Prima service, snelle response op vragen en snelle levering

Voorafgaand aan bestelling vragen gemaild. Snelle correct inhoudelijke reply en duidelijkheid over mogelijke datum aflevering. Na bestelling is aflevering goederen op tijd gegaan.

Klantvriendelijk en -gericht.

Mooie vlag, in eerste instantie verkeerd bezorgd, maar door tussenkomst van Mastenenvlaggen.nl teruggehaald en juist bezorgd. Precies op tijd voor festiviteit!

Perfecte banier

Geheel volgens afspraak geleverd , mooi kwaliteits product, wappert fier aan de mast . Ook de plaatsing was snel en vakkundig.

Prima product

Klantvriendelijke website, ruime keuze, snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Super snelle service!

Mijn wensen met betrekking tot een wimpel met eigen ontwerp werd door middel van snelle communicatie binnen 2 dagen gerealiseerd. Álles was mogelijk; kleur van de wimpel, opdruk, lettertype etc. Super service!

Alles zoals afgesproken

Goede service!

In één telefoontje alles geregeld, snelle levering , prachtig resultaat!

Snel geleverd, prima kwaliteit!

Snelle levering en kwaliteit

Na het bestellen op een site die enorm goed toeganglijk is en die je goed helpt om het juiste te bestellen werd het snel geleverd. De levering werd gedaan door een zeer goede transporteur waarvoor geen moeite teveel is. Ook de beschrijving erbij is zeer duidelijk. Zodoende stond de vlaggemast na het beton storten enorm snel. Kortom een zeer tevreden klant.

Waanzinnig goed.

Hele vriendelijke mensen. Kloppende afspraken en kwaliteit.

Snel

Had aangegeven dat we alleen dinsdag en woensdag geopend waren ivm Corona. Vlaggenstok werd op afgesproken dag bezorgd.

Ziet er mooi uit!

De vlag ligt nog te wachten tot de datum daar is. Gaat vast een succes worden, want het ziet er prachtig uit!!

Helemaal goed.

Helemaal goed en fijn geholpen.

prachtig

dit vind ik geweldig

Alles soepel, prima product

Goede toegankelijke website, prima ruime keuze, soepele levering en uitstekende kwaliteit, kortom zeer tevreden

Gekregen wat ik wilde hebben.

Uw prijs leek redelijk , maar met BTW en verzendkosten kwam er best veel bij. U kunt beter de prijs incl BTW direct vermelden.

snel return met snelle levering

alles was naar wens, verder geen opmerkingen.

Zeer snel wat kunnen regelen i.v.m. een herdenking. Binnen twee dagen een mast incl. Vlag. Echt meegedacht. Supet!

Snelle levering en een goed produkt

Helemaal vlag in top.

Snelle service, goed verpakt, prima beschrijving hoe te bevestigen.

Goed product voor zeker langdurig gebruik.

Ik ben goed geholpen. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Goed contact

Prima verlopen

Netjes en tijdige levering

Zonder problemen besteld en geleverd.

Niets op aan te merken.

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering