Goede ervaring, het werd snel geleverd!

Wel twijfel ik of de maat goed is. Kan het niet vergelijken met maat M, want het terugsturen kost € 6,00 en dan is het ook nog niet verzekerd. Voor een vestje van € 329,- had ik gratis terugsturen verwacht. Nu dit niet het geval is kan ik geen maat groter aanvragen en dan 1 van de 2 terugsturen.

Geachte mevrouw Schouten, Dank u voor uw review op kiyoh. Wij snappen heel goed uw dilemma welke u in uw review schrijft. Daarom hebben wij ook sinds vele jaren een ruilservice die uniek is. Dit houdt in dat u niet opnieuw hoeft te bestellen of retourkosten hoeft te betalen. Ik bel u morgen in de ochtend op zodat ik beter op uw wensen kan anticiperen. Hopende u volledig kennis te kunnen laten maken met wat wij als service beschouwen, hoop ik u morgen te spreken. Met vriendelijke groet, Johan Penninkhof

Kwaliteit, goed verpakt. Prima hulp in de winkel ( Zwolle)

Prachtige jas van ML Collections

Mooie pasvorm. Snel opgestuurd.

Top shop, mooie artikelen, reageert zo snel mogelijk op emails, ook bij kleine problemen

Mooi jasje snel geleverd

Mooi jasje en snel geleverd

zeer goed

Eerste keer besteld bij Penninkhofmode en zeer goede ervaring, mooi aanbod, snelle en correcte levering !

Eerlijke informatie over het kleurverschil van de schoenen en de keuze geven korting of annuleren.

Heel snelle afhandeling van mijn bestelling

Zorgvuldig en mooi verpakt

Mooie korting en zeer snelle levering!

Prettig geholpen ook na een telefonische vraag

Zeer snelle levering en prima communicatie!

Altijd correct, snel en verzorgd bezorgd!

Mooie winkels met mooie kledingmerken. Daarnaast een hele fijne online service!

Liefdevol verpakt en snel verzonden.

Artikelen keurig verpakt, snelle levering!

Snelle en corrected levering.

perfect!

Mooie en unieke collectie en alles heeft kwaliteit. Waar vind je dat nog?

Website overzichtelijk, makkelijk te bestellen, snelle verzending.

Goede service, snelle levering

Mooie kwalitatief goede kleding, keurig klantcontact, super snelle levering én in een prachtige doos.

Penninkhofmode is een goede winkel

Het is altijd met die koerier dienst, gisteren ging mij pakje leveren nu was het beschadigd en dan naar winkel sturen en vorige keer was het verloren. Hoe moet nu verder ?

Hartelijk dank voor uw review op Kiyoh. Het spijt ons zeer dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Naar aanleiding van uw feedback hebben we direct actie ondernomen om de situatie te onderzoeken. Na een telefonisch gesprek met u en het benaderen van DHL voor verdere informatie, hebben we gezien dat het pakket inderdaad bij u thuis is aangeboden. Helaas is het pakket bij de levering geweigerd vanwege beschadiging. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Het is belangrijk om te weten dat wij helaas beperkte invloed hebben op het pakket zodra het ons kantoor verlaat. Hoewel we vertrouwen hebben in de inzet van DHL om pakketten veilig af te leveren, kunnen externe factoren zoals weersomstandigheden soms schade veroorzaken. Om dit probleem op te lossen, bieden we graag een oplossing aan. Als u dat wenst, kunnen we het pakket opnieuw naar uw huisadres verzenden. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we willen ervoor zorgen dat u uw bestelling in perfecte staat ontvangt. Laat ons alstublieft weten wat uw voorkeur heeft, en we zullen hiermee rekening houden. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan wij graag voor u klaar om te helpen. Nogmaals hartelijk dank voor uw begrip en geduld terwijl we proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. met vriendelijke groet, Isaline Penninkhof

alles snel ontvangen

een prachtig jasje, keurig ingepakt en reeds de dag na bestelling ontvangen

Slecht verpakt

Ik bestel heel vaak bij Penninkhof maar deze keer was ik onaangenaam verrast. De doos was een beetje beschadigd en ook nat geweest. Toen ik hem opende zat mijn bestelde rok zonder extra verpakking naast de schoenendoos gepropt. Daardoor erg gekreukt. Ben ik dus helemaal niet blij mee. De broek was wel apart verpakt. Een onbegrijpelijke actie van Penninkhof.

Beste mevrouw van Baarsen, Bedankt voor deze review op Kiyoh! Ik kan mij uw teleurstelling voorstellen. Voor ons een goed leermoment om nog beter ons inpakproces onder de loep te nemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Mocht het naar de toekomst toe toch nog weer gebeuren, is één telefoontje afdoende om uw teleurstelling te laten verdwijnen. We zijn ervan overtuigd dat u in de toekomst onze service zult ervaren zoals u die van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Isaline Penninkhof

Na een telefonische aanvraag werd er direct actie ondernomen om het gevraagde artikel naar mij toe te sturen. De volgende dag al in huis, mooi verpakt. Vriendelijkheid en service staan bij Penninkhof hoog in het vaandel. In de toekomst koop ik zeker vaker online hier. Een dikke 10.