wat wil je nog meer!

Echt wow. Lamp is leuk, makkelijk te installeren en geeft mooi licht!

Supertof

De handleiding van de garderobekast is heel onduidelijk. Via YouTube is het wel gelukt om de kast in elkaar te zetten. Sommige onderdelen zijn kwetsbaar en scheuren snel, maar verder een toffe kast. Ik heb ook een prullenbak van jullie; een kattenhuisje en een laptop standaard. Echt prima spul.

Great value

I ordered a range of items for a business workshop game and didnt want to use any plastic. The items were easy to erect, sturdy and quick delivery to the UK.

Moet nog uitpakken en verzending was vlug hier

Sorry, ben onthaalmoeder en heb het nog niet uitgepakt. Druk druk druk dat is de waarheid

Super leuke producten en een super concept

Voorlopig heb ik enkel wat bureau spullen en een tent voor mijn neefje besteld en het is super. Ik ben een echte fan en spreek er met iedereen over. vooral de spullen voor kinderen zijn top. veel ecologischer dan al het plastiek. mijn kinderen zijn te groot maar iedereen met kleine kinderen krijgt een cadeautje van bij jullie van mij. Ik heb nog een aantal ideën die ik graag zou delen, maar ik moet ze nog verder uitwerken. Super, vooral blijven doorgaan

Prachtig product, en snelle reactie van de klantenservice

Prachtig product, en snelle reactie van de klantenservice

Super service!

Correct, snel, beleefd en heel behulpzaam. Top kwaliteit, kortom zeer tevreden!

Viel tegen

Heb al een paar keer bij jullie iets besteld (brandweerauto en stoomboot, waar de kinderen en ik heel blij mee waren !) maar helaas viel de boerderij toch iets tegen. Kon het niet goed uit het karton krijgen en vond het hek te klein om echt mee te spelen. Voor thuis zal het prima zijn maar voor de themahoek in een voorschool (kinderen 2,5 tot 4 jaar) te klein. Leuk om de dieren als versiering neer te zetten maar helaas niet om te spelen .

Product niet naar behoren

Het product was niet juist, ik heb twee keer gevraagd om het gratis te retourneren omdat het product niet correct is, helaas werd daar in eerste instantie geen gehoor aan gegeven en voelde ik me absoluut niet serieus genomen. Uiteindelijk is er een juiste oplossing aangeboden en is het goed afgehandeld.

Beste Eveline, Vervelend om te horen dat onze klacht afhandeling niet adequaat was en dat er na het telefoongesprek nog een schets is gestuurd ter verduidelijking wat in principe niet meer nodig was. Hopelijk is het na ons laatste telefoongesprek het gevoel toch iets beter geworden. Gr, Jan

Mooi, neutraal ontwerp maar een beetje scheef

De lamp is van pracho materiaal, staat heel mooi in onze kamer, maar is ook een beetje scheef. Dus de kartondelen zijn met een afwijking naar 1 kant op elkaar geplakt. Dat geeft niet vind ik, maar wel iets om rekening mee te houden.

Uitstekend product, snelle levering

Uitstekende oplossing voor tijdelijke zonwering en privacy terwijl we wachten op de jaloezieën voor ons nieuwe huis. Vooral op de dagen dat het tussen 25 en 30 graden was. Ziet er ook nog verrassend goed uit!

Mooie producten en goede sevice. Twee lampen besteld, bij één van de lampen ontbrak een onderdeel. Heel prettig contact met de klantenservice en heel snel opgelost. Nu twee mooie kartonnen lampen in huis.