Snelle levering, alleen jammer dat er een verkeerde achternaam bij het adres stond. Op de factuur stond wel de juiste naam.

Wat een geweldige snelle service en keurig verpakt

Bestel maar bij dit bedrijf

Mooie vlag van ons dorp Dwingeloo!

Fijn dat jullie de vlag van ons dorpje Dwingeloo leveren! Makkelijk besteld en snel in huis. Dank jullie wel!

gewoon goed

Ik heb deze vlag bewust gekocht voor de dodenherdenking op 04/05 omdat hij door mij direct wordt gerelateerd aan de verzetsgroep De Geuzen uit Vlaardingen die al zingend psalm 43.4 op de Waalsdorpervlakte werden gefusilleerd. Deze Geuzenvlag is echt het orange, blanche, blue en heeft veel meer met de bevrijding van Nederland van doen dan het rood wit blauw!

Ruimte collectie

Ruimte collectie van een goed kwaliteit.

Mooie vlaggen en snelle levering.

Goeie stevige vlag die tegen een stootje kan!

Komt later

Sorry ik kan nog geen reactie geven Want ik heb nog niks ontvangen Dat komt later wel Vrgr Eugene Moonen

te korte wimpel

Ruime keuze en goede levering. Vanaf de website is niet snel/makkelijk zichtbaar dat er verschillende lengtes worden aangeboden. Ik bestelde een te korte.

In goede staat ontvangen. Mooie vlag

Goede service en behulpzaam!

Het design van de vlag die ik wilde bestellen kon zowel grafisch als in maat aangepast worden waardoor deze nu perfect past! Meedenkende mensen, goede service en snelle levering.

Ik heb een wimpel op mat besteld voor de trouwdag van mijn dochter. Hij kwam sneller als gedacht en ziet er precies zo uit als ik had gehoopt.

Snel en makkelijk en groot assortiment

Was op zoek naar speciale vlaggem bij jullie leverbaar ergens anders niet .

Snel.geleverd

Mooie vlag van Linne ontvangen.

Mooi op tijd voor Koningsdag de vlag van de gemeente Linne ontvangen. Uitstekend dus!

Beste Marcel, We sturen maandag een nieuwe vlag toe! Met vriendelijke groet, Stefan Lautenbag

Goede kwaliteit en snelle service!

Snel een wimpel kunnen bestellen voor de geboorte van mijn zoon.

Prima.product en op je juiste wijze geleverd

In één Geweldig

Altijd de goede kwaliteit voor de acceptabele prijs. Wederom Hartelijk dank voor de snelle service. Met vriendelijke groet, Martin Hengeveld Glazenwassers Schoonmaak & Onderhouds bedrijf 'De Helpende Hand' te Westervoort.

Goed geholpen

Vlag van de Aarde alleen hier te bestellen

Onwijs blij mee!!!

Afspraak kevering 5 a6 dagen na 14 dagen nog niet binnen

Vandaag 4 april wimpel besteld op 20 maart heb hem nog niet binnen dus tevreden nou nee duurt veels te lang

Super goed verlopen.

Super goed

De vaandel is qua kleur goed. Jammer dat er niet een langere variant is. Plus punt dat de zij doppen van rubber zijn dat voor komt tikken tegen de mast. Prijs was wat aan de hoge kant.

netjes en snel

Weideflora 289

8935 GR Leeuwarden

058 – 266 88 38

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering