Mega!

Super coole Sache. Der Karton in dem das Bett kam war, verhältnismäßig zu einem "echten" Bett, sehr leicht und handlich. Auch das Zusammenbauen des Bettes war einfach, allerdings gerade alleine bei der Größe von 180x200 nicht leicht aber machbar. Matratzen werden gut gestützt, ich brauche allerdings generell keinen Lattenrost. Bisschen nervig waren die nicht komplett ausgelösten "Ausschnitte" und dass die Falzen nicht tiefer waren und damit für eine einzelne Person recht anstrengend waren umzubiegen, vor allem auf die kompletten 2m. Beim nächsten Mal wird's einfacher sein :D

BSO de Blijweg

Top service en kwaliteit. Super tevreden.

Top kwaliteit & service

Snelle service, top kwaliteit en handig verpakt. Ik ben zeer tevreden over de witte kartonnen sokkels.

Excellent service, fast delivery and easy assembly

Super fast delivery, perfect for a short term solution for myself and my partner. I will say while it is sturdy, I fear if you are heavier sitting on the edge of the bed some crunches might be heard, same goes for standing or kneeling on it too.

Tolles Bett, Aufbau schwierog

Das Bett ist erstaunlich stabil und man hat such keine Angst, dass es nicht hält. Allerdings war der Aufbau wirklich anstrengend und schwierig. Wir haben das Bett in 160 auf 200 cm gekauft und da sind die Teile einfach so groß, dass es wirklich schwer war, das alleine aufzubauen, ohne Angst zu haben, die Querstreben kaputt zu machen. Außer dem Aufbau ist es aber ein absolut tolles Bett und ich würde es jederzeit wieder kaufen.

Own office space in 2 days

I used to Google search from time to time a solution for a room screen/separator. The only thing I used to find is some fancy furniture pieces, while I needed something really simple to make my desk "private" while in our living room. It had to be simple to install, easy to get, low cost. This KarTent offer is all-in-one. I am thrilled, it was delivered like next day, perfect condition, now I am having great privacy experience while working at home.

TOP! Advies:TOP. Uitvoering en levering:TOP!

Snelle levering en goede kwaliteit karton

Net product. Echter sommige delen staan niet helemaal goed in lijn. En de levering was niet helemaal compleet. Maakte voor mij achteraf niet uit, maar daarom niet de volle 5 sterren.

Helemaal leuk!

Afgelopen vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Maandag de tractor in elkaar gezet. Super makkelijk. De kinderen (van een kinderdagverblijf) spelen er al een hele week in en wat hij niet verwacht hadden hij is nog intact. Wij zijn er heel blij mee en zullen vaker bij jullie bestellen!

Super mooi product, goed communicatie

Mensen figuren en rat van Fortuin besteld voor een feestje.Zit goed uit,gied qualiteit,en prijz ook prima.

Snelle en goede afhandeling van probleem!

Helaas had het product dat ik opgestuurd kreeg een klein defect. Ik kreeg de optie op korting maar ik kon ook voor een nieuw product kiezen. Goede service!

Snelle levering, kwalitatief product

Zeer tevreden over zowel de levering als de product zelf.

Redelijk goed bed.

Het is redelijk goed bed, maar om het bed alleen in elkaar te zetten heb je wel kracht nodig. Voor een goede prijs een prima bed.

Vreselijk

Het leek zo eenvoudig, maar was uren bezig, want dit kon echt niet hoe het via de gebruiker handleiding boekje stond. Prachtig tent! Maar te zwaar en niet eenvoudig en de handleiding mocht wat meer weinig en duudeliji!! Voor de rest prachtig ruim tent, ruimte voor zelfs vier kinderen ❤️

Very good, practical and safe

I must admit that at first I had doubts about a bed made of cardboard, but the truth is I couldn't be happier with the decision. The bed is stable, safe, and with the right mattress above, you can have a very good rest.

Super!! Snel gemakkelijk en betaalbaar

Eenvoudig op te zetten en ook weer op te bergen. Mega veel spelplezier.

Goed en op tijd geleverd.

Kleine bestelling gedaan, kwaliteit als verwacht, prima. Leveren was vlot.

Surprisingly sturdy toys

I bought a Kartent slide for my daughter's first birthday. Since the assembly it stayed all time in our living room, available for my daughter as she wished. I didn't have high hopes as the slide was being abused in all possible ways and made of paper. Last week was my daughter's second birthday and to my surprise, the slide is still being used.

Zeer mooie lamp

We hebben nu een hele mooie lamp hangen! Stevig en netjes afgewerkt. Heel blij mee.

Prima bed

Het bed is prima, de digitale uitleg had alleen iets beter gekund. Die voor de bedlades kon ik moeilijk vinden. Wel werd ik snel en goed geholpen door de klantenservice via een mailtje.

Grappige "kruk:

Op de kruk staan mijn luidsprekers. Ziet er leuk uit.

Onze kleinzoon voelde zich een echte ridder in zijn kartonnen kasteel

Bed met frame is prima bed, wel veel ruimte nodig om te vouwen

We hebben een tweepersoonsbed van 180x200 gekocht. Het in elkaar zetten van het bed vraagt veel ruimte. Dat is een aandachtspunt voor als je een kleine kamer hebt, zoals vij ons het geval is. Het is gelukt om het bed in elkaar te zetten. Verder is het een prima bed. Het staat in ons tweede huis waar we geen nieuw bed voor wilden kopen. Shoppen voor 2e-hands vonden we gedoe en met deze oplossing zijn we heel blij: betaalbaar, duurzaam en leuk. We slapen er goed op.

Geweldig product!

Wik hadden een molen nodig voor een feest. Dit is een heel handig product. Snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten. De doos was wel open toen deze geleverd werd, maar gelukkig zaten alle onderdelen erin. Ook makkelijk en papierbesparend: een gebruiksaanwijzing online via een qr-code

Ben heel tevreden met deze mooie, stevige kast

Met het filmpje erbij kon ik de kast vrij makkelijk in elkaar zetten. Ik ben heel tevreden met deze mooie, stevige en duurzame kast. Wat een super idee en ontwerp!

Keienbergweg 38 1101 GC Amsterdam