Fenominaal

Een echte eye-catcher in onze tuin.... Een sieraad om naar te kijken

• Levertijd N.v.t.

In een woord perfect!

Zeer tevreden over de service, erg goed geholpen. En is goed mee gedacht met mijn wensen. Tafel is prachtig! Dank jullie wel!

Komt beloften niet na

19 maart tafel besteld die op voorraad was. Nu 8 mei nog niets ontvangen. Afgelopen dinsdag zal ik uirerlijk geïnformeerd worden wanneer nu dan de levertijd is. De grootste ergenis is dat ze beloften niet nakomen. Zeg gewoon eerlijk dat de levertijd wel 2 maanden Kan zijn. Dat de spullen misschien nog wel op de boot in Egypte liggen. Dan weet je waar je aan toe bent. De beoordeling geldt uitsluitend de levertijd

• Levertijd

De levering duurde lang maar mooie tafel

De levering liet uiteindelijk 8 weken op zich wachten. Maar uiteindelijk wel een mooie tafel geleverd gekregen. Aanbevelingen voor het bedrijf om mensen proactiever te informeren als levertijd niet gehaald dreigt te worden. Dan voorkom je teleurstelling.

Mooi design, duurzaam!

Prachtig kinderbed zoo besteld. Werden netjes gebeld dat levertijd iets langer was dan op site genoemd. Uiteindelijk nog vlot geleverd en wordt nu dik tevreden gebruikt.

• Levertijd

Heel tevreden met onze loungebank

Goede service en kwaliteit, vriendelijk personeel

• Levertijd

Snel geleverd en super vriendelijk i.vm. het opsturen van staaltjes.

• Levertijd

Schitterende tafel en goede dienstverlening!

Hele mooie tafel en prettige dienstverlening. Het bezorgen duurde iets langer maar dat was buiten schuld Jesse vd Zande.

• Levertijd

Geweldig bed, Insta waardig en goede levering

Onze peuter had een nieuw bed nodig. Ik zocht een luchtig bed met ronde vormen en Scandinavisch design. Toen ik dit bed op de website zag, was ik verkocht! Het duurde een aantal weken, maar de levering ging goed en het bed was makkelijk in elkaar te zetten. Enorm blij mee en onze zoon slaapt er heerlijk in! Francisca van de Schilde

Mooi product!

Snelle levering en communicatie op hoog peil, mooie kussens kwaliteit van het hout prima,

Hele lange levertijden.

Weken geleden besteld. Nog niets ontvangen of gehoord. Wel een mail met of ik tevreden ben met de bestelde tuinbank maar heb nog niets ontvangen. Ze zijn ook niet bereikbaar wat ze hebben het te druk. Kortom geen aanrader.

• Levertijd

Goedemorgen Herman, Ook wij vinden het erg vervelend dat we je bank 3 weken na bestelling nog niet hebben uitgeleverd. De actuele levertijden zijn momenteel dan ook 4-6 weken. Wij hebben helaas te maken gehad (en nog steeds) met diverse quarantaine gevallen binnen onze werkplaats/productie waardoor de planning achter is komen te lopen. Hierover hebben wij je na aankoop ook direct een mail gestuurd, dat levertijden mogelijk kunnen afwijken. We doen ons uiterste best om je bank zo snel mogelijk te leveren, en hopen dat je er uiteindelijk toch erg tevreden over bent. Met vriendelijke groet, Jesse van de Sande.

Zeer mooie degelijke tafel.

Zeer fijne tuintafel en vriendelijke bezorger.

Vakkundig, klantvriendelijkheid bedrijf.

Zeer vakkundig geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel tevreden.

• Levertijd

Ondanks vermelding op voorraad nog steeds niks ontvangen

Tuinbank besteld die op voorraad zou zijn en dus volledig betaald. Na bestelling komt de melding dat de levertijd langer wordt. Nu twee weken later nog steeds geen idee wanneer er iets gaat komen. Alleen antwoord zonder informatie als ik per mail vraag wanneer er iets komt. Levertijd kan en is op zich geen probleem. Zeggen dat het op voorraad is en dan geen idee hebben wanneer het komt kan niet. Dan vragen ze ook nog om een review te schrijven over een product dat ik niet heb gehad. Lijkt er op dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

• Levertijd

Goedemiddag Stephan, Door meerdere quarantaine gevallen is onze productie grotendeels stil komen liggen. Wij hebben je direct na bestelling laten weten dat wij helaas vertraging in de productie hebben opgelopen en er momenteel alles aan doen om alle openstaande orders z.s.m. uit te leveren. Hierbij hebben wij aangegeven de orders op volgorde van datum af te werken, waarbij er andere klanten eerder aan de beurt zijn dan uw order. We vinden het dan ook erg jammer dat u op basis van de levertijd een volledig slechte beoordeling geeft, waarbij u op dit moment alleen de levertijd in werkelijkheid kunt beoordelen. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat u uw meubel spoedig kunt ontvangen, al hopende dat u meer tevreden bent over ons product dan u in deze review laat blijken.

We wachten nog steeds op onze bestelling

Nog niks ontvangen.

• Klantcontact N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Nog niet geleverd

2 weken geleden iets besteld wat volgens de website uit voorraad leverbaar zou zijn. Nog niet geleverd en na meerdere malen contact nog geen duidelijkheid!

Nog niet geleverd

Hoewel op website bij de hoekbank staat “ op voorraad snel geleverd” is de bank nog( na 12 dagen) niet geleverd omdat de levertijd 3 tot 5 weken blijkt te zijn. 3 tot 5 weken ok maar dan niet op de website schrijven dat de bank op voorraad is. Ook bij contact in de werkplaats word niet gerept over de lange levertijd.

• Levertijd

Dag Henk, In onze leveringsvoorwaarden staat ook vermeld dat indien er voor montage op locatie gekozen wordt (waar jullie voor hebben gekozen) de levertijd langer kan zijn. Zie: https://www.jessevandesande.nl/verzendkosten-levertijd/ Indien je de bank zelf komt afhalen, of wij deze met onze vaste transporteur kunnen verzenden (waarbij wij dus niet de optie van montage aan kunnen bieden), had je de bank al in huis gehad. Je had mij hier overigens ook eerst over mogen mailen, dan had ik je dit natuurlijk ook uitgelegd.

Eetkamer tafel met bankje gekocht. Wij zijn zeer tevreden, er was wat miscommunicatie betreft de levering. Had zelf niet begrepen dat ik de bezorg service moest bellen voor een afspraak zodat de tafel gelevert kon worden. De tafel is mooi poten zijn wit van hout en wat ik erg netjes vond : "omdat ik er voor koos de tafel zelf in elkaar te zetten" het setje schrieven incl speciaal bitje dat paste in mijn electrische schroevendraaier. Helemaal top. Ook kreeg ik nog bescherm dopjes die onder de poten moesten. Ga de tafel nog wel aflakken met botenlak zodat mijn kids geen krassen maken en kunnen knoeien. Kortom wij zijn happy met deze aankoop..

Jammer

Wij hebben hier besteld omdat we het product direct nodig hadden. Helaas na 3 weken nog niets ontvangen. Nu krijg ik het bericht hoe mijn nieuwe product bevalt? Inmiddels wel bericht gekregen dat de levertijd door drukte ongeveer een 1 maand is

• Klantcontact N.v.t.
  • Levertijd

Goedemorgen Monique, Ten tijde dat de bestelling geplaatst is hebben wij helaas te maken gekregen met meerdere quarantaine gevallen binnen onze productie. Wij hebben dit direct proberen op te vangen, wat helaas niet gelukt is en we dus een achterstand opgelopen hebben. We doen ons best om op dit moment met inmiddels meer extern personeel de orders z.s.m. in te lopen. De mail welke je gekregen hebt wordt automatisch verstuurd. We zijn je uiteraard niet vergeten en leveren je meubel z.s.m. uit.

Erg fijn bedrijf

Mijn kinderen zijn helemaal gelukkig met hun nieuwe bed ´Kinderbed Zoo´. En de panda en giraffe knuffel vinden ze er helemaal geweldig bij. Nu ook een loungebank besteld bij Jesse van de Sande en hij bevalt super goed, Fijne communicatie over de levering en super dat je ze meteen met kussens kunt bestellen. Al met al een super fijn bedrijf met mooie spullen.

• Levertijd

We kregen onze bestelling binnen zoals beloofd. Mooi product ontvangen en een goede service. Ook snel geleverd zoals aangegeven staat. Zeker een aanrader!

• Levertijd

Prima bedrijf, super product.

Voordat wij de loungebank wilden kopen hebben wij eerst een afspraak gemaakt om deze te bekijken. Dit kon snel geregeld worden, waarna wij overtuigd waren van de bank. Paar weekjes later zijn wij aan het genieten van onze mooie set. Wij zullen jullie zeker aanraden! Gr. fam. van Rooij

Snel en kwaliteit!

Wij zijn dik tevreden met onze nieuwe eettafel. Erg goed geholpen en mooie kwaliteit tafel. De communicatie verliep goed en de levering was snel. Wij komen zeker graag terug!

Heel erg fijn bedrijf!

Erg mooie tuinset geleverd. Door de seizoensdrukte kon de levertijd iets langer zijn. Na 3 weken hadden we onze tuinset in huis. Ik ben heel tevreden over de communicatie met het bedrijf. De tuinset ziet er ook super mooi uit en fijn dat het met tuinkussen geleverd kan worden.

• Levertijd

Prachtige tafel voor een fijne prijs!

Krijg nog altijd veel complimenten over mijn tafel van Jesse vd Sande :-). Zelf heb ik hem nog even gelakt met een houtlak voor bescherming en een mooie glanslaag. De tafel heeft een erg goede prijs/kwaliteit verhouden en ben er heel blij mee!