Prachtige stoelen!

Precies zoals op de afbeelding

Hele fijne ervaring!

Inmiddels heb ik al plank 3 besteld. Ik gebruik ze namelijk als vensterbank en had een wat langere maar nodig. Na een mailtje werd de plank binnen een dag verzonden! Helemaal blij met het resultaat!

Uitstekend product

Mooie leren handgreep, prachtige kleur Petrol

Geweldige service!

Bestelling geplaatst en daarna nog vriendelijk mailcontact gehad met Lien over de betaling. Na een paar dagen had ik de bestelling in huis. Heel netjes ingepakt! Bedankt Lien!

Snelle en goede service

Ik had s morgens artikelen besteld en diezelfde middag nog in huis. Het was een snelle en goede service. Ik had een vraag over de levering en die werd snel beantwoord. Erg fijn!

Mooi materiaal en prima service

Goed product, op tijd geleverd, precies wat ik wilde hebben

Erg tevreden.

Er ging iets fout maar dit werd meteen op gepakt en recht gezet. Fijn dat als er iets mis is, jullie meteen reageren.

Nog geen idee

Kan ik nog niet zeggen, zit nog steeds op mijn bestelling te wachten hahaha

Snelle levering. En super mooi kleed. Ziet er kwalitatief erg goed uit.

Erg tevreden. Mooie site. Snelle levering. Kleed komt helemaal met foto overheen.

Fantasties

Ben er heel blij mee kom zeker meer bij jullie goede service

Mooie hondenmand, snel geleverd

Wij hadden een jaar geleden twee hondenmanden gekocht bij Intratuin. Toen één daarvan aan vervanging toe was doordat de honden 'm kapot gebeten hadden, bleek de kleur niet meer leverbaar bij Intratuin. Zij hebben ons toen verwezen naar de leverancier, Bij Lien. Nieuwe mand besteld, deze werd de dag erna al geleverd! En zonder verzendkosten. Ik ga volgende keer weer rechtstreeks bestellen. Hopelijk blijven de kleuren leverbaar.

Ik ben tevreden en blij met mijn spullen

Duidelijke website en snelle service

Super leuke spullen en hele lieve mensen

Al n paar dingen gekocht goede mooie kwaliteit en hele aardige mensen zeker aan te raden en om zoiezo n kijkje te nemen

Goede communicatie

Er was jammer genoeg een artikel niet op voorraad. Als oplossing hadden ze een ander voorstel gedaan. Ik wilde toch graag de het juiste artikel, deze word nu nageleverd zodra die weer op voorraad is. Ze houden me op de hoogte.

Snel bezorgd, super leuke vaas, goed verpakt

Goed meegedacht met ontwerp

Erg tevreden over de plank, hadden wat dingen laten aanpassen en dat was geen probleem.

Mooi product, prijs en een snelle levering

Top!!!

Mooie handgreepjes, blij mee !

Snel, goed en mooi!

Via mijn werk als kerstpakket een cadeaubon mogen ontvangen. Al snel een keuze kunnen maken en gekozen voor de handgemaakte steigerhouten kruk. Deze was supersnel klaar en ziet er super uit! Heel blij mee!!

Zelfs persoonlijk aan huis bezorgd in Vlijmen!!

Mooie vaas en was snel geleverd.

Mooie vaas en was snel geleverd.

De helft van de producten was teleurstellend

Bij een van de drie waxinelichtjes was een stukje af. Bij de kaarsenhouder braken 4 stukken af toen ik er een kaars inzette. Heel erg poreus! De kaarsen die ik besteld had paste daar niet in en er was er een krom. Van de fakkel was de stok gespleten. De andere producten(dip it serveerset en metalenhouder 5 stuks) zien er mooi uit.

Geweldig zeer tevreden

Jan van Riebeecksingel 5

5223 HB

Over bijlien.nl

Bij Lien! Denk jij erover na om je interieur te veranderen en wil je een unieke look creëren in jouw huis? Bij Bij Lien vind je een uitgebreid assortiment van stoere en betaalbare woonaccessoires en meubels. Ons aanbod wisselt regelmatig waardoor je altijd genoeg keuze hebt om jouw interieur compleet te maken.