Picknicktafel scheef, scheuren in het hout en slecht gespoten

Monteur zag al bij de zogenaamd vakkundige installatie dat de picknicktafel scheef was,scheuren in het houten lelijk gespoten maar mag van zijn werkgever niets zeggen en heeft dus gewoon de tafel inelkaar gezet. Later ga je eens goed kijken en dan zie je van alles in 1e instantie nieuwe besteld later geannuleerd omdat ik te horen kreeg van een ervaren timmerman dat deze constructie niet oke is. Geld terug ontvangen maar niet de bezorgkosten van 50 euro Bovendien worden door de monteur de schroeven welke in de planken gaan er zo ingeschroefd waardoor er kale plekken ontstaan en dus het hout is gespleten en ook niet beschermd Ook te horen gekregen dat er op een vrijdag even 2 picknicktafels inelkaar geflanst zijn en dus slecht afgewerkt.. Hoorde waar de andere picknicktafel geleverd was en deze is ook retour gehaald Op de site zie je bij de afbeeldingen geen schroeven en gaten zitten maar dit is gefotoshopped Wel compliment voor het snelle retour betalen alleen heel erg jammer van de 50 euro bezorgkosten.

Niet tevreden

Verkeerde schroevenset geleverd ,kan gebeuren . Maar hout werkt heel erg , wat al was voor hij in elkaar werd gezet . Kreeg daarvoor zwarte verf maar hoe moet ik die in de kieren krijgen . Op foto ziet hij er goed uit maar insta is niet mogelijk met de banken zo dicht tegen tafel aan . Dikke poten passen ook niet en moeten worden afgezaagd en zoals jullie zelf zeggen dat vuren hout werkt , hoezo dan maar 1 schroef aan de uiteinden en midden van de banken dan trekt het helemaal krom door de tijd Dus voor dit bedrag geen goede tafel.

Mooi strakke tafel

We hebben voor van de Sande gekozen omdat zij één van de weinige waren die grote smalle tafels verkoopt, 2 meter plus lang en 0,8 meter breed. De tafel die we hebben besteld zit er goed en stevig uit. Hij is in het echt ook nog mooier als dat we hadden gedacht. De levering was redelijk snel voor een meubel deze tijd. En de bezorger was erg netjes en heeft ook nog eens wat tips gegeven. Overall erg tevreden. Nu nog de tafel uitproberen voor langere tijd.

• Klantcontact N.v.t.
  • Levertijd

Super service en product.

Kloostertafel en bank besteld. Mooi product en afgewerkt naar wens van de klant.

• Levertijd

Goede info over product en goed contact

Uitstekend goede sevice

• Levertijd

Ze leveren alles netjes af

Ik ben er succesvol over ik zou anderen aanraden om daarnaar toe te gaan

• Levertijd

Service zoals service hoort te zijn

Bank volgens afspraak geleverd. Goede communicatie. Nette en vakkundige aflevering door de chauffeur.

Slechte ervaring.

Een dag na een tafel te hebben besteld, krijg ik bericht dat er 1x in de 2wk een planning wordt gemaakt voor de bezorgingen. Binnen 10 werkdagen zal ik vervolgens bericht krijgen wanneer de levering plaats vindt. Dit in tegenstelling tot wat er op de website wordt vermeld: afhalen na 7dgn of 2dgn later bezorgen. 3 werkdagen voor de levering krijg ik bericht dat ze niet kunnen leveren wegens het niet kunnen leveren van het hout waarvan de tafel wordt gemaakt. Een beetje aan de late kant en weg vrije dag.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd

meer dan onze verwachting nagekomen.

We hebben een chauffeur gehad die netjes van te voren belden dat hij met 15min voor de deur zou staan. Netjes mee uitgeladen op de aangewezen plek. Wij hebben de loungebank gemakkelijk in elkaar kunnen zetten en is precies na onze wens. gewoon TOP! prima service en super kwaliteit.

