Wat een fijne producten, ruiken daarnaast ook nog eens heerlijk. De levering verliep ook snel, netjes verpakt met een sampel erbij. Zeer tevreden over zowel de producten als over bedrijf zelf.

• Welk product heb je gekocht? Curl cream en curl refresh spray

Erg fijne ervaring

Fijne website. Mijn kapster adviseerde hun shampoo en conditioners (na hele leven Andrelon...)en wat een verschil. Weg is de futloosheid en wat een glans. Als ik dit eerder had geweten. Snelle levering en netjes verpakt. Ik kom zeker terug.

• Welk product heb je gekocht? N.v.t.

Heerlijke Glamset

Glamset cadeau gedaan aan mijn zus voor kerst. Alles in 1 voor een complete look. Haar haren zaten echt heel mooi de laatste keer dat ik haar zag.....

• Welk product heb je gekocht? Glamset 3 producten

Snelle levering.

Sute is overzichtelijk, producten zijn makkelijk te vinden duidelijke beschrijving en snelle levering. Top

• Welk product heb je gekocht? Borstel

Hele fijne producten, snelle service en levering

Producten sluiten aan bij verwachting

• Welk product heb je gekocht? Kiss of life shampoo en conditioner, glam set

FAN

Ik ben fan van deze producten, zeker omdat ze er niet alleen voor zorgen dat mijn haar zit zoals ik wil, maar tegelijkertijd ook echt voedend zijn voor mijn haar. Mijn favorieten zijn de blond shampoo, olie en de date night thickening spray. Ik kan niet meer zonder die spray na het wassen voor een beetje volume!

• Welk product heb je gekocht? Date Night Thickening spray

Na 1 uur voelde mijn haar kei hard aan , voor mijn haren is dit echt niet ideaal .

Geen fijn product , haren waren niet zacht en soepel maar werdt keihard . Zal dit product ook niet meer kopen geef het geen ster sorry

• Welk product heb je gekocht? Velvetine styling crème

Hi Sandra, Bedankt voor je feedback, en wat vervelend dat je deze ervaring met ons product hebt! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zouden graag met je in gesprek gaan om te kijken waar het aan ligt en of we een passende oplossing kunnen vinden voor je. Zou je contact met ons op willen nemen via [email protected]? We horen graag van je! Team Insiders

Mijn haar zit beter dan ooit

Mijn haar glanst weer

• Welk product heb je gekocht? Shampoo conditioneer en de resque

Snel geleverd en fijn product

Fijne producten . Duidelijk uitgelegd wat het is en wat het doet. Dit maken ze ook waar. Snel geleverd

Snelle service en fijne producten

Mijn bestelling is snel en netjes verpakt bezorgd.

De gekochte producten beantwoorden mijn verwachtingen

Quick delivery!

Quick delivery.I only use the products one week so it’s difficult to leave the review.

Werkt zoals beloofd is, geeft echt volume.

Enig minpuntje, ik heb best lang haar en heb dan aardig wat nodig wil ik het goed over mijn haar verdeeld krijgen en een beetje schuimen. Daardoor wordt het voor mij een best duur product.

Haalt warme gloed weg

Haalt warme gloed weg, maakt niet donkerder

Snelle levering en haar voelt goed aan

Snelle levering en haar voelt goed aan

Doet wat jullie beloven

Mijn haar voelt meteen goed aan en valt beter en is voller.

Verkeerde pakket ontvangen, vriendelijk geholpen

Per mail aangegeven dat ik de verkeerde producten heb ontvangen. Hierop vlug en juist geholpen aan de juiste producten.

Goede ervaring, niets op aan te merken

Snel geleverd, makkelijk besteld en fijne website

Snel geleverd en in de doos zaten een paar monsters.

Snelste bezorging ooit

Ik heb mijn bestelling 's avonds rond 22.00 geplaatst. Ik zag dat een bestelling voor 17.00 dezelfde dag zou worden verzonden, dus ik rekende niet op een bezorging de volgende dag. De volgende dag om 13.00 's middags had ik mijn pakket in handen. Het masker voor asbruin haar is een fijn masker, maar heeft niet het effect wat ik wilde. Desalniettemin een fijn masker!

Goede producten

Goed product, foutje in levering kan klantvriendelijker worden opgelost.

Geweldig producten echt blij mee

Eerste keer producten besteld dus ik ben nog aan het uitproberen.

Nog aan het uitproberen maar de producten voelen goed aan.

Fijne producten

Slecht bereikbaar, zo jammer...

Ik probeer al vanaf woensdag mijn pakketje retour te doen en mijn geld teruggestort te krijgen maar niemand is bereikbaar. Het 06 nummer neemt steeds niet op, ook whatsapp niet, mailtjes worden niet binnen 48 uur behandeld, Facebook en instagram werden genegeerd tot vandaag, 1 berichtje van insta dat ze er mee bezig zullen zijn. Op deze wijze kan je ook niet retournering binnen 14 dagen... zo jammer dit. Hopelijk komen jullie met een goede oplossing voor dit probleem

Keienbergweg 63 1101 GA Amsterdam

Over The Insiders Hair & Beauty

The Insiders is een professioneel kappersmerk dat is geboren uit een unieke samenwerking tussen haarprofessionals, salontalenten, catwalkstylisten, kleurspecialisten en healthy hair experts. Ieder afzonderlijk product is een melting pot van onze gezamenlijke expertise, kennis, ervaringen en liefde voor haar. Wij zijn insider-experts, We know hair!