Duidelijke informatie

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop ik door Smartalarm ben geinformeerd over de aanschaf van een alarmsysteem. Hoewel de website duidelijke, transparante informatie geeft had ik toch wat vragen die op mijn verzoek eerst per mail beantwoord zijn en daarna nog telefonisch doorgenomen. Daar werd alle tijd voor genomen. Ook voor een vervolgvraag was Smartalarm goed bereikbaar. We hebben vandaag de bestelling geplaats en ik hoop dat de hoge verwachtingen die door deze positieve eerste ervaringen gewekt zijn waargemaakt gaan worden.

Geweldig product !

Kind kan de was doen en een snelle reactie bij support. De aangesloten meldkamer is ook zeker een aanrader !

Heel aardige monteur die pas wegging toen alles het deed.

Mooi systeem, makkelijk in het gebruik. Voor de aansluiting van de camera heb je wel een monteur nodig.

Zeer uitgebreid en makkelijke interface!

Als enthousiaste gebruiker met veel kennis van het systeem, zeer makkelijk in gebruik, en veel mogelijkheden. Systeem is helemaal naar eigen wens in te stellen en samen te stellen. Zelf maak ik gebruik van het Nuki Slimme slot en ook deze koppeling is fantastisch. Meldkamer is zeer snel. Service vanuit SmartAlarm staat hoog! Heel blij mee.

Veilig en gemakkelijk.

Zeer tevreden, makkelijk te bedienen via een afstandsbediening en via de app. Goede service bij de montage van ( Wilk Business ). Meldkamer reageert meteen bij melding. Ik trek met een gerust hart de deur achter mij dicht.

Supersimpel systeem

Goed contact met Smartalarm gehad. Installatie was erg gemakkelijk, fijn dat smartalarm goed te bereiken was en mee dacht. Stappenplan voor installatie had iets concreter gemogen.

Adequaat geholpen

De standaard handleidingen mogen best wat uitgebreider. Met name het selecteren van opties is te beknopt om ook problemen daarmee te verhelpen

Beste Cosmas, Bedankt voor uw review. Door uw feedback krijgen wij inzicht in wat klanten belangrijk vinden en van ons verwachten. Ik heb u een bericht gestuurd om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Brian SmartAlarm

snel en to-the-point

Op vragen wordt snel en gericht gereageerd. Positief is ook dat voor eventuele aanvullende vragen support beschikbaar is

Systeem tot nu toe goed, installatie en bereik servicedesk rommelig

Systeem is makkelijk zelf te installeren. Er is duidelijke documentatie. SmartAlarm denkt goed mee over waar wat moet komen. Alles is via de app instelbaar, dus erg flexibel. Het systeem is ook makkelijk uitbreidbaar. De installatie heb ik afgezegd omdat het bedrijf dat de installatie zou doen mij 14 keer gemaild had met allerlei vragen en niet goed op de hoogte was van wat er geïnstalleerd moest worden. Daarnaast werd mij een NVR verkocht terwijl het mogelijk is om beelden in de cloud op te slaan. Dit begreep ik niet. De klantenservice van SmartAlarm heb ik niet kunnen bereiken. Ik ben tijdens openingstijden doorgeschakeld naar de meldkamer en een tweede keer naar de voicemail van een medewerker.

Prima advies

Aandacht voor probleem, mede opgelost en goed advies wat werkt

Schitterend systeem en service

Het installeren liep bij mij niet helemaal vlekkeloos. Sommige dingen kwamen niet helemaal overeen met wat er in de beschrijving staat, dus was even zoeken. Omdat ik precies in het weekend zat kon ik ook moeilijk iemand bereiken. Na het weekend is alles netjes verholpen en uitgelegd. Ik ben nu super tevreden en hoop lang klant te blijven.

Fijne, vlotte installatie zonder te boren!

