Prima service! Laarzen helaas te klein, heel snel geld terug ontvangen.

Snel service, spontaniteit. Tevreden

Zeer correcte informatie, communicatie en service

Zowel de voorafgaande info over het product alsmede de afhandeling tijdens de koop zijn zeer netjes en correct uitgevoerd. Prima snelle verzending en correct verzorgde levering. Kortom, zeer tevreden.

Snelle service, zorgvuldig ingepakt!

FANTASTISCH!!!!

Alles (dat zie ik zo wel) ... wordt met grote Zorg Ingepakt en verstuurd zelfs de lieve mensen aan de deur ...doen het geweldig!!! De Kleding ziet er (zoals altijd) Super Mooi en Beeldig uit en wordt met heeeeel veel LIEFDE gedragen!!! Dank voor jullie keuzes elk Seizoen weer ... en voor de Modemakers en Inpak- en pakket pakkers... KORTOM DANK voor Alles!!!!

uitstekend

Altijd goed verzorgd, zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Zeer goede, persoonlijke afhandeling. Contact als bijzonder prettig ervaren!

100 % tevreden met de levering.

ik heb al veel met alle tevredenheid besteld bij penninkhofmode .Altijd alles keurig op tijd.

Fijn contact

Telefonisch contact was fijn, daardoor kon ik ‘n betere keuze maken. De jas (Annette Gortz) die ik in de sale had besteld was goed verpakt en snel geleverd. Op de website staat de jas als maat 40 maar op het label in de jas zelf, staat maat L. Voor mij valt een maat L altijd te groot (terwijl maat 40 vaak wel goed is). Helaas staat er geen kleinere maat meer op de website. Omdat ik deze jas heel tof vind, laat ik hem vermaken. Dat is altijd jammer maar dan had ik ‘m maar eerder moeten kopen... Mijn idee voor u zou wel zijn om de maat van het label van het kledingstuk, ook op de website te vermelden. Een L is namelijk niet hetzelfde als maat 40, dat heb ik door de jaren heen echt ervaren.

Goede service en zelfs bezorgd door DHL

Heel verzorgd

Deze bedrijf is zo zorgvuldig met de staat van je gekochte produkten, het inpakken ervan en je op de hoogte houden na afname. Het is dan ook altijd een plezier om je pakje uit te pakken, waarbij je niet misgrijpt.

Snelle levering, prachtig verpakt.

Keurige verpakking, bezorging en retourfaciliteiten.

Al snel kwam de bstelling binnen. Helemaal keurig verpakt. Helaas voldeed het bestelde niet geheel aan mijn verwachtingen. Retourzending was heel eenvoudig. Een hele snelle en correcte betaling van het tegoed van de aankoop. Heel tevreden ben ik. Volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van de dienst.

Prima, compliment!

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie merken en goede kwaliteit. Snelle levering en overzichtelijke website.

Voor herhaling vatbaar

Reeds er paar keer besteld tot grote tevredenheid. Ook aan de telefoon werd ik zeer correct te woord gestaan. Zeker een aanbeveling waard!

Uitstekend!

Mooie mode, leuke afprijzingen, goede klantgerichte communicatie bij ´probleempjes’.

Was mooi ingepakt en kwam snel mijn kant uit

Prima verzorgd!

Positief, alles volgens afspraak En. tevreden over mijn aankoop!

Prima website, vlot bestelproces, snelle levering, met zorg ingepakt.

Uitstekende service, helemaal goed

Snelle bezorging, bestelling met zorg verpakt, niets op aan te merken. Erg tevreden.

uitstekend

snelle verzending. Producten goed verpakt aangetroffen; handleiding /retourstickers aanwezig. Mooie producten. Helaas matchte kleur van beide producten niet zo goed bij elkaar, waardoor een product retour gestuurd werd. Bij aankleden sprong er een knoopje van het shirt. Meteen gemeld; geen probleem ondervonden bij terugstorten aanschafwaarde.

Snelle reactie en klantvriendelijk.

Snelle reactie en klantvriendelijk.

Snel en prachtig ingepakt

Zie boven

Toppie

Zeer snelle levering. Er was een klein foutje in een blouse die ik bestelde. Vriendelijk te woord gestaan. Ik kan de blouse gratis retourneren. Klein minpuntje dat het foutje niet gezien is bij de verzending.

Snel en netjes verpakt

Netjes verpakt en snel geleverd