Toptafel!

Ik heb even moeten zoeken naar een grote, betaalbare tuintafel maar heb ze hier gevonden! Helemaal top dat ik ook nog een model vond zonder poten, zodat mijn gasten er makkelijk onder kunnen schuiven. Zelf even een beits naar keuze op gezet en intussen al veelvuldig gebruikt, zonder sporen! Mijn gasten ook steeds onder de indruk dat ze er met 12 vlotjes rond passen. Een grote meerwaarde voor mijn terras!

• Levertijd

Klantonvriendelijk, niet-oplossingsgericht en slecht in contact

We hadden een greywash tafel besteld. Deze werd bezorgd maar was naar ons inziens whitewash. Daarnaast was deze tafel ook nog eens scheef. We hebben gebeld en ze zouden ons kleurstalen opsturen. Dit gebeurde niet. Wel hebben we een andere tafel ontvangen welke wederom niet de juiste kleur had. Deze hebben we gelijk mee terug gegeven en gevraagd of ze het geld terug willen storten. Dit is conform het consumenten/herroepingsrecht. Helaas hebben ze nooit de verzendkosten meer terug betaald terwijl ze dit wel verplicht zijn. Kortom, bestel je spullen hier niet. De klant is namelijk geen koning maar gewoon een nummer.

• Levertijd N.v.t.

Beste familie Gouw, Wij vinden het enorm jammer dat jullie op deze manier reageren, daar jullie zelf een verkeerde tafel hebben besteld. Wij hebben tot 2x toe kosteloos kleurstalen naar jullie verstuurd, welke volgens jullie (pas achteraf vermeld) nooit bij jullie zijn beland. Wat mij dan erg bevreemd is dat je hier geen melding van maakt, en de tafel gewoon bestelt. Wij hebben destijds de eerste tafel geleverd, welke volgens jullie niet de goede kleur had. Vervolgens hebben we een nieuwe afspraak ingepland om kosteloos de tafel om te komen ruilen. Op het moment dat onze bezorger de tafel kwam omruilen zag hij direct dat de eerste tafel ook al de juiste kleur was, en we dus eigenlijk voor niks de tafel om kwamen ruilen. Jullie gaven aan dat de kleur niet hetzelfde was als op internet. Onze bezorger heeft jullie er toen op gewezen dat dit wel het geval was waarna hij dit via zijn eigen telefoon liet zien en jullie tot de conclusie kwamen dat de kleurinstellingen van nota bene jullie eigen beeldscherm een vertekend beeld gaf. Vervolgens is door de de heer Gouw gezegd 'neemt 'm maar mee, wij hoeven hem niet'. Op onze website staat duidelijk vermeld wat de retourvoorwaarden zijn. Dit had u op deze pagina al voor aankoop kunnen lezen en dit dus kunnen voorkomen: https://www.jessevandesande.nl/betaal-en-retourbeleid/ Zoals gezegd vind ik uw reactie erg jammer gezien de tijd en moeite welke wij aan u hebben besteed. Dat u vervolgens anderen oproept om niets bij ons te kopen terwijl de fout bij uzelf ligt, maakt het des te triester.

Zeer slecht

Het bed is zeer instabiel. Ook is het een kinderbed, dan verwacht je nog wel enige degelijkheid. Binnen een maand van alle kanten door het bed gezakt. De los en elders gekochte standaard lattenbodem past er niet in. Service was na veel aandringen het opsturen van een paar schroeven om zelf het op te lossen. Daarna nog een mail ontvangen dat er een monteur in de buurt was om langs te komen. Maar toen was ik er al lang en breed klaar mee. Geld teruggarantie kennen ze niet.

• Levertijd

Goedemiddag Bjorn, We vinden het jammer dat je op deze manier je onvrede laat blijken, terwijl we naar ons inziens een oplossing aangeboden hebben. Nadat je aangaf dat het bed niet stabiel genoeg was, hebben wij direct de serie bedden welke tegelijk met jouw bed gemaakt zijn nagekeken, waarna inderdaad bleek dat hier een fout in de productie is gemaakt. Dit was erg eenvoudig op te lossen. Wij hebben ook direct aangeboden om onze monteur bij je langs te sturen om het probleem te verhelpen, maar dat was volgens jou niet de oplossing. We hadden dit graag voor je opgelost (en nog steeds indien gewenst). Met vriendelijke groet, Jesse van de Sande.

Wij hebben een tafel besteld voor buiten. Deze hebben wij zelf in elkaar gezet en was zo makkelijk! Alles wat je nodig hebt zit erbij. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe tafel. Snelle levering en fijne communicatie

• Levertijd

Bank prima in orde zoals in de advertentie

De bank is goed afgeleverd. Was niet zo goed gemonteerd, maar daarna verholpen zonder kosten. De service is uitstekend. Goed contact met de eigenaar.

• Levertijd N.v.t.

Van bestellen tot leveren alles is perfect

In een woord perfect!

Goede snelle service

Via de duidelijke internet site een prachtige lounge bank op maat kunnen kiezen.. Was nog snel geleverd ook en makkelijk in elkaar te zetten.

• Levertijd

Tevreden met de reeds prefab in elkaar gezette lounge set

Het in elkaar zetten van de lounge set was een fluitje ban een cent!

• Levertijd

Bestelling geplaatst, kort daarna telefonisch contact opgenomen wanneer het geleverd wordt, zeer vriendelijk te woord gestaan en afspraak ingepland. Binnen een week na bestelling tafel afgeleverd op de afgesproken tijdstip. Tafel is stevig en heel mooi, staat geweldig in mijn huis, zijn er ontzettend blij mee!

