Prima service en vriendelijke mensen

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ook als er een keer iets mis gaat, is er alle bereidheid om het op te lossen. Kortom een aanrader

Door DHL werden mijn schoenen doorcde bezorger niet afgeleverd maar retour naar jullie gezonden,ondanks correct adres. Ik hen omdat dit vaker gebeurde bij DHL meyeen nu een klacht ingediend , ook om te voorkomen dat de dure schoenen ergens in het traject..verdwijnen.. Het bleek toen ik jullie belde dat ook jullie er direct achteraan waren gegaan. Ik wacht nu nog op de schoenen en deze zouden nu met post nl verstuurd worden ,want daar gebeurt dit nu toe nooit. Iedereen was zeer behulpzaam en je kunt meteen iemand bereiken. Heel fijn!

Het is keurig verzorgd

Geweldige service

Na goed geholpen te zijn in de winkel in Zwolle, ook weer telefonisch attent geholpen bij de aanschaf van schoenen.

geweldige sevice

Doen wat ze beloven.

Prachtige winkel!

Prachtige winkel met erg mooie kleding en zeer vriendelijk personeel. Alles wordt met aandacht en zorg gedaan. Het is een uitje om hier te winkelen.

Zeer goede ervaring

Alles gaat altijd prima. Snelle verzending en netjes ingepakt.

Fijne winkel, hele mooie schoenencollectie!

Alweer prachtige Arche schoenen gevonden. Snel geleverd, blij mee!

Super kwaliteit

Prachtige collecties, hoge kwaliteit en merken die je niet overal ziet. Online foto's zijn duidelijk. Verzending en eventuele retour verloopt vlekkeloos. Een fijne zaak!

Fantastisch compleet

Blazer Marc Cain in sale gescoord, zoo blij mee en supersnel bezorgd

Snel en zorgvuldig verpakt

Heel goeie service!

Snelle levering! Top kwaliteit!

Zeer snelle verzending. Perfect ingepakt,en goede service Heel handig, als je niet in de gelegenheid bent, om de winkel te bezoeken

Vlotte en goede service

Service desk altijd goed bereikbaar. Eventuele problemen worden zeer snel opgelost!,

Zeer hulpvaardig, heel snelle service en een mooi High-blouse!

heel positief

Prima bedrijf, ruime keuze en snelle levering!

Ik koop al jaren bij dit bedrijf, tot grote tevredenheid. Echt een aanrader!

Keurig en correct afgeleverd

Helaas waren de schoenen niet goed. Heb het de dag daarop teruggestuurd! Geld zou binnen 2 dagen terug worden gestort. Ik wacht het af maar heb er vertrouwen in.

Een geweldige webshop. Artikelen worden altijd snel geleverd en zijn altijd keurig verpakt.

Correct en stijlvol verstuurd, zodat de kleding ook met zorg toekomt! Mooie collectie en een handige site!

Grote collectie

Altijd

Ziet er altijd erg verzorgd uit.

Geweldige Service

Snelle levering prachtige kleding

Uitstekende kwaliteit, snel bezorgd

Mijn bestelling was heel snel in huis en ik ben er heel blij mee.

Helemaal goed!

Snelle levering en altijd keurig ingepakt

Altijd uitstekende service

Prettige en eerlijke adviezen. Gastvrij en koffie staat klaar Goede sfeer