snel en deskundig advies

Bij mijn systeem was bij een deurmelder een palletje afgebroken waardoor hij niet meer goed sloot, na contact met Smartalarm werd deze kosteloos opgestuurd. prima service

Door de buitengewoon goede service heb ik een gerust gevoel met mijn nieuwe alarmsysteem!

Hoewel ik het alarmsysteem geheel online kon bestellen, besloot ik toch even om te bellen om een gevoel te krijgen met de mensen van Smartalarm. Ik ben toen heel vriendelijk geholpen en er werd ook goed meegedacht met mijn situatie. Bij het aansluiten kreeg ik de basiscentrale niet online. Heb toen met whatsapp een bericht gestuurd en ben toen snel en vriendelijk geholpen.

Betrouwbaar en betaalbaar alarmsysteem!

Ik maak sinds 2015 gebruik van SmartAlarm en heb het basispakket in de loop der jaren uitgebreid met extra sensoren. Het systeem is betrouwbaar en heeft me in de afgelopen jaren niet één keer in de steek gelaten. De app geeft daarbij goede feedback over de (batterij)status van de sensoren.

Mijn ervaring met het aangeschafte en uitgebreide SmartAlarm

Het basissyteem dat we hebben gekocht was prima in orde en makkelijk te installeren. Alle sensoren die in de set zaten waren zo geïnstalleerd. Naderhand hebben we nog wat sensoren erbij gekocht, waarbij we ook wat korting hebben ontvangen. De levering was snel en zonder verzendkosten. Ook die extra items waren soepel te koppelen. Montage zelf gedaan, echter vond ik het dubbelzijdige plakband niet van goede kwaliteit. Heb zelf een rolletje gehaald van 3M. Verbeterpunt voor smartalarm vind ik. Alarmering test ik af en toe en werkt goed. Mijn vrouw en ik krijgen ren sms en de buren ontvangen een whats@pp. Tot op heden geen klachten en vind het een fijn systeem.

Levering veel te laat

Afgelopen maandag al een pakket gekocht en gisteren pas geleverd gekregen. Bezorging binnen een werkdag klopt dus helemaal niets.

Beste Brent, onze excuses voor het ongemak. Normaliter leveren we altijd volgens afspraak, maar deze week zijn er meerdere van onze zendingen vertraagd wegens storingen en vertragingen bij PostNL.

Goed werkende producten en uitstekende service

Ik gebruik SmartAlarm inmiddels al meerdere jaren. Het is makkelijk aan te sluiten en werkt (ook na 4 jaar gebruik) prima. Onlangs heb ik SmartAlarm ook aangesloten op andere apparaten in mijn huis, zoals slimme verlichting en slimme gordijnen. Dat vond ik nog best lastig en dus heb ik daarover een vraag gesteld bij de klantenservice. Ik werd daar gelijk goed mee geholpen en had de boel de volgende dag werkend. Super!!

SmartAlarm basis pakket

SmartAlarm basis pakket gekocht wat zelf simpel te installeren is en voor een schappelijke prijs. Abonnement is niet extreem duur en geeft toch volledige zekerheid dat het systeem werkt.

Heel goed systeem

Heel degelijk systeem, heb het 2 maanden doet alles perfect. De mensen achter het systeem zijn gemotiveerd en zijn open voor evt verbeteringen. De app werkt ook uitstekend. Ik heb het systeem in combinatie met homey... Helemaal top.

5 sterren waard

Had nog een compleet alarmsysteem liggen die een paar jaar geleden uit mijn oude woning is gekomen. Besloten om hem weer eens te installeren maar kreeg hem niet aangemeld. Na veel mailtjes heen en weer tussen mij en een zeer geduldige medewerker van Smartalarm is het uiteindelijk toch gelukt. Nu weer een volledig werkend systeem en onze woning is weer optimaal beveiligd met nieuwe stickers op de ramen die ik opgestuurd heb gekregen. Top service!

