fijn contact over levering bank

prima niks op aan te merken

Creatief meedenkend met snelle service bij Lien!

Heb een prachtige gepersonaliseerde tapasplank gekocht bij Lien. De snelle en meedenkende reacties van Lien waren heel erg fijn. Ook de creativiteit die ze bood voor het laten graveren van de plank was heel prettig! Wij weten Lien voortaan te vinden voor een mooi persoonlijk kado. Dank je wel Lien.

Ondanks dat de levering later kwam door het postbedrijf, netjes te woord gestaan! En er is echt moeite gedaan om mij te helpen bij de levering

Mooie accessoires, snel geleverd en goed geprijsd

Voor onze nieuwe bank kussens besteld. Helaas was 1 kussen inmiddels uitverkocht maar kreeg ik in overleg een ander kussen voor dezelfde prijs. Heel goed opgelost. De volgende dag had ik de kussens al in huis.

Lang op moeten wachten

Uiteindelijk toch del juiste kleur geleverd.

Prima maar lever er aub ook zwarte schroeven bij voor dat geld

Graag zwarte schroeven erbij leveren

Snelle goede levering!

Hoi Erwin, Bedankt voor de extra kleurenstalen. Als ik nog advies nodig heb, zal ik je een bericht sturen via whatsapp. Groetjes, Angela de Meijer

Fijn bedrijf. Mooi spul en niet te duur

Kussens bij bijlien besteld. Super leuke kussens voor een goede prijs. Kom hier zeker terug

We hadden een cadeautje nodig wat voor een bepaalde datum geleverd moest zijn. Via de handige app op de site even contact gelegd en kunnen bestellen via de site. Mooi op tijd keurig thuis bezorgd. Contact is oprecht en persoonlijk, erg blij mee.

Bestelling perfect ontvangen...

snelle reactie en ben blij met artikelen!

De geleverde items ware van goede kwaliteit/prijs verhouding en ben er erg blij mee!

Gewoon goed en snel

Zie boven

Geen bijzonderheden, alles verliep top en het kleed wat ik heb besteld is prachtig!

Geen product ontvangen. en wordt niet teruggebeld!

o

Goeie service

Prachtige vaas besteld . Goede communicatie . Helaas stond haar antwoord bij reclame waardoor ik de mail gemist had .snelle levering .

Wijnrek plankjes zien er strak uit

Mooie strakke plankjes voor wijnflessen

Wave stoelen besteld binnen 2 dagen geleverd! Fijne communicatie via app en telefoon.

Vlotte levering. blij mee!

Ziet er geweldig uit zeer tevreden ermee

Het bestellen en het leveren van het product was vrij gemakkelijk en heel snel geleverd. Ook zijn de mensen super vriendelijk. Is wel een echte aanrader

Snel, persoonlijk en netjes

Ik heb meerdere keren leren artikelen besteld. Mooi materiaal en toebehoren. Website is duidelijk en werkt goed. Vragen worden snel beantwoord en de artikelen worden keurig bezorgd.

Het product is prima.

Ik heb gekregen wat ik ervan verwachten.

Fantastisch!

Super snelle levering! Vorige week vrijdag rond 12 uur heb ik een bestelling geplaatst voor 17 uur dezelfde dag al in huis! Producten nog mooier dan ik had verwacht. Bedankt

Denken graag mee, zijn vriendelijk, levering snel binnen gewoon een top service dus! En ons huis ziet er dankzij Bij Lien ook een stuk beter uit!

Makkelijk te bestellen, goede service en een mooi produkt. Dag levering. In een woord: eenvoud.

Lange levertijd + verkeerde artikelen geleverd

BijLien leek mij een leuke webwinkel. Vanuit ons bedrijf mochten wij een kerstpakket uitzoeken. Collega van mij was dolenthousiast dat ze haar pakket al z.s.m. binnen had. Wij mij ook deed besluiten om mijn kerstpakket uit te zoeken. Bestelling gedaan, wachten.. Paar dagen later nog een keer in mailbox gekeken. Geen pakketje onderweg. Na bijna een Bijlien gemaild waar dat mijn pakketje bleef. Problemen met leverancier en ze waren een week dicht ivm carnaval. Uiteindelijk heb ik bijna 3 weken gewacht op mijn bestelling. En als klap op de vuurpijl ook nog eens een verkeerd artikel geleverd wat ik niet besteld heb. Toch jammer!

Jan van Riebeecksingel 5 5223 HB

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.