Bed is extremely loud

Assembly was straightforword. However, the bed is extremely squeaky and makes loud noises every time you move.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ik had de lichtletters besteld deze zijn trouwens prachtig. Maar de klantenservice is minstens even goed had contact opgenomen omdat één lampje van de 3slingers niet werkte . Ik kreeg de volgende dag al een nieuwe slinger opgestuurd.

Hi Mariska, super bedankt voor je mooie beoordeling. Als je leuke foto's met ons zou willen delen over de mooie lichtletters en hoe jij ze gebruikt zou super zijn. Groetjes Team Kartent

Super freundlicher Kundenkontakt, schneller Versand

Das Bett ist wirklich klasse und der Kontakt mit euch war auch super. Der Versand hat auch super geklappt nach Berlin. Das einzige Manko war die Bedienungsanleitung. Ich habe mich wirklich schwer getan die Bilder zu verstehen, konnte aber auch den QR-Code nicht scannen wegen meinem Handy. Es war wirklich nicht leicht für mich das Bett aufzubauen, dafür sollte man tatsächlich ein wenig Zeit einplanen:)

boekenkast als kledingkast

Omdat ik in mijn inbouwkasten niet kan boren, gebruik ik de boekenkast als legplankenkast. Een ideale oplossing.

Hi Lilian, goed om te horen! Als je foto's van het eindresultaat hebt vinden wij het altijd tof om te zien :)

Bauanleitung war für mich nicht ganz verständlich

Hab mir mit der Anleitung etwas schwer getan. Hat aber funktioniert ich habe gut geschlafen

Perfecte tussenoplossing!

In afwachting van een nieuw te plaatsen verduisterend gordijn heb ik bij Kartent een op maat gemaakt gordijn besteld. Had ik dit maar eerder geweten, dit is veel fijner dan een slaapmasker. Snelle levering en de maat klopt precies!

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung, einfacher Aufbau, gute Qualität

Precies, super snel en netjes

Zeer netjes en snel geleverd. Ze begrepen zelfs mijn opmerking over hoe de vertrekking in het karton moest lopen. Gewoon top!

Goede kwaliteit, snelle levering

Sterke materiaal en snelle levering. Ik heb veel positieve reacties gekregen op de zittende figuren bij de expositie waarvoor ik ze heb gebruikt.

Zeer goede service

Na een foutieve bestelling van mijn kant werd ik door een zeer vriendelijke persoon aan de telefoon te woord gestaan en werd het probleem zeer netjes opgelost. Fijn dat dit nog bestaat , vooral die vriendelijkheid en begrip.

Mooie stevige kartonnen.

Helemaal top

Heel erg goed verpakt, makkelijk in elke zetten en een prachtige lamp. Ik ben er superblij mee.

Heel fijn bed

Én duurzaam én een mooi ontwerp én comfortabel én ook nog eens heel goed te betalen. Klinkt bijna onmogelijk. Toch blijkt het te kunnen! Snelle levering en door de goede, duidelijke omschrijving zat het boogbed twijfelaar met twee lades zo in elkaar. Het ruikt nog een beetje ‘kartonnerig’ wanneer je de kamer inloopt, maar niet vies. Het slaapt heerlijk!

heel leuk materiaal

Kleinzonen zijn zot van de wagens, camper en brandweerwagen. Het in elkaar steken en mogen schilderen is een ervaring voor die jongens van 5 en 3 jaar! Ze beleven enorm veel plezier. Kartent geeft ook een super service en doet er alles aan om de artikelen goed en veilig te leveren.

ein tolles bettgestell aus pappe

vielen dank den nachbarn, ein tolles bettgestell aus pappe. vor 35 jahren hatte ich schon einmal diese idee ausprobiert, aber das war vergleichsweise reiner experimentierkram. das bogenbett ist sehr solide, die steckverbindungen sind sehr stramm, ich mußte viel kraft und feingefühl einsetzen, um die kanten zu falten - aber diese etwas harte spannung ist gut: die stabilität wird gegenüber den alten erfahrungen sehr deutlich erhöht ! klasse produkt ! danke und viel glück an alle ! markus veel dank aan de buren, een geweldig kartonnen bedframe. ik heb dit idee 35 jaar geleden al eens geprobeerd, maar dat was puur experimenteren. Het gewelfde bed is zeer solide, de stekkerverbindingen zijn zeer strak, ik moest veel kracht en gevoel gebruiken om de randen om te vouwen - maar deze enigszins harde spanning is goed: de stabiliteit is aanzienlijk toegenomen in vergelijking met de oude ervaringen! Geweldig product! Bedankt en veel geluk voor iedereen! markus Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

Super standing desk

Mooi ontwerp, gemakkelijk in gebruik (in elkaar zetten, plat om weer weg te zetten, goede hoogtes). En prettige communicatie en zeer snelle levering. Hartelijk dank, ik ben blij!

Lastig in elkaar zetten maar super resultaat

Het inelkaar zetten ging niet zoals het instructiefilmpjes. Het was best en klus. Het ging met z'n 2en wat beter dan alleen. Resultaat is een zeer stevig bed en ziet er nog goed uit ook. Dit bed is om een bedloze periode te overbruggen. Zeer geschikt voor.

Das Bett ist super

Es war eigentlich als Provisorium gedacht, aber das Bett ist sehr gemütlich. Und die Matratzen bleiben an ihrem Ort, das war bei unserem teuren rahmenlosen Bett nicht der Fall. Rundum zufrieden und übertrifft unsere Erwartungen.

Heerlijk bed en origineel boekenrek

Het is toch even wennen aan het idee om kartonnen meubels te kopen maar het was een hele goede beslissing geweest. We zijn gegaan voor een 2-persoonsbed en leuk boekenrek in de vorm van een schaap. Pakket werd snel geleverd, door de regen waren we wel even verrast dat het pakket gewoon in de regen voor onze deur stond, maar de sterke verpakkingsdoos (uiteraard karton) zorgde ervoor dat de stukken zelf droog zijn gebleven, oef. Dan heel goede uitleg om in elkaar te steken via de instructiesfilmpjes en pdf's vanop de website. Het bed is verrassend sterk en ligt goed. Het boekenrek is echt superleuk voor de kids en veel vakjes om spullen in op te bergen. Yes, zeer fijne ontdekking en gaan we zeker nog meer van kopen.

Snel, makkelijk en duurzaam

De producten van Kartent passen helemaal bij mijn bedrijf, het straalt milieuvriendelijkheid en hergebruik uit. Alles is makkelijk in elkaar te zetten, ook zonder instructie.

De fotolijstjes

Wat zijn ze leuk of je ze nou zo houdt of de kinderen laat schilderen. Mijn zoontje heeft ze geschilderd en gaat ze als afscheidscadeau aan de leidsters geven met een foto van hem en de leidster erin

Alle Teile vollständig

Möbel sind super, Zusammenbau hat geklappt

Tolle Ideen

Wir haben uns für ein Pappbett entschieden, weil wir eine provisorische Lösung gesucht haben. Damit sind wir nun sehr zufrieden, das Bett sieht passabel aus, ist stabil und hat unser Budget nicht belastet. Sehr kurze Lieferzeit. Ich konnte nicht glauben, dass in diesem kleinen Paket ein Doppelbett steckt. Der Aufbau war im Prinzip total einfach. Das Falten der Teile fanden wir allerdings schwer. Wir haben dann zwei lange Bretter zu Hilfe genommen, und das hat prima funktioniert. Ich werde aif jeden Fall auch noch Pappspielzeug für meine Enkel bestellen.

Ideaal

Es passt vorne und hinten nicht.

Prinzipiell finde ich Eure Idee wunderbar. Ursprünglich wollte ich bei Euch noch mehr kaufen. Aber ich nehme doch Abstand. Denn am vergangenen Wochenende wollte ich drei Campingstühle und zwei Klapptische aufbauen. Das Problem dabei war, dass die Falzlinien zum jeweiligen knicken entweder nur sehr sehr schwach und bei einem Stuhl gar nicht vorhanden waren. Und die vorgestanzten Schlitze sind so knapp, dass es kaum möglich ist, die Laschen da heil durchzukriegen. Ich war zutiefst enttäuscht, das muss ich leider so sagen. Die Produktionsqualität ist einfach nicht gut. Die Schlitze könnten 1mm größer sein und alle Falzstellen kräftiger. Liebe Grüße.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Keienbergweg 38 A