Prima wasmiddel en vlotte levering.

Voor het eerst wasmiddelen besteld bij Wasjemenou. Ben erg tevreden. Een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit en een vlotte levering. Beveel het product van harte aan!

Goed advies, snelle levering.

De wasmachine kon de volgende dag al bij mij thuis bezorgd worden.

Reparatie snel en goed uitgevoerd

De kunststof rand van onze wasmachine (waar de trommel langs draait) was helemaal verdraaid/los gekomen en deze is snel en vakkundig vervangen.

Zeer snelle levering en goede service

Ik had mijn bestelling direct de volgende dag in huis. Zeer goed en degelijk verpakt.

Onlangs is mijn wasmachine stukgegaan. Direct contact opgenomen met wasjemenou en die hebben een monteur ter reparatie gestuurd. De machine draait weer als nieuw en de service was goed, snel en heel vriendelijk. Ik heb ze aanbevolen in mijn omgeving! Super service!

Snelle en vakkundige service.

Na het melden van een storing in mijn vaatwasser ben ik snel en vakkundig geholpen zodat mijn vaat weer snel schoon was. De machine draait tot op heden weer super.

Geweldige service

Na een lekkage in de wasmachine advies gevraagd en gekregen waardoor ik deze snel kon verhelpen. Top service!

Adequaat en correct geholpen

Zeer vriendelijk personeel, goed geholpen. Zeer concurrerend, goed duidelijk advies

Professioneel

Vriendelijke, snelle en professionele service

Wasmiddel gebruik

Zeer goed wasmiddel. Wast goed schoon en ruikt lekker.

Snelle en goede service. Gisteren besteld vandaag in huis

Prima.

Top service!

Gisteren besteld, vandaag keurig geleverd. Helemaal tevreden.

Zeer snel geleverd!

Op donderdag vaatwastabletten en onthardingszout besteld, vrijdag in huis. Top!

Super service en snelle levering.

Super service en snelle levering.

Snel en makkelijk!

Kocht eens een keer online wasmiddel, was erg goedkoop en ook nog snel geleverd. Prima service dus, zal het vaker doen.

Topservice

Snel en goed geholpen om de juiste keuze te maken!

Goede service, kennis van zaken en klantvriendelijk

Ronald weet waar hij het over heeft, is enorm klantvriendelijk en biedt een goede service

Snelle en perfecte levering

Snelle levering en goede producten. Wasmiddel ook in 5 liter verpakking zodat je voorlopig vooruit kan. Vaatwastabletten werken ook uitstekend. Super handig in deze corona tijd dat je de schoonmaakmiddelen online kunt bestellen.

Goede service en een goede prijs

Goede prijs en service

Topbedrijf

Snelle levering, goede service!

Goed!

Ze leveren goede service, super makkelijk om op deze manier een zeer goede wasmachine in huis te hebben.

Fantastische service en kwaliteit

Ik moest een nieuwe wasmachine en kwam uit bij wasjemenou.nl. Ik heb contact gezocht met deze onderneming omdat ik deze firma niet kende. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar. Ik heb direct een wasmachine en droger hier besteld. De levering was snel en de monteurs zijn goed! Ook bestel ik hier nu standaard mijn wasmiddel! Snel geleverd! Top service en kwaliteit.

Goedkoop en snel geleverd. Dik voor mekaar.

Goedkoop en snel geleverd. Dikvoor mekaar

Snelle en goede service!

S'morgens bestelling geplaast en de volgende dag al in huis!

Prima service, goede machine

Zeer tevreden over de bij ons geplaatste machine. De machine is afgeleverd en gebruiksklaar gemaakt. Vriendelijke monteur. De was komt superfris ruikend en schoon uit de machine. Wij hadden dit eerder moeten doen.