Snelle en deskundige service

Onze Miele wasmachine door Wasjemenou laten repareren. Goede en snelle service aan huis en de monteur hield zich keurig aan de Corona richtlijnen. Zeer netjes!!!

Service gericht op mijn wensen

Ik heb een hele goede ervaring overgehouden van mijn aankoop via wasjemenou.nl samen met de verkoper/eigenaar besproken welke wasmachine geschikt is voor mij, waardoor ik uiteindelijk veel geld heb bespaard. De wasmachine werd ook snel geleverd met wederom een goede service aan huis.

Super goed en service oke

De verkoop van groot verpakkingsmateriaal wasmiddelen voordelig ,zo ook de huur van machine ed.

Zeer leuk personeel

Uitstekend.

Goede voorlichting en snelle levering . Alles is van hoogstaande kwaliteit.

Snel, betaalbaar en goede service.

Een goede deal voor wasmiddelcapsules, die ook nog eens snel geleverd worden.

Vriendelijk en snelle service!

Snel geholpen en super communicatie

Goede en snelle levering

Wasmachine is snel geleverd en geplaatst!

Snelle service en breed assortiment

Vandaag besteld morgen in huis.

Super service en snelle levering

Al meerdere malen wasmiddel besteld en elke keer vlot geleverd. De eerste keer had ik wat vragen over type wasmiddel. Werd keurig te woord gestaan en geholpen met mijn bestelling. Die naam is ook geweldig. Ik kom nog uit de tijd van de Loekie reclames. Wie dat bedacht heeft is echt creatief. Keep up the good work!

Snelle levering aan huis. En goede service

Ben zeer tevreden.

top

scherpe prijs snelle levering. meer heb ik niet nodig

Gisteren besteld en vandaag al in huis, snelle en goede service!

Goeie service. Snel geinstaleerd voor een mooie prijs. Echt super tevreden. De vaatwasser maakt ons huishouden een stuk makkelijker.

Perfecte levering!

Snel, nuchter en helder geholpen

No nonsens mentaliteit. Prijs kwaliteit in combinatie met een goede service is perfect.

Cuxhavenweg 5 9723 JK Groningen

085 – 077 3606