lekker!

Xx

• Service / contact? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via krantenartikel

Heerlijke thee en chai en leuk, persoonlijk contact.

Dank voor de goede, snelle, vrolijke bezorging Bob!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Saskia,en Matthijs

Heerlijk!

Kruidig en smaakvol, wat een verschil met het zoete spul wat je normaal voorgeschoteld krijgt! Daarnaast fijne service: kreeg per ongeluk de verkeerde bestelling binnen, wat Dem Good Chai direct heeft hersteld waardoor ik de volgende dag de juiste alweer in e brievenbus had liggen. Top!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Indebuurt

Heerlijk

Heerlijke thee, behoorlijk spicey . Kan iets zoeter maar zeker een aanrader. Heerlijk op een koude dag!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Familie

Authentieke, volle smaak en de ingrediënten zijn ook nog 'ns biologisch!

Ik waande me weer in India...

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Indebuurt - Facebook

Lekkerste chai ooit!

De allerlekkerste chai ooit. Kreeg zelf ook nog een thee cadeau erbij. Die is ook een dikke aanrader! Nooit meer een andere!

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Landhuis in de stad ontbijt box

Erg lekker chai

Erg lekkere chai, eindelijk chai die in de buurt komt van de chai die we dronken in India en de volgende dag al in huis.

• Service / contact? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Facebook

Authentiek en puur

Dankzij mijn werk in de horeca kom ik veel in aanraking met nieuwe producten. Dit met zeer wisselend succes, zo ook de chai's die ik tot nu toe had geprobeerd. Totdat ik op de Dem Good Chai werd gewezen....Dem! Nu alleen de rest van Nederland nog aan de(m) chai krijgen! Ik ga m'n best doen...

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend

Goede chai, snelle bezorging

Chai is erg lekker, wel meer anijs dan dat ik zelf geproefd heb in India (dit mag van mij best minder zijn dus). Bestelling was binnen no-time bezorgd (volgende dag). Complimenten!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? DUIC

Snel bezorgd en Dem Good Chai!

Zag op Indebuurt een leuk verhaal hierover, meteen gekocht om het te proberen en het is echt super lekker. Ook leuk dat ik gratis thee erbij kreeg! Levering was snel. Verpakking is duidelijk qua ingrediënten en hoe je het maakt. Zeker een aanrader!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Indebuurt.nl

kwalitatief hoogstaand

Mijn verwachting van bedrijf en product werd enorm overtroffen, zo persoonlijk, zo'n mooie producten, fijne Tone of Voice in de communicatie. Dem good Business !!!! ik vertel over jullie aan anderen

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Snelle levering, lekkere Chai

Ik heb de Masala Royale besteld en kreeg er een zakje Quarantea bij. Eerlijk gezegd vind ik de Quanrantea lekkerder dan de Masala Royale. De Masala Royale is wel lekker, maar ik vind de smaak van de steranijs te overheersend. Zou liever meer cardamom/kurkuma proeven. Verder alles prima in orde en het ziet er superleuk uit. Ook de info de je via de mail is origineel bedacht en leuk!

Hoi Dieuwke, Bedankt voor je review en waardevolle feedback! Onze lastigste klus blijft de 'perfecte' verhouding vinden die voor iedereen alle boxen aftikt. De boventoon van steranijs doen we om de chai natuurlijker wat zoeter te krijgen. Ik snap helemaal dat sommigen wat gevoeliger zijn voor deze excentrieke smaak. Leuk om te lezen dat de Quarantea bij jou óók bevalt. Dit is een mega succes geworden en hebben daarom besloten om deze in ons vaste assortiment op te nemen. Binnenkort verkrijgbaar in de webshop! Chai Five, Bob

Heerlijk

Vaak chai thee gekocht, zakjes en ook poeders. Maar deze was echt overheerlijk.

Bedankt voor je review! Jouw goeie ervaring is een klein geluksmomentje in onze dag. Daar doen we het voor. Chai five, Bob

Goed wel sterk

Goed en smaakvol. Persoonlijk vind ik het wel erg sterk en kruidig smaken. Weinig nodig in gebruik. Dosering op de verpakking klopt niet. Eetlepel ....5 mg. Goed sluitbare verpakking.

Hoi Gaia, Bedankt voor je review en feedback. Voor de één kunnen de kruiden sterker smaken dan de ander. Goed dat je ervaart dat er voor jou zeker minder nodig is in de dosering. Een voordeel is dat je ook langer met een pak zal doen en zal je er meer koppen uit kunnen halen ;) Zelf vinden wij 5 gram de gulden middenweg, wat in doorgaans keukengebruik neerkomt op een goed afgestreken eetlepel. Het ligt er dan ook een beetje aan hoe lang de kruiden trekken tijdens de opwarming in de pan. Zo is in de horeca met een stomer binnen 15 tellen alles opgewarmd. Op laag vuur op een fornuis duurt dit veel langer en zal het dus ook sterker smaken. Hopelijk vindt je jouw perfecte voorkeur! Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen. Chai Five, Bob

Echte smaak van India...

