Goede service!

In één telefoontje alles geregeld, snelle levering , prachtig resultaat!

Snel geleverd, prima kwaliteit!

Snelle levering en kwaliteit

Na het bestellen op een site die enorm goed toeganglijk is en die je goed helpt om het juiste te bestellen werd het snel geleverd. De levering werd gedaan door een zeer goede transporteur waarvoor geen moeite teveel is. Ook de beschrijving erbij is zeer duidelijk. Zodoende stond de vlaggemast na het beton storten enorm snel. Kortom een zeer tevreden klant.

Waanzinnig goed.

Hele vriendelijke mensen. Kloppende afspraken en kwaliteit.

Snel

Had aangegeven dat we alleen dinsdag en woensdag geopend waren ivm Corona. Vlaggenstok werd op afgesproken dag bezorgd.

Ziet er mooi uit!

De vlag ligt nog te wachten tot de datum daar is. Gaat vast een succes worden, want het ziet er prachtig uit!!

Helemaal goed.

Helemaal goed en fijn geholpen.

prachtig

dit vind ik geweldig

Alles soepel, prima product

Goede toegankelijke website, prima ruime keuze, soepele levering en uitstekende kwaliteit, kortom zeer tevreden

Gekregen wat ik wilde hebben.

Uw prijs leek redelijk , maar met BTW en verzendkosten kwam er best veel bij. U kunt beter de prijs incl BTW direct vermelden.

snel return met snelle levering

alles was naar wens, verder geen opmerkingen.

Zeer snel wat kunnen regelen i.v.m. een herdenking. Binnen twee dagen een mast incl. Vlag. Echt meegedacht. Supet!

Snelle levering en een goed produkt

Helemaal vlag in top.

Snelle service, goed verpakt, prima beschrijving hoe te bevestigen.

Goed product voor zeker langdurig gebruik.

Ik ben goed geholpen. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Goed contact

Prima verlopen

Netjes en tijdige levering

Zonder problemen besteld en geleverd.

Niets op aan te merken.

top....

ben er superblij mee...zeer vlotte levering. ik mis alleen de factuur. heb dus geen idee hoe ik kan betalen. hanny heuvelink

Erg gebruiksvriendelijke site, goed product en snelle levering.

Makkelijk, snel en goed.

Goede vlag en goede levering.

Zie boven

Overzichtelijk en vlotte afwikkeling bestelling

Betrouwbaar en bestelproces is eenvoudig met een vlotte aflevering. Kwaliteit is ook voldoende (alleen de bevestiging/ tussenstuk van de wimpel zakt bij onze ophanging aan de vlaggenmast Naar beneden) Daar moeten wij nog iets op gaan verzinnen ...

Persoonlijk en vriendelijke advies

Snelle levering en goede kwaliteit van zowel materiaal als kleur.

Goed materiaal snel geleverd.

De enige die een vlaggestokhouder levert die op een buitenhoek kan worden gemonteerd. Topkwaliteit, RVS, kompleet met bevestigingsmateriaal (óók RVS). Snelle levering tegen een goede prijs!

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering