Te leuk!

Ons kleinkind is gek op de glijbaan!

Vlotte perfecte levering. Opgegeven maten correct. Veilige verpakking.

Volledig te vertrouwen zaak. Ik koop er opnieuw.

Niet eenvoudig in elkaar te zetten

Het hoofdwonden was erg moeilijk op het onderstel te krijg. Het staat nu bol en de zijkanten sluiten niet goed. Heb dit met tape bij elkaar gekregen.tape is niet erg duurzaam

Goede service en snelle levering

Snelle reacties op mail Overzichtelijke site Snelle levering

Snelle levering en goed product!

Ik heb het kartonnen bed van Kartent besteld en deze bevalt super goed!

Snel geleverd. Mooi product

Degelijk, makkelijk in elkaar te zetten! Erg leuk!

Wat een prachtige kerstboom en simpel op te zetten

Wij hebben een kerstboom van 165cm gekocht en hij werd geleverd in een grote platte doos. Stevig karton en ondanks dat het dubbelgevouwen geleverd werd zat hij stevig in elkaar. Leuk dat je de ballen ook nog zelf kunt bekleuren (de kids hebben er een waar kunstwerk van gemaakt) lichtjes erom heen en klaar. En hij was ook snel weer opgeruimd/ ingepakt. Volgend jaar zetten we hem zeker weer op. De kwaliteit was supersterk!

Duurzaam alternatief

De kerstboom is snel opgezet (binnen 5 min). Het was wel even zoeken hoe deel A en B precies aan elkaar gekoppeld moesten worden. In het begin was het even wennen, maar dat duurde niet lang. Het is sfeervol te zien hoe het licht rondom de kartonnen kerstballen schijnt.

Niet echt makkelijk en strak in elkaar te zetten

Het uitvouwbed komt in zo'n 20 losse onderdelen, die op basis van een tekening in elkaar gezet moeten worden. De tekeningen zijn niet superduidelijk, maar het is gelukt om het uitvouwdeel in elkaar te zetten. De zijkanten en de bovenkant zijn minder makkelijk te plaatsen. De flappen van de zijkanten blijven omhoog klappen, ook als de bovendelen geplaatst zijn. Hopelijk komt dat goed als er een matras op ligt. De zijflapjes van de zijkanten voelen slap aan en zijn al een beetje geknakt bij ontvangst. Het karton voelt soms te stug en soms te flexibel. Het weer invouwen van het binnendeel kost enige kracht, waarbij we het gevoel hebben dat we het karton misschien scheuren. Dat gebeurt gelukkig niet. Al met al niet zo tevreden over het in elkaar zetten. De echte proef met het bed komt als er binnenkort een logé op komt slapen.

Hoi Inge, Vervelend om te lezen dat je ons bed als ingewikkeld hebt ervaren! Wij werken aan een videoinstructie, zodat dit in de toekomst makkelijker zou moeten zijn. Wij horen het natuurlijk graag als het bed zijn vuurdoop heeft gehad, en mochten we ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag! ^Wout

Volgens verwachting

Prima bed, eenvoudig in elkaar te zetten en snel geleverd

goed product en top service!

Makkelijk te monteren, goede prijs/kwaliteit-verhouding

ontzettend tevreden

ik ben ontzettend tevreden met de bouwplaat ik vind het ontzettend mooi en geniet er erg van

Schwieriger Aufbau

Kleiderständer Sehr schnelle Lieferung und gut verpackt. Bestens. Leider ist der Aufbau schwierig. Das Umlegen an der Nut geht sehr schwer, die Nut ist etwas zu zart. Beim Umlegen reißen dünnere Stellen ein. Ich habe auch die Zeichnung nicht verstanden wie die Seitenteile zusammen gesteckt werden. Hat lange gedauert bis das erste Seitenteil fertig war. Damit es hält und sich nicht wieder entfaltet habe ich es mit Packband verklebt. Jetzt kann ich es nicht mehr demontieren. Schade. Leider war die Anleitung auf niederländisch.

• Would you recommend us? No

Super Kasteelwand

Bedankt voor dit leuke speelobject. 4 dagen voor de kerst besteld. Heel snel bezorgd. Dus tijdens de kerstdagen is er al veel mee gespeeld door de kleinkids. Deze klein behuisde opa en oma, kunnen hem gewoon opvouwen en opbergen tot het volgende feest.

Alles is superhandig en snel in elkaar te zetten!

Boekensteun is licht in gewicht, maar wel stevig! Ronde poppenhuis is erg leuk en er kan door meerdere kinderen tegelijk goed mee worden gespeeld. Kerststal is erg leuk, maar iets te wankel om makkelijk mee te spelen.

Top! Snelle levering en prima product

Voor de kerst twee rendieren van karton besteld. Snel verzonden, goed verpakt, supersimpel om in elkaar te zetten. Ook positief: prijs per meerdere producten is interessant, zodat verzending van meerdere zelfde producten ook voordeliger verzonden kan worden. Goede karton kwaliteit!

Grappig en makkelijk

Leuke boom makkelijk in elkaar te zetten.

Praktisch belhokje

Mooi belhokje, makkelijk in elkaar te zetten. Stevig. Wij hebben voor de éénpersoonsvariant gekozen. Als je wilt kan je er schouder aan schouder met z'n tweeen gebruik van maken. Voor één persoon is het een mooie maat voor laptop + nog iets daarnaast om aantekeningen op te maken.

Outstanding product, excellent Service and communication!

My order got "lost" during hard snowfall. I contacted the service and Timo was very kind to help me through my problem. He didn't hesitate to ship another package, which I received couple days later. A week later the other shipment was also delivered to me. Timo was very kind to offer me to keep the other parcel, I only had to pay the extra charges for shipment. The KarTent folding bed is a unique product which is very easy to build and offers high comfort for a very low price. Keep on the good service and products! Cheers, Amitabh

Snelle levering, werkt prima!

Na verhuizing waren onze gordijnen op de slaapkamers nog niet geleverd. We hebben de verduisterende kartonnen ‘gordijnen’ besteld. Erg snel in elkaar te zetten en werkt naar behoren. Prima alternatief ter overbrugging.

Nog geen ervaring

Hallo, Bed en kast zijn binnen, deze zitten nog in de doos. Kan nog geen oordeel geven. Vriendelijke groet Rob Coenen

Leuke originele kerstboom

Een handzame 'boom' die met lichtjes en versiersels helemaal kerst te maken is! Ik heb 'm nu voor het eerst en ben wel heel benieuwd hoe ongeschonden hij straks uit elkaar te halen en te bewaren is, dat gaan we zien. Maar hij staat er nu in ieder geval heel gezellig bij. Handig als je niet heel veel ruimte hebt en toch een boom wilt.

Slecht. in een woord

Ik kreeg de surprise op 5 December on de avond. Ik had er niks meer aan.ik ga het terug sturen.

Beste Bouchra, Dank voor je feedback en vervelend om te horen. Ik zie dat wij hem wel op 1 december al op de post hebben gedaan maar door vertraging bij PostNL is deze later aangekomen dan gewenst. Het is dan toch niet helemaal onze schuld lijkt mij? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag. Gr, Jan

Hele mooie sfeervolle lamp

Een prima aankoop

Heel leuk!

Supersnelle verzending, makkelijk in elkaar te zetten en mijn zoon heeft er echt nu al zo onwijs veel plezier mee gehad dat het de prijs nu zeker al waard is (4 dagen na in elkaar zetten). Laat staan richting de toekomst! En er zelf ook even afgegleden aangezien dit schijnt te kunnen: nou, dat kan dus inderdaad. Topaankoop dus!