Ben verliefd geworden op chai toen ik aan het reizen was in India, maar een degelijk kop chai is zowat nergens in NL te vinden behalve bij Indiaanse restauranten. Zelf maken is toch best bewerkelijk en de kant-en-klaar spul op de planken in sommige supermarkten is bagger. Maar nu is er Dem Good Chai! Ik heb het aanbieding met de 3 verschillende smaken gekocht en 2 al geprobeerd. Ik vind de smaak is een heel (ietsje pietsje) beetje aan de sterke kant wat zwarte peper betreft, maar verder is dit ECHT de smaak van India. Ook heel makkelijk te maken. Aanrader voor degene die houden van kruidig, exotisch thee.

Bedankt Karen, Jouw review beschrijft precies waarom Dem Good Chai bestaat. Het streven om de lekkerste chai te kunnen bieden als alternatieven van de bestaande oplosmiddelen. Chai Five, The Dem Good Guy

Ik kijk iedere dag uit naar m'n chai momentje

Beste chai die ik ooit heb geproefd. Niet te vergelijken met al die bewerkte poedertjes. En het maken van de chai is al een momentje op zich. Als je op zoek bent naar échte goede chai dan is dit de beste die je kunt krijgen.

Hoi Talita, Bedankt voor je mooie reactie. Fijn om te lezen dat onze chai je een bewust momentje voor het bereiden geeft. Chai Five, The Dem Good Guy

Heeeeerlijk!

Authentieke Chai vanuit India maar dan gezond en biologisch, wat wil een mens nog meer? Een heerlijke kruidenmix waar aan je proeft dat het met liefde geproduceerd is. Mooi en duurzaam verpakt en uitstekende service. Ideaal voor in je eigen keuken maar ook leuk om als cadeau te geven. Echt een aanrader!

De lekkerste chai!

Ik hou van Dem Good Chai! Vaak als je chai bestelt in cafés krijg je lauwe melk met veel te zoete siroop, maar deze chai bestaat voor 100% uit kruiden, smaak en liefde. Bij Dem Good Chai weet je zeker dat je een natuurlijk, biologisch en duurzaam drankje drinkt zonder gekke siroopjes of smaakstoffen. Ga zo door!

Dem Good Chai is heerlijk kruidig en geeft een echt India gevoel!

Sinds ik in India geweest ben is chai één van mijn favoriete drankjes geworden. Maar in Nederlandse cafeetjes was het drinken van een chai latte eigenlijk altijd een teleurstelling omdat ik het vergeleek met de chai in India. Ik heb het vaak zelf proberen te maken, en dat lukte de ene keer goed, de andere keer minder. En het kost ook best wat tijd om het echt goed te maken. Toen ik Dem Good Chai proefde was ik meteen verkocht! Zo lekker kruidig en niet te zoet (wat in India nog wel vaak kon zijn). Heel fijn dat de kruiden al samengesteld zijn waardoor je alleen de melk nog hoeft te voegen. Voor mij is Dem Good Chai het lekkerste toetje wat je je maar kunt wensen! En ook een perfecte koffie vervanger! Superblij met dit product!

Dem good!!!

Lekkerste Chai die ik ooit gehad heb, zoveel smaken die allemaal in balans zijn en een super mooi bedrijf! Echt een aanrader als je jezelf eens wil verwennen of een ander!!

Lekkerste chai ooit!

Ik hou van chai maar kan het vaak niet drinken omdat er onnodig melk poeder in zit (lactose intolerantie). Gelukkig bestaat er Dem Good Chai, niet alleen de allerlekkerste chai ooit maar ook gemaakt met niks anders dan 100% biologische kruiden en heel veel liefde! ♡

Super lekkere en authentieke chai!

De chai van Bob is echt een smaakervaring! Precies de goede verhouding van kruiden en hij is niet te zoet, zoals veel andere chais dat wel zijn. Bovendien is de chai biologisch en wordt hij ook nog duurzaam verpakt! Ik raad deze chai 100% aan (en hij is ook nog erg leuk cadeau te doen)!

Comforting & gezond!

Kruidig en perfect te mixen met havermelk. Heerlijk begin van de ochtend met een warme chai.

Over DEM GOOD CHAI

LET’S BE DEM STRAIGHT! Wij geloven in de waarde van connectie met elkaar en hoe deze verbinding wordt gemaakt door de kracht van eet- en drink culturen over de wereld. Hoe het delen hiervan ons dichter bij elkaar brengt dan ooit tevoren. Wij delen mee door een product aan te bieden wat in Oosterse culturen synoniem staat voor deze verbinding. Geïnspireerd door authentieke recepten en gedreven door ambacht. Wij serveren je chai!