Vlotte verkoop.

Artikel mooi verpakt. Heel vlotte en correcte levering en terugbetaling. Vindt het alleen jammer dat er bij de kleding niet méér uitleg over de maten staat, bv het vermelden van ook, in mijn geval, de canadese maat. Handig als referentiepunt. Met gevolg dat mijn aankoop nu véél te groot was.

Mooie schoenen, snelle levering en goed verpakt

Mooie schoenen, snelle levering en goed verpakt.

Tevreden over aankoop en snelle levering

Prima; zie bovenstaand, alleen heel jammer dat ik een dag later we. Kortingscode ontving waarmee ik € 50,00 voordeel had kunnen hebben op deze dure aankoop……, Maar om de ML-blazer nu terug te sturen en alsnog het voordeel te kunnen krijgen, door de blazer opnieuw te bestellen, ging me te ver.

Zoals altijd zeer goed

Goede service, perfect geleverd, alles netjes afgehandeld

Mijn ervaring met Penninkhof is bovenverwachting.

Ik twijfelde over een rok of die wel bij een jasje van mij zou passen. N.a.v. tel.gesprek met een medewerker heb ik een foto van mijn jasje verzonden en kreeg een foto van het rokje toegestuurd. Hoe top is dat! Binnen 2 dagen had ik het bestelde artikel thuis!

Mooie merken en uitstekende service. Retourzending wordt super snel afgehandeld.

Fantastische service

Altijd nette leveringen en keurige artikelen. Voor het eerst zat er een ‘oepsje’ tussen. Dat is gewoonweg heel adequaat en klantgericht opgepakt. Wat een supergoede service! Dank jullie wel!

Altijd keurig verzorgd

En snel geleverd

Een feestje om de artikelen te ontvangen.

De twee sjaals (uitverkoop) waren met zorg opgevouwen en afzonderlijk in papier verpakt. Leuk om zo iets nieuws te ontvangen.

zeer prettig geholpen

Snel afgehandeld

prima kwaliteit en snelle service

Heb een prachtige broek gekocht. Deze zit als gegoten. Ook de service en snelle levering waren uitstekend.

sehr gut!

Ich habe zweimal eine Bestellung aufgegeben. Die Lieferungen kamen innerhalb 2 Tagen an. Ich bin mit Ihrem Service sehr zufrieden!!!

Zeer goede zaak

Zeer goede service

Prachtige schoenen en op tijd geleverd

Zie boven

Alles perfect

Alles perfect gelopen

Snel correct

Nvt

Snelle levering, mooi verpakt.

Helaas heb ik het blazertje teruggestuurd omdat het mij niet stond. Mijn ervaring is dat retouren ook snel verwerkt worden.

goede levering

prima ingepakt in een kleine doos soms levering van bedrijf in een plastic zak of in een hele grote zware doos

Na zoveel jaren nagenoeg altijd tevreden klant , nu weer perfect geholpen. Het enige minpuntje: ik was op do in de zaak en wilde graag een andere maat van een bepaalde trui. Die zou dan vrijdags komen; helaas pas zaterdag eind Vd middag. JAmmer dat ik dat niet wist. Vr gr Bianca

De artikelen worden keurig verpakt De levertijd is volgens afspraak Ik ben zeer tevreden

Tevreden klant

Keurig verpakt en snel geleverd

Superservice en bestelling volgende dag binnen.

Superservice en bestelling volgende dag al keurig verpakt ontvangen.

Alles is keurig verzorgd. Zowel de verpakking als de verzending.

Zoals ik reeds zei het geheel is prima verzorgd. Jammer dat jullie geen winkel meer in Delft hebben.

perfect geregeld

Mijn bestelling was er supersnel, mooi ingepakt en de kanten blouse past precies en staat heel mooi!