Snelle levering, goed en verzorgd verpakt. Spullen zijn van een hele goede kwaliteit.

Gewoon prima!

Ondanks wat tegenslagen met links, rechts en midden kwam er via een uitstekende communicatie een goed resultaat.

Geweldige service!

Mijn bestelling was heel netjes en verzorgd verpakt! Snelle levering en goede service. De potten van Vase the world zijn nog mooier dan ik had gedacht! Geweldig.

Uitstekende service!

Ik had vooraf nog een vraagje en werd meteen geholpen. Ik kreeg mijn bestelling snel en goed verpakt. Uitstekende service!

Alles top ingepakt en super snel geleverd .

Prachtig

Het ziet er allebei prachtig uit!! Heel mooi hout!. Ben er hartstikke blij mee!!

Heel tevreden met mijn bestelling

Product geleverd zoals beschreven. Artikelen waren niet meteen leverbaar en hierover kreeg ik direct een nette mail, ook vermeld wat de verwachte leverdatum was. Erg tevreden.

Hele mooie website met mooie artikelen!

Al meerdere keren mooie artikelen besteld via de overzichtelijke webshop. Alle keren supersnel en mooi verpakt geleverd gekregen. Ik ben zeer tevreden en kom zeker nog terug! :-)

mooie stoelen gekocht voor een concurrerende prijs met super service en snelle levering. in eerste instantie zou de levering wat langer duren werd op de hoogte gehouden van de levertijd en uiteindelijk was de levering binnen 4 weken.

Bij vragen direct antwoord, dat is super

In eerste instantie wat teleurgesteld omdat mijn vloerkleed na 6 weken niet binnen gekomen was. Ik werd netjes telefonisch hier van op de hoogte gebracht. Jammer natuurlijk maar niemand kon er wat aan doen. Na wat onderzoek zat elk bedrijf met hetzelfde probleem en waren de levertijden gewoon heel erg lang nu met corona. Na mijn besluit om nogmaals 8 weken te wachten op mijn vloerkleed kreeg ik als dank een kleine attentie toegestuurd. Toen na een aantal weken, veel eerder dan verwacht stond er een bezorger op de stoep met mijn vloerkleed. Dat was een grote verrassing! Erg leuk en fijn geholpen, ook al duurde het langer dan verwacht. Ik zou Bijlien aanbevelen bij andere.

Snel

Snelle verzending van dit zachte rieten kleed

goed geregeld en leuke spullen ben er erg blij mee.

Correcte en snelle levering!

Mooie site, leuke artikelen en goede kwaliteit.

Top ervaring, super klantvriendelijk en zet zeker die extra stap voor haar klanten! Bij twijfel over een product word er uitgebreid mee gedacht en erg snel geholpen. Ook de zes stoelen die ik heb besteld zijn ge-wel-dig! Prachtige kwaliteit en ondanks de Corona omstandigheden relatief snel geleverd. Kortom super!!

Top, snelle levering en mooie producten

Alles top

duidelijke bevestigingsmail, snel bezorgd, product komt perfect overeen met mijn verwachting.

Wij zijn heel tevreden

Het product voldoet helemaal aan onze verwachting.

Netjes afgehandeld.

Ik ben te vreden over mijn bestelling.

leuke spullen met een snelle levering.

Allen jammer dat ik geen melding heb ontvangen wanneer de zending geleverd zou worden.

prima!

Leuke site met bijzondere artikelen

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Ik had eerst kleurstalen besteld om te bepalen wat de definitieve kleuren leren lussen zou worden. Twee kleuren kon ik niet aanvinken, dus ik bestelde de beschikbare kleuren online en stuurde een mail voor de andere twee. Zonder enige moeite werden de andere twee kleuren bij mijn bestelling gevoegd! Nadat ik eruit was welke kleuren ik uiteindelijk wilde, stuurde ik een mail met wat ik graag wilde bestellen omdat de maten afwijkend waren van wat er in de webshop werd aangeboden. Ik kreeg binnen een dag antwoord met wat er mogelijk was en welke prijs hieraan vast hing. Er was wat onduidelijkheid over de prijs maar dit werd snel opgelost, ik kreeg zelfs de verzending gratis. Na betaling werd de bestelling ook direct verzonden en was het binnen enkele dagen bij mij binnen. Wat een topservice!

Het kleed dat ik besteld had was mooi maar de kleur kwam niet overeen met de foto. Hoewel de fabrikant het af liet weten kreeg ik van BijLien een franki etiket en kon ik hem zonder kosten retourneren. Van die service wordt ik blij waardoor ik zeker weer bij deze webwinkel zou bestellen.

Snel bezorgd en goed verpakt.

Leuke spullen. Komt overeen met de foto

Mooi en kwalitatief product!

Zachte lederen handvaten voor op een kinderkast besteld, mooi en kwalitatief!