Fantastisch opgelost

Wij hadden problemen met onze camera. Het was niet makkelijk, maar jullie man heeft het fantastisch opgelost. Alles werkt weer en nog beter dan het was. En steeds even vriendelijk, terwijl wij echt erg onhandig zijn met de computer. Hartelijk dank hiervoor!

vriendeijk , goed en snel geholpen

Stabiel, nog niet perfect

We hebben het systeem al dik 5 jaar. Het draait allemaal stabiel. Servicedesk is telefonisch altijd behulpzaam. Een aantal puntjes ter verbetering zijn er wel: Enorm lange en harde pieptoon bij het uitschakelen, 's ochtends stil het huis verlaten om naar je werk te gaan is onmogelijk. Iedereen wordt wakker! Mini raam/deurmelders: erg snel lege batterijen Nieuwste deurbel functie werkt nog niet naar behoren.

Beste Ralf, Hartelijk dank voor je positieve review en de feedback! Wat betreft de pieptoon is dit inderdaad erg vervelend en hebben we je pointers gestuurd om dit te verhelpen. We hopen dat dit het probleem voor je verhelpt. Wat betreft de mini raam/deurcontacten: de kleinere modellen gingen inderdaad iets minder lang mee, afhankelijk van de kwaliteit van de batterij en de afstand tot de basiscentrale. De nieuwe modellen mini-deurraamcontacten (2020) zijn hierin flink verbeterd en gaan tot 2x zo lang mee. We wensen je veel plezier en veilligheid bij het gebruik van SmartAlarm en nogmaals dank voor je feedback!

Snel en goed geholpen

Al jaren tevreden klant van smartalarm Bij storing goed contact en snelle actie tot herstel

Heel fijn

Vraag wordt direct opgepakt, afhandeling ook goed

Perfect geholpen

Klantvriendelijke en deskundige technische support

Contact met Smartalarm betrof een storing van de camera. Snelle reactie van Viresh Mohunlol en een aantal tips gekregen om de camera zelf te testen. Toen het nog niet lukte was er een afspraak gemaakt om een online Teamviewer sessie te doen. Viresh was stip op tijd en na enkele minuten was het probleem opgelost. Chapeau !!

Goede service en goed systeem!

Op aanraden van collega op Smartalarm geattendeerd. Ben goed geholpen via email met wat voor een systeem ik het beste aan kan schaffen. Installatie stelt weinig voor. Nu 2 weken in gebruik tot volle tevredenheid. Geeft ons een veilig gevoel.

vriendelijk. duidelijk

de hulp was vriendelijk en duidelijk. al met al zijn we weer goed geholpen en er blij mee.

Super goed geholpen.

Door stroomuitval was centrale totaal van de wap geraakt. Na lang en geduldige instructie eindelijk probleem weer opgelost.

in het begin wat problemen gehad, na telefonisch contact zijn we er samen door geloodst zodat het alarmsysteem prima werkte !

Werkt zoals gezegd

Werkt goed, installeren is even opletten maar goed te zien, reageert lekker snel. App niet te vol met informatie maar gewoon duidelijk.

Vriendelijk en geduldig

Ik heb hulp gehad bij installeren en aanschaf van aanvullende onderdelen van een alarmset. De medewerker bv was telefonisch en per e-mail snel reagerend, vriendelijk en nam de tijd voor me.

Tevreden!

zeer informatie, duidelijk te vinden, snelle reacties, gewoonweg Top. Ik ben meer dan tevreden, dank jullie wel.

Super fijn alarmsysteem

Heb het alarmsysteem nu sinds een half jaar en het werkt perfect. De service is goed, als ik iemand nodig heb krijg ik diegene direct te pakken. Super!

Prima.

Eerst waren de producten niet zo. Contact gehad met de klantenservice en prima geholpen. Alles is nagekeken en doet het weer. Prima klantenservice! :)

De Vriesstraat 28 3261PC Oud beijerland

+31 6 473 141 30

Over Smartalarm.nl

SmartAlarm is een geavanceerd en betrouwbaar alarmsysteem, dat geheel draadloos online communiceert binnen uw huis of bedrijf en gebruik maakt van gecertificeerde hardware (volgens Euro-norm EN 50131-1 klasse 2). Met SmartAlarm houdt u altijd een oogje in het zeil, ook als u niet in de buurt bent. Zo is uw huis te allen tijde beveiligd tegen inbraak, waterschade en brandschade. Zo is SmartAlarm het perfecte online draadloos alarmsysteem voor in uw woning of bedrijf.