veel keuze snelle levering

correcte prijs ,juiste afbeeldingen ,robust materiaal, veel verschillende keuze en soorten van wimpels tot grote vlag

Wimpel besteld - helaas na 2 wkn gemaild; nog niets ontvangen. Werden gelijk gebeld door Stefan met excuses en de wimpel zou afgelopen maandag afgestuurd worden. Keurig afgehandeld. Is gebeurd via DPD - duurde echter nog 3 dagen voor ontvangst. Misschien kijken voor andere vervoerder waardoor levering vlotter wordt afgehandeld.

Alles netjes afgehandeld

Prima bedrijf

Super goede kwaliteit

netjes bezorgd en erg tevreden over de kleur en kwaliteit

Goed contact en snel geleverd

super service

eerste pakketje was niet geleverd ze stuurde direct een nieuw op.

Geleverd binnen de levertermijn

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Prima snelle en nette levering

Ruim aanbod, snel geleverd

Zeer ruim aanbod, leuk dat er veel lokale vlaggen en wimpels te kiezen zijn. Bestelling snel in huis. Tevreden.

Mooie mast

Prima levering en plaatsing.

Ik vond het wat vreemd dat over de verzendkosten ook nog eens btw werd berekend.

Alles netjes en op tijd geleverd

Alles netjes en op tijd geleverd

Breed aanbod en snel geleverd

Bestelde vlaggen nog niet in gebruik genomen, maar lijkt prima kwaliteit

zeer goed en snel.

Alles was goed!!!

Ik ben super blij goed kwaliteit en goed levering uitstekened

Super service!

Voor de geboorte van onze dochter wouden we een wimpel bestellen! Er werd super enthousiast meegedacht en de gepersonaliseerde vlag werd dezelfde dag al verzonden! Super vriendelijk personeel en snelle service! Aanrader!

Goeie service, kwaliteit en snelle levering

Mooie vlag voor een afscheidscadeau voor mensen uit Den Haag. Enigzins wat duurder, maar kwam vooral omdat het last minute nodig was.

Mooie vlag

Ik heb een leuke kerstvlag besteld, ik ben er blij mee. Hoop complimenten gekregen van mensen die langs liepen. De levertijd vond ik lang duren maar gelukkig net op tijd binnen voor de kerst.

Prima mast en snel geleverd!

Het product is uitstekend.

Goed produkt. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het aankomt. De Jeruzalem vlag was uitverkocht bij CVI. Bij jullie kon ik het wel bestellen.

Prima!! Geen op of aanmerkingen

Groot assortiment goede service snel en correct geleverd!

Prima en snel geregeld

Nvt

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering