Ik heb een wimpel op mat besteld voor de trouwdag van mijn dochter. Hij kwam sneller als gedacht en ziet er precies zo uit als ik had gehoopt.

Snel en makkelijk en groot assortiment

Was op zoek naar speciale vlaggem bij jullie leverbaar ergens anders niet .

Snel.geleverd

Ik heb helaas geen vlag ontvangen

Geen vlag ontvangen Ik zal de aanbeveling maar op ja zetten in de hoop de vlag nog te ontvangen.

Beste Marcel, We sturen maandag een nieuwe vlag toe! Met vriendelijke groet, Stefan Lautenbag

Goede kwaliteit en snelle service!

Snel een wimpel kunnen bestellen voor de geboorte van mijn zoon.

Prima.product en op je juiste wijze geleverd

In één Geweldig

Altijd de goede kwaliteit voor de acceptabele prijs. Wederom Hartelijk dank voor de snelle service. Met vriendelijke groet, Martin Hengeveld Glazenwassers Schoonmaak & Onderhouds bedrijf 'De Helpende Hand' te Westervoort.

Goed geholpen

Vlag van de Aarde alleen hier te bestellen

Onwijs blij mee!!!

Afspraak kevering 5 a6 dagen na 14 dagen nog niet binnen

Vandaag 4 april wimpel besteld op 20 maart heb hem nog niet binnen dus tevreden nou nee duurt veels te lang

Super goed verlopen.

Super goed

De vaandel is qua kleur goed. Jammer dat er niet een langere variant is. Plus punt dat de zij doppen van rubber zijn dat voor komt tikken tegen de mast. Prijs was wat aan de hoge kant.

netjes en snel

Alles prima geregeld

Mooie vlag.

TOP

Kort en duidelijk

Adequate en snelle levering

Fijne en open communicatie

Er was vertraging, maar daar werd ik netjes over gebeld

Snel geleverd en een mooie vlag! Karin

Keurig geregeld!

Betrouwbaar met bestelling, betalen en levering. Keurig geregeld en goede kwaliteit!

De wimpel van Leeuwarden is van zeer goede kwaliteit, lekker stevig.

Toen ik bemerkte dat ik de verkeerde afmeting had besteld werd ik heel coulant behandeld en ontving ik de vlag met de juiste afmetingen tegen een gereduceerde prijs

Super geholpen

snelle levering goed product

Levering binnen de afgesproken tijd en product naar wenst, wel jammer dat je moet bijbetalen om de levering te versnellen.

Erg mooie vlag, goede kwaliteit en omdat ik er een spandoek van wilde maken hebben ze er voor mij kosteloos 4 ringetjes in gemaakt. Helemaal super! Bedankt guys!

Snelle levering, goede kwaliteit ben er erg blij mee

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering