Er wordt mee gedacht in oplossingen

Na het delen van foto's en afmetingen heb ik samen met de klantenservice een passend SUAR tafelblad uit kunnen zoeken. Er wordt per mail en telefoon snel gereageerd.

• Levertijd

Goedemorgen Jeroen, We vinden het erg jammer dat je deze recensie plaatst, terwijl we nog bezig zijn met een oplossing zoals we gisteren telefonisch (naar onze mening in goed overleg met jou) hebben besproken. Je hebt namelijk volkomen gelijk dat de afmetingen afwijken van hetgeen dat op je gekozen blad werd aangeboden. Wij zijn nog met onze leverancier in gesprek over hoe dit kan, en hoe we dit op kunnen lossen. Dit is namelijk hoe zij dit naar ons toe hebben aangeboden en iets wat gelukkig ook nog niet eerder is voorgekomen. Over de levertijd ben ik het niet met je eens. Op de pagina levertijden op onze website staat duidelijk het volgende vermeld: '' Afhalen te Boxtel: 0-2 weken Bezorgen Nederland: 1-3 weken Bezorgen België: 1-3 weken * Indien voor vakkundige montage, of behandeling wordt gekozen is het mogelijk dat hierdoor de levertijd langer is. '' Aangezien je voor bezorgen en montage hebt gekozen is de levertijd zoals duidelijk staat aangegeven dus ook langer geweest. Met vriendelijke groet, Jesse van de Sande

Super, erg goede service

We hadden een tafel besteld die niet naar ons zin was. Zonder problemen kunnen ruilen voor een andere. Snelle en vriendelijke service, een aanrader!

• Levertijd

Er wordt goed meegedacht met mij als klant. Mooie meubels, we zijn er blij mee

Prima service en vlotte levering. Deskundige montage op de locatie.

Topservice

Heel snel geleverd en kwaliteit

Prima tafel

Goed contact en prettige bezorging

Precies zoals gehoopt

Goed contact over de levering. Het ontvangen bed was makkelijk in elkaar te zetten en ziet er fantastisch uit. De kleine man is erg trots op zijn grote bed. De juiste materialen werden meegeleverd.

• Levertijd

M'n dochter van bijana 3 wou direct in haar nieuwe grote bed slapen. Ze is er helemaal weg van.

Mijn ervaring is goed

Goede service, snel geleverd

Ze zijn goed bereikbaar en communiceren prettig. Heel leuk bed besteld en die werd snel geleverd

• Levertijd

Alles vlot verlopen en product zoals op foto

Alles was vlot geleverd, vragen werden beantwoordt en tafel was zoals verwacht.

• Levertijd

Van begin tot het eind TOP!

Ik bedacht me een dag na mijn bestelling dat ik mijn eetkamertafel toch een slag groter wilde. Ik werd zeer netjes geholpen en het was geen enkel probleem. Omdat de levertijd iets langer duurde bood de man van de planning mij zijn excuses aan. Dit vond ik zeer netjes, al was het niet echt nodig. De levering liep uitermate soepel. We kregen een mailtje met de verwachtte levertijd en dit kwamen ze na. Het monteren van de tafel wilde we zelf doen. Ook dit ging met de meegeleverde instructie goed. Al met al, ik ben al aan het kijken wat ik nog meer van Jesse van de Sande in mijn interieur kan plaatsen. Dank jullie wel allemaal Chirley

Super service!

Mooie loungebank. Makkelijk in elkaar te zetten. Omruilen van de hocker was geen probleem. Top!

Uitstekende service en producten

Uiterst tevreden over zowel het bestellen, leveren als de geleverde apparatuur.

• Levertijd

Jesse v/d Sande leverd mooie en kwalitatieve tafels waar wij heel blij mee zijn

Het bestellen en betalen van onze nieuwe eettafel ging erg vlot. De website is overzichtelijk en duidelijk en er werd snel gereageerd op mijn vraag over het monteren. (wat je kan bijkopen tijdens je bestelling zodat men de tafel bij bezorgen voor je inelkaar schroefd.) Wat ook heel fijn is dat je een salontafel in de zelfde stijl kunt laten bij maken zodat je een mooi passende set hebt. Wij zijn erg blij met de service en de kwaliteid van deze zaak. M. Rechsteiner-Comperen

Toptafel!

Ik heb even moeten zoeken naar een grote, betaalbare tuintafel maar heb ze hier gevonden! Helemaal top dat ik ook nog een model vond zonder poten, zodat mijn gasten er makkelijk onder kunnen schuiven. Zelf even een beits naar keuze op gezet en intussen al veelvuldig gebruikt, zonder sporen! Mijn gasten ook steeds onder de indruk dat ze er met 12 vlotjes rond passen. Een grote meerwaarde voor mijn terras!

