Snelle bezorging en goede producten alleen krijg ik geen contact met ze om een product te retournere

Ik ben tevreden met de producten en de snelle bezorging. Echter de diffuser die ik voor mijn föhn heb besteld past niet. Ik wou deze retour sturen maar krijg geen reactie van ze.

Geen communicatie

Na het lekken van mijn haarproduct tijdens de verzending, heb ik contact proberen op te zoeken. Reageren nergens op, mail en telefoon niet. Erg jammer.

Snelle verwerking/levering, top producten

Snelle verwerking/levering, top producten

Heerlijke producten!

Maken je haar niet zwaar of plakkerig. Ik heb fijn piek haar, nu is m’n haar vol en zacht en zit geweldig in model!

Super fijne producten van The Insiders

Doet wat het zegt & ruikt heerlijk!

Het ruikt heerlijk en zorgt voor veel volume, een aanrader!

Wat een goede service!

Helaas was mij diffuser niet universeel genoeg. Ik mocht hem terugsturen en centjes stonden per ommegaande op mijn rekening. Chapeau!!

Snelle service en top producten

Mijn kapper was voorheen bij Salon B. Ik ben met de kapper mee verhuisd, maar kan nu gelukkig ook online de producten van Insiders bestellen.

Assortiment is oké. Maar kon telefonisch niemand spreken

Goede site maar slecht bereikbaar

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Via de site besteld, daarna wordt je via de mail op de hoogte gehouden. Snelle levering.

Top producten en uitstekende levering

Erg tevreden met de producten die ook mijn kapper gebruikt.

Super snel geleverd

Volgende dag in huis! De producten zelf heb ik leren kennen via kapperszaak Sjiek in Enschede. Daar heb ik ze leren gebruiken en het precies de look die ik altijd probeer te creëren. Fantastisch. En het ruikt heerlijk. Er staat lavendel, maar in de zomer ruik ik limoncello!

Lange Lieferfrist

Artikel noch nicht erhalten!

Goede producten.

De producten doen wat ze beloven:wel verstevigen maar niet verzwaren. Maakt je haar niet vet, maar droogt het ook niet uit. Ik heb erg droog haar namelijk. Enige nadeel is de geur... Ruikt naar een goedkoop parfum en is te sterk aanwezig. Dit is voor persoonlijk een reden om de producten, ondanks goede werking, niet nogmaals te bestellen...

Erg fijn product

Misschien wel het eerste product waarbij mijn extreem krullende haar de hele dag onder verschillende omstandigheden goed blijft zitten

Fijn product en super snelle levering

Shampoo en conditioner besteld. Binnen 24 uur geleverd. Ruimt waanzinnig lekker en haar glanst als een tiet! Ik wil niks anders meer :-)

Super snel en wat een fijn product

Het bestelde product was heel snel binnen, netjes verpakt en met een leuke extra erbij. Super service!

Snelle en goede levering!

Snel geleverd en hele fijne producten.

Zeer slecht product voor mijn haar

Mijn haar is er zeer droog door geworde, niks voor mijn haar

Ik heb het product voor de eerste keer geprobeerd en ik vindt het product goed.

Levering top, product minder

Hallo Insiders, ik ben al jaren gebruiker en fan van de Dip in the Ocean Beach Spray, maar dit keer is het product anders. Ruikt anders, zurig, en werkt nauwelijks. Had nog klein restje van de vorige fles, dit vandaag weer eens getest, en inderdaad: veel krachtiger. Jammer, maar so be it. Triest genoeg komt het overeen met Salon B in Amersfoort, waar het vorig jaar na jaren fijn, goed en gezellig zodanig leeggelopen en veranderd is, dat ik ben afgehaakt. Maar aan alles komt een eind, zullen we maar zeggen ;-)

Extra service

Mijn pakketje was snel geleverd, echter door de postbode buiten neergezet op spullen van de loodgieter. De loodgieter nam het pakketje (per ongeluk) mee. Insiders heeft toen een nieuw verzendzegel aangemaakt, vervolgens heeft de loodgieter het pakketje naar de verkeerde bezorgservice gebracht (DHL ipv PostNL). Insiders heeft vervolgens het pakketje opnieuw bezorgd. Kortom: extra service.

Top producten

Dit is het eerste product wat mijn krullen temt en mooie krul definitie geeft!! Zowel de velvetine als de potion zijn echt amazing. Kan het iedereen met pluizige krullen aanraden!

Prompt delivery

Good quality product that works

Keienbergweg 63

1101 GA Amsterdam

Over The Insiders Hair & Beauty

The Insiders is een professioneel kappersmerk dat is geboren uit een unieke samenwerking tussen haarprofessionals, salontalenten, catwalkstylisten, kleurspecialisten en healthy hair experts. Ieder afzonderlijk product is een melting pot van onze gezamenlijke expertise, kennis, ervaringen en liefde voor haar. Wij zijn insider-experts, We know hair!