Prima betrouwbaar en eenvoudig te installeren en te bedienen alarm systeem

Prima, betrouwbaar en eenvoudig te installeren en te bedienen alarm systeem

Alarm makkelijk te installeren, goed bereikbare helpdesk

Alarm was gemakkelijk te installeren. Voor het activeren van de camera moet e.e.a. ingesteld worden op de modem. Hiervoor heb ik contact gezocht met de helpdesk. Deze was goed bereikbaar en behulpzaam. Ook duidelijk prijzen (m.n. abonnement) op de site, wat niet bij elke alarm leverancier zo is. Trigion meldcentrale geeft een betrouwbaar gevoel.

Systeem bestel. Kwam er niet helemaal uit, goed geholpen aan de telefoon. Filmpjes met toevoegen handig.

Prima systeem, eenvoudig te installeren!

Snelle levering, deskundig advies en absoluut niet opdringerig zoals andere aanbieders. Systeem is eenvoudig zelf te installeren en werkt heel eenvoudig. Tot nu toe zeer tevreden!

Uitstekend alarm maar mis flitslamp voor buiten

Heb het alarm al jaren in gebruik en fantastisch systeem! Alarm laat zich heel makkelijk installeren. Censoren laten zich super eenvoudig koppelen aan basis alarm. Wat echt gemis is het ontbreken van een buiten flits lamp. Sirene met flitslamp is er wel maar de sirenes zijn in nagenoeg alle gemeentes verboden om buiten af te laten gaan.

Snel, vriendelijk en professioneel.

Informatie werd op een vriendelijke en professionele wijze verstrekt. Mijn bestelling werd snel en zorgvuldig afgehandeld. Mijn ervaring net Smartalarm bevalt mij tot nu toe uitstekendste. Ik ben sinds kort klant.

Prima voor mij makkelijk in het gebruik

Top, duidelijk en klantvriendelijk

Fijn en duidelijk geholpen met mijn vraag

Super klantenservice

Na jaren gebruik een melding gemaakt van een probleem met het basisstation en zonder kosten of gedoe een nieuwe voeding opgestuurd gekregen, en het probleem was opgelost.

Goed product, app en website werken

Product doet wat het moet doen. Wel problemen met IFTTT en Olisto. Klanten dienst heeft onderzocht wat het probleem is, en komen er ook noet uit. Hebben aangeboden om contact op te nemen met 3e party, maar wisten ook te melden dat webhooks eind dit jaar toegankelijk worden, en ik kan wachten…

Het installeren en uitleggen van het systeem door Smartalarm is deskundig uitgevoerd.

Afspraak kon op zeer korte termijn worden gerealiseerd en werk is deskundig en prettig uitgevoerd. Ben blij dat ik de Installatie en het activeren van het systeem (met camera's) heb laten doen door vakmensen.

Prima geholpen

Probleem voorgelegd, was niet in hetzelfde telefoongesprek op te lossen na twee dagen een bevredigend antwoord via de mail. Probleem heeft zich daarna niet meer voorgedaan.

Op de mails en sms werd moet heel adequaat gereageerd. Na een telefoontje, alsnog vriendelijk snel en deskundig geholpen.

Top service, al jaren lang

Kapotte melder wordt gewoon vervangen. Geen moeilijke vragen maar actie.

De monteur bleef net zo lang tot het probleem was opgelost!

Mijn klachten zijn goed opgelost op een vakkundige en professionele mannier.

gewoon goed

telefonisch word je gelijk te woord gestaan. bij vragen krijg je gelijk antwoord. snelle levering, en plaatsing. bij het plaatsen word er niet op een uurtje meer of minder gekeken, uitgebreid de tijd genomen om goed en netjes werk af te leveren. personeel is vriendelijk en netjes. kan nog wel wel even doorgaan, gewoon een aanrader !!!!!!!!!

Positief

Makkelijk en snel geholpen aan een alarmsysteem. Prijsgunstig. Met meerdere keuzemogelijkheden in gebruik. Vragen over het systeem worden snel beantwoordt.

Uitstekkende service

Vanaf begin tot einde goede communicatie. De montage is gedaan door WilkBusiness. Tijdens het monteren ben ik goed op de hoogte gehouden en werd goed meegedacht. Alles is bovendien netjes gemonteerd. Zeker aan te raden.

problemen worden niet opgelost

voortraject perfect, goed advies, systeem werkt ook. Naderhand wat problemen gehad met beelden en een brandalarm die afgaat na het douchen, en aangeeft dat de batterij op is terwijl het een nieuwe is. Nog niet opgelost

Beste R.F. Zuijdervliet, We hebben zojuist even contact proberen te zoeken, maar kregen je niet te pakken en hebben je een e-mail gestuurd met wat meer informatie. We lossen het probleem graag samen met je op!

Goeie service en snel geholpen en duidelijk uitleg

Ik was aan het oriënteren naar camera bewaking en via via kwam ik bij Smart alarm uit. Mailtje gestuurd en binnen 12 uur contant en alles snel via de mail en telefoon geregeld.

Een goed en fijn systeem

Door Smartalarm zijn wij snel gealarmeerd en goed geholpen. Hierdoor zijn er inbrekers op heterdaad betrapt.

Uiteindelijk gelemaal goed, maar hulp kwam langzaam op gang

Het leek heel simpel, maar de situatie in de meterkast was ingewikkeld. De hulp per telefoon was heel vriendelijk, maar niet altijd beschikbaar. Als digibeet had ik echt hulp nodig. Die kreeg ik uiteindelijk ook en toen bleek t heel simpel.

Heel goede en vriendelijke medewerkers

CO2 melder was defect en ik krijg gewoon een hele nieuwe opgestuurd omdat ik al lang klant ben! Topservice!!

Vriendelijk en prettig

Adviesgesprek en montage verliepen soepel en medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Ja wat moet ik zeggen

De 2,mannen keurig optijd, Zijn allebei een volle dag ermee bezig geweest en dus werd aandacht aan besteed. Alles werd netjes opgeruimd en schoongemaakt. Enigste minpunt vond ik dat 1 man de andere man echt constant afkraakte.. Ik als zelfstandig ondernemer doe je dit niet bij de klanten, maar na het werk. Wij zijn zeer tevreden maar we moeten nog wachten op 1 app. Fam wonende in Nieuwegein.

Over Smartalarm.nl

SmartAlarm is een geavanceerd en betrouwbaar alarmsysteem, dat geheel draadloos online communiceert binnen uw huis of bedrijf en gebruik maakt van gecertificeerde hardware (volgens Euro-norm EN 50131-1 klasse 2). Met SmartAlarm houdt u altijd een oogje in het zeil, ook als u niet in de buurt bent. Zo is uw huis te allen tijde beveiligd tegen inbraak, waterschade en brandschade. Zo is SmartAlarm het perfecte online draadloos alarmsysteem voor in uw woning of bedrijf.