Zeer vriendelijk contact met Lien, zeer vlotte bestelling en even vlotte levering. Salontafeltje is zeer mooi. Ik zou zeker weer hier bestellen.

Kwalitatief hoog, snelle levering

Persoonlijk advies was erg prettig en waardevol. Snellere levering (in overleg) dan verwacht, en de stoel en kleed voldeden boven verwachting. Kwalitatief hoog en erg mooi. Ben er echt superblij mee. Wordt zeker vervolgd.

Ziet er goed uit.

We hebben de kussens ontvangen en deze zien er goed uit. Volgende zomer zullen we ze gaan uit proberen.

Snelle verzending, goed verpakt

Gaaf design, matig afgewerkt.

Staat super aan de wand. Metaalafwerking niet overal even symmetrisch. Planjes passen matig en waren slecht vastgeschroefd. Moest jet een beetje fatsoeneren voor de functionaliteit en het oog.

Alles naar wens prachtige producten

Helemaal top

Fijne site goede afwikkeling en snelle verzending!

Snelle verzending en zeer zorgvuldig verpakt.

Prachtige vazen en zeer zorgvuldig verpakt

Leuke collectie en super snelle reactie en maatwerk

we wilden graag een aangepaste gordijn embrasse. Na een mailtje kregen kregen we een snelle reactie en alles was snel geregeld en na een paar dagen in huis. Ziet er mooi uit en fijn dat ook niet standaardoplossingen mogelijk zijn en zo snel worden opgepakt.

Kwaliteit

Mooie kwaliteit spullen , nette service, snelle levering!

Mooie producten

Heel goed en ook nog heel snel geleverd, dus ja, heel tevreden.

Correcte firma, duidelijk in communicatie.

Zeer tevreden met de aankoop. Levering was op tijd en er is continue een duidelijke communicatie geweest.

Super goed!

Met spanning glazen vazen set besteld en laten versturen. Alles is heel aan gekomen en ben er super blij mee! Geweldige set! Hopelijk kan ze de andere set ook nog via de groothandel bestellen en leveren. We wachten met spanning af. Dank je wel!

Fijne service!

Prima service. Gratis stalen ontvangen en wel snel! Ondanks dat stalen niet met mijn wensen overeenkwamen, vind ik t een prima service!

Super behulpzaam, snelle levering en erg goede kwaliteit! Hartelijk dank en doe zo voort

Ondanks het bericht dat er een lange levertijd op zou zitten was die alsnog binnen 2 dagen binnen. Hierover netjes bericht gehad echt super!

Snelle en correcte service ! Bedankt voor jullie eerlijkheid !

Artikel besteld op dinsdag en vrijdag reeds thuisgeleverd in Belgie. Artikel was naar wens. Ook goed ingepakt om beschadiging te voorkomen. Bedankt voor de snelle en eerlijke service ! Ik kom zeker nog eens bij u langs ( digitaal ).

Goed product, netjes volgens afspraak geleverd

Zeer goed! Precies zoals ik gehoopt had

Zeer professioneel en heel klantvriendelijk

snelle levering, vriendelijk, behulpzaam

Ik heb woonaccessoires besteld. bestellling was helaas niet compleet. de volgende dag had ik het ontbrekende onderdeel al in huis. top! de toon van de mails zijn heel vriendelijk.

Altijd moeilijk iets online te kopen. Het bankje, de leren lusjes voor op mijn kast en nu het vloerkleed, heel erg tevreden.

Viel erg tegen.

Het houten krukje slecht afgewerkt splinter bovenop en ook dat je de schroeven bovenop ziet vind ik erg jammer. Ik twijfel om hem terug te sturen.

Duidelijke site, makkelijk bestellen. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Windlichten besteld om het restaurant opnieuw aan te kleden. Persoonlijk door Carolien gebracht. Super service want het was niet naast de deur. Hier kunt u gerust iets kopen.