Netjes geleverd

Blij met de vlag alleen jammer dat er een weeffout in zat. Dit helaas te laat gezien doordat we hem de avond voor gebruik pas hebben uitgepakt.

Mooie vlag

Mooie vlag en snel geleverd! Ben tevreden

snel en goed

goede en snelle levering

Behulpzaam, meegedacht en snel geleverd

Hadden de vlaggen binnen twee dagen in huis, heel fijn ! Dank Florine

De vlag is keurig afgewerkt. Ziet er kleurig uit.

Veel vragen gehad over de vlag tijdens climate chain (vlag tegen klimaatverandering). Fijn dat er een verklaring voor de kleuren en vormgeving stond op jullie site!

Zeer snelle communicatie en vriendelijke medewerker. Ik heb veel vrienden jullie aangeraden

In goede orde ontvangen

Product goed maar verzending minder

Product is moeilijk te vinden op de website vanwege dat dorpsvlag Blerick niet in de juiste provintie te vinden was . Blerick ligt in Limburg maar bij u ligt het in Gelderland vandaar. Geen melding gehad dat de vlag zou bezorgd worden, geen track & trace code Lag in de bus, zodat ik vond dat de verzendkosten erg hoog waren vooreen brievenbus pakje. Trace & trace code was niet te achterhalen bij dhl

perfect

pefect

Vlag Chicago dierbaar

De juiste bestelling (vlag stad Chicago) met correcte bezorging afgeleverd.

Snelle reactie op een mankement en kosteloos en heel snel een nieuw exemplaar van onze dorpswimpel ontvangen.

Fantastisch!

Bij toeval kwam ik op deze site uit ivm een Friese vlag die op mijn verlanglijstje stond. Maar blijkt dat je hier ook vlaggen en vaandels van je eigen dorp/stad kunt bestellen! Vervolgens dàt gedaan en ik ben zéér verrast over de kwaliteit en levering. Ondertussen zijn er steeds meer mensen die ons vragen waar we de vaandel hebben gekocht. Dan verwijs ik ze met plezier door naar Masten en Vlaggen!

Hoi Ellen, Bedankt voor je leuke beoordeling! Dat stellen we erg op prijs. Veel plezier van je wimpel en een heel fijn weekend. Met vriendelijke groet, Stefan

prima geregeld en geleverd

mooie vlag en goede kwaliteit en prijs

Snelle levering, alleen jammer dat er een verkeerde achternaam bij het adres stond. Op de factuur stond wel de juiste naam.

Wat een geweldige snelle service en keurig verpakt

Bestel maar bij dit bedrijf

Mooie vlag van ons dorp Dwingeloo!

Fijn dat jullie de vlag van ons dorpje Dwingeloo leveren! Makkelijk besteld en snel in huis. Dank jullie wel!

gewoon goed

Ik heb deze vlag bewust gekocht voor de dodenherdenking op 04/05 omdat hij door mij direct wordt gerelateerd aan de verzetsgroep De Geuzen uit Vlaardingen die al zingend psalm 43.4 op de Waalsdorpervlakte werden gefusilleerd. Deze Geuzenvlag is echt het orange, blanche, blue en heeft veel meer met de bevrijding van Nederland van doen dan het rood wit blauw!

Ruimte collectie

Ruimte collectie van een goed kwaliteit.

Mooie vlaggen en snelle levering.

Goeie stevige vlag die tegen een stootje kan!

Komt later

Sorry ik kan nog geen reactie geven Want ik heb nog niks ontvangen Dat komt later wel Vrgr Eugene Moonen

te korte wimpel

Ruime keuze en goede levering. Vanaf de website is niet snel/makkelijk zichtbaar dat er verschillende lengtes worden aangeboden. Ik bestelde een te korte.

In goede staat ontvangen. Mooie vlag

Goede service en behulpzaam!

Het design van de vlag die ik wilde bestellen kon zowel grafisch als in maat aangepast worden waardoor deze nu perfect past! Meedenkende mensen, goede service en snelle levering.

Ik heb een wimpel op mat besteld voor de trouwdag van mijn dochter. Hij kwam sneller als gedacht en ziet er precies zo uit als ik had gehoopt.

Bedrijfsgegevens

Weideflora 289

8935 GR Leeuwarden

058 – 266 88 38

[email protected]

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.