Keurig en vlot

Keurig en netjes verpakt en snel geleverd.

Goede website

Fijne betrouwbare website

Snelle levering en met veel zorg ingepakt

Snelle levering en netjes verpakt

Netjes ingepakt en snelle levering

Wederom keurig en tijdig geleverd

Prima ervaring. Bestelling wordt mooi ingepakt verzonden.

Goed assortiment, snelle verzending

Penninkhof heeft een mooi assortiment van Arche schoenen. Bestellen ging eenvoudig en snel.

Prima.

Prima service en prachtige collectie.

Prima en snel geleverd.

Het winkelen in de online shop vind ik zeer aangenaam.

Ik vind uw online shoppen bij jullie best aangenaam. Er is wel een min puntje, wanneer je naar de beschrijving en in het bijzonder de maten van het kledingstuk zoekt dan, merk je vaak dat die maten niet opgegeven worden. Dat vind ik wel jammer. Ik heb wel telefonisch contact gehad met een persoon van jullie om de juiste maat en dat was een fijn contact! Anders kan je zonder zorgen de juiste maat bestellen wetende dat je het niet hoeft terug te sturen om hopelijk dan je maat alsnog te kunnen. Ik heb spijtig genoeg wel een probleem met DHL die het bij mij moet leveren. Ik zie geen vooruitgang in het leveren het staat al een aantal dagen op dezelfde informatie als je kijkt naar de bestelling. Ik hoop dat het gauw veranderd en ik mijn bestelling aankrijg. Met vriendelijke groeten, Nancy

Gevarieerde mooie merken uit hoog segment

Een grote High story, met groot aanbod waar ik heel content mee ben. Fysiek winkelen heeft wel de voorkeur. Maar online winkelen is niet meer weg te denken! Een klein minpuntje is dat het jammer is dat de modellen de (High) kleding in zijn totaliteit niet goed tot zijn recht laat komen. (soms de combinatie, manier van showen) Telefonisch gemakkelijk te bereiken en je wordt prettig te woord gestaan. Aan de verpakking wordt veel aandacht besteed. Grote service is dat je punten kunt sparen voor kortingen.

Met zorg toegestuurd!

Jullie keuze van HIGH items is geweldig! Ik ben al meer dan veertig jaar fan van Girbaud en later HIGH. En omdat ik jammer genoeg geen goede winkel met dit merk hier in Groningen-Haren vind, kijk ik regelmatig naar jullie site. Het wordt persoonlijk door jullie met zorg verpakt met de menselijke maat. Met bijzondere dank en tot de volgende keer. Tineke

zeer goed

goede kwaliteit, netjes verpakt

Top kwaliteit en service

Duidelijke website, snelle levering waarbij produkten met zorg zijn ingepakt.

Barracudda sneakers

Prachtige sneakers gekocht via internet.Een snelle en correcte levering.

Prettige communicatie en aflevering.

Uitstekend.

Keurig netjes met veel zorg ingepakt kon ik mijn pakketje bij een DhL automaat afhalen, ideaal!

Ontzettend tevreden

Succes verzekerd als je een item bij Penninkhof besteld. Hoogwaardige kwaliteit en snel geleverd.

Snelle levering, mooi verpakt

Bij omruilen geen probleem, vriendelijk geholpen per telefoon

Hele goede en snelle service heel erg vriendelijk klantenservice

Mooie Arche schoenen

Zoals eerdere keren snelle service en weer prachtige Arche schoenen, mijn vertrouwde comfortabele merk

Prachtige kleding snel geleverd

Goede ervaring, het werd snel geleverd!

Wel twijfel ik of de maat goed is. Kan het niet vergelijken met maat M, want het terugsturen kost € 6,00 en dan is het ook nog niet verzekerd. Voor een vestje van € 329,- had ik gratis terugsturen verwacht. Nu dit niet het geval is kan ik geen maat groter aanvragen en dan 1 van de 2 terugsturen.

Geachte mevrouw Schouten, Dank u voor uw review op kiyoh. Wij snappen heel goed uw dilemma welke u in uw review schrijft. Daarom hebben wij ook sinds vele jaren een ruilservice die uniek is. Dit houdt in dat u niet opnieuw hoeft te bestellen of retourkosten hoeft te betalen. Ik bel u morgen in de ochtend op zodat ik beter op uw wensen kan anticiperen. Hopende u volledig kennis te kunnen laten maken met wat wij als service beschouwen, hoop ik u morgen te spreken. Met vriendelijke groet, Johan Penninkhof

Kwaliteit, goed verpakt. Prima hulp in de winkel ( Zwolle)