Leuke

Goede ervaringen heel aardige mensen

Super leuk

Ik heb een gepersonaliseerde borrelprank besteld. De medewerkers denken goed mee en de plank is echt leuk geworden. Ik ben er blij mee!

Weinig keuze

Ik vond de bestelling en hulpvaardigheid erg goed. Assortiment en keuze vind ik weinig en veel hetzelfde, sluit niet aan op mijn wensen. Uiteindelijk maar iets gekozen waarvan ik dacht dat het nuttig was.

Goedemorgen, Jammer dat het niet aansluit op uw wensen. Wij hebben het gehele jaar door ongeveer 550 producten in de shop die door het jaar heen wisselen. Gelukkig heeft u toch een keus kunnen maken. Fijne dagen. MVG Lien

Mooie producten! Ik ben erg blij met het deken en de 2 vazen. Het duurde vond ik wel lang voordat het kon worden opgestuurd. Attent dat ze het uiteindelijk persoonlijk langsbracht zodat ik het voor de kerst binnen zou hebben.

Hoi Tamara, Wellicht heb je het over het hoofd gezien maar de levering van vazen is gemiddeld 2 weken levertijd ;-) Gelukkig kan je nu van je cadeautjes genieten! Fijne dagen. Liefs Lien

levering niet zoals beloofd

snelle levering, goede producten, maar werd niet geleverd zoals op de site stond: er was een actie die niet meegeleverd was, na mailcontact hierover zeiden ze dat de actie al maanden geleden beeindigd was en dat de actieproducten niet meer op voorraad waren. wel snelle reacties op mails!

Snel bezorgd en leuk verpakt

Bestelling was zoals afbeelding, leuk ingepakt en snel bezorgd

Snelle verzending en ziet er netjes uit!

Snelle verzending, ziet er mooi en netjes uit

Delivery incomplete - timely refund not forthcoming

Delivery incomplete - timely refund not forthcoming Moreover, the website stated that shipping costs were free fome € 50, but there was still a shipping cost of approximately € 9,08 for 'via Courier large transport'.

Geweldige service

Jammer dat de artikelen die uitverkocht zijn niet van de site worden gehaald.

Als iets uitverkocht is, is het fijn als je dat gelijk ziet. Dan hoef je het niet openen om het te zien en kun je weer verder kijken. Als het artikel niet meer terugkomt kun je het ook van de site afhalen. Ik heb twee maanden naar hetzelfde artikel gekeken en het bleef uitverkocht.

De site ka verbeterd worden

Haal de producten die uitverkocht zijn gelijk van de site of plaats uitverkocht op het begin en niet als je het hebt geopend. Schrijf er ook bij dat het product niet meer geleverd wordt anders zit je nog maanden te wachten.

De site ka verbeterd worden

Delivery incomplete - timely refund not forthcoming

Delivery incomplete - timely refund not forthcoming Moreover, the website stated that shipping costs were free from € 50, but there was still a shipping cost of approximately € 9.08 for 'via Courier large transport'.

Heel tevreden

Mooie prijs en snel verzonden

Super goed

Snelle lvering en goede artikelen

Geweldige service

Voor de verjaardag van mijn man een gepersonaliseerde borrel plank laten maken met de skyline van Zaltbommel. Top overleg over het ontwerp. De plank werd leuk ingepakt bezorgd. Echt een cadeautje om uit te pakken.

De goedkopere cadeau’s Beperkt

Kon ‘t vorig jaar december al niet vinden, nu móest ik de bon opmaken. Had graag bijv. de lichtere kleur van tafelkleed gewild , uitverkocht

Jammer dat het niet naar uw smaak is. Het hele jaar door hebben we veel artikelen gehad in alle prijsklasse van €3,95 tot ..... Ook vaak verschillende acties. U had ons altijd mogen appen dan hadden we voor u kunnen kijken. Hopelijk bent u nu toch tevreden met het cadeau wat u voor de bon heeft uitgekozen. Fijne dag!

Goede levering, goed product.

Fijne website en product werd keurig op tijd geleverd.

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.