Ondanks vermelding op voorraad nog steeds niks ontvangen

Tuinbank besteld die op voorraad zou zijn en dus volledig betaald. Na bestelling komt de melding dat de levertijd langer wordt. Nu twee weken later nog steeds geen idee wanneer er iets gaat komen. Alleen antwoord zonder informatie als ik per mail vraag wanneer er iets komt. Levertijd kan en is op zich geen probleem. Zeggen dat het op voorraad is en dan geen idee hebben wanneer het komt kan niet. Dan vragen ze ook nog om een review te schrijven over een product dat ik niet heb gehad. Lijkt er op dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

• Levertijd

Goedemiddag Stephan, Door meerdere quarantaine gevallen is onze productie grotendeels stil komen liggen. Wij hebben je direct na bestelling laten weten dat wij helaas vertraging in de productie hebben opgelopen en er momenteel alles aan doen om alle openstaande orders z.s.m. uit te leveren. Hierbij hebben wij aangegeven de orders op volgorde van datum af te werken, waarbij er andere klanten eerder aan de beurt zijn dan uw order. We vinden het dan ook erg jammer dat u op basis van de levertijd een volledig slechte beoordeling geeft, waarbij u op dit moment alleen de levertijd in werkelijkheid kunt beoordelen. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat u uw meubel spoedig kunt ontvangen, al hopende dat u meer tevreden bent over ons product dan u in deze review laat blijken.

We wachten nog steeds op onze bestelling

Nog niks ontvangen.

• Klantcontact N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Nog niet geleverd

2 weken geleden iets besteld wat volgens de website uit voorraad leverbaar zou zijn. Nog niet geleverd en na meerdere malen contact nog geen duidelijkheid!

Nog niet geleverd

Hoewel op website bij de hoekbank staat “ op voorraad snel geleverd” is de bank nog( na 12 dagen) niet geleverd omdat de levertijd 3 tot 5 weken blijkt te zijn. 3 tot 5 weken ok maar dan niet op de website schrijven dat de bank op voorraad is. Ook bij contact in de werkplaats word niet gerept over de lange levertijd.

• Levertijd

Dag Henk, In onze leveringsvoorwaarden staat ook vermeld dat indien er voor montage op locatie gekozen wordt (waar jullie voor hebben gekozen) de levertijd langer kan zijn. Zie: https://www.jessevandesande.nl/verzendkosten-levertijd/ Indien je de bank zelf komt afhalen, of wij deze met onze vaste transporteur kunnen verzenden (waarbij wij dus niet de optie van montage aan kunnen bieden), had je de bank al in huis gehad. Je had mij hier overigens ook eerst over mogen mailen, dan had ik je dit natuurlijk ook uitgelegd.

Eetkamer tafel met bankje gekocht. Wij zijn zeer tevreden, er was wat miscommunicatie betreft de levering. Had zelf niet begrepen dat ik de bezorg service moest bellen voor een afspraak zodat de tafel gelevert kon worden. De tafel is mooi poten zijn wit van hout en wat ik erg netjes vond : "omdat ik er voor koos de tafel zelf in elkaar te zetten" het setje schrieven incl speciaal bitje dat paste in mijn electrische schroevendraaier. Helemaal top. Ook kreeg ik nog bescherm dopjes die onder de poten moesten. Ga de tafel nog wel aflakken met botenlak zodat mijn kids geen krassen maken en kunnen knoeien. Kortom wij zijn happy met deze aankoop..

Jammer

Wij hebben hier besteld omdat we het product direct nodig hadden. Helaas na 3 weken nog niets ontvangen. Nu krijg ik het bericht hoe mijn nieuwe product bevalt? Inmiddels wel bericht gekregen dat de levertijd door drukte ongeveer een 1 maand is

• Klantcontact N.v.t.
  • Levertijd

Goedemorgen Monique, Ten tijde dat de bestelling geplaatst is hebben wij helaas te maken gekregen met meerdere quarantaine gevallen binnen onze productie. Wij hebben dit direct proberen op te vangen, wat helaas niet gelukt is en we dus een achterstand opgelopen hebben. We doen ons best om op dit moment met inmiddels meer extern personeel de orders z.s.m. in te lopen. De mail welke je gekregen hebt wordt automatisch verstuurd. We zijn je uiteraard niet vergeten en leveren je meubel z.s.m. uit.

Erg fijn bedrijf

Mijn kinderen zijn helemaal gelukkig met hun nieuwe bed ´Kinderbed Zoo´. En de panda en giraffe knuffel vinden ze er helemaal geweldig bij. Nu ook een loungebank besteld bij Jesse van de Sande en hij bevalt super goed, Fijne communicatie over de levering en super dat je ze meteen met kussens kunt bestellen. Al met al een super fijn bedrijf met mooie spullen.

