Spoedige levering. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Betrouwbaar bedrijf met een goed werkende site die zijn beloftes nakomt. Mocht ik ooit nog een oplader nodig hebben dan koop ik hem weer bij adaptersonline.nl.

Super snel geleverd!

makkelijk besteld en super snel geleverd!

Leveren niet

Betalen gaat wel snel genoeg. Maar leveren gebeurd niet!! Gelukkig via PayPal betaald zodat ik mijn centen kon terug eisen! De nummer klopt niet, en hun what's app ook niet!!

In het begin goede service, daarna erg slecht

Bij mijn eerste bestelling werd ik uitstekend geholpen. De oplader die ik had aangekregen werkte niet, maar na het sturen van een mailtje kreeg ik de volgende dag een nieuwe. Deze werkte echter ook niet. Hiervoor heb ik nog een mailtje gestuurd en weer was ik tevreden van de service. Ik kon een adaptor van een andere merk bestellen om het probleem op te lossen. Indien ik de andere twee opladers terug stuurde zou ik ook mijn geld hiervoor terug krijgen. Volgens de site en de bevestigingsmail zou ik deze nieuwe oplader de dag erna ontvangen. Het heeft echter 8 dagen geduurd voor deze oplader is aangekomen. In de tussentijd heb ik 3 mails gestuurd, een contactformulier ingevuld en 7 keer gebeld, maar nergens kreeg ik antwoord. De telefoonnummer op het factuur behoorde trouwens tot een vrouw die geen weet had van dit bedrijf. Dat mijn mails gewoon genegeerd worden en dat de oplader 7 dagen te laat was, vond ik erg professioneel. Ik heb als student volgende week examens en ik heb mijn laptop 2 weken niet kunnen gebruiken.

Bestelling niet ontvangen/niet opgestuurd

Helaas heb ik mijn bestelling van 1 mei 2020 niet ontvangen. Na herhaaldelijke verzoeken, is de bestelling nog steeds niet opgestuurd. De reactie vanuit het bedrijf is dat dit wordt nagekeken en contact wordt opgenomen met Post NL. Daarna hoor je niets meer. Verzoek is nu om mijn betaling terug te storten maar helaas heb ik hier geen reactie op gekregen.

De communicatie was erg slecht.

Toch nog geleverd. De communicatie was slecht. Ze zouden moeten reageren op hun mail.

Snelle levering en goed product

Prima ervaring. Ter voorkoming van een onjuiste bestelling wordt de bestelde adapter nog gecheckt op compatibiliteit.

Niets ontvangen

Heb ruim een week geleden n Iets besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen. Tevens het contactformulier ingevuld en ook niets van gehoord.

Geen communicatie !!!

Verschillende keren gemaild, formulier ingevuld totaal geen antwoord, erg slecht, telefonisch niet te bereiken !!

Prima service en levering

Na de oplader bestelt te hebben, kregen we snel een e-mailtje dat er bij het door mij aangegeven laptopmodel twee soorten opladers bestaan. Na een fotootje opgestuurd te hebben kregen de volgende dag de juiste oplader thuis. Met track & trace van PostNL. Prima.

goede service

toen ik de website bezocht en niet zeker was van mijn product dat ik wou bestellen dan antwoord de chat wel snel waardoor ik snel mijn bestelling kon afronden, was ondanks de corona ook snel geleverd top service!

Gemakkelijk gevonden op internet.

De site is goed te vinden en is duidelijk. Vraag via de chat supersnel beantwoord waardoor ik meteen mijn bestelling kon plaatsen.

moeilijke start, maar goed resultaat

Ik kreeg al snel het bericht dat mijn bestelling zou geleverd worden. Maar toen liep het mis, want mijn bestelling bleef steeds 'aangemeld bij PostNL' en verder gebeurde er niets. Ik kreeg ook geen gehoor toen ik belde (meermaals antwoordapparaat) en toen ik mailde werd er niet gereageerd. Bij de eerste keer dat ik een chat probeerde, kreeg ik ook geen antwoord omdat de chat alleen kon gaan over een bestelling plaatsen. Maar de tweede keer ging het wel goed. 'Eric' ging meteen aan de slag om de bestelling opnieuw te verzenden en de dag nadien zat ze in mijn brievenbus. Oef!

Geweldig, zo gezegd zo gedaan, in een dag binnen

Snelle levering (in deze Corona dagen) maar ze ook begrijpen wat ze verkopen.

Dringende nood aan een adapter supersnel opgelost!

Eigen adapter van laptopmodel dat toch al 9 jaar oud is, was kapot gegaan. Omwille van thuiswerk had ik heel dringend een nieuwe adapter nodig. Besteld en de volgende dag al thuis aangekregen (in België!). Steengoede service!!

Bestelde artikel nooit ontvangen

Artikel besteld en betaald. Staat nog op website van PostNL dat artikel is aangemeld naar niet ontvangen. Op diverse manieren getracht contact te leggen echter geen reacties waar je wat mee verder kan. Uiteindelijk uit handen gegeven aan politie. Vanaf bestelling niets meer gehoord voor oplossing van probleem. Geen aanrader

Bestel hier niet!!!

Ik wacht nog steeds op mijn oplader, mijn mails worden genegeerd. Bestel her niet!

Levering na meer dan een week niet binnen. Geen reactie op vragen.

Mijn bestelling van 2 adapters is na een week nog niet geleverd. PostNL geeft wel aan een voormelding te benne gehad, maar het pakket zelf nog niet.

Binnen een dag geleverd

Binnen een dag geleverd

Vreselijke partij

Doe vooral geen zaken met deze partij! In mijn geval leverde ze, na advies via de chat, alsnog de verkeerde adapter. Reageren op een retour verzoek wordt simpelweg niet gedaan. Telefonisch niet te bereiken. Diverse beoordelingen laten ook zien dat er geen geld wordt teruggestort.. over klant vriendelijkheid gesproken. Om achter juiste adressen en gegevens te komen heb ik nader onderzoek gedaan. Er zit een web aan BVs achter deze club. De eigenaren, Milo en Nyk reageren nergens op. Het riekt naar oplichting. Ik adviseer verder te kijken!

na 3 weken nog steeds geen pakket

hierover contact gehad, probleem ligt dan ook bij PostNL... afgesproken dat als ie na 2 weken nog niet geleverd is er een nieuwe adapter opgestuurd zou worden... die 2 weken zijn voorbij en daarna is er geen contact meer met adapteronline te krijgen! zeeer zwak!! Feit is dat de verkoper verantwoordelijk blijft voor het te verzenden pakket, niet de koper!

Na meer dan een week heb ik mijn adapter nog steeds niet in huis

Ik heb een adapter besteld die ik nog steeds niet in huis heb. Iedere dag ontvang ik een bericht dat het pakket die middag geleverd wordt en elke keer ontvang ik niets. Op mijn vraag hierover bij Adaptersonline.nl krijg ik als reactie dat het aan de postlevering ligt, meer weet ik niet. Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw een mail hierover aan Adaptersonline.nl gestuurd en hierop nog steeds geen reactie gehad.

Slecht bedrijf

Na 10 dagen nog niets binnen

Mijn bestellingen is niet binnen gekomen.

Ik vind het erg vervelend dat mijn bestelling nooit is aangekomen. Ik had ergens nog de hoop dat hij misschien nog later kwam maar toen kreeg ik een mail of ik een review wou schrijven. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg of een lader.

Ik heb adapter tot op de dag van vandaag he;aas niet mogen ontvamngen!!!

Adapter niet ontvangen!

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!