Nog niets ontvangen

2 weken geleden bestelling geplaatst tot nu toe nog niets ontvangen !!!!!

• Welk product heb je gekocht? 3 producten shampoo, haarmasker en haarcrème .
  • We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Maar we realiseren ons dat we altijd beter kunnen. Heb je een tip voor ons hoe we de dienstverlening of het product kunnen verbeteren? Aub uitzoeken en reageren

Hele snelle service!

Binnen 1 dag besteld en binnen! Mooi verpakt, echt een cadeautje om uit te pakken! Shampoo en conditioner nu 2x gebruikt en beviel goed. Alleen de pompfunctie van de flesjes zou wat soepeler mogen…

• Welk product heb je gekocht? RESCUE Kiss Of Life Shampoo en conditioner RESCUE Bond Therapy Weekly Treatment
  • We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Maar we realiseren ons dat we altijd beter kunnen. Heb je een tip voor ons hoe we de dienstverlening of het product kunnen verbeteren? Andere pompjes op de flessen

Fantastisch!

Ik had een bestelling geplaatst en een paar dagen later ontving ik een nieuwsbrief met een 1+1 actie. Na kort contact met de klantenservice kreeg ik keurig netjes mijn bestelling nogmaals geleverd, conform actievoorwaarden. Top klantenservice en top producten!!

• Welk product heb je gekocht? Colour Saver Shampo Daydream volume conditioner Hold it there finishing spray
  • We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Maar we realiseren ons dat we altijd beter kunnen. Heb je een tip voor ons hoe we de dienstverlening of het product kunnen verbeteren? N.v.t.

Goed product, Snelle levering!!

• Welk product heb je gekocht? The Insiders Copper masker voor rood haar.

Besteld en op tijd thuis geleverd. Het is echt een uitstekende product

Ik heb deze product al eerder gekocht. Het is een van de beste merk voor de brede assortiment van artikelen

• Welk product heb je gekocht? Olie, conditioner en shampoo

Klantenservice is top

Ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld, meteen een mail gestuurd. Zonder probleem werd het opgelost Het goede artikel toegestuurd gekregen met een retour label voor het foute artikel. Echt klasse en snelle reactie ook

• Welk product heb je gekocht? Insiders beach spray

Geen dag meer zonder.

Perfect voor lang haar.

• Welk product heb je gekocht? High Shine Vent Brush
  • We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Maar we realiseren ons dat we altijd beter kunnen. Heb je een tip voor ons hoe we de dienstverlening of het product kunnen verbeteren? Hij is tijdens het borstelen gebroken op borstelniveau daarom heb ik een nieuwe gekocht. Zal er nu heel voorzichtig mee omgaan ;)

Verslavende producten

Snelle levering en top producten

• Welk product heb je gekocht? SUPERNATURAL THICKENING CREAM DRY SHAMPOO SUPERNATURAL THICKENING CREAM

Erg tevreden

Na veel twijfels of de kleur is wat ik zocht telefonisch op weg geholpen met tips. Super product. Doet wat hij zegt

• Welk product heb je gekocht? Blond caramel masker.

Producten erg fijn en goede kwaliteit

Ik had hair masker bruin tegen oranje gloed. Bij mij werkt het goed, niet te bruin ook (neig naar blond). Haalt eigen kleur naar boven en haar voelt erg fijn na de behandeling

• Welk product heb je gekocht? Hairmask bruin

teleurstelling

Op aanraden van mijn zus ,heb ik twee producten gekocht. Bij de eerste aankoop zou je een haarborstel gratis krijgen . Die heb ik niet gekregen omdat ik waarschijnlijk in verkeerde volgorde de producten en daarna pas de code hebt ingevuld. Ik heb hier over gemaild bij klantenservice. misschien zou ik dan de borstel krijgen bij een volgende bestelling als ik er een aantekening bij zet. Als je een goed bedrijf bent, stuur je gewoon alsnog het gratis product en moet je duidelijker zijn op de site bij het bestellen.

• Welk product heb je gekocht? haar verdikker ,droogshampo

Had een bestelling gedaan, daar bleek 1 product verkeerd in te zitten. Na een mailtje kreeg ik het goede product toegestuurd en mocht het andere alsnog houden. Goede service!

• Welk product heb je gekocht? Beach shampoo en nog wat andere producten

Heb na mijn bestelling geen verzendbevestiging en track and trace code ontvangen. Bleek het pakketje uiteindelijk al een aantal dagen op een pakketpunt te liggen en kon ik het net op tijd ophalen.

• Welk product heb je gekocht? N.v.t.

Gied

• Welk product heb je gekocht? Shampoo / masker / conditioner

Prima site

Duidelijke site, snelle verzending, goed product. Alleen jammer dat de dop kapot was, die kan er niet op.

• Welk product heb je gekocht? Droogshampoo

Doet waar het voor staat

Snelle service ook per telefoon... En het product top!!

• Welk product heb je gekocht? Haar masker

Super fijn

Site is goed te navigeren en alle producten waar optijd en netjes aangeleverd

• Welk product heb je gekocht? Pillowcase

Geweldige producten

Had contact met klantenservice en kreeg super snel antwoord terug. M’n bestelling was er volgende dag. Fijne producten die fijn in gebruik zijn en lekker ruiken.

• Welk product heb je gekocht? Caramel blond masker

?

Helaas nog niet gebruikt! Zit nog in de zak van Sinterklaas.. wordt vervolgd!

• Welk product heb je gekocht? V

super producten, snelle levering

super producten, snelle levering en dan ook nog een leuk spaarsysteem, kan niet beter!

• Welk product heb je gekocht? curl shampoo en conditioner

Geweldige producten!!!

Mijn haar valt veel beter in model , is soepeler en het ruikt heerlijk! Ook mijn man is blij met zijn Insider mineral shampoo

• Welk product heb je gekocht? Glamorama shampoo en conditioner en datenight thickening spray

Goed product slechte levering

Was de dag van levering niet thuis. Pakje heeft heel de nacht in de regen in de voortuin gelegen.

• Welk product heb je gekocht? 2 potten wax

Hi Thomas, Bedankt voor jouw feedback, en wat vervelend dat het pakket zomaar in de voortuin is achtergelaten! Wij zullen dit verder oppakken met de vervoerder. Zijn jouw producten er wel onbeschadigd uitgekomen? Zo niet, dan hoor ik het graag, dan zoeken wij graag naar een oplossing! Je kan ons bereiken via +31 33-3033132 of [email protected] Have a Happy Hair Day! Team The Insiders

Correcte en snelle levering!

Mijn bestellingen zijn keurig en op tijd bezorgd! De producten voldoen aan mijn wensen.

• Welk product heb je gekocht? Daydream volume shampoo

Nooit meer zonder!

Dit is het perfecte stylingproduct voor mijn dunne haar. Het geeft presies de goede nochalante versteviging en blijft licht en luchtig. Je hebt weinig nodig voor een mooi resultaat en doet er heel lang mee. Top product!

• Welk product heb je gekocht? Supernatural thickening Cream

Prima site

Niks op aan te merken. Duidelijke site. Ruim assortiment en snelle netjes verpakte levering.

• Welk product heb je gekocht? Hair oil

Over The Insiders Hair & Beauty

The Insiders is een professioneel kappersmerk dat is geboren uit een unieke samenwerking tussen haarprofessionals, salontalenten, catwalkstylisten, kleurspecialisten en healthy hair experts. Ieder afzonderlijk product is een melting pot van onze gezamenlijke expertise, kennis, ervaringen en liefde voor haar. Wij zijn insider-experts, We know hair!