Mooie plank. Zoals gevraagd!

Snelle service, mooi materiaal.

Bij Lien zit je goed.

Zo al eerder nu ook weer prima! En goede klantenservice.

Mooie artikelen maar matige service

Ik had een bestelling gedaan van een paar mooie artikelen. Nu ruim 2 weken niets te hebben vernomen, heb ik zelf een berichtje gestuurd. Meteen een reactie en dezelfde dag werd mijn bestelling geleverd. Super! Eenmaal alles uitgepakt blijkt dat 1 bestelling er niet bij zat. Wel zat we een ander artikel in en een kadootje. Ik stuurde hierover een bericht. 1 artikel bleek uitverkocht en toen hebben zij voor mij een alternatief bedacht. Goed dat we nagedacht wordt over een alternatief echter vind ik als klant het meer dan netjes dat ik eerst geïnformeerd over wordt wanneer een artikel is uitverkocht en dat ik zelf mag kijken voor een alternatief. Wanneer ik hier een bericht over stuur, krijg ik hier vervolgens geen reactie meer op. Kortom een dubbel gevoel hierbij.

Prachtig

Mooie tafeltjes, en prima snelle levering.. Ben super tevreden.. Dank je wel

Bestelling en levering vlekkeloos verlopen !!

De bestelling is nog niet geleverd

We hadden een afspraak gemaakt en daar blijf ik dan voor thuis en dan komen ze niet opdagen. Heel jammer en vervelend

Leuke

Goede ervaringen heel aardige mensen

Super leuk

Ik heb een gepersonaliseerde borrelprank besteld. De medewerkers denken goed mee en de plank is echt leuk geworden. Ik ben er blij mee!

Weinig keuze

Ik vond de bestelling en hulpvaardigheid erg goed. Assortiment en keuze vind ik weinig en veel hetzelfde, sluit niet aan op mijn wensen. Uiteindelijk maar iets gekozen waarvan ik dacht dat het nuttig was.

Goedemorgen, Jammer dat het niet aansluit op uw wensen. Wij hebben het gehele jaar door ongeveer 550 producten in de shop die door het jaar heen wisselen. Gelukkig heeft u toch een keus kunnen maken. Fijne dagen. MVG Lien

Mooie producten! Ik ben erg blij met het deken en de 2 vazen. Het duurde vond ik wel lang voordat het kon worden opgestuurd. Attent dat ze het uiteindelijk persoonlijk langsbracht zodat ik het voor de kerst binnen zou hebben.

Hoi Tamara, Wellicht heb je het over het hoofd gezien maar de levering van vazen is gemiddeld 2 weken levertijd ;-) Gelukkig kan je nu van je cadeautjes genieten! Fijne dagen. Liefs Lien

levering niet zoals beloofd

snelle levering, goede producten, maar werd niet geleverd zoals op de site stond: er was een actie die niet meegeleverd was, na mailcontact hierover zeiden ze dat de actie al maanden geleden beeindigd was en dat de actieproducten niet meer op voorraad waren. wel snelle reacties op mails!

Snel bezorgd en leuk verpakt

Bestelling was zoals afbeelding, leuk ingepakt en snel bezorgd

Snelle verzending en ziet er netjes uit!

Snelle verzending, ziet er mooi en netjes uit

Delivery incomplete - timely refund not forthcoming

Delivery incomplete - timely refund not forthcoming Moreover, the website stated that shipping costs were free fome € 50, but there was still a shipping cost of approximately € 9,08 for 'via Courier large transport'.

Heel tevreden

Mooie prijs en snel verzonden

Super goed

Snelle lvering en goede artikelen

Geweldige service

Voor de verjaardag van mijn man een gepersonaliseerde borrel plank laten maken met de skyline van Zaltbommel. Top overleg over het ontwerp. De plank werd leuk ingepakt bezorgd. Echt een cadeautje om uit te pakken.

De goedkopere cadeau’s Beperkt

Kon ‘t vorig jaar december al niet vinden, nu móest ik de bon opmaken. Had graag bijv. de lichtere kleur van tafelkleed gewild , uitverkocht

Jammer dat het niet naar uw smaak is. Het hele jaar door hebben we veel artikelen gehad in alle prijsklasse van €3,95 tot ..... Ook vaak verschillende acties. U had ons altijd mogen appen dan hadden we voor u kunnen kijken. Hopelijk bent u nu toch tevreden met het cadeau wat u voor de bon heeft uitgekozen. Fijne dag!

Goede levering, goed product.

Fijne website en product werd keurig op tijd geleverd.

Heerlijk zacht kleed!!!

Ik ben heel erg tevreden, binnen, alles is mooi en netjes

Ik ben heel erg tevreden, de bestelling is heel snel binnen, alles is mooi, zoals op de foto

Super service!

Snelle reactie op vragen en super service!

Mijn ervaring is prima!

Snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden.

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.