Verfrissend

Zondagochtend 09.30uur; quality time voor mezelf. Sinds kort hoort daar heerlijke chai bij. From these dem good guys! Veel beter kan de dag niet beginnen!! Met zorg en oprechte aandacht voor het product én de klant. Dank jullie wel, keep up the good work :-)

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via De Tuinman - Hoorneboegse heide

Wat heerlijk om te lezen Cassandra! Leuk dat je ons hebt gevonden via het fantastische restaurant Bij de Tuinman op de Hoorneboeg. Thanks voor de leuke terugkoppeling. Blijf lekker genieten van je zondagochtend momentjes voor jezelf ;) Chai Five, Bob

Better than I could ever imagine

Was a speedy delivery. A friend recommended the chai, so ordered on a whim and was blown away. The classic chai is sooo good. It's rich and spicy and goes well with any milk alterative. I have tried oatly and almond milk.

• Service / contact? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriendin

Thanks for your review Nicole! We really appreciate you as well ;)

Heerlijke natuurlijke chai!!

Topproduct, lokaal uit Utrecht en ook nog snel bezorgd. Dem good chai is echt mijn nieuwe favoriet, ik kijk elke dag uit naar mijn heerlijke chai latte!!

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Hey Nikki, Bedankt voor je review. Leuk om je woorden online terug te zien en er een gezicht bij te hebben. Ondanks onze groei, blijft het hopelijk zo lang mogelijk lukken om persoonlijk de chai in Utrecht af te leveren. Je voelt al als een vertrouwde klant ;) Tot de volgende! Bob

Heerlijk

De Chai is heerlijk met heet water als Chai thee en met havermelk als Chai latte, I love it!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via mijn werk, Landhuis in de stad

Hoi Eva, Cool om te lezen dat je onze chai op je werk bij Landhuis in de Stad zo lekker vindt, dat je voor thuis hebt besteld! That's dem awesome ^^ Pak de volgende keer op je werk een extra kop chai voor jezelf. Ik zal er speciaal voor jou bij nieuwe levering wat extra scheppen toevoegen ;) Chai Five, Bob

Enthousiaste blije updates en heerlijke Chai!

Enthousiaste blije updates en heerlijke Chai!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Lars

Thanks voor je review! Wat een heerlijk gevoel dat Dem Good Chai ook in Groningen gedronken word. Fijn dat Lars je deze aanbeveling heeft gedaan! Chai Five, Bob

Top! Heerlijke thee!

Zo lekker ‘s avonds op de bank even ontspannen met echt geurige chai thee! Mijn kids zijn ook fan! We noemen het ‘slaapthee’ omdat je helemaal warm wordt en ze daarna vinden dat ze beter kunnen slapen. Win/win ☺️

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Mond tot mond reclame

Terug in India

DEM GOOD CHAI brengt me weer terug in India! Heerlijke thee om jezelf of een ander cadeau te doen!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via 't Hof van Cartesius

Perfect!!!

Superlekkere chai mixjes! Ik heb ze alledrie en ik ben fan!! Lekkerste chai die ik ooit heb gedronken. Gisteren nog een kopje thee ervan gemaakt (van de Golden Immunitea) voor een skeptische collega die niet eens wist wat kurkuma is (hij vind dingen snel raar als hij het niet kent haha.....), hij voelde zich niet zo goed en had al de hele ochtend koude handen, hij vond het lekker en voelde zich kort daarna ook al een stuk beter!! Hoe tof!! Ik vind de chai zelf het lekkerste met barista edition havermelk, deeeeeem good!!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Patrick

Beste start van de dag: Immunitea

Zeker in deze herfstdagen en met veel verkoudheid overal. Een heerlijke warme gezonde start van de dag. Kruidig en uniek. Topthee!

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? tip van een vriendin

Heel lekkere thee

Echt een cadeautje aan jezelf

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een collega

lekker!

Xx

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via krantenartikel

Heerlijke thee en chai en leuk, persoonlijk contact.

Dank voor de goede, snelle, vrolijke bezorging Bob!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Saskia,en Matthijs

Heerlijk!

Kruidig en smaakvol, wat een verschil met het zoete spul wat je normaal voorgeschoteld krijgt! Daarnaast fijne service: kreeg per ongeluk de verkeerde bestelling binnen, wat Dem Good Chai direct heeft hersteld waardoor ik de volgende dag de juiste alweer in e brievenbus had liggen. Top!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Indebuurt

Heerlijk

Heerlijke thee, behoorlijk spicey . Kan iets zoeter maar zeker een aanrader. Heerlijk op een koude dag!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Familie

Authentieke, volle smaak en de ingrediënten zijn ook nog 'ns biologisch!

