Goed en snelle levering!

Helaas was broek te kort!

Keurig verpakt.snelle verzending

pakket zorgvuldig en snel verzonden Product voldoet aan verwachting .

super goed

had 2 maten besteld en werd nog gebeld dat 1 maat er niet was.

Bijzonder!

Keurig ingepakt, heel verzorgd! Helaas zit er op een van de mouwen van het jasje een winkelhaak. Ik kan het terugsteken, maar vind dat wel zonde. Fijn dat het een paar dagen later bezorgd kon worden. Met vriendelijke groet, Marloes Faasen

Teleurstellend

Ik heb opnieuw een nieuwe legging besteld. Deze zit wel goed. Helaas was dezelfde legging die ik eerst kocht niet goed. Hij zakte steeds af. Ik heb gereclameerd, maar niemand kan dan iets doen. Het merk HIgh zegt dat er niets aan de hand is, Penninkhof zegt dat zij er niets aan kunnen doen, maar de broek zit gewoon niet goed. Omdat ik heb 2 keer gedragen had is dat het dan dus. Geen enkele tegemoetkoming. Een legging van 129 euro. Dat is dan teleurstellend en word ik niet blij van.

Goed verzorgde site en bezorging.

Altijd mooie produkten.

Zeer goed geleverd

ik ben zeer tevreden

Goede service mooi verpakt en snelle levering

Zeer kundig, vriendelijk personeel, snelle levering van webshop.

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Goed advies en prima kwaliteit kleding. Snelle levering via webshop.

Super al jaren vaste klant via website

Dank om iedere keer opnieuw een perfecte service te leveren. In deze barre tijden is het steeds een feest om een pakje van jullie te mogen uitpakken. Dikke bravo voor gans jullie team Sonja

Super kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Een absolute aanrader!

Alles is altijd tiptop geregeld voor wat betreft de duidelijkheid van de site, de informatie omtrent beschikbaarheid van de artikelen, het bestelproces en de communicatie hieromtrent, alsmede het zorgzame verpakken tot en met de razendsnelle aflevering! Ook retourzendingen worden snel en uitstekend afgehandeld! Complimenten!

Keurig verzorgd en snel,kan niet beter!

Kleding goede kwalitet

Goede ervaring met Penninkhof. Snelle levering en vriendelijke behulpzame telefoniste..

Prima!!

Snelle levering, keurig verpakt, zeer tevreden!

Prachtige jurk, snelle ontvangst, mooi verpakt.

Heel mooie jurk, die ik snel heb ontvangen in een goed verzorgde verpakking. Ik ben er heel blij mee.

Vest was netjes ingepakt!

Bestelproces ging prima. Vest was netjes ingepakt. Bestelling op tijd geleverd.

mooie kleding

tooopppppiiiii

Prima afhandeling.

Ik heb 1 opmerking, bezorging van DHL is keer op keer waardeloos, late bezorging er is altijd wT. Met Post.nl nooit problemen.

Heel netjes

De broek was super netjes verpakt en opgestuurd. Pakketjes was snel in huis. Ik heb geen ervaring als er iets niet goed is of als er iets geruild mag worden

Wereld webshop

Wereld webshop met louter prachtige kleding en accessoires. Overal wordt veel zorg en aandacht aan besteed. Hier kunnen andere webshop van leren hoe het echt moet! Zeer tevreden!

zorgvuldige en vlotte afwerking van mijn bestelling

heel correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling via de website. Zorgvuldig ingepakt.

Fijne winkel, goede collectie

Penninkhof heeft meer Arche modellen dan andere Nederlandse winkels (voor zover ik weet). Dus ik vind makkelijk wat ik zoek. Deze keer blauwe laarzen met lage hak, geschikt voor onder rok en broek.

Zoals altijd bij Penninkhof komt het artikel een dag later, mooi en goed verpakt. Produkt voldoet aan de foto, ik ben heel erg blij met mijn sneakers van Kennel & Schmenger. Ze lopen als pantoffeltjes.