service is gewoon goed

Het overkomt mij regelmatig als ik artikelen besteld, van een bepaald merk, die dan veel te groot uitvallen terwijl ik de maten bestel die ik daarvan altijd draag. Het zou misschien schelen als dat bij de artikelen vermeld zou worden.

snelle levering en prima verpakking.

Tevreden.

Tot in de puntjes verzorgd!

Snelle levering. Mooie merkkleding en heel erg netjes verpakt.

Bijzonder klantvriendelijk

Wat een super klant ervaring bij Penninkhof. Ik heb online al meerdere dingen gekocht, en via de telefoon word je echt heel goed geadviseerd (alsof je in de winkel bent) Eerlijk advies, kleding advies, vragen goed door. (dit geldt ook voor de winkel) Daarnaast is de service bij retourneren of ruilen ook bijzonder goed te noemen. Alles wordt heel snel verwerkt, snel teruggeboekt (bij retour), echt dezelfde dag bij ontvangst. Ik heb alleen maar lof voor de manier waarop ik geholpen word bij Penninkhof. Bijzonder blij mee om hier echt zorgeloos te kopen. Dank team Penninkhof voor jullie klantenservice en verkoop advies.

Zeer fijne webshop. De spullen worden je altijd met zorg en in keurige staat toegestuurd. Goede communicatie over de bestelling. En de winkel(s), in elk geval locatie Arnhem, is een aanrader. Relaxed, vriendelijk en verzorgde locatie.

Heel fijn dat u ook maat 46 heeft van n goed merk…… Bestelling ging voor de 2e keer makkelijk en de levering is lekker snel….

Goed verzorgd en snel

Geweldige service

top, als ik iets online kan kopen doe het het het liefst hier!

altijd een super snelle levering en een fantastische service.

Geweldig.

Service online pakketservice snelheid geld terug garantie ed Top top top

Goede service keurige levering.

Goede service betreft uitstaande punten en verwerking daarvan. Goede levering en keurig verzorgd verpakt. Een aanrader .

Fantastische ervaring

Wat een mooi bedrijf, mooie mode zaak. Bijzonder aardig personeel met vakkennis en persoonlijk advies, een ervaring die meer was dan prettig. Mooie merken, volop keus, heerlijk om te winkelen bij Penninkhof. Voor mij een ontdekking! Ik reed er ruim 80 km voor, want zo ver woon ik van Arnhem af, maar was speciaal gekomen. Ik was verrast dat zij van het merk HIGH , zoveel in de winkel hebben. Ik heb mooie spullen gekocht. Ik ben er blij mee. En niet te vergeten na het winkelen genoten van een heerlijke kop koffie op de rustige plek achter in de zaak. Ondanks dat er bij mij in de buurt ook mooie modezaken zijn, rijd ik zeker weer eens naar Penninkhof in Arnhem. Bovendien heb ik ingeschreven voor de nieuwsbrief, dus dan blijf ik lekker op de hoogte !

Snel en netjes geleverd !

Kwaliteit collectie, mooie verpakking, snelle afhandeling

Helaas zelf een fout gemaakt bij de bestelling en foutieve maat gekozen. Retourzending verliep vlekkeloos. Correspondentie was zeer correct idem afhandeling.

Keurig verpakt.

Zeer goed. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Prima geregeld allemaal.

Goede service en snel geleverd

Ik koop vaker kleding bij Penninkhof. Ze hebben mooie merken en terugsturen is nooit een probleem

Een heel fijn bedrijf.

Mijn ervaring was heel goed, nadat bleek dat het pakje niet was bezorgd door DHL, en toch was afgeleverd, dit klopte dus niet. Gebeld met Pennickhof en hebben het keurig opgelost voor mij. En het pakje is alsnog door DHL bezorgd.

Levering heel snel keurig verpakt

Services prima, helaasl paste de bestelde kleren niet, maar zeker voor een volgende keer. Heb pakjes per post en betaald retour gestuurd.

Prima verzorgd!

Bestelling snel geleverd, kreeg ook direct antwoord op een vraag die ik nog had. Altijd zeer goede ervaringen met deze modezaak.

Zorgvuldig, snel en prettig

100% tevreden

Snelle service en mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en de service was snel

Prachtige schoenen

Zo blij dat maat 35 leverbaar was bij Penninkhofmode.nl. Prachtige schoenen, echt jammer dat ze te smal waren voor mijn voeten!

Fijne webshop met een snelle service.Top.

xx