Alles goed ontvangen, enkel de 'vijzen' om aan plafond te bevestigen zaten er niet bij..weet biet meer of die eigenlijk waren inbegrepen? Tevreden van het resultaat Bedankt Kati

Gewoon goed

Bestelling netjes en snel ontvangen!

Makkelijk bestellen, betalen mooie site snel en netjes geleverd

Helemaal top

Artikel zoals verwacht, goed verpakt en juiste bezorging

Goed geholpen via de mail en ideeën door gegeven super

Blij met mijn aankopen

Erg blij met mijn kaarsenhouders en een mooi prijsje ze staan mooi op mn salontafel

Mooie accessoires voor een redelijke prijs. Had het artikel binnen een paar weken al binnen.

Mooie stevige leren onderzetters

Bestelde bruine en zwarte leren onderzetters die snel werden geleverd. Zitten in een nette leren band om de onderzetters. Mooie en goede kwaliteit. Ga alle "andere" vervangen met deze leren onderzetters. Top kwaliteit :-)

Super mooi en blij

De woorden hier boven zeggen genoeg!

In eerste instantie niet het juiste ontvangen, maar na contact zonder enig probleem juiste product alsnog toegestuurd gekregen!

Mooie leren embrasses

Mooie zwart leren embrasses voor de gordijnen. Stoer en handig met stevige ringen. Snel en netjes geleverd.

Super goed en leuke aankoop

Goede service en super mooie kwaliteit

Super leuke en mooi afgewerkte kapstok en plankje met leren ophang beugels besteld. Werd al snel geleverd. Kapstok was met haken. Helaas waren niet alle haken in dezelfde maat meer leverbaar maar een mooi alternatief als vervanging gehad.

Geweldig en mooie producten!

Ik had mijn producten online besteld. Vrij snel werden ze thuisbezorgd en alleen de bestelling klopte niet helemaal. Het ene product wat ik teveel had gekregen mocht ik houden en andere product werd ook weer netjes thuisbezorgd. Wat een super service!

Super gave producten en fijne service!

Een aantal handgreepjes besteld, bleken niet de goede maar. Zonder problemen om kunnen ruilen en dezelfde dag nog op kunnen halen. Later nog bijpassende plankdragers besteld met planken. Planken konden op elke gewenste maat geleverd worden. Al met al, super blij mee!

heel goed

netjes en product voldoet aan verwachting

Veilig en verzorgd

Zeer goede ervaring. Goede webshop. Uitstekende service!

Super service !!

Persoonlijk advies waar ook echt de tijd voor wordt genomen! Helemaal top!

Wederom een top service

Dit keer via BijLien bij de Houtsmith een bank voor op mijn balkon besteld. Goed meegedacht en uiteindelijk voor op een smal balkon toch een hoekbank weten te realiseren!

super goed

leuke site, snelle reactie, snelle levering

Snelle levering!

Netjes, snelle levering, tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Leuk assortiment, veel keus, snel geleverd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke site, op tijd geleverd. Wat we kregen was van goede kwaliteit. Per mail nog een vraag gesteld of we ook afwijkende maten konden bestellen. Hierover snel en keurig antwoord gekregen.