Heel goed en ook nog heel snel geleverd, dus ja, heel tevreden.

Correcte firma, duidelijk in communicatie.

Zeer tevreden met de aankoop. Levering was op tijd en er is continue een duidelijke communicatie geweest.

Super goed!

Met spanning glazen vazen set besteld en laten versturen. Alles is heel aan gekomen en ben er super blij mee! Geweldige set! Hopelijk kan ze de andere set ook nog via de groothandel bestellen en leveren. We wachten met spanning af. Dank je wel!

Fijne service!

Prima service. Gratis stalen ontvangen en wel snel! Ondanks dat stalen niet met mijn wensen overeenkwamen, vind ik t een prima service!

Super behulpzaam, snelle levering en erg goede kwaliteit! Hartelijk dank en doe zo voort

Ondanks het bericht dat er een lange levertijd op zou zitten was die alsnog binnen 2 dagen binnen. Hierover netjes bericht gehad echt super!

Snelle en correcte service ! Bedankt voor jullie eerlijkheid !

Artikel besteld op dinsdag en vrijdag reeds thuisgeleverd in Belgie. Artikel was naar wens. Ook goed ingepakt om beschadiging te voorkomen. Bedankt voor de snelle en eerlijke service ! Ik kom zeker nog eens bij u langs ( digitaal ).

Goed product, netjes volgens afspraak geleverd

Zeer goed! Precies zoals ik gehoopt had

Zeer professioneel en heel klantvriendelijk

snelle levering, vriendelijk, behulpzaam

Ik heb woonaccessoires besteld. bestellling was helaas niet compleet. de volgende dag had ik het ontbrekende onderdeel al in huis. top! de toon van de mails zijn heel vriendelijk.

Altijd moeilijk iets online te kopen. Het bankje, de leren lusjes voor op mijn kast en nu het vloerkleed, heel erg tevreden.

Viel erg tegen.

Het houten krukje slecht afgewerkt splinter bovenop en ook dat je de schroeven bovenop ziet vind ik erg jammer. Ik twijfel om hem terug te sturen.

Duidelijke site, makkelijk bestellen. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Windlichten besteld om het restaurant opnieuw aan te kleden. Persoonlijk door Carolien gebracht. Super service want het was niet naast de deur. Hier kunt u gerust iets kopen.

Geweldig!!!!

Levering snel en producten geweldig!!!!

Heel gaaf rekje met bekers! In het echt nog leuker dan op de site. Daarnaast heel snel onder vangen!

Mooie producten en attente service

Bijlien heeft me netjes op de hoogte gehouden over de afwikkeling van mijn bestelling. De mooie producten zijn zorgvuldig verpakt en verzonden. En ik was super verrast door een attentie die was mee verstuurd. Echt zeer hartelijk.

Hele mooie spullen die betaalbaar zijn en alles snel geleverd ....gewoon TOP

Prima kleuren monster snel geleverd. Product (leren embrasse) mooi afgewerkt en in precies de kleur van het monster. Zorgvuldig verpakt en bijna per omgaande verstuurd.

Goede en snelle service

Zijn blij met de leren lusjes en het contact via de mail verliep snel en prettig.

Super mooi en goede kwaliteit.

Tafelset besteld. Snelle levering en goede kwaliteit. Fijn contact. Een zeer mooie en goede webshop.

Weer erg blij met de producten en service!

Goed kussen met een vraagteken

Wat kan ik doen als het na verloop van tijd moet worden bijgevuld ?

Snelle levering, goede communicatie en mooi product

Leuke site en snelle levering