Stefan heeft mijn idee uitstekend op de vlag gebracht!!

Mijn bedoeling was, drie vlaggen zamen op een vlag te brengen, Norg-Nederland-Drenthe. Stefan en ik hebben aan drie dagen met elkaar gebeld, om mijn idee op de vlag te brengen. Het drentse gedeelte werd aan de nederlandse vlag aangepast. De roode streepen zijn dikker, het torentje en de sterren zijn groter. De drentse helft is daardoor beter te herkennen. De vlag is gewoon uitstekend geworden. Omdat ik de mooiste 4 (school) jaren van m`n leven in Norg beleefd had, heb ik nu een prachtige herinnering daar aan. Idereen uit Norg-Nederland-Buitenland kan deze vlag hier nu kopen en ze kost ook niet meer dan een gewoone vlag. De kleuren en de stof van de vlag zijn/is heel gooed. Vriendeliike Groeten uit Nierstein bij Mainz (Duitsland), van Heine - DJ booimy

Zeer goede service, snelle levering, mooie wimpels

De klantenservice is excellent, goede communicatie en snellen levering. De wimpels zien er mooi uit.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Keurig geleverd

Snelle levering, uitstekende service

Scherpe prijzen.

mooie vlaggen, snelle en correcte levering

mooie vlaggen, snelle en correcte levering

top, ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen

Snelle prettige service. Keurig verzorgd

Mooie wimpel.

Mooie en goede kwaliteit wimpel, voldoet aan verwachting.

Goede kwaliteit vlaggen.

De vlaggen zien er mooi uit en zijn goed afgewerkt. De levering was binnen de aangegeven werkdagen.

er werd binnen de 5 werkdagen geleverd en het was netjes verpakt en de vlaggen zagen er netjes uit

Snelle verzending , top product

Mooie verjaardagswimpel

Hij was iets te laat verstuurd maar gelukkig nog wel op tijd. Een stevige prijs maar wel een mooi ding die we bij elke verjaardag weer kunnen ophangen.

Mooie wimpel

Een sallandse welkomstwimpel besteld en netjes afgeleverd....wappert nu vrolijk aan onze vlaggenmast ...

Bijna goed…

De kwaliteit het en levering zijn goed. Maar de vlaggen beginnen met een witte rand. Het mooiste was als de vlaggen geen zichtbare rand zou hebben (zoals op de site wel wordt aangeprezen). Als er dat toch een zichtbare rand moet aanzitten, zou je moeten kunnen kiezen uit een witte of een zwarte rand! Ik heb namelijk een zwarte mast! Dan is een witte rand zeer opvallend. Dat doet afbreuk aan de vlag. Vooral bij een overwegende zwarte vlag. Bijvoorbeeld de vlag van Hertogdom Brabant (1186 tot 1795). Ook in mijn bezit. Jammer!

Zeer trage levering

Mijn order zou binnen 1 week binnen komen. Na 1 week niks ontvangen, dus gemaild. Bleek mijn order vergeten te zijn en zouden ze er meteen mee aan de slag gaan. Dat hebben ze ook gedaan en na weer een week kreeg ik mijn product binnen. Jammer dat ze na hun eigen fout er niet even een spoedklus van maakte en dus weer een hele week moest wachten. Verder wel een net product geleverd, wat ook wel mag, want goedkoop is het niet.

prima vlag

ziet er uit zoals verwacht

Goede snelle afhandeling

Prima proxes. Vlotte afhandeling. Alleen vreemd dat we de vlag in tweevoud moesten bestellen. Maar goed dat weet je als je besteld.

Zeer goed!

Correcte levering en nadat bleek dat een vlag niet nodig was werd deze zeer vriendelijke terug genomen en betaling geretourneerd. Vol lof voor de afhandeling!

Prettig zaken doen met Mastenen vlaggen.nl

Snelle levering van de bestelde vlag.

lastige communcatie

Ik heb de aflevering gewijzigd via de email van de koerier APS maar die wijziging is niet overgenomen en de levering geschiedde niet op de afgesproken plaats

Op tijd geleverd

Prima ervaring met goede website

De website is overzichtelijk en de vlag werd op tijd bezorgd.

Makkelijk bestellen snel leverbaar en mooi product

Snel gehandeld na probleem

Mijn bestelling was niet verzonden. Zodra ik hierover een melding had gedaan werd de vlag snel en in goede staat geleverd.

Super. Denkt mee naar oplossingen en is bovendien zeer klantvriendelijk.

Na wat gedoe met de koerier hing de vlag dan toch in top!

Weideflora 289 8935 GR Leeuwarden

058 – 266 88 38

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering