Top service en mooie kwaliteit

Een prachtige schommel geleverd door Outdoor Island. Een erg prettige ervaring en snelle service. Hoge kwaltiet!

Hele goede service, ook voor maatwerk

Wij hebben een monkey bar en schommel laten plaatsen. Outdoor Island dacht goed mee in de vormgeving. Snelle levering en zeer stevig geplaatst. Daarnaast is dit ook echt een mooi speeltuig in onze tuin. Enkele maanden erna zat er een barstje in één van de schommelzitjes. Zonder probleem kregen wij gelijk een nieuw zitje toegestuurd.

Bedankt voor je fijne review! Wij wensen je nog heel veel plezier met de aankoop!

Kwaliteit door mensen met ervaring met hout!

Uitgebreid assortiment van hoge kwaliteit schommels en speeltoestellen.

Goed contact, behulpzaam en het project geworden zoals we voor ogen hadden!

We waren al een tijdje op zoek naar een partij die een overkapping kon bouwen. Elke keer was het ontwerp niet naar onze zin! Hier zijn we heel prettig geholpen en genieten we van onze fijne overkapping.

Vakwerk en mooie kwaliteit Douglas.

Fijn bedrijf met mensen die weten waar ze over praten. Duidelijk en juiste prijs voor het product. Bedankt voor de snelle levering! Groeten Remco de Lange Wendels.

Topbedrijf, Mooie Kwaliteit, Vriendelijk, Goede Service

Een mooie overkapping geplaatst door een goed team waarbij kwaliteit hoog is, Er is heel netjes gewerkt, goed meegedacht bij de uitwerking, waar iedereen vriendelijk is en met plezier gewerkt wordt. Wij zijn super tevreden met deze overkapping, mooi om te zien en heerlijk om er in te zitten.

Wij hebben een mooi tuin verblijf laten zetten. Netjes en volgens afspraak gezet. Verkoper denkt goed mee en komt met oplossingen.

Vriendelijk en service

Vriendelijke ontvangst en kennis van zaken met meteen een duidelijke offerte ..en komt afspraken na .zonder gezeur wat bij andere weleens onbreekt

Heel tevreden!

Outdoor Island is een fijne firma! Persoonlijk! Mooi materiaal! We hebben een schommel laten plaatsen. Valther werkte heel secuur en netjes. Zijn heel tevreden.

Klantvriendelijk bedrijf die echt meedenken.

Eerste contact was meteen goed. Denken mee en houden zich aan de afspraak. Eindresultaat is super, erg blij mee....

vriendelijk, net bedrijf.. ondernemers die er zin in hebben

Industriele Picknicktafel

Vorige maand hebben wij via Outdoor Island een bestelling geplaatst voor de Picknicktafel Model X. Het pakket wordt keurig op tijd bezorgd en was gemakkelijk in elkaar te zetten. Het ziet er gewoon nog beter uit dan op de foto's! Mooie kwaliteit hout met een goede dikte waardoor het niet doorzakt/buigt. Het metalen frame is van een betere kwaliteit als dat ik tot op heden gezien had en voelt hierdoor enorm stevig aan. De hele buurt vraagt al waar ik deze vandaan heb en wanneer ze worden uitgenodigd om even gezellig te komen zitten.

Van het maken van een ontwerp tot aan de realisatie van ons buitenverblijf, Outdoor Island voldeed volledig aan onze wensen! Tot in de details netjes afgewerkt en opgeruimd. Top (vak)mensen!!

Douglas speeltoren Beach hut gekocht bij Outdoor Island. Vanwege locatie van de plaatsing een aantal aanpassing moeten doen aan het ontwerp. Hierin werd goed meegedacht en ondersteund. Snelle levering en professioneel advies. Kinderen zijn heel blij met de speeltoren!

Service goed, kwaliteit tafels vind ik matig.

Service en levering was perfect. Helaas vind ik de kwaliteit van het laswerk beneden de maat.

Super tevreden met schommel

Wij hebben een tijd terug een schommel laten plaatsen. Mooi, degelijk en door de rechte palen neemt de schommel weinig ruimte in. Na de winter is de kleur van het hout nog mooier geworden. Heel erg tevreden en ook het plaatsen ging snel en professioneel!

Goede ervaring!

Goede kwaliteit hout en beslag, duidelijke handleiding. Na een dag flink klussen stond de schommel muurvast in de grond. Het meebestelde baby schommelstoeltje had een beetje klem gezeten in het pakket en was daardoor een beetje wit uitgeslagen. Hierover gemailed, en ze sturen direct een nieuw stoeltje na. Prima service!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Douglas schommel - Snelle levering - Vakkundige plaatsing zonder beschadiging van gazon - Vriendelijke medewerkers

slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie producten. Correct qua levertijd en -plaatsing. Tijdig aanwezig op het moment van plaatsing

Extra factuur gekregen voor 'extra werken' tijdens plaatsing. Jammer genoeg heeft de installateur in eerste instantie niet gedaan wat we hem vertelden te doen. Ook heeft hij de haken voor de schommels niet op de juiste plaats gemonteerd waardoor wij zelf nog een deïnstallatie moeten doen en herinstalleren. Bijzonder klantonvriendelijk dus qua plaatsing.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Frank heeft een leuk bedrijf , goed in de communicatie en fijne afspraken . Ook toen wij moesten annuleren door nat gras dacht Frank meteen mee in een oplossing. Onze kinderen hebben een speelhuis en trampoline , perfect geregeld .een nette club vakmannen . Een aanrader goede prijs kwaliteit verhouding

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Aardig personeel, strakke en nette afwerking! Mooie producten!

Pluspunten

communicatie had wat beter kunnen zijn, toen een levering niet op tijd was.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super bedrijf. Ze plaatsen het netjes en goed. Ze ruimen na afloop alles netjes weer op.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige producten. Zeer professionele afhandeling. Top gewoon!

Geen enkel.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel en goed geplaatst.