Normaal koop ik online gisteren was ik in de winkel 17 januari, ben zo super goed geholpen. Als zij aan het werk is zou ik zo weer naar winkel binnen lopen.

Voor herhaling vatbaar

Perfect verpakt geen overtollig msteriaal ! Snelle levering Prachtig product , heel blij mee

Perfect!

In de namiddag besteld en de dag nadien al geleverd! Mooi en netjes verpakt. Prima service. En heel blij met de aankoop!

Goed advies, snelle levering

Goede berichtgeving per mail. Kleding zorgvuldig verpakt en in een mooie doos verstuurd.

Bestelling snel in huis,als het product niet past snelle terugstorting van betaling.

top!

altijd een goed gesprek en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant

Zowel in de winkel als in de webshop is het altijd geweldig.

Ik vind het altijd plezierig om bij jullie te kopen: mooie materialen, mooie kleding en altijd vriendelijke en behulpzame mensen die je helpen zowel in de webshop als in de winkel.

Het was prima verzorgd

Het was prima verzorgd

Snelle levering, goed verzorgd

helemaal prima.

Zeer te vreden.

??

Hoe kan ik mijn ervaring delen ,als mijn bestelling nog niet binnen is ??!!!

Geachte mevrouw "M", Dank u voor uw review op Kiyoh. Wij hebben na u review direct contact gezocht met DHL. Het blijkt één van onze medewerksters per ongeluk op uw pakket de retourzegel heeft geplakt waardoor het pakket van onze zaak naar onszelf is verstuurd. Onze oprechte excuses voor deze vergissing. Ik heb geprobeerd u telefonisch te contacteren maar helaas is dit niet gelukt. U zult morgen uw pakketje 6 dagen na uw bestelling alsnog ontvangen. Met vriendelijke groet, Johan Klantenservice Penninkhofmode.nl

Aanrader

Prachtige jas van ML Collections en snel geleverd

Kwalitarief goede kleding, heldere communicatie, goede webshop.

Uniek

De passie voor mode komt naar voren in de winkel, de website en niet te vergeten de klantvriendelijkheid.

Helemaal prima

Prima, zoals je zou verwachten. Netjes ingepakt

Artikel was door fout in het systeem niet aanwezig. Ik ben gebeld en alsnog artikel ontvangen. Wat een goede service zeg!!

Heel vriendelijk, goede service

Heel vriendelijk, goede service

Heel jammer de 2 paar laarsen paste niet. Moet laarsen met een rits de volgende keer kopen. Dus laarsen via DHL teug gestuurd gisteren

Super klantvriendelijk, goed telefonisch advies en zeer snel bezorgd

Zie hier boven

Aandacht

Goed geholpen, snelle service. Met zorg en aandacht voor de klant en voor de kleding.

Erg goed verzorgd

Bij de bezorging was ik ook thuis gebleven maar misschien volgende keer even aanbellen?

Heel goed en mooie service

Keurig te woord gestaan aan de telefoon en snelle levering.

Keurig te woord gestaan door de telefoon en snelle levering.

Kompetent und schnell

Sehr freundlich, schneller Versand, ansprechende Verpackung welche bei öffnen Freude bereitet.