• Levertijd

Klantonvriendelijk, niet-oplossingsgericht en slecht in contact

We hadden een greywash tafel besteld. Deze werd bezorgd maar was naar ons inziens whitewash. Daarnaast was deze tafel ook nog eens scheef. We hebben gebeld en ze zouden ons kleurstalen opsturen. Dit gebeurde niet. Wel hebben we een andere tafel ontvangen welke wederom niet de juiste kleur had. Deze hebben we gelijk mee terug gegeven en gevraagd of ze het geld terug willen storten. Dit is conform het consumenten/herroepingsrecht. Helaas hebben ze nooit de verzendkosten meer terug betaald terwijl ze dit wel verplicht zijn. Kortom, bestel je spullen hier niet. De klant is namelijk geen koning maar gewoon een nummer.

• Levertijd N.v.t.

Beste familie Gouw, Wij vinden het enorm jammer dat jullie op deze manier reageren, daar jullie zelf een verkeerde tafel hebben besteld. Wij hebben tot 2x toe kosteloos kleurstalen naar jullie verstuurd, welke volgens jullie (pas achteraf vermeld) nooit bij jullie zijn beland. Wat mij dan erg bevreemd is dat je hier geen melding van maakt, en de tafel gewoon bestelt. Wij hebben destijds de eerste tafel geleverd, welke volgens jullie niet de goede kleur had. Vervolgens hebben we een nieuwe afspraak ingepland om kosteloos de tafel om te komen ruilen. Op het moment dat onze bezorger de tafel kwam omruilen zag hij direct dat de eerste tafel ook al de juiste kleur was, en we dus eigenlijk voor niks de tafel om kwamen ruilen. Jullie gaven aan dat de kleur niet hetzelfde was als op internet. Onze bezorger heeft jullie er toen op gewezen dat dit wel het geval was waarna hij dit via zijn eigen telefoon liet zien en jullie tot de conclusie kwamen dat de kleurinstellingen van nota bene jullie eigen beeldscherm een vertekend beeld gaf. Vervolgens is door de de heer Gouw gezegd 'neemt 'm maar mee, wij hoeven hem niet'. Op onze website staat duidelijk vermeld wat de retourvoorwaarden zijn. Dit had u op deze pagina al voor aankoop kunnen lezen en dit dus kunnen voorkomen: https://www.jessevandesande.nl/betaal-en-retourbeleid/ Zoals gezegd vind ik uw reactie erg jammer gezien de tijd en moeite welke wij aan u hebben besteed. Dat u vervolgens anderen oproept om niets bij ons te kopen terwijl de fout bij uzelf ligt, maakt het des te triester.

Zeer slecht

Het bed is zeer instabiel. Ook is het een kinderbed, dan verwacht je nog wel enige degelijkheid. Binnen een maand van alle kanten door het bed gezakt. De los en elders gekochte standaard lattenbodem past er niet in. Service was na veel aandringen het opsturen van een paar schroeven om zelf het op te lossen. Daarna nog een mail ontvangen dat er een monteur in de buurt was om langs te komen. Maar toen was ik er al lang en breed klaar mee. Geld teruggarantie kennen ze niet.

• Levertijd

Goedemiddag Bjorn, We vinden het jammer dat je op deze manier je onvrede laat blijken, terwijl we naar ons inziens een oplossing aangeboden hebben. Nadat je aangaf dat het bed niet stabiel genoeg was, hebben wij direct de serie bedden welke tegelijk met jouw bed gemaakt zijn nagekeken, waarna inderdaad bleek dat hier een fout in de productie is gemaakt. Dit was erg eenvoudig op te lossen. Wij hebben ook direct aangeboden om onze monteur bij je langs te sturen om het probleem te verhelpen, maar dat was volgens jou niet de oplossing. We hadden dit graag voor je opgelost (en nog steeds indien gewenst). Met vriendelijke groet, Jesse van de Sande.

Wij hebben een tafel besteld voor buiten. Deze hebben wij zelf in elkaar gezet en was zo makkelijk! Alles wat je nodig hebt zit erbij. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe tafel. Snelle levering en fijne communicatie

• Levertijd

Bank prima in orde zoals in de advertentie

De bank is goed afgeleverd. Was niet zo goed gemonteerd, maar daarna verholpen zonder kosten. De service is uitstekend. Goed contact met de eigenaar.

• Levertijd N.v.t.

Van bestellen tot leveren alles is perfect

In een woord perfect!

Goede snelle service

Via de duidelijke internet site een prachtige lounge bank op maat kunnen kiezen.. Was nog snel geleverd ook en makkelijk in elkaar te zetten.

• Levertijd

Tevreden met de reeds prefab in elkaar gezette lounge set

Het in elkaar zetten van de lounge set was een fluitje ban een cent!

• Levertijd

Bestelling geplaatst, kort daarna telefonisch contact opgenomen wanneer het geleverd wordt, zeer vriendelijk te woord gestaan en afspraak ingepland. Binnen een week na bestelling tafel afgeleverd op de afgesproken tijdstip. Tafel is stevig en heel mooi, staat geweldig in mijn huis, zijn er ontzettend blij mee!

Fijn bedrijf

Keurige bezorging en montage!

• Levertijd

Goede service en mooie tafel

Ik heb dit bedrijf als zeer goed ervaren, reageren snel op mailtjes. Houden zich aan de afspraken betreft levering. En leveren ook mooie producten af. Zeker een bedrijf om in de toekomst bij terug te komen