Helemaal blij met onze prachtige tafel

Goede communicatie zowel via mail als telefoon. De levering was wat vertraagd maar dat was het wachten waard. Wij zijn heel blij met het resultaat.

• Levertijd

Alles hat sehr gut funktioniert.

Sowohl die Bestellung als auch die Lieferung hat problemlos funktioniert, obwohl wir noch ein Teil extra dazu bestellt haben. Der Kontakt war jederzeit sehr freundlich.

top service!

Wat een super service. Een dag nadat ik een bed met matras online kocht, werd ik gebeld om de bezorging te plannen. Een week later stonden ze al voor de deur. Super mooi bed, heerlijk matras en vriendelijke medewerkers.

• Levertijd

Super klantvriendelijk en vakwerk geleverd

Ondanks wat strubbelingen met de maatvoering dacht het bedrijf steeds mee. Nu een super mooie eettafel staan.

• Levertijd

Wij hebben een tafel van Suar hout besteld. Vanaf het eerste contact kregen we direct goede adviezen en werd er ruim de tijd genomen. Zelfs toen we de poot van de tafel wijzigde waren ze zo eerlijk om 160 euro terug te storten. Echt een goed bedrijf die ik zeker aanraad als je op zoek bent naar een mooie kwaliteit tafel en een goede service.

Prachtig bed, eenvoud siert

Snelle en nette levering, prettig contact.

Mooi kinderbedje.

Kinderbedje Zoo. Leuk bedje, het maakt het kamertje compleet! Fijne communicatie met bedrijf.

Super goed!

Super goed, perongeluk de schroeven niet geleverd. Heb dezelfde avond nog een e-mail gestuurd en de volgende dag werden de schroeven al opgestuurd.

• Levertijd

Fijn bed, goed persoonlijk contact

Het bed werd al snel geleverd. Helaas zaten de schroeven er niet bij. Gelukkig werd dit snel opgelost en zijn de schroeven dezelfde dag op de post gedaan. Er ontbraken alsnog 3 schroeven. Het bed zag er verder heel netjes uit!

• Levertijd

Fijn bedrijf met oog voor de klant!

Mijn ervaring met dit bedrijf kan ik alleen maar als positief ervaren. Vragen worden super snel beantwoord, problemen snel opgelost. Hier kan menig bedrijf nog wat van leren! Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen aan vrienden/familie

• Levertijd

Bestellen, leveren, contact en aftersales zeer goed !

De geleverde tafel (100x300cm) bleek nogal wiebelig op de poten te staan. Na melding hiervan werd er direct serieus en adequaat op gereageerd. Een monteur is een paar weken later gekomen met nieuwe poten en het is uitstekend opgelost.

Mooi en stevig

Kinderbed Zoo gekocht. Mooi materiaal en stevig. Makkelijk in elkaar te zetten. Ons zoontje is dol op zijn mooie grote bed! Levering ging ook goed; kreeg van tevoren melding wanneer het zou komen.

• Klantcontact N.v.t.

Mooie tafel, snelle levering

Mooie tafel die snel geleverd is. Bij montage werd er meegedacht wat de beste afstand voor de loten van de tafel was.

• Levertijd

Goede service en er wordt meegedacht

Onze ervaring is dat het bestellen via de site erg gemakkelijk gaat. Er wordt duidelijk aangegeven wat er aan keuze is. Wij hadden een vraag betreffende de hoogte van de tafel of deze nog aangepast kon worden. Er werd meegedacht met ons naar een oplossing deze is naar ten volle tevredenheid toegepast. Tafel is erg netjes afgewerkt er zit duidelijke instructie bij voor eventueel zelf monteren. Hij werd op de afgesproken tijd netjes geleverd. Kortom wij zijn meer dan tevreden

Mooie tafel

Mooie tafel, makkelijk in elkaar te zetten goede afwerking snelle levering

Mooi natuurlijk hout

Blij met de kasten en het maanbed voor mijn zoon. Ziet er mooi natuurlijk en netjes afgewerkt uit.

• Levertijd

Mooie producten en top service!

Een bestelling geplaatst welke wij op een kort termijn in bezit wilden hebben voor bepaalde werkzaamheden. De levertijd zou iets langer zijn, onze situatie via de e-mail aangegeven en reactie gekregen dat een en ander op korte termijn voor ons gemaakt en geleverd zou worden. Dat is nog eens fijn, dat desondanks de kennis en kunde gewoon top is, dat men begrip heeft voor de ander zijn situatie en er alles aan doet om tegemoet te komen. Zeer blij met de producten die wij hebben aangeschaft en zijn overtuigd, wanneer het nodig is, wederom bij Jesse van de Sande te bestellen. Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering, met andere woorden de volgende keer niet vergeten de montageset erbij te verpakken :)

Top service en snelheid.

Professioneel contact.

Professioneel en snel geholpen

Mooi bed, wilde het gespiegeld en dit was geen probleem. Snelle service

• Levertijd

Alles conform afspraak geleverd. Zeer vriendelijke, stipte en hulpvaardige medewerker.

• Levertijd

Prachtig design, vriendelijk personeel en service

Het bed ziet er mooi uit en is goed afgewerkt. Daarnaast erg vriendelijk personeel met goede service

• Levertijd

Echt een droom van een tafel en snelle levering

De boomstam tafel was zoveel mooier dan ik verwachtte. En snel geleverd

• Levertijd

Goede service, mooie tafel, blije klant

Wij genieten van onze aanschaf. De bezorger was sterk, snel, vakkundig. Ik ben heel blij met mijn tafel en krijg van mijn visite ook te horen dat ze de tafel prachtig vinden. Vooral die gekruiste poten vinden ze mooi. En natuurlijk de grootte. 240 lang is echt te gek. Er kunnen met gemak 6 mensen aan en ook aan de kopkant kunnen er nog 2. Dit dankzij het goede meetwerk van de bezorger. Mijn dank is groot en het plezier nog groter.

• Levertijd

Goede service snelle levering!

Super leuk bed voor een mooie prijs. Een klein onderdeel was stuk en wordt meteen netjes vervangen.

• Bezorging N.v.t.

keurig op tijd geleverd

In de showroom netjes behandeld, er werd goed geluisterd naar onze wensen en er wordt een mooi product gemaakt voor een redelijke prijs.