Prettig zaken doen met Mastenen vlaggen.nl

Snelle levering van de bestelde vlag.

lastige communcatie

Ik heb de aflevering gewijzigd via de email van de koerier APS maar die wijziging is niet overgenomen en de levering geschiedde niet op de afgesproken plaats

Op tijd geleverd

Prima ervaring met goede website

De website is overzichtelijk en de vlag werd op tijd bezorgd.

Makkelijk bestellen snel leverbaar en mooi product

Snel gehandeld na probleem

Mijn bestelling was niet verzonden. Zodra ik hierover een melding had gedaan werd de vlag snel en in goede staat geleverd.

Super. Denkt mee naar oplossingen en is bovendien zeer klantvriendelijk.

Na wat gedoe met de koerier hing de vlag dan toch in top!

degelijk materiaal

Na ruim 5 jaar buitenhangen in weer en wind, werd het weer eens tijd voor een nieuwe wimpel: degelijk materiaal. En altijd prettig dat een klant serieus wordt genomen, ook als een bestelling (door de koerier) even mis dreigde te gaan.

Wimpel is mooi

.de Zwolse wimpel is mooi uitgevoerd. Ook een goede vervoerder - duidelijk wanneer het geleverd zou worden. Ik ben tevreden.

Beste Herma, Bedankt voor uw reactie. Bij het bestellen van onze wimpels moet u als derde optie de levertijd selecteren. Hier wordt duidelijk aangegeven dat de wimpel vanaf 14 augustus weer leverbaar is. Ook in de bevestigingsmail staat een opsomming van de gekozen opties bij het product. Hier staat ook dat de levertijd vanaf 14 augustus is. Had u uw bestelling willen annuleren dan was dat helemaal geen probleem geweest. Ook al zijn we niet verplicht een reden te geven, is de reden daarvoor dat de productie van wimpels tijdens de 3 weken stil ligt. Tot aan 14 augustus. Ik hoop dat u de wimpel volgende week ontvangt, tevreden bent, en uw beoordeling wilt aanpassen. Met vriendelijke groet Stefan

Prima geregeld allemaal.

Zeer prettig

Mooi resultaat

Denkt mee bij het ontwerp, reageert snel en deskundig en levert op tijd. Dus helemaal top

Jammer dat bezorgkosten hoog zijn En niet vrij vanaf een bepaald bedrag Vlag goed ontvangen Snelle levering

Snelle levering, mooie uitvoering

Mooie kwaliteit

Alleen jammer dat je ze niet los kunt kopen. Nu hebben we een reserve dat wel maar we gingen voor 1 vlag.

gewoon goed geleverd

Fraaie wimpel

Mooie kleuren Hoop dat deze wimpel lang meegaat

Snelle communicatie en snelle levering

Op tijd geleverd en kwaliteit lijkt goed

Op tijd geleverd en kwaliteit lijkt goed. Veel keus. Kon nergens anders gemeentevlaggen vinden in de kleine maten. Wel wat aan hoge prijs, maar zou ook wel te maken kunnen hebben met de lage oplages. Blij dat ik deze maat heb kunnen krijgen.

Goede service, op tijd met levering

De vlag besteld maar mijn vrouw vond hem niet mooi. Ik heb de vlag in kunnen wisselen.

super service

per abuis verkeerde maat besteld, na overleg heeft men kosteloos een nieuwe gestuurd!!

Mooie vlaggen snelle levering

Vlaggen slijten, dus elke paar jaar een nieuwe. De keuze is reuze en de kwaliteit is prima. Ook wimpels!

Moooie kwaliteit, duidelijke communicatie.

Eenvoudig te bestellen en beste levering.

Vriendelijk en professioneel

Werd geholpen met eigen kleuren inbreng van een vlag en gelijk geholpen door Stefan en echt vriendelijk en professioneel te woord gestaan top

Heeel erg tevreden!

Vanaf het telefonische info moment wist ik dat ik de goede beslissing had genomen om voor Dekker vlaggen te kiezen. De mast is stevig en degelijk, de vlag en wimpel zijn van een zeer mooie kwaliteit.

Mooie vlag

Goede kwaliteit-prijsverhouding Netjes en op tijd geleverd.

Weideflora 289

8935 GR Leeuwarden

058 – 266 88 38

Over Mastenenvlaggen.nl

Bij MastenenVlaggen houden wij niet van praatjes, en dus staan wij met beide benen op de grond. Sinds 1980 zijn wij leverancier van reclameproducten. Zowel vlaggenmasten als banieren. U kunt bij ons altijd terecht met uw probleem. Wij hebben altijd een oplossing. Waarom kiezen voor ons? - Persoonlijk en vriendelijk advies - Goede kwaliteit - Eerlijke prijzen - Tijdige levering