Fijn bedrijf

Keurige bezorging en montage!

• Levertijd

Goede service en mooie tafel

Ik heb dit bedrijf als zeer goed ervaren, reageren snel op mailtjes. Houden zich aan de afspraken betreft levering. En leveren ook mooie producten af. Zeker een bedrijf om in de toekomst bij terug te komen

• Levertijd

Super mooie bank en makkelijk in elkaar te zetten

Super kwaliteit

Onprofessioneel/slecht bereikbaar

In maart een loungeset besteld, 16 juni geleverd. Maar goed...door corona is er vertraging ontstaan. Dat begrijp ik. Een hele aardige jongen kwam de bank bezorgen. Daarover geen klachten. Helaas bleek één van de kopse kanten verkeerd te zijn waardoor ik de bank niet kon monteren. Ik heb hiervan een foto gestuurd, met de vraag of ze snel het goede deel konden bezorgen. Het is nml bijna juli. Ik wil nou wel eens op de bank (die ik dus in maart besteld heb!) kunnen zitten. Dat zouden ze regelen. Waarschijnlijk woensdag. Ik ben daarvoor een dag thuis gebleven. Geen onderdeel. Daarna gevraagd of ze nu met een oplossing willen komen. Ik vind het vervelend dat ik hier zelf achteraan moet. Nu krijg ik geen reactie meer! Kortom...Erg slordig/onprofessioneel en slechte afhandeling. Baal er echt van!

• Levertijd

Scherp geprijst kwalitatief meubilair met vlotte levering.

Zeer goede webshop met veel mogelijkheden. Je kan meubilair zelf samenstellen op maat, uiterlijk, weersbestendigheid, etc. ... Zo heb je een stuk volledig naar je wensen en interieurstijl, aan tevens een zeer scherpe prijs. Er wordt ook vlot geleverd met goede afspraken binnen een venster van 2 uren. Het is bovendien kwalitatief materiaal, zodat de prijs/kwaliteit verhouding zeer hoog is. Top dus! Ik zal hier allicht nog aankopen doen in de toekomst.

• Levertijd

Echte oprechte service en prachtige tafel!

Ik twijfelde welke kleur ik moest bestellen. Hierover even gebeld en kreeg het aanbod om staaltjes te laten opsturen. Dat helpt absoluut en vind ik een mooie service. De tafel was er eerder dan gedacht. Het was super goed verpakt en aan alles is gedacht. Een goede en simpele handleiding. Mooi doosjes met alle benodigdheden om de tafel zelf in elkaar te zetten. Ik krijg mega veel complimenten over de tafel.

• Levertijd

Prettig contact en snelle levering!

Verwacht nog lang te moeten wachten op onze mooie hoekbank, echter bleek deze veel sneller klaar te zijn. Super fijn! Nog even wachten op het mooie weer en dan eindelijk genieten van de loungeset!

Top kwaliteit

Lounge bank via een plaatje op internet gekocht, wist niet wat te verwachten. Super blij mee, prima kwaliteit, makkelijk in elkaar te zetten en fantastische kwaliteit kussens. Laat de zomer maar komen ☀️

• Levertijd

Uitstekende communicatie en kwaliteit!

Jesse van de Sande is een voorbeeld voor andere bedrijven op vlak van communicatie. Vlotte levering en service na verkoop. Zeker een aanrader, ook voor Belgische klanten!

Super mooie tafel

Na een wat langere levertijd ivm corona mijn super mooie tafel met bankjes voor binnen ontvangen. Vakkundig gemaakt en heel makkelijk zelf te monteren. Reageren bij vragen netjes en heel klantvriendelijk op je mail.

Top geregeld

Goed materiaal tegen goede prijs

Topservice!!

Uitstekende kwaliteit. Zoals vermeld op de site klopt het inderdaad dat je de tafel zelf vlotjes kan monteren. Normaal was het 4 - 8 weken levertijd. Iets langer door de Corona maar ik ontving de tafel al na 3 weken! Ook de levering verliep heel vlot! Een achter aanrader! Dankjewel Jesse van de Sande!

Nog steeds geen bank

24 maart besteld. Nog steeds geen leverdatum vastgesteld. Eerste e-mail werd beantwoord met 'binnen 2 weken'. We zijn nu 3 weken verder. Weer gemaild. Maar wordt niet meer beantwoord. Wij begrijpen dat het wat langer kan duren in deze tijd maar dit is extreem. Zeker voor iets dat we zelf nog moeten monteren. We wachten dus op kussens en stukken hout die ergens liggen te verstoffen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Levertijd

Geen contact mogelijk en geen levering

Ik wacht nu al meerdere maanden op mijn tuintafel. Via de mail wordt er al 1 maand meerdere keren aangegeven dat de tafel vandaag of morgen wordt verzonden. Nu is er helemaal radiostilte ondanks meerdere mails van mij. Telefonisch ook onbereikbaar. Er rest mij slechts ze aangetekend in gebreke te stellen in de hoop iig het geld terug te ontvangen, erg jammer.

Perfecte service

Waren vriendelijk, behulpzaam en op de tijdstip dat er doorgegeven was. En kwaliteit is zeer goed

• Levertijd

De kwaliteit van het hout en het vakmanschap zijn meer dan goed.

De kwaliteit van het hout en het vakmanschap vragen erom om de bank te schilderen. in dit geval met Hemadix houtsector verfbeits nr 627. De konstuctie is stevig genoeg om er wieltjes onder te zetten. Genoeg ruimte voor bevestiging. De wieltjes zijn 75 mm hoog en komen van toolstation. Kortom we zijn meer dan tevreden met deze aankoop. Vriendelijke groet, Herman en Coby.