Heerlijk zacht kleed!!!

Ik ben heel erg tevreden, binnen, alles is mooi en netjes

Ik ben heel erg tevreden, de bestelling is heel snel binnen, alles is mooi, zoals op de foto

Super service!

Snelle reactie op vragen en super service!

Mijn ervaring is prima!

Snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden.

Leuk extraatje

Via mijn werk een bon gehad van bijlien. Ik kwam niet helemaal aan het bedrag en er zat een leuk leren houdertje met een waxinelichtje bij, erg attent. Misschien is het leuk om nog meer kleinere en betaalbare artikelen toe te voegen aan de webshop --> Tip:)

Top site !!

Besteld en super snel bezorgd ..

Op de site staat dat er sierdopjes bij zitten, maar deze zaten er niet bij

Snel maar incompleet geleverd.

Wat ontzettend slordig. We hebben u set bevestigingsmateriaal toegestuurd. Hopelijk kunt u de set dan snel bevestigen. Sorry voor het ongemak

Prima producten, tevreden!

In de vorm van een cadeaubon heb ik items besteld bij Lien en daar ben ik blij mee:-)

Niet tevreden met de bezorgdienst

Pakket werd savonds voor de deur neergezet door de bezorgdienst terwijl wij niet thuis waren op dat moment. Het heeft de hele nacht geregend. In de ochtend ontdekte wij het pakketje pas, helemaal doorweekt. Gelukkig was de houten plank wel goed ingepakt. Ben wel bang dat door het vocht de plank misschien krom gaat trekken. Ook werden wij niet op de hoogte gehouden over de levertijd en moest ik hier zelf naar vragen.. onze vorige bestelling was wel goed gegaan en snel geleverd, vandaar dat we nog een keer wat besteld hebben. Nu twijfel ik daar wel over..

Wat ontzettend vervelend! Deze kwam het pakket rechtstreeks vanaf de leverancier. Zij kiezen voor de pakketdienst. Echter hebben we helaas geen grip hoe de pakketdienst het pakket achterlaat. Laten we vooropstellen dat dit wel erg asociaal is. Hoplelijk gaat het de volgende keer beter. Sorry voor het ongemak.

Leuke webwinkel, goeie communicatie

Leuke webwinkel, goeie communicatie. Voor herhaling vatbaar en.. aanrader!

Lekker

Lekker warm Lekker dik Heel prima maar eigenlijk is hij wel net te kort Dat is erg jammer Daarom zou ik m niet aanbevelen maar voor de rest prima product

Zeer tevreden!

Ik had een vraag over verzendkosten, daar ontving ik nog diezelfde avond een reactie op zodat ik vrij snel mijn bestelling kon afronden. Prachtige grote vaas besteld en een mooie kaarsenstandaard. Was solide verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden!

Helemaal top

Snelle service en verzending. Prima product zoals was omschreven op de site.

Product wat ik besteld had was prima.

Voor een project had ik een aantal stalen nodig. Sup-er service en een hele snelle levering. Bij Lien is zeker een aanrader!!! Dank je wel. Met vriendelijke groet, Vila Sophia Design

Klantvriendelijk

Snelle / goede / klantvriendelijke service En producten zijn ook perfect

Prachtig

Een vaas in nabestelling gekocht. Keurig op de hoogte gehouden over de loop van mijn bestelling. Vaas is prachtig!! Zal zeker opnieuw bestellen!!

Snel opgelost.

De problemen die ontstaan waren zijn snel opgelost. Omtbrekend onderdeel bestelling nagestuurd en kapot onderdeel vervangen gekregen.

Eerlijk bedrijf met hele vriendelijke mensen

Op de site zagen we een prachtige vintage lamp met een lange levertijd. Na even appen bleek de levertijd reuze mee te vallen en hebben we de lamp direct besteld! Echt hele fijne, goede en eerlijke service!

Snelle en gratis verzending!

6 roze kussens besteld, waren stuk goedkoper als bij tuincentra etc. Snelle en gratis verzending. Netjes verpakt en zonder problemen alles verlopen!

Goed materiaal

Zorgvuldig verstuurd. Goede materialen. Fijne beschrijving erbij.

Nog mooier dan op de foto!

Prachtige vaas, mooie kleur en heel netjes verpakt. Snelle service. Ben er super blij mee!

Geweldige service

Stoelkussens besteld maar bij openmaken niet inorde. Reageert snel op whatsapp. Foto's gestuurd van de klacht dus ze hebben meteen nieuwe voor me besteld. Oude kussens hoefde niet retour en echt sorry voor het ongemak. Nieuwe kussens vandaag ontvangen en helemaal top. Geweldige opgelost TOP

Super leuke kussens voor goede prijs

Leuke kussens voor goede prijs Snelle levering

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.