Leuke originele kerstboom

Een handzame 'boom' die met lichtjes en versiersels helemaal kerst te maken is! Ik heb 'm nu voor het eerst en ben wel heel benieuwd hoe ongeschonden hij straks uit elkaar te halen en te bewaren is, dat gaan we zien. Maar hij staat er nu in ieder geval heel gezellig bij. Handig als je niet heel veel ruimte hebt en toch een boom wilt.

Slecht. in een woord

Ik kreeg de surprise op 5 December on de avond. Ik had er niks meer aan.ik ga het terug sturen.

Beste Bouchra, Dank voor je feedback en vervelend om te horen. Ik zie dat wij hem wel op 1 december al op de post hebben gedaan maar door vertraging bij PostNL is deze later aangekomen dan gewenst. Het is dan toch niet helemaal onze schuld lijkt mij? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag. Gr, Jan

Hele mooie sfeervolle lamp

Een prima aankoop

Heel leuk!

Supersnelle verzending, makkelijk in elkaar te zetten en mijn zoon heeft er echt nu al zo onwijs veel plezier mee gehad dat het de prijs nu zeker al waard is (4 dagen na in elkaar zetten). Laat staan richting de toekomst! En er zelf ook even afgegleden aangezien dit schijnt te kunnen: nou, dat kan dus inderdaad. Topaankoop dus!

Onwijs leuke surprise

Toen lagen we met hele gezin plat met Corona. Allen hoge koorts en toch moest er een surprise komen. Wat was dit een geweldige oplossing voor mijn zoontje van 10 die voor zijn juf een surprise moest maken. Ze wilde graag een vogelhuisje, dus we waren snel klaar met zoeken. Helemaal top en ontzettend snel al binnen en konden we aan de knutsel. Wij komen zeker nog eens shoppen op jullie geweldige webshop.

Stevig materiaal, wat ik hoopte. Geeft veel speelplezier.

Het was een goede afhandeling en op tijd geleverd.

Het was een goede afhandeling en op tijd geleverd

Duurzaam en kwaliteitsvol

Heel tevreden van het product. Het geeft een mooie uitstraling en past volledig bij onze visie om duurzaam materiaal te gebruiken.

Heel erg jammer dat er geen beschrijving bij is zodat het gelijk in elkaar gezet kan worden!

Het is erg jammer dat er bij de geleverde producten geen beschrijving geleverd wordt!

Goede bereikbaarheid, snelle service.

Top kinderfeestje met het feestpakket ridders en prinsessen!

Snelle verzending en mooie lamp!

Prima ervaring. Een vraag die ik mailde was snel beantwoord en de lamp die ik uiteindelijk uitkoos werd ook erg snel bezorgd. Door de andere recensies wist ik dat ik een plafondplaatje zelf moest regelen, dus dat was geen verrassing (maar eens met anderen dat dat een mooie toevoeging zou zijn :)).

Veel speelplezier

De kartonnen tent kan geverfd of gekleurd worden, of beplakt met stickers bijv. Erg leuk.

Heel handig bed voor kleine studentenkamer

Je schuift het bed zo aan de kant waardoor je in een kleine kamer ruimte kunt maken en schoon kunt maken.

Stevig bed, leuk concept

De duurzaamheid en de vormgeving en prijs van het bed sprak me erg aan. Ik twijfelde wel aan de stevigheid van het, maar dat is hij zeker wel. Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Vlotte correcte levering

Correct

Betrouwbaar product

Mijn tweede kartonnen bed stelt alweer niet teleur. Ik ben van een twijfelaar overgeschakeld naar een dubbelpersoonsbed. Het in elkaar steken vraagt enige behendigheid maar werd duidelijk uitgelegd in de online instructies. Ik hou van het praktische design en het karton dat overal past en makkelijk te verhuizen is. Ik raad het aan iedereen aan!

Fantastische boom en service

De kerstboom kwam zonder de piek, even bellen en hij ging meteen op de post. Uiteindelijk blij met deze bijzondere boom

Snelle levering en het karton past perfect in het raamkozijn en daardoor donkere slaapkamers totdat de nieuwe raambekleding komt.

Product matches description. Looks nice, is stable and robust.

Prima schoorsteen voor Sinterklaas

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Ik werd heel goed geholpen, er ontbraken wat onderdelen bij mijn bestelling.ze belde meteen terug en de volgende dag had ik het in huis.Wat een service.En heel vriendelijk personeel.

Leuk

Mooi idee. Die gaan naar Aruba voor mijn kleinzoon voor zijn boerderijfeest. Jammer dat wij 350 euro moesten betalen tot Aruba, daarom bijmij afgeleverd en nu moet ik ze naar Aruba brengen. Maar mooi en prima idee.

Zuil gekocht, geleverd naar opgegeven maat en van mooi karton.

De zuil heb ik deels gebruikt als ombouw van de toe- en afvoerleidingen van de CV ketel. Op maat gesneden. Karton prima snijdbaar.

De sokkels zijn prima bevallen.

Over de verstijvingskruizen heb ik e.e.a. gecommuniceerd. De ze waren te breed en heb ik zo'n 14 mm smaller moeten maken. Daarnaast zouden ze voor het gemakkelijk invoeren aan een zijde taps moeten zijn. Ik heb tevens nog een vraag aan jullie. Ik gebruik de sokkels namelijk voor tentoonstelling van beelden. De sokkels moeten dus steeds in en uit elkaar gehaald worden. Door dit gebruik zullen de sokkel op termijn wat schade oplopen en vervuild kunnen raken. Ik vroeg mij dus af of jullie niet van de bekledingshoezen hebben uit stretch stof (net als bij die hoge tafels die bij recepties worden gebruikt. De bekledingshoezen zijn namelijk wasbaar en dan zien de sokkels er altijd netjes uit. Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Elbert van den Berg

Super blij met de XXL cijfers!

De cijfers voldoen zeker aan de verwachting. Voldoende groot en stevig, de lampjes zijn ook heel tof. Kleine tip: indien mogelijk de keuze laten tussen lampen op batterijen of met netsnoer;

Keienbergweg 38 1101 GC Amsterdam