Nog steeds geen bank

24 maart besteld. Nog steeds geen leverdatum vastgesteld. Eerste e-mail werd beantwoord met 'binnen 2 weken'. We zijn nu 3 weken verder. Weer gemaild. Maar wordt niet meer beantwoord. Wij begrijpen dat het wat langer kan duren in deze tijd maar dit is extreem. Zeker voor iets dat we zelf nog moeten monteren. We wachten dus op kussens en stukken hout die ergens liggen te verstoffen.

• Levertijd

Geen contact mogelijk en geen levering

Ik wacht nu al meerdere maanden op mijn tuintafel. Via de mail wordt er al 1 maand meerdere keren aangegeven dat de tafel vandaag of morgen wordt verzonden. Nu is er helemaal radiostilte ondanks meerdere mails van mij. Telefonisch ook onbereikbaar. Er rest mij slechts ze aangetekend in gebreke te stellen in de hoop iig het geld terug te ontvangen, erg jammer.

Perfecte service

Waren vriendelijk, behulpzaam en op de tijdstip dat er doorgegeven was. En kwaliteit is zeer goed

• Levertijd

De kwaliteit van het hout en het vakmanschap zijn meer dan goed.

De kwaliteit van het hout en het vakmanschap vragen erom om de bank te schilderen. in dit geval met Hemadix houtsector verfbeits nr 627. De konstuctie is stevig genoeg om er wieltjes onder te zetten. Genoeg ruimte voor bevestiging. De wieltjes zijn 75 mm hoog en komen van toolstation. Kortom we zijn meer dan tevreden met deze aankoop. Vriendelijke groet, Herman en Coby.

We wachten na bijna 9 weken nog steeds op onze bestelling

Bij bestelling plaatsen (29 mrt) stond er levertijd 3 tot 5 werkdagen. Daarna werd het 3 tot 5 weken ivm omstandigheden. Telefonisch niet bereikbaar en na enkele mailtjes uiteindelijk een reactie dat het nog 2 weken zou duren. We gaan nu week 9 in en nog steeds geen tafel.

• Levertijd

Goede communicatie, mooie site en zeer net product

Na mijn bestelling in maart geplaatst te hebben, de snelle levering die mogelijk was en het slechte weer in Nederland kon ik de levering doorschuiven naar mei. Door corona is het productieproces verstoord geraakt en leek ik lang om mijn bank te moeten wachten. Omdat direct contact per mail prima verzorgd was en ik goed op de hoogte gehouden ben, kan ik met het mooie weer genieten van de fijne loungebank!

Prima personlijk contact

Geweldig, alles als gewenst!

• Levertijd

Twee keer gewacht en niks geleverd

Vorige week woensdag een middag vrij genomen om de levering van de bank te laten plaatsvinden. Enkele weken later dan gemeld maar oké dan. Van kwart voor 2 tot kwart voor 6 gewacht binnen het tijdvak. Helaas niemand gekomen dus contact gezocht. Telefonisch niemand te pakken gekregen. Erg onhandig als je weer dat er uit jouw naam nog leveringen worden gedaan. Vervolgens om kwart voor 8 gebeld dat de bus kapot was. Had fijn geweest dat er even was gebeld. Er zou gemaild zijn maar beide niks ontvangen. Zaterdag werden we gebeld dat ze dinsdag konden komen maar beide in een beroep waarom vrij nemen niet zomaar kan. Met veel moeite iemand kunnen regelen want anders ging het nog weer lange tijd overheen voordat de spullen zouden komen. Nou dinsdag wederom van kwart voor 2 tot kwart 6 gewacht. Wederom geen gehoor. Via de chat onze gegeven doorgegeven. Zou zo snel mogelijk contact op worden genomen. Neem aan dat in de situatie gelijk gebeld wordt ongeacht dat het buitenwerktijd is. Nou helaas..... echt een schande. ————— Na het plaatsen van de reactie, binnen enkele minuten gebeld. De chauffeurs gaf aan langs te zijn geweest en te hebben aangebeld. Helaas op de camerabeelden niks te zien. En ook zouden wij gebeld worden maar de chauffeur maar dit had hij niet gedaan want zijn telefoon was leeg. (Puntje van aandacht voor de chauffeur). Enkele dagen later is de bank geleverd en dit werd door de persoon die dit kwam doen netjes gedaan.

Fenominaal

Een echte eye-catcher in onze tuin.... Een sieraad om naar te kijken

• Levertijd N.v.t.

In een woord perfect!

Zeer tevreden over de service, erg goed geholpen. En is goed mee gedacht met mijn wensen. Tafel is prachtig! Dank jullie wel!

Komt beloften niet na

19 maart tafel besteld die op voorraad was. Nu 8 mei nog niets ontvangen. Afgelopen dinsdag zal ik uirerlijk geïnformeerd worden wanneer nu dan de levertijd is. De grootste ergenis is dat ze beloften niet nakomen. Zeg gewoon eerlijk dat de levertijd wel 2 maanden Kan zijn. Dat de spullen misschien nog wel op de boot in Egypte liggen. Dan weet je waar je aan toe bent. De beoordeling geldt uitsluitend de levertijd

• Levertijd

De levering duurde lang maar mooie tafel

De levering liet uiteindelijk 8 weken op zich wachten. Maar uiteindelijk wel een mooie tafel geleverd gekregen. Aanbevelingen voor het bedrijf om mensen proactiever te informeren als levertijd niet gehaald dreigt te worden. Dan voorkom je teleurstelling.

Mooi design, duurzaam!

Prachtig kinderbed zoo besteld. Werden netjes gebeld dat levertijd iets langer was dan op site genoemd. Uiteindelijk nog vlot geleverd en wordt nu dik tevreden gebruikt.

• Levertijd

Heel tevreden met onze loungebank

Goede service en kwaliteit, vriendelijk personeel

• Levertijd

Snel geleverd en super vriendelijk i.vm. het opsturen van staaltjes.

• Levertijd

Schitterende tafel en goede dienstverlening!

Hele mooie tafel en prettige dienstverlening. Het bezorgen duurde iets langer maar dat was buiten schuld Jesse vd Zande.

• Levertijd

Geweldig bed, Insta waardig en goede levering

Onze peuter had een nieuw bed nodig. Ik zocht een luchtig bed met ronde vormen en Scandinavisch design. Toen ik dit bed op de website zag, was ik verkocht! Het duurde een aantal weken, maar de levering ging goed en het bed was makkelijk in elkaar te zetten. Enorm blij mee en onze zoon slaapt er heerlijk in! Francisca van de Schilde

Mooi product!

Snelle levering en communicatie op hoog peil, mooie kussens kwaliteit van het hout prima,

Hele lange levertijden.

Weken geleden besteld. Nog niets ontvangen of gehoord. Wel een mail met of ik tevreden ben met de bestelde tuinbank maar heb nog niets ontvangen. Ze zijn ook niet bereikbaar wat ze hebben het te druk. Kortom geen aanrader.

• Levertijd

Goedemorgen Herman, Ook wij vinden het erg vervelend dat we je bank 3 weken na bestelling nog niet hebben uitgeleverd. De actuele levertijden zijn momenteel dan ook 4-6 weken. Wij hebben helaas te maken gehad (en nog steeds) met diverse quarantaine gevallen binnen onze werkplaats/productie waardoor de planning achter is komen te lopen. Hierover hebben wij je na aankoop ook direct een mail gestuurd, dat levertijden mogelijk kunnen afwijken. We doen ons uiterste best om je bank zo snel mogelijk te leveren, en hopen dat je er uiteindelijk toch erg tevreden over bent. Met vriendelijke groet, Jesse van de Sande.

Zeer mooie degelijke tafel.

Zeer fijne tuintafel en vriendelijke bezorger.

Vakkundig, klantvriendelijkheid bedrijf.

Zeer vakkundig geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel tevreden.

• Levertijd

Ondanks vermelding op voorraad nog steeds niks ontvangen

Tuinbank besteld die op voorraad zou zijn en dus volledig betaald. Na bestelling komt de melding dat de levertijd langer wordt. Nu twee weken later nog steeds geen idee wanneer er iets gaat komen. Alleen antwoord zonder informatie als ik per mail vraag wanneer er iets komt. Levertijd kan en is op zich geen probleem. Zeggen dat het op voorraad is en dan geen idee hebben wanneer het komt kan niet. Dan vragen ze ook nog om een review te schrijven over een product dat ik niet heb gehad. Lijkt er op dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

• Levertijd

Goedemiddag Stephan, Door meerdere quarantaine gevallen is onze productie grotendeels stil komen liggen. Wij hebben je direct na bestelling laten weten dat wij helaas vertraging in de productie hebben opgelopen en er momenteel alles aan doen om alle openstaande orders z.s.m. uit te leveren. Hierbij hebben wij aangegeven de orders op volgorde van datum af te werken, waarbij er andere klanten eerder aan de beurt zijn dan uw order. We vinden het dan ook erg jammer dat u op basis van de levertijd een volledig slechte beoordeling geeft, waarbij u op dit moment alleen de levertijd in werkelijkheid kunt beoordelen. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat u uw meubel spoedig kunt ontvangen, al hopende dat u meer tevreden bent over ons product dan u in deze review laat blijken.

We wachten nog steeds op onze bestelling

Nog niks ontvangen.

• Klantcontact N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Nog niet geleverd

2 weken geleden iets besteld wat volgens de website uit voorraad leverbaar zou zijn. Nog niet geleverd en na meerdere malen contact nog geen duidelijkheid!

Nog niet geleverd

Hoewel op website bij de hoekbank staat “ op voorraad snel geleverd” is de bank nog( na 12 dagen) niet geleverd omdat de levertijd 3 tot 5 weken blijkt te zijn. 3 tot 5 weken ok maar dan niet op de website schrijven dat de bank op voorraad is. Ook bij contact in de werkplaats word niet gerept over de lange levertijd.

• Levertijd

Dag Henk, In onze leveringsvoorwaarden staat ook vermeld dat indien er voor montage op locatie gekozen wordt (waar jullie voor hebben gekozen) de levertijd langer kan zijn. Zie: https://www.jessevandesande.nl/verzendkosten-levertijd/ Indien je de bank zelf komt afhalen, of wij deze met onze vaste transporteur kunnen verzenden (waarbij wij dus niet de optie van montage aan kunnen bieden), had je de bank al in huis gehad. Je had mij hier overigens ook eerst over mogen mailen, dan had ik je dit natuurlijk ook uitgelegd.