Ik waande me weer in India...

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Indebuurt - Facebook

Lekkerste chai ooit!

De allerlekkerste chai ooit. Kreeg zelf ook nog een thee cadeau erbij. Die is ook een dikke aanrader! Nooit meer een andere!

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Landhuis in de stad ontbijt box

Erg lekker chai

Erg lekkere chai, eindelijk chai die in de buurt komt van de chai die we dronken in India en de volgende dag al in huis.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Facebook

Authentiek en puur

Dankzij mijn werk in de horeca kom ik veel in aanraking met nieuwe producten. Dit met zeer wisselend succes, zo ook de chai's die ik tot nu toe had geprobeerd. Totdat ik op de Dem Good Chai werd gewezen....Dem! Nu alleen de rest van Nederland nog aan de(m) chai krijgen! Ik ga m'n best doen...

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend

Goede chai, snelle bezorging

Chai is erg lekker, wel meer anijs dan dat ik zelf geproefd heb in India (dit mag van mij best minder zijn dus). Bestelling was binnen no-time bezorgd (volgende dag). Complimenten!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? DUIC

Snel bezorgd en Dem Good Chai!

Zag op Indebuurt een leuk verhaal hierover, meteen gekocht om het te proberen en het is echt super lekker. Ook leuk dat ik gratis thee erbij kreeg! Levering was snel. Verpakking is duidelijk qua ingrediënten en hoe je het maakt. Zeker een aanrader!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Indebuurt.nl

kwalitatief hoogstaand

Mijn verwachting van bedrijf en product werd enorm overtroffen, zo persoonlijk, zo'n mooie producten, fijne Tone of Voice in de communicatie. Dem good Business !!!! ik vertel over jullie aan anderen

• Service / contact?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Snelle levering, lekkere Chai

Ik heb de Masala Royale besteld en kreeg er een zakje Quarantea bij. Eerlijk gezegd vind ik de Quanrantea lekkerder dan de Masala Royale. De Masala Royale is wel lekker, maar ik vind de smaak van de steranijs te overheersend. Zou liever meer cardamom/kurkuma proeven. Verder alles prima in orde en het ziet er superleuk uit. Ook de info de je via de mail is origineel bedacht en leuk!

Hoi Dieuwke, Bedankt voor je review en waardevolle feedback! Onze lastigste klus blijft de 'perfecte' verhouding vinden die voor iedereen alle boxen aftikt. De boventoon van steranijs doen we om de chai natuurlijker wat zoeter te krijgen. Ik snap helemaal dat sommigen wat gevoeliger zijn voor deze excentrieke smaak. Leuk om te lezen dat de Quarantea bij jou óók bevalt. Dit is een mega succes geworden en hebben daarom besloten om deze in ons vaste assortiment op te nemen. Binnenkort verkrijgbaar in de webshop! Chai Five, Bob

Heerlijk

Vaak chai thee gekocht, zakjes en ook poeders. Maar deze was echt overheerlijk.

Bedankt voor je review! Jouw goeie ervaring is een klein geluksmomentje in onze dag. Daar doen we het voor. Chai five, Bob

Goed wel sterk

Goed en smaakvol. Persoonlijk vind ik het wel erg sterk en kruidig smaken. Weinig nodig in gebruik. Dosering op de verpakking klopt niet. Eetlepel ....5 mg. Goed sluitbare verpakking.

Hoi Gaia, Bedankt voor je review en feedback. Voor de één kunnen de kruiden sterker smaken dan de ander. Goed dat je ervaart dat er voor jou zeker minder nodig is in de dosering. Een voordeel is dat je ook langer met een pak zal doen en zal je er meer koppen uit kunnen halen ;) Zelf vinden wij 5 gram de gulden middenweg, wat in doorgaans keukengebruik neerkomt op een goed afgestreken eetlepel. Het ligt er dan ook een beetje aan hoe lang de kruiden trekken tijdens de opwarming in de pan. Zo is in de horeca met een stomer binnen 15 tellen alles opgewarmd. Op laag vuur op een fornuis duurt dit veel langer en zal het dus ook sterker smaken. Hopelijk vindt je jouw perfecte voorkeur! Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen. Chai Five, Bob

Over DEM GOOD CHAI

LET’S BE DEM STRAIGHT! Wij geloven in de waarde van connectie met elkaar en hoe deze verbinding wordt gemaakt door de kracht van eet- en drink culturen over de wereld. Hoe het delen hiervan ons dichter bij elkaar brengt dan ooit tevoren. Wij delen mee door een product aan te bieden wat in Oosterse culturen synoniem staat voor deze verbinding. Geïnspireerd door authentieke recepten en gedreven door ambacht. Wij serveren je chai!