service, toon en communicatie

Handige site en de bestelling wordt meteen opgepakt. Volgende dag in huis.

uitstekend

Prachtige collectie.

Ik ben zeer tevreden

Fijn

Fijn

Prima webshop

Heb hier niets aan toe te voegen.

Altijd mooie merken en snelle levering

Fijne webshop.

Snelle levering, helaas retour gestuurd, aangezien het kledingstuk niet aan mijn wensen voldeed. Retour betaling ook snel weer binnen. Top service!

vlot en goed

Prachtig vestje van High! Snelle levering.

100% tevreden

Snel, mooi ingepakt, vriendelijk, kwaliteit. Zeer tevreden, niets op aan te merken.

-10

Drie dagen wachten op een jurk… En vandaag 4 dagen later Nog niets Geen bruiloftsjurk, presentatie jurk, business outfit. Allemaal gigantisch mislukt. Nu graag m’n geld terug

Beste mevrouw van Trigt, Naar aanleiding van ons telefoon gesprek afgelopen vrijdag waren wij in de veronderstelling dat de 2de jurk als oplossing goed zou aankomen. Tot onze schrik bleek dat alsnog het adres niet goed door ons was gecorrigeerd. Onze oprechte excuses hiervoor. We hopen dat u alsnog veel plezier zult hebben van de jurk. We zijn ervan overtuigd dat u in de toekomst onze service zult ervaren zoals u die van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Isaline Penninkhof

Snel en netjes verpakt

Snelle levering en keurig verpakt

Geweldig!!

Prachtige webshop! Ik koop (online) al jaren het merk High, keer op keer weer een mooie collectie!! De medewerkers in de winkel nemen telefonisch alle tijd voor je en geven goede adviezen!! Snelle levering en goede services! Penninkhof mode verdiend een dikke 10!!

Erg goed telefonisch advies ontvangen: correct en duidelijk. A.G. blouse mooi verpakt en ik ben er erg blij mee!

Everything perfekt

Very fast delivery and nice goods

Ik ben zeer tevreden.

Pennickhof doet wat het beloofd.

zorgvuldig behandelen van klanten.

Als kant heb ik goede ervaringen bij Penninkhof. ze bieden veel keus en je kunt veel passen en zeggen ook als iets je niet staat . en komen met kleding aan die wel kloppen met de maat je goed staat. Dus vakmanschap. Ik ga er in begin van de week heen, zodat ze alle tijd voor mij hebben. Dat vind ik prettig.

Snelle en correcte verzending. Ook eenvoudig te retourneren.

Leuk en prima personeel top

Snelle bezorging en goed verpakt!

Mijn bestelling was heel snel ontvangen. Het artikel zag er zeer goed uit en was mooi en zorgvuldig verpakt. Complimenten’

Slechte ervaring.

Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.Steeds bericht :verhinderd. Ben nu al 2 dagen thuis gebleven.Het is altijd DHL. Wat nu ? Dit is al de 2 e keer.

Geachte mevrouw Atemma, Dank u voor uw review op Kiyoh. Heel vervelend dat uw bestelling vertraging heeft door DHL. In ons fijne telefonisch gesprek heb ik u beloofd dat we het pakketje opnieuw zal opsturen naar een service punt bij u in de buurt wat hopelijk voor u ook naar de toekomst toe de perfecte oplossing is bij toekomstige bestellingen bij ons.. Dank u voor uw uitgesproken begrip naar ons toe. We hopen dat u binnen 2 tot 3 dagen alsnog uw bestelling zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Johan, Klantenservice Penninkhofmode.nl

Snelle levering, prachtig verpakt!

Via de webshop besteld, maar de dames van de zaak zijn ook altijd zeer vriendelijk!