?

Helaas nog niet gebruikt! Zit nog in de zak van Sinterklaas.. wordt vervolgd!

• Welk product heb je gekocht? V

super producten, snelle levering

super producten, snelle levering en dan ook nog een leuk spaarsysteem, kan niet beter!

• Welk product heb je gekocht? curl shampoo en conditioner

Geweldige producten!!!

Mijn haar valt veel beter in model , is soepeler en het ruikt heerlijk! Ook mijn man is blij met zijn Insider mineral shampoo

• Welk product heb je gekocht? Glamorama shampoo en conditioner en datenight thickening spray

Goed product slechte levering

Was de dag van levering niet thuis. Pakje heeft heel de nacht in de regen in de voortuin gelegen.

• Welk product heb je gekocht? 2 potten wax

Hi Thomas, Bedankt voor jouw feedback, en wat vervelend dat het pakket zomaar in de voortuin is achtergelaten! Wij zullen dit verder oppakken met de vervoerder. Zijn jouw producten er wel onbeschadigd uitgekomen? Zo niet, dan hoor ik het graag, dan zoeken wij graag naar een oplossing! Je kan ons bereiken via +31 33-3033132 of info@insidershair.com Have a Happy Hair Day! Team The Insiders

Correcte en snelle levering!

Mijn bestellingen zijn keurig en op tijd bezorgd! De producten voldoen aan mijn wensen.

• Welk product heb je gekocht? Daydream volume shampoo

Nooit meer zonder!

Dit is het perfecte stylingproduct voor mijn dunne haar. Het geeft presies de goede nochalante versteviging en blijft licht en luchtig. Je hebt weinig nodig voor een mooi resultaat en doet er heel lang mee. Top product!

• Welk product heb je gekocht? Supernatural thickening Cream

Prima site

Niks op aan te merken. Duidelijke site. Ruim assortiment en snelle netjes verpakte levering.

• Welk product heb je gekocht? Hair oil

Feestje in alle opzichten

De producten zijn fantastisch, dus bestel ze met plezier rechtstreeks bij The Insiders. Op tijd besteld is de volgende dag keurig geleverd. Mooi, professioneel verpakt, dus een feestje om open te maken.

• Welk product heb je gekocht? Curl Crush Velvetine styling cream, Bring the bounce shampoo en conditioner XXL

Fijne producten en supersnelle levering!

Fijne producten.

• Welk product heb je gekocht? Volume shampoo en conditioner

Snelle levering en super fijne producten.

• Welk product heb je gekocht? The Insiders Undone Super Natural Thickening Cream Undone Dip In The Ocean Beach Spray Glamorama Go With The Glow Hair Oil

Service en kwaliteit

Tijdens het bestellen van de producten lukte het niet een actie-code die ik had gekregen te activeren. Hier werd geen enkel probleem van gemaakt. En het promotie product werd me asap nagestuurd nadat ik dit had gemeld.

• Welk product heb je gekocht? Hustler Curl Crush Night Spray

Na advies van een medewerker ben ik verslaafd aan de my hero wonder spray, perfecte ontklitter. Super fijne persoonlijke service!

• Welk product heb je gekocht? My hero wonder spray

Goede duidelijke website

Prettig

• Welk product heb je gekocht? Bright copper colour mask

good service - delivery a bit slow

Ordered the goods 27 April - received it 13 May. Think that is a bit slow. Did not get any message to able me to trace the package, until I contacted you. Very good and helpful customer Service

• Which product did you buy? Curl crush - Velvetine Styling Creme

Heel erg fijn product zonder vettig haar!

Het hydrating mask heb ik sinds een paar maanden en ik gebruik het nu standaard! Mijn haar is soms moeilijk onder controle te krijgen, van nature heb ik slag/golvend haar. Alles wat ik er in smeer om meer krul erin te krijgen maakt het gauw te vettig of te zwaar. Nadat ik dit gebruik onder de douche, even laat intrekken en goed uitspoel heb ik daar geen last van (en blijven mijn krullen ook langer zitten). Aanrader dus, én het ruikt super lekker!

• Welk product heb je gekocht? Me, My Curl & I Hydrating Mask

Het beste voor krullend haar!

Mijn favorieten zijn de velvetine styling cream en de conditioner voor krullend haar. Het blijft mooi in model zitten en mijn haar wordt niet droog!

• Welk product heb je gekocht? N.v.t.

If i have to pick 1 it will be the shampoo

I fell in love with the shampoo: Colour Love by the Insiders *Stay With Me Colour Saver Shampoo, when my hairdresser (Salon B Amsterdam) used this product on my hair. The shampoo protects the colouring/dye in you hair and has natural oils is free of sulphates and parabens, therefore doesn't foam as much as other shampoos to maintain your beautiful colouring longer. And the condition too. These 2 together are phenomenal. I also have the Undone by the Insiders Supernatural Thickening Cream to style my hair with.

• Welk product heb je gekocht? *Shampoo Colour Love, * conditioner Colour Love, *styling Undone

Gemaakt door kappers en dat merk je

Met mijn dunne haar bleefn volume ver te zoeken..maar met de Teaser styling dust zit het altijd goed met veel volume!! Ook heel fijn om klein beetje in mn curtain bangs te doen zodat ze de hele dag goed zitten!!

• Welk product heb je gekocht? Teaser styling dust

Yess ! Eindelijk volume

Flut en slap haar… helaas je hebt het niet altijd voor het zeggen. Maar er is hoop! Goede shampoo die echt volume geeft aan je slappe, fijne haar. Top shampoo!!

• Welk product heb je gekocht? Shampoo voor volume

Hele fijne producten!

Ruikt ontzettend lekker! Wel beetje prijzig maar vooral de conditioner en styling cream zijn echt top!

• Welk product heb je gekocht? Conditioner

Dagenlang hele blije krullen!

Je levert met deze lijn nergens op in; je krullen blijven echt heel lang zacht en houden toch volume. Geen pluis meer en je haar ruikt heerlijk! Ik blijf dit echt kopen en gebruik dit inmiddels al bijna 3 jaar. Nooit meer anders!

• Welk product heb je gekocht? Bring the bounce shampoo, conditioner & velvetine styling cream

Waanzinnige producten voor mensen met krullen

Fantastisch product voor mijn krullen. Inmiddels ook aan veel van mijn vrienden aangeraden. M’n krullen blijven stevig zitten en zakken niet uit. Werkt ook goed tegen pluis!

• Welk product heb je gekocht? Curl crush

Super fijn product waar je op dagbasis weinig van nodig hebt, kan er lang mee doen

Top !!

• Welk product heb je gekocht? Curl crash velvetine styling cream

Prima product, uitstekende service!

Het is een fijn product, doet wat het moet doen. De service is ook uitstekend! Door mijn eigen fout was er een probleem met de levering maar dat werd snel en heel goed opgelost.

• Welk product heb je gekocht? Velvety cream

The Insiders' borstels zijn de aller aller beste

De borstels zijn veruit de beste, en ik heb er in mijn leven best wat uitgeprobeerd. Ze ontwarren goed en zijn tegelijkertijd zacht voor de hoofdhuid. Een top combi. Ben er heel blij mee en ik blijf ze zelfs bestellen nu ik in Singapore woon.

• Welk product heb je gekocht? Borstel

Over The Insiders Hair & Beauty

The Insiders is een professioneel kappersmerk dat is geboren uit een unieke samenwerking tussen haarprofessionals, salontalenten, catwalkstylisten, kleurspecialisten en healthy hair experts. Ieder afzonderlijk product is een melting pot van onze gezamenlijke expertise, kennis, ervaringen en liefde voor haar. Wij zijn insider-experts, We know hair!