Mijn artikel was zeer goed verpakt. De wimpel met sweet sixteen zag er keurig uit Prima kwaliteit. Ook de ophang ogen. In een woord klasse. Gr.jsn

Goede kwaliteit in fraaie kleuren, tevens groot assortiment

Zowel de vlag van West-Friesland als de Franse vlag van de Midi Pyrénées waren voorhanden in diverse formaten ! De vlaggen weerstaan, ondanks klimaatverandering hevige Hollandse stormen ! :-) Ik ben er blij mee. Merci :)

Prachtige vlag

Mooie vlag, keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.

vlot en efficiënt

Vlot geleverd, redelijke prijs

Ondanks dat we maar een kleine specifieke bestelling op de, overigens uitstekende, site plaatsten was de afhandeling snel en vakkundig en de prijs prima. Een hele goede ervaring al met al.

bestelling prima en snel geregeld

nvt

Vlot geleverd, prima chauffeur.

Prima mast, prima plaatsing!

Degelijke en mooie mast, plaatsing verliep vlot en hij staat superrecht.

Niet voldaan aan verwachting

Bestellen via de site is geen logisch/soepel proces. Duur (Prijs/kwaliteitverhouding). Vlaggen zijn netjes afgewerkt, maar zien er goedkoop uit. Extra kosten per vlag/product voor versnelde levering. Is niet echt fair, zit in dezelfde doos. De levering was overigens op tijd, verpakking goed/degelijk.

Geweldige service

Na een foutje in het adres leek de vlag niet tijdig te komen. Alle medewerking vanuit Mastenenvlaggen. Wilden zelfs een nieuwe opsturen!!

Snelle service, goede website

Snelle service, goede website

Prachtige kwaliteit wimpel

Omdat de wimpel na twee weken nog niet binnen was, heb ik gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan; ik had de wimpel de volgende dag in huis.

zeer goed

Het hele proces keurig verlopen

Jullie zijn goed in het geven van reactie op bestelling top

?

Geheel naar tevredenheid

Door een vergissing was de bestelling intern even blijven liggen. Werd na contact direct en doortastend opgepakt, bestelling binnen 2 dagen in huis. Prima service.

prima keus voor goede prijs en kwaliteit

prima geregeld

Mooie vlag alleen wat duur

Net correct

Vlotte levering Goede kwaliteit

Goed en heel snel

Binnen 24 uur een mooie vredesvlag geleverd, top!

Zie hieronder

Mooie Amerongense vlag.. bij hoogste punt van de bouw van het huis zetten we de vlag hoog op dak. Nog even wachten heb dus geen foto. is er ook een Leersumse vlag??

Stefan heeft mijn idee uitstekend op de vlag gebracht!!

Mijn bedoeling was, drie vlaggen zamen op een vlag te brengen, Norg-Nederland-Drenthe. Stefan en ik hebben aan drie dagen met elkaar gebeld, om mijn idee op de vlag te brengen. Het drentse gedeelte werd aan de nederlandse vlag aangepast. De roode streepen zijn dikker, het torentje en de sterren zijn groter. De drentse helft is daardoor beter te herkennen. De vlag is gewoon uitstekend geworden. Omdat ik de mooiste 4 (school) jaren van m`n leven in Norg beleefd had, heb ik nu een prachtige herinnering daar aan. Idereen uit Norg-Nederland-Buitenland kan deze vlag hier nu kopen en ze kost ook niet meer dan een gewoone vlag. De kleuren en de stof van de vlag zijn/is heel gooed. Vriendeliike Groeten uit Nierstein bij Mainz (Duitsland), van Heine - DJ booimy

Zeer goede service, snelle levering, mooie wimpels

De klantenservice is excellent, goede communicatie en snellen levering. De wimpels zien er mooi uit.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Keurig geleverd

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering