Laden reviews...
Laden reviews...
99 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen de duidelijke communicatie, eenvoudige bestelprocedure en betrouwbare levering. Kwaliteit van de vlaggen wordt consistent als goed beoordeeld en de prijs-kwaliteitverhouding is meestal gunstig. De klantenservice wordt regelmatig genoemd als vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen beschrijven de reviews een positieve ervaring met tijdige levering en bevredigende producten.
Na bestelling van een mastvaan die van mindere kwaliteit was, een nieuwe van veel beter kwaliteit ontvangen zonder problemen.
Beveelt aan
25 June 2026
Peter
Scheveningen
snel , conform afspraak
Beveelt aan
13 June 2026
Jeroen
Bilthoven
Prima bestel website en goede kwaliteit.Op tijd geleverd. Aanrader
Beveelt aan
12 June 2026
Rein
Valkenswaard
Ik heb een rouwwimpel besteld, drie kleuren. Deze vind je nergens wanneer je het internet raadpleegt. Ik heb de wimpel met lusjes gekozen, deze past prima bij mijn vlaggenstok. De levering was precies op tijd, in een goede verpakking. Omdat de rouwwinkel zo goed bevalt, heb ik nu ook de drie kleurige rouwvlag besteld. Ook deze driekleurige vlag kan je nergens op internet vinden.
Beveelt aan
9 June 2026
Peter
Oegstgeest
De vlag die ik heb besteld laat de naat aan het einde los dat is niet goed genaait kan beter met een dubbele stik of een versteviging er tussen om dat ze nog alwat te verduren krijgen met wind vind het toch weer jammer moed hem zelf nu weer laten repareren .
Beveelt aan
9 June 2026
Kor
Sappemeer
Beste Kor,
Dat is niet hoe het hoort te zijn! We staan voor de kwaliteit van onze producten. Er kan eens iets voorkomen natuurlijk. Als u ons aangeeft wat de kosten daarvan zijn dan betalen we die u graag terug.
Met vriendelijke groet,
Stefan Lautenbag
Ruime keuze ook voor niet alledaagse vlaggen met snelle levering.
Beveelt aan
7 June 2026
Rob
Bant
Snel geleverd
Beveelt aan
7 June 2026
Ludwig
Amerongen
Fijne ervaring ik zal uw bedrijf zeker aanraden De vlag vertegenwoordigd mijn kleinzoon 2 culturen beiden belangrijk .
Beveelt aan
6 June 2026
Yolanda
Purmerend
Graag de wimpel of vlag rondom afstikken gaat ie langer mee!
Beveelt niet aan
6 June 2026
Johan Tadema
Kraggenburg
Beste meneer Tadema,
Bedankt voor uw reactie.
We zomen onze wimpels niet om, omdat iedere bewerking van doek het niet sterker maakt. De zoom maakt de rand zwaarder waardoor de wimpel sneller scheurt. We hebben bijna geen klachten over de levensduur van de wimpels. Als er al iets voorkomt is het een bijzonderheid en lossen we het altijd op.
Hoewel ik uw cijfer jammer vind (gezien u de wimpel nog maar net hebt) hoop ik dat u blij bent met de wimpel.
Met vriendelijke groet,
Stefan Lautenbag
Veel keuze. De producten zijn heel netjes verpakt, maar nadat de bestelling was afgerond duurde het heel lang voordat deze werd verzonden. Ik heb na ruim een week moeten mailen voor een update. Een proces dat verbetering kan hebben.
Beveelt aan
6 June 2026
Martine
Zevenhoven
Beste Martine,
Er staat bij uw bestelling 5-6 werkdagen.
U hebt vrijdag 22 mei besteld, maandag 25 mei was Pinksterdag.
U hebt 27 mei gemaild over de bestelling. De door u gekozen levertijd was nog niet verstreken.
De wimpel is 28 mei verstuurd - dat is te zien op de track en trace.
Helaas is door DHL vertraging het een of twee dagen onderweg geweest en op 2 juni aangekomen. Dat is in alle redelijkheid, op de extra dagen van DHL, conform de afspraak.
Hoewel ik cijfer jammer vind hoop ik dat u tevreden bent met de wimpel =)!
Met vriendelijke groet,
Stefan Lautenbag
Goede kwaliteit van de vlag. Zeer tevreden over!
Beveelt aan
5 June 2026
Brigitta
HEINO
Goed
Beveelt aan
3 June 2026
Marinus
Julianadorp
Duidelijke communicatie, product zoals verwach.
Beveelt aan
21 May 2026
Mooie
Vlag
Ik had een vaan gekocht maar met 7 maanden was hij al gaan scheuren. toen hebben we hem tot de scheur ingekort door hem bij te knippen. dat hielp ook niet. Nu een nieuwe gekocht waar mijn echtgenote nu een verstevigde rand aan gemaakt heb. kijken of dit langer goed blijft.
Beveelt niet aan
17 May 2026
Alexander
Marknesse
Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering.
Beveelt aan
17 May 2026
Bert
Hensbroek
Ontving geen track- en trace link, ook geen "breekbaar sticker" op pakket geplakt vanwege de houten stokjes. Factuur heb ik zelf via e-mail om moeten vragen..
Beveelt niet aan
16 May 2026
Mohammed
Nieuwerkerk aan den IJssel
Goede uitzoek in vlaggen en wimpels en netjes snel geleverd
Beveelt aan
15 May 2026
Mischa
Apeldoorn
We hebben een vlag en een wimpel besteld. De website is gebruiksvriendelijk en we hadden de bestelling snel in huis.
Beveelt aan
4 May 2026
Jurjen
Koudum
Gewoon correct!
Beveelt aan
21 April 2026
Marius
Naaldwijk
Snelle en secure levering. Ook snel antwoord op mijn vraag in de chat, al was het weekend
Beveelt aan
21 April 2026
Alma
Arcen
Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing.
Waarom kiezen voor ons?
- Persoonlijk en vriendelijk advies
- Goede kwaliteit
- Eerlijke prijzen
- Tijdige levering
Weideflora 289
8935 GR Leeuwarden
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Accessoires, Vlaggen
Webshops_aangepast