Zeer goed.

Zeer snelle levering wat je ziet krijg je ook goede kwaliteit en een leuke prijs.

Product ziet er precies zo uit als op de website. Ook nog eens gezellig ingepakt. Afspraken worden nagekomen en flexibel mbt ophalen. Dank!

Hey Tonny, Fijn dat je tevreden bent. Dat horen wij graag. tot een volgende Liefs Lien

boven verwachting

Snelle en persoonlijke service, echt aandacht voor de klant, van harte aanbevolen.

Helemaal top!

Erg vriendelijk, doet moeite voor je en super snel verstuurd, volgende dag in huis, perfect!

Superblij

kwalitatief en ook voor het oog, mooie hapjesplank met naam en skyline 's-Hertogenbosch en ook de ronde serveerplank met handvat praktisch

Fijn om te horen! Heel veel plezier ermee. MVG Lien

Niks ontvangen

Bestelling past dagen geleden gedaan niets ontvangen. Dat kan, misschien druk bij PostNl. Geen reactie op mijn mail voor een Track & Tracé code er de vraag wanneer het komt. Jammer is dat

Goedemorgen, U stuurt ons op zaterdag een mail, klopt inderdaad dat deze nog niet behandeld is. Wij beantwoorden geen mail in het weekend. In verband met grote drukte wordt uw bestelling morgen verzonden u ontvangt dan automatisch uw track en trace in de mail. Mvg Groet Lien

Ik heb een grijze embrasse besteld en krijg een bruine. Bijna per omgaande de goede kleur ontvangen Top service

Wat ontzettend vervelend! Kunt u ons een mail sturen met daarin uw gegevens dan zorgen we voor een nieuwe. Fijn weekend

In de ochtend besteld, lag de middag al klaar om op te halen. Goede kwaliteit en originele cadeautjes

Snelle reactie's, snelle levering, makkelijke site, leuke site. In één woord geweldig.

Mooi product

Mooie vaas gekocht. Snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan toen ik mijn vaas ging ophalen.

Graag gedaan. We zien je weer graag terug.

Snelle levering en uitstekend product

Product ziet eruit als op de website! En op tijd geleverd dus alles perfect!

Mooie kwaliteit

Deze paar jaar eerder ook besteld en heel tevreden over vandaar wederom bij lien besteld moest even zoeken masr is goed gekomen exact dezelfde als 4 jaar geleden

Het artikel wat ik had besteld, is heel snel geleverd

Snelle bestelling, levering flexibel.

Niets aangekregen en geen goede na service

We hadden 10 euro betaald voor snelle levering. Pakketje niet aangekregen op het tijdstip dat beloofd is. Ook geen track code gekregen. Konden het niet volgen. Contact opgenomen via whattsapp. Vroegen ons ordernr na 20 min. Daarna niets meer.

Snelle levering en uitstekend en met zorg verwerkt.

Twee borrelplankjes besteld met de skyline van 's-Hertogenbosch als zakelijk afscheidscadeau. Heel leuk en met zorg ingepakt en snel bezorgd. Zeker een aanrader.

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service

Goede en snelle communicatie en levering. Tevens was het product dat wij gekocht hadden leuk en feestelijk ingepakt. Net dat beetje extra voor de klant en voor ons leuk om als kado te geven!

Succesvol

Bestelling was kwijtgeraakt bij Post.NL en kreeg meteen een nieuwe zending! Top service!

Mooie plank. Zoals gevraagd!

Snelle service, mooi materiaal.

Bij Lien zit je goed.

Zo al eerder nu ook weer prima! En goede klantenservice.

Mooie artikelen maar matige service

Ik had een bestelling gedaan van een paar mooie artikelen. Nu ruim 2 weken niets te hebben vernomen, heb ik zelf een berichtje gestuurd. Meteen een reactie en dezelfde dag werd mijn bestelling geleverd. Super! Eenmaal alles uitgepakt blijkt dat 1 bestelling er niet bij zat. Wel zat we een ander artikel in en een kadootje. Ik stuurde hierover een bericht. 1 artikel bleek uitverkocht en toen hebben zij voor mij een alternatief bedacht. Goed dat we nagedacht wordt over een alternatief echter vind ik als klant het meer dan netjes dat ik eerst geïnformeerd over wordt wanneer een artikel is uitverkocht en dat ik zelf mag kijken voor een alternatief. Wanneer ik hier een bericht over stuur, krijg ik hier vervolgens geen reactie meer op. Kortom een dubbel gevoel hierbij.

Prachtig

Mooie tafeltjes, en prima snelle levering.. Ben super tevreden.. Dank je wel

Bestelling en levering vlekkeloos verlopen !!

De bestelling is nog niet geleverd

We hadden een afspraak gemaakt en daar blijf ik dan voor thuis en dan komen ze niet opdagen. Heel jammer en vervelend

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.