Fijne webshop

Ik ben erg tevreden over deze webshop. Er ging even iets mis met verzenden, maar ze belden me er direct over dat er iets vertraging was opgelopen en boden hun excuses aan. Fijn dat er even bericht kwam. Daarna kwam het de volgende dag keurig verpakt aan.

Keurig afgehandeld.

Netjes verpakt en op de hoogte gebracht van status verzending.

uitstekend

prima service, vriendelijke benarering

Vlotte afhandeling

Vertrouwd om te kopen ook als je belt is er een goede oplossing .

TOP !!!!!!!!!!

Snelle levering, prachtig verpakt en mocht het niet okee zijn, geen probleem, word heel snel afgehandeld........

snel, met zorg, betrouwbaar

keurig verpakt en snel mijn bestelling gekregen, super tevreden

Super goed!!

Alles keurig, netjes verzorgd en snel ontvangen.

Kwaliteit en snelle bezorging

Blij!

Prima levering

Netjes verpakt, en snel, mooie zaak en webshop

Perfect !!!

Altijd snel en correct geleverd !

De prima

Zeer prettig

Zeer snelle levering en netjes uitgevoerd

Zeer snelle levering en netjes uitgevoerd

Was een kanootje

Prachtig verpakt snel ontvangen

Top service!

Snelle levering, met duidelijke track and trace met DHL Heel verzorgd en mooi ingepakt Vriendelijk personeel Heel erg tevreden en heel zeker aan te raden.

Penninkhof is voor mij een fijn adres

De schoenen en japon zijn exclusief. Daardoor is Penninkhof voor mij bijzonder.

Zeer service gerichte webshop!

Als je er niet helemaal uitkomt via de webshop dan bel je ze even en kan de bestelling telefonisch worden gedaan. Snelle levering en duidelijke track en tracé via DHL. Top service!

Keurig

Keurig en met zorg alles ingepakt.

Prachtige kleding en vriendelijke personeel zowel bij de winkel als online

Volgens mij was de jurk al gedragen geweest en veranderd

Er zaten drukkertjes genaaid op de V-sluiting en nog slecht ook draadjes los en het model veranderde en ging trekken als ze dicht waren. Duidelijk niet het originele ontwerp! Ik hou van het merk Riani, Ik heb die dingen er af gehaald, zodat het model weer beter valt. Maar ik vind het erg slecht van penninkhof dat ze dit exemplaar aan mij verkochten . Ik heb al betaald en zal hem houden, maar enige tegemoetkoming zou ik logisch vinden…..

Geachte mevrouw A, Ik wil u bedanken voor uw review op Kiyoh. Wij hebben telefonisch contact met u gezocht en u uw grieven laten uitleggen. Ik wil u bedanken voor het feit dat wij u hebben kunnen overtuigen dat het sturen van een foto er voor zorgdraagt dat we meestal (ook nu) de situatie beter kunnen beoordelen. Onze excuses voor het feit dat één van de drukknoopjes die in de jurk waren bevestigd niet meer correct vast zaten. Dit had bij de controle moeten worden vastgesteld. Wel is het echter zo dat deze drukknoopjes onderdeel zijn van het originele model. Dat u van mening bent dat dit afbreuk doet aan het model en u zelfs laat veronderstellen dat wij gedragen kleding of 2e hands kleding verkopen betreuren wij en kunnen wij slechts ferm ontkennen. Ik voel mij, gezien uw zeer serieuze kritische noot, wel genoodzaakt om naar de ontwerp afdeling van Riani een melding te doen dat de toevoeging van de drukknoopjes ervoor zorg kan dragen dat klanten de stelling kunnen nemen dat het om gedragen kleding gaat. Ik kan helaas niet ingaan op uw wens op een tegemoetkoming, gezien het feit dat uw jurk wel degelijk een nieuw en origineel ontwerp is. Ondanks uw kritische noot hoop ik dat u toch veel plezier zult hebben van uw jurk. Met vriendelijke groet, J.A. Penninkhof

Goede webshop en veel mooie merken

Ik heb vaker besteld bij Penninkhofmode, veel keuzes en de looks met video’s zijn mooi. Kun je gelijk een beeld vormen van het geheel.

Hele fijne service

Fijne, snelle serv8ce

Winkel en webshop, top.

Personeel in de winkel vriendelijk en behulpzaam.

Kan niet beter

Alles wordt met liefde gedaan bij Penninkhof

Super snelle levering, de volgende dag al in huis. Mooi verpakt!