Compleet verxorgd

Geweldig geregeld en verzorgd

Alles wordt volgens planning geleverd. De artikelen worden keurig verpakt Alles wordt volgens planning uitgeleverd

Snelle levering. Netjes verpakt. En natuurlijk een prachtig product

de verpakking zag er zo mooi uit.

mijn bestelling was met zorg en liefde ingepakt echt klasse.

Prima collectie, betrouwbare onderneming. Goede smaak. Fijn dat er een website is. Hooguit kunnen producten mooier worden getoond. Voor schoenen is dat heel goed, vooral ook de zool in beeld vanwege comfort voor tenen.

De jurk was keurig netjes verpakt, veel zorg besteed. Top!

Mooie kwaliteit en goede service

Ook met zorg ingepakt.

prima service. helaas stuur ik de schoenen die ik besteld had wel terug. Ze sluiten niet goed aan de voet. Binnenkort maar eens gewoon langs komen in de winkel om een goede keuze te maken.

Prima en snelle service!

Prima!!

Alles goed geregeld

Alleen goede ervaringen!!

Zeer tevreden over Penninkhof!

Penninkhof heeft een prachtige collectie met veel mooie merken. De artikelen worden snel verzonden. Het pakket ziet er zeer verzorgd uit! Fijn om hier te shoppen.

Prettig

Accuraat ,goed verzorgd . Voor herhaling vatbaar. Kende het bedrijf niet . Geen fysieke winkel ?

Geachte Pcm, Dank u voor uw fijne reactie op Kiyoh. Naast het internet hebben we een winkel en een High store in Arnhem en een kleding en schoenenwinkel in Zwolle. U bent altijd welkom om bij ons binnen te lopen en alle kleding die we op het internet aanbieden in realiteit te bekijken. met vriendelijke groet, Johan penninkhof

Blije klant

Snel en netjes geleverd ,goed verpakt.Mooie producten en merken

Wederom alles prima

Website en bestelproces werkt vlot en goed. Snelle levering en met zorg ingepakt. Makkelijk retourproces en vlotte terugbetaling. Ik ben zoals alle voorgaande keren weer heel tevreden.

Snelle levering en mooi verpakt.

Prima website en snelle levering.

Keurig, snel ontvangen

Positief

Super tevreden

Fijne webwinkel, prachtige schoenen en snel goed verpakt bezorgd!

Mijn ervaring is altijd goed.

Snelle levering mooie collectie

Kwam voorheen in de winkel Delft , helaas weg .

Uitstekend!

Super modieus en zit als gegoten.

De kwaliteit en pasvorm is precies wat ik al verwachtte: mooie stof met veel leuke details en het model is super vrouwelijk. De filmpjes op de website helpen echt mee om een goede knschatting te maken van het item. Heel erg blij mee.

Zeer correct

Exact en Snel geleverd wat ik besteld heb.

Snelle en adequate levering in keurige verpakking.

Helaas heb ik het bestelde moeten retourneren. Aangezien de kleuren in de online shop niet met de werkelijkheid overeenkomen, liggen vergissingen voor de hand. Jammer genoeg is er geen vestiging van Penninkhof meer in onze regio na de sluiting van Burneys in Delft.

Top. Geweldig.

Echt top. Vandaag besteld, morgen in huis. Goed en mooi verpakt. Verzorgd en met aandacht. Mooi artikel. Mijn ervaring bij hen is uitstekend.

vriendelijk bedrijf en snel geleverd