• Levertijd

Mooie tafel afwerking + website/levertijd wat minder

Wij waren opzoek naar een houten tuintafel en konden niet vinden wat we zochten. Tot we bij Jesse vd Sande keken. De tafel was exact wat we zochten en hij was "direct op voorraad leverbaar". Nu verwacht ik een grote tuintafel die direct leverbaar is niet de volgende dag maar wel binnen 2 weken. Wellicht is dat slecht verwachtingsmanagement van mijn kant maar plaats geen direct leverbaar als het meer dan een maand is. Dat is in ieder geval niet direct. Het werden 6 weken. Waarin we wel 4 mailtjes hebben gehad over bezorgtijden en dat de bezorging toch weer niet door zou gaan tot uiteindelijk bezorging op exact dezelfde dag als in t begin. Enfin, wees gewoon duidelijk en stuur niet 4 mails om op hetzelfde uit te komen. Zonde van ieders tijd. Toen de tafel binnen kwam moesten we hem zelf monteren. Echt appeltje eitje! Alles wat je nodig hebt zit erbij en is van prima kwaliteit. Niks over te klagen. Ook was de tafel degelijk verpakt en door een uiterst vriendelijke en behulpzame bezorger bezorgt. Echter vond ik de afwerking muah. Ik zal wat foto's bijvoegen. Sorry ik had ook gehoopt dat mijn review een 9 zou zijn maar in mijn ogen is het voldoende maar is er best wel ruimte voor verbetering. Onderop onafgeschuurde hoeken. Let wel: wij hebben geen steigerhouten tafel maar geschaafd vuren!! Dus ik verwacht afgeronde planken zonder splinters. Echter op de onderkant alle hoeken hetzelfde. Zonde! Aanbevelen ja maar wel met de sidenote dat je zelf nog wel even moet gaan schuren en ga maar van 2 maanden levertijd uit als er direct leverbaar staat. Dan kan het alleen maar meevallen.

Topervaring!

Zeer tevreden met zowel de kwaliteit , service en klantvriendelijkheid. Een echte aanrader!

Alles klopte!

Bestelling makkelijk, simpel en goed contact over leverdatum en precies op tijd. Top!

Misschien vlugger levering

Hele goede ervaring

Prachtige picknick tafel besteld, bezorging en communicatie was goed en snel! Klein mankement werd meteen goed opgelost. Super!!

Slechte service achtetaf

Slechte service. Tuintafel, kloostertafel stond helemaal gammel na het monteren. Er zaten geen hoekprofielen bij de tafel. Na telefonisch contact kregen we te horen dat die er niet bij horen te zitten, heel vreemd. Zelf maar hoekprofielen gaan kopen. Dat heeft dan wel geholpen maar wel extra kosten gehad. Tafel is nu beter maar nog niet 100%. Had op meer hulp gerekend of betere montagemateriaal. Tafel heeft al barsten. Kwalitatief ook niet tevreden dus. Telefonisch word je afgewimpeld...

• Levertijd

Helemaal blij met onze prachtige tafel

Goede communicatie zowel via mail als telefoon. De levering was wat vertraagd maar dat was het wachten waard. Wij zijn heel blij met het resultaat.

• Levertijd

Alles hat sehr gut funktioniert.

Sowohl die Bestellung als auch die Lieferung hat problemlos funktioniert, obwohl wir noch ein Teil extra dazu bestellt haben. Der Kontakt war jederzeit sehr freundlich.

top service!

Wat een super service. Een dag nadat ik een bed met matras online kocht, werd ik gebeld om de bezorging te plannen. Een week later stonden ze al voor de deur. Super mooi bed, heerlijk matras en vriendelijke medewerkers.

• Levertijd

Super klantvriendelijk en vakwerk geleverd

Ondanks wat strubbelingen met de maatvoering dacht het bedrijf steeds mee. Nu een super mooie eettafel staan.

• Levertijd

Wij hebben een tafel van Suar hout besteld. Vanaf het eerste contact kregen we direct goede adviezen en werd er ruim de tijd genomen. Zelfs toen we de poot van de tafel wijzigde waren ze zo eerlijk om 160 euro terug te storten. Echt een goed bedrijf die ik zeker aanraad als je op zoek bent naar een mooie kwaliteit tafel en een goede service.

Prachtig bed, eenvoud siert

Snelle en nette levering, prettig contact.

Mooi kinderbedje.

Kinderbedje Zoo. Leuk bedje, het maakt het kamertje compleet! Fijne communicatie met bedrijf.

Super goed!

Super goed, perongeluk de schroeven niet geleverd. Heb dezelfde avond nog een e-mail gestuurd en de volgende dag werden de schroeven al opgestuurd.

• Levertijd

Fijn bed, goed persoonlijk contact

Het bed werd al snel geleverd. Helaas zaten de schroeven er niet bij. Gelukkig werd dit snel opgelost en zijn de schroeven dezelfde dag op de post gedaan. Er ontbraken alsnog 3 schroeven. Het bed zag er verder heel netjes uit!

• Levertijd

Fijn bedrijf met oog voor de klant!

Mijn ervaring met dit bedrijf kan ik alleen maar als positief ervaren. Vragen worden super snel beantwoord, problemen snel opgelost. Hier kan menig bedrijf nog wat van leren! Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen aan vrienden/familie