• Levertijd

We kregen onze bestelling binnen zoals beloofd. Mooi product ontvangen en een goede service. Ook snel geleverd zoals aangegeven staat. Zeker een aanrader!

• Levertijd

Prima bedrijf, super product.

Voordat wij de loungebank wilden kopen hebben wij eerst een afspraak gemaakt om deze te bekijken. Dit kon snel geregeld worden, waarna wij overtuigd waren van de bank. Paar weekjes later zijn wij aan het genieten van onze mooie set. Wij zullen jullie zeker aanraden! Gr. fam. van Rooij

Snel en kwaliteit!

Wij zijn dik tevreden met onze nieuwe eettafel. Erg goed geholpen en mooie kwaliteit tafel. De communicatie verliep goed en de levering was snel. Wij komen zeker graag terug!

Heel erg fijn bedrijf!

Erg mooie tuinset geleverd. Door de seizoensdrukte kon de levertijd iets langer zijn. Na 3 weken hadden we onze tuinset in huis. Ik ben heel tevreden over de communicatie met het bedrijf. De tuinset ziet er ook super mooi uit en fijn dat het met tuinkussen geleverd kan worden.

• Levertijd

Prachtige tafel voor een fijne prijs!

Krijg nog altijd veel complimenten over mijn tafel van Jesse vd Sande :-). Zelf heb ik hem nog even gelakt met een houtlak voor bescherming en een mooie glanslaag. De tafel heeft een erg goede prijs/kwaliteit verhouden en ben er heel blij mee!

• Levertijd

Super content met men eettafel

Ik heb een positieve ervaring en zou nov wel een meubel bestellen bij deze zaak .

Vakwerk

Traprenovatie uit laten voeren. Vakwerk afgeleverd. Zeer tevreden.

• Levertijd

Top service en goede communicatie!

Wij hebben een buffetkast bij Jesse van de Sande besteld. Deze is binnen 3 dagen geleverd. Echt super snel en met duidelijke communicatie van zowel Jesse van de Sande als de vervoerder. En de kast was ook nog eens onwijs mooi! Erg tevreden over deze website.

Goed geholpen

We hebben gekregen wat we besteld hebben, kan niet beter

• Levertijd

Een prima tafel,voor een redelijk bedrag !

Wij zijn goed geholpen door van de Sande Senior, duidelijke uitleg, liet voorbeelden zien en diverse houtsoorten bekijken ,wij konden hem letterlijk z'n hemd van zijn lijf vragen en dat deden wij ook. Wij zijn tot koop overgegaan voor de duidelijke en deskundige uitleg, schappelijke prijs voor goed matriaal. M.vr.gr. Fam: Tak in Bergen op Zoom

• Levertijd

Wij zijn erg snel en netjes geholpen. De meubels zitten heerlijk en alles is naar wens. Wij raden iedereen aan om bij jullie te kopen:-)

• Levertijd

Fabelachtig geweldig in deze tijd!

Bij mijn eerste telefoon gesprek kreeg ik een goed gevoel. GEEN snelle jongen die wil verkopen. Wel een alleraardigste meneer die mij goed uitleg gaf over hun producten. Omdat ik toch wat van de oude stempel ben kon ik het product op de zaak bekijken. Daar gekomen goede uitleg en offerte volgde. Prijs kwaliteit uitstekend. Mensen die meedenken, en als klant ruim de tijd krijgen om je beslissing te nemen. Wat een geweldige zaak. Ook toen de producten thuis bezorgd werden, alles nauwkeurig afgewerkt. Met een opmerking betreffende de afdelk lak, werd er direct naat de zaak gebeld en het werd meteen opgelost. Grote klasse. Met veel dank aan de firma van de Sande.

Tafelblad perfect gemaakt

We hebben een nieuw tafelblad laten maken En het ziet er perfect uit

Slechte kwaliteit.

Vind het een goedkope tafel! Het stond te mooi omschreven op de BVA site Bestel nooit weer iets daar.

snelle levering, prima communicatie

eerste buitentafel 8 jaar geleden bij Jesse gekocht, was aan vervanging toe en vanwege de prettige ervaringen destijds wederom bij Jesse besteld. Duidelijke website, prettig klantcontact en snelle levering!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Mooie tafel, prima prijs. De service die geboden wordt is optimaal.

• Levertijd

Vakwerk voor een nette prijs

Vakwerk voor een nette prijs. Levertijd was langer, na goed overleg netjes geleverd.

Zeer net maatwerk

Zowel de kast als tafel zijn snel geleverd in een prima staat.