Vorige maand heeft Stef van Wilk Business namens SmartAlarm mijn alarmsysteem geïnstalleerd. Naast de vlotte installatie, bleek ook al het materiaal zonder te boren opgehangen te kunnen worden. In een nieuwbouwhuis ben je daar extra blij mee. Het systeem zelf kan met een app super simpel worden ingeregeld. Nu heb ik standaard 's nachts het alarm er op staan en kan ik zelf kiezen welke deuren / ramen "aan" staan zodat ik ook nog naar mijn kinderen kan als er 's nachts iets aan de hand is. Fijn, eenvoudig en snel geregeld allemaal!

Werkt top

Prettig alarmsysteem. De bijbehorende app is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Camerabeelden met scherp zicht. Ik had met installatie. Had ik zelf niet gekund.

Zeer goede service na levering

Na 3 maanden ontdekte ik dat er een afstandsbediening ontbrak in de bestelling, omdat ik het alarmsysteem al ruim voor mijn verhuizing had besteld. Ik verwachtte eigenlijk niet dat de afstandsbediening na zo’n lange periode nageleverd zou worden. Maar geen probleem hoor! De afstandsbediening wordt zonder kosten nageleverd. TOP service!

Excellent support and clear explanations

After checking online multiple options for alarms, I decided to contact SmartAlarm. Although the website is already very clear and concise, the additional information we got via phone was enough to decide to buy the system.

handig te installeren en te activeren

goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk en goed

Het systeem was binnen een paar dagen binnen en het was vrij snel geinstalleerd door middel van de handleiding en handige filmpjes. systeem werkt goed en is makkelijk te bedienen.

Prachtig eenvoudig systeem met mogelijkheid tot o.a. google assistent

Het is een plug en play systeem. Diverse mogelijkheden waarmee het alarm kan afgaan. De raam/deursensor zijn wel aan de grote kant en bewegingsmelder is moeilijk op te hangen. Service is goed. Ook contact met medewerkers is uitstekend. Helaas mis ik in de app drie opties. Rechten per gebruiker, statussen van de melders en acties na melding. Nu verplicht te werken Olisto als je geen Homey hebt.

Op afstand en toch al een goed advies

Ervariing komt nog

Goede service, wel wat discussie

Uiteindelijk goede service ook al werd ik niet gelijk geholpen. De situatie was niet gelijk duidelijk.

Correcte benadering en neemt alle tijd voor zoeken oplossing.

Telefonisch in alle rust geprobeerd op te lossen. Na diverse acties helaas zonder succes werd een zogenaamde ticket aangemaakt. Nog dezelfde dag is dit opgepakt en probleem met succes verholpen.

Vlot en behulpzaam.

Direct actie genomen op mijn vraag en prima opgelost.

Netjes geholpen

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en er werd vanuit de medewerker goed meegedacht en informatie gegeven

Jammer!

Jammer dat je niet meerdere systemen op je app/telefoon kunt monitoren. Nu kan ik het niet voor de zaak en thuis gebruiken. Ik voel er niets voor om met een extra telefoon te gaan lopen om het 2e alarm in de gaten te houden. Het is een fijn systeem... daarom wil ik er meer van hebben en die dan ook op dezelfde telefoon kunnen bedienen. Actiepuntje ontwikkelaars!

Beste Remco, We hebben deze functionaliteit onlangs gelanceerd voor een aantal klanten in beta. Je was niet de enige die hierom heeft gevraagd en hebben om die reden deze functionaliteit toegevoegd aan het alarmsysteem. We zullen in de komende weken de functionaliteit voor alle gebruikers beschikbaar maken. Mocht je vragen hebben of meer informatie nodig hebben, dan horen we het graag van je!

snel en vakkundig geholpen

webcam aansluiten door firewall is altijd wat ingewikkeld. Snel en vakkundig geholpen.

Over Smartalarm.nl

SmartAlarm is een geavanceerd en betrouwbaar alarmsysteem, dat geheel draadloos online communiceert binnen uw huis of bedrijf en gebruik maakt van gecertificeerde hardware (volgens Euro-norm EN 50131-1 klasse 2). Met SmartAlarm houdt u altijd een oogje in het zeil, ook als u niet in de buurt bent. Zo is uw huis te allen tijde beveiligd tegen inbraak, waterschade en brandschade. Zo is SmartAlarm het perfecte online draadloos alarmsysteem voor in uw woning of bedrijf.