Mooie handgreepjes, blij mee !

Snel, goed en mooi!

Via mijn werk als kerstpakket een cadeaubon mogen ontvangen. Al snel een keuze kunnen maken en gekozen voor de handgemaakte steigerhouten kruk. Deze was supersnel klaar en ziet er super uit! Heel blij mee!!

Zelfs persoonlijk aan huis bezorgd in Vlijmen!!

Mooie vaas en was snel geleverd.

Mooie vaas en was snel geleverd.

De helft van de producten was teleurstellend

Bij een van de drie waxinelichtjes was een stukje af. Bij de kaarsenhouder braken 4 stukken af toen ik er een kaars inzette. Heel erg poreus! De kaarsen die ik besteld had paste daar niet in en er was er een krom. Van de fakkel was de stok gespleten. De andere producten(dip it serveerset en metalenhouder 5 stuks) zien er mooi uit.

Geweldig zeer tevreden

Uitstekende service, snelle levering

Heel tevreden. Product snel ontvangen en is goed verpakt.

Snelle levering, vriendelijk, mooi product

Super !!

Mooie vazen super snelle levering en beantwoording via de chat ga ik zeker vaker bestelling !!!!!

Exclusief en snel

Veel keuze, te veel mooie dingen om uit te kiezen. Je haalt altijd iets bijzonders in huis en de snelheid waarmee ze reageren en de vriendelijkheid waarmee je te woord wordt gestaan, ervaar is als heel prettig. Ook nu weer heel blij met de mooie lampen.

mooie collectie

Mooie dingen maar wel aan de prijs.

Top service!

Super snelle en vriendelijke service! Met persoonlijke bezorgservice, heel leuk. Producten zijn zoals vermeld en zou zeker nog een keer hier bestellen.

Snellere levering dan verwacht. Prima communicatie. Product is mooi

Super leuke site heel veel keus !!!

Goede communicatie en netjes bezorgd ben heel tevreden

Super mooie plank!

Ik heb gekregen wat ik besteld heb. Plank ziet er gaaf uit!

Hele andere kleur dan er beschreven stond.

Lange levertijd en de kussens lijken totaal niet op de kleur die ik besteld heb.

Snel verstuurd, matige kwaliteit

Mijn bestelling was goed verpakt en snel verzonden. Ik vond de kwaliteit van het krukje wat tegenvallen. Je ziet de schroeven gewoon zitten, zelfs op de zitting. Ik ga het nu zelf wegwerken...

Supermooie vaas besteld, die was snel geleverd en héél aangekomen! Ben er erg blij mee!

Snelle levering en product zoals verwacht

Snelle levering en mooie haken. Ze zijn zoals ik had gehoopt.

zeer goed super snel

vandaag besteld vanavond in huis! kwaliteit en uitstraling zeer goed

super snelle service

zeer makkelijke en fijne site en snelle levering.

Savonds besteld en de volgende ochtend kwamen ze voorgereden. Fijn zo net voor de kerstdagen nog

Super webshop!

Snelle reactie op vragen en supersnelle levering

Helemaal tevreden

Snelle bezorging, leuke producten en helemaal verliefd op mijn nieuwe cheetah waxine houders set.

Kleurenstaal plankdragers

Ik heb een aantal kleuren van de plankdragers besteld, heel handig dat ik zo goed kan kijken welke kleur mooi is in de kamer! Makkelijk besteld en snel in huis.