Helemaal top

Snelle service en verzending. Prima product zoals was omschreven op de site.

Product wat ik besteld had was prima.

Voor een project had ik een aantal stalen nodig. Sup-er service en een hele snelle levering. Bij Lien is zeker een aanrader!!! Dank je wel. Met vriendelijke groet, Vila Sophia Design

Klantvriendelijk

Snelle / goede / klantvriendelijke service En producten zijn ook perfect

Prachtig

Een vaas in nabestelling gekocht. Keurig op de hoogte gehouden over de loop van mijn bestelling. Vaas is prachtig!! Zal zeker opnieuw bestellen!!

Snel opgelost.

De problemen die ontstaan waren zijn snel opgelost. Omtbrekend onderdeel bestelling nagestuurd en kapot onderdeel vervangen gekregen.

Eerlijk bedrijf met hele vriendelijke mensen

Op de site zagen we een prachtige vintage lamp met een lange levertijd. Na even appen bleek de levertijd reuze mee te vallen en hebben we de lamp direct besteld! Echt hele fijne, goede en eerlijke service!

Snelle en gratis verzending!

6 roze kussens besteld, waren stuk goedkoper als bij tuincentra etc. Snelle en gratis verzending. Netjes verpakt en zonder problemen alles verlopen!

Goed materiaal

Zorgvuldig verstuurd. Goede materialen. Fijne beschrijving erbij.

Nog mooier dan op de foto!

Prachtige vaas, mooie kleur en heel netjes verpakt. Snelle service. Ben er super blij mee!

Geweldige service

Stoelkussens besteld maar bij openmaken niet inorde. Reageert snel op whatsapp. Foto's gestuurd van de klacht dus ze hebben meteen nieuwe voor me besteld. Oude kussens hoefde niet retour en echt sorry voor het ongemak. Nieuwe kussens vandaag ontvangen en helemaal top. Geweldige opgelost TOP

Super leuke kussens voor goede prijs

Leuke kussens voor goede prijs Snelle levering

fijn contact over levering bank

prima niks op aan te merken

Creatief meedenkend met snelle service bij Lien!

Heb een prachtige gepersonaliseerde tapasplank gekocht bij Lien. De snelle en meedenkende reacties van Lien waren heel erg fijn. Ook de creativiteit die ze bood voor het laten graveren van de plank was heel prettig! Wij weten Lien voortaan te vinden voor een mooi persoonlijk kado. Dank je wel Lien.

Ondanks dat de levering later kwam door het postbedrijf, netjes te woord gestaan! En er is echt moeite gedaan om mij te helpen bij de levering

Mooie accessoires, snel geleverd en goed geprijsd

Voor onze nieuwe bank kussens besteld. Helaas was 1 kussen inmiddels uitverkocht maar kreeg ik in overleg een ander kussen voor dezelfde prijs. Heel goed opgelost. De volgende dag had ik de kussens al in huis.

Lang op moeten wachten

Uiteindelijk toch del juiste kleur geleverd.

Prima maar lever er aub ook zwarte schroeven bij voor dat geld

Graag zwarte schroeven erbij leveren

Snelle goede levering!

Hoi Erwin, Bedankt voor de extra kleurenstalen. Als ik nog advies nodig heb, zal ik je een bericht sturen via whatsapp. Groetjes, Angela de Meijer

Fijn bedrijf. Mooi spul en niet te duur

Kussens bij bijlien besteld. Super leuke kussens voor een goede prijs. Kom hier zeker terug

We hadden een cadeautje nodig wat voor een bepaalde datum geleverd moest zijn. Via de handige app op de site even contact gelegd en kunnen bestellen via de site. Mooi op tijd keurig thuis bezorgd. Contact is oprecht en persoonlijk, erg blij mee.

Bestelling perfect ontvangen...

snelle reactie en ben blij met artikelen!

De geleverde items ware van goede kwaliteit/prijs verhouding en ben er erg blij mee!

Gewoon goed en snel

Zie boven

Geen bijzonderheden, alles verliep top en het kleed wat ik heb besteld is prachtig!

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.