zeer klantvriendelijk en zeer snelle levering

na telefonisch contact werd binnen de beloofde levertijd de gevraagde wimpel afgeleverd. Ook na levering werd op een vraag adequaat en keurig beantwoord.

Zoals vetwacht

sneller kan niet

in contact met de masten en vlaggen en binnen een paar dagen eas de order geregeld

Goed maar heel duur

Toppie

Mooi materiaal en kleuren.

Geweldige service

Ik had een “geslaagd” vlag nodig. Een belletje , goed geholpen, de vlag ging direct in een enveloppe en lag de volgende ochtend in de bus!!

Snelle goede levering

Snel besteld en op tijd geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit vaandel.

Snelle levering en goede kwaliteit vaandel.

de vlag ziet er prima uit

goed verpakt en op tijd ontvangen

Bestellen en afleveren gaan probleemloos en de kwaliteit is prima.

Fijn dat je als klant correct via de mail op de hoogte wordt gehouden van de bestelling.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

goed advies

Denken goed mee, prima kwaliteit

levering goed, product voldoet niet aan verwachting

nette levering. vlagcorrector werkt niet goed op schuine mast. is dat uitgezocht?

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat het product niet helemaal naar tevredenheid werkt. We hebben u een mail gestuurd met instructies om dit recht te zetten. Wanneer vlagcorrectors niet werken, zit de vlag er vaak te strak tussen. Daardoor verliest het zijn werking. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost! Met vriendelijke groet, Stefan

Makkelijk, goed, snel en betrouwbaar

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering en op tijd. Prima dus. Suggestie: vermeld op instructie bevestiging met kantelanker dat de mast nog waterpas gesteld kan worden met de 3 bevestigingsmoeren (waterpas ertegenaan houden en stellen). Het anker zelf moet dus wel behoorlijk waterpas liggen, maar bijna 100% is ook goed.

goede ervaring

prima ervaring

Prima en snelle levering

De Handystick is een handig ding om gemakkelijk de vlag op te kunnen hangen. Goede en snelle levering.

adequaat geleverd

Duidelijke website en snelle levering

In een woord fantastisch

Al vanaf het eerste contact een goede indruk. Vervolgens een goed offerte aanbod. Op de vraag of het kon worden geplaatst voor een bepaalde datum is zeer positief gereageerd en het kwam precies op tijd! Een pluim van deze mevrouw én "een bankje vooruit".

Goed!

Goede kwaliteit, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Fantastische kwaliteit

Super kwaliteit, handig te bevestigen. Snel geleverd.

Snelle offerte, goede prijs-kwaliteit verhouding, netjes verpakt, super service!

Goede service / tijdige levering en goede bereikbaarheid

Het bedrijf is goed bereikbaar en je wordt netjes te woord gestaan. Informatievoorziening over de levertijd klopt en je wordt keurig bericht over de leverdatum en tijd. Goed werk geleverd!

alle lof !

De vlag kan uit ! Mijn vraag op korte termijn de stok, vlag en wimpel naar mij te doen toekomen is naar wens uitgevoerd. Ook om te komen tot het beoogde en complete product werd zeer goed afgehandeld per mail. De snelheid was belangrijk omdat het als cadeau bedoeld was en daar is meer dan aan voldaan. Alle lof met dank aan Stefan Lautenbag.

Prima kwaliteit !

Prima en snelle service

Zie voorgaande

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering