ontevreden

Alhoewel ik snel geholpen werd door de hulpdesk-chat. Kreeg ik een linkje toegestuurd van een adapter die niet de juiste was, nadat ik mijn modelcode en model type door had gegeven. Hierdoor moest ik door een fout van jullie kant verzendkosten om het product terug te sturen betalen. Niet netjes!

goed en snel!

Twee dagen na het bestellen was de adapter hier. Prima product en goed/sluitend verpakt.

Voortreffelijk

Duidelijke site en zeer snelle levering… Top..

Wij wachten nog altijd op onze bestelling.....

Wij wachten nog altijd op onze bestelling..... Veel mails, chats, template formulieren...

Ik werd uitstekend geholpen, ook via reactie op mijn e-mail met informatieverzoek.

Heel prettig dat ik door de medewerkers van Adaptersonline zo goed werd geholpen.

Uitstekende en snelle levering

Zou eigenlijk niet beter kunnen.

Bestelling duurt te lang.

Volgens de site zoj mijn adapter dinsdag aankomen, het is nu vrijdag en ik heb hem nog altijd niet ontvangen.

Adapter besteld zodat mijn partner niet steeds zijn adapter mee hoeft te verhuizen van bed naar tafel... Hoeft hij alleen maar zijn laptop mee te nemen... Toch handiger wanneer je dat in rolstoel moet doen... De adapter was er de volgende dag al... Super snel geleverd... Hij was er heel blij mee

Accuraat en snel

Info gevraagd betr. soort adapter voor mijn computer, antwoord, Volgende dag in huis.

komen afspraak na

prima bedrijf, hier heb ik een extra lader gekocht voor de studie laptop van mijn zoon.

Goede kwaliteit snelle levering

goede kwaliteit snelle levering

Adapter voor oude modellen

Al een tijdje opzoek naar een adapter voor een oude laptop. Heb het nergens kunnen vinden dus even navraag gedaan in de chat. En ja hoor ze hadden hem! gelijk besteld, erg blij mee.

Goed geholpen

Erg goed geholpen via de live chat. Wist niet zeker of ik de juiste had. Snel antwoord en de volgende dag de juiste adapter in huis.

volgens afspraak

Ik ben tevreden

Gewoon goed

Afgelopen weekend alleen thuis, mooi weer dus beetje muziek pompen met mijn laptop. Alles ging mooi totdat mijn maat Hennie over de kabel struikelde. Echt Hennie wtf, hele adapter kapot. Gelukkig een goede accu in mijn laptop dus we konden nog even doorpompen. Gelijk een nieuwe adapter besteld en snel in huis.

Geweldige ervaring

Mijn ervaring is niet in één zin te omschrijven. Nog niet eerder ben ik zo via geholpen op het internet als bij deze webshop. Onze adapter was defect geraakt. We hebben vorig jaar een puppy aangeschaft. Na dagen, zeg gerust maanden lang puppy cursus te hebben gevolgd heeft onze hond alsnog de kabel als speeltje gezien. Hij heeft de plug helemaal kapot gebeten waardoor ik niet meer heb kunnen achterhalen hoe onze plug er uit zag. Omdat wij een oude laptop hebben en het modelnummer dat aan de onderzijde vermeld is niet meer duidelijk zagen wisten we dat dit een hele klus zou worden. Eerst via Google gezocht naar adapters, veel aanbieders, veel buitenlandse sites en ander schorriemorrie. Adaptersonline.nl kwam het betrouwbaarst over en hier hebben wij onze zoektocht dus ook voortgezet. Man man man.. nooit geweten dat er zo veel soorten zijn. Wattages, plugmaten, merken. Nou je raad het al, ik was de weg na een aantal pagina's klikken behoorlijk kwijt. Net op het moment dat ik er klaar mee was kwam er rechts in mijn scherm een berichtje verschijnen. Eric vroeg of ik hulp nodig had met het zoeken van een adapter. En of ik hulp nodig had. Ik heb Eric de gehele situatie uitgelegd zoals ik hierboven ook heb gedaan. De hond, de kapot gebeten kabel en de oude laptop waarvan ik het modelnummer niet meer kan lezen. Ik kreeg deskundig antwoord en na een aantal vragen van Eric te hebben beantwoord stuurde hij de link naar een adapter. Deze heb ik op goed vertrouwen besteld. De volgende ochtend ging de deurbel al en daar was de bezorger van Postnl met mijn adapter. Mijn vrouw was nog een beetje verbaasd over de snelheid van bezorgen, wij bestellen niet vaak online. De adapter gelijk geprobeerd en het werkt uitstekend. Ik heb daarna Eric nog eens bedankt in de chat en wil mijn dank hier nog eens uiten. Mocht ik weer iets nodig hebben dan zal ik het zeker weer bij jullie bestellen!

Next day delivery

Adaptersonline komt haar afspraak na en met de prijs zijn ze erg concurrerend vergeleken andere webwinkels.

Top oplader!

Geweldig die oplader van Zedar voor de Apple Macbook Air, hij doet wat ie moet doen. Tot nu toe geen enkel 0robleem ervaren. Voor deze prijs is dit toch echt een koopje!

Erg snel geleverd en goed verpakt

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van de juiste adapter :)!

Gewoon goed

Ga hier zeker vaker bestellen

Snelle levering tegen prima prijs

goed alternatief waarbij je niet naar de winkel hoeft en het product snel geleverd wordt kwaliteit-prijs verhouding is okay

Ik had een nieuwe adapter nodig voor mijn laptop, en heb er een besteld volgens de specs die op mijn oude oplader stonden. Bij de bestelling gaf ik het serienummer van mijn laptop in zodat ik zeker de juiste lader zou krijgen. Het werd echt geverifieerd en moest daags nadien een foto doorsturen van mijn oorspronkelijke lader omdat er voor mijn toestel 2 verschillende koppen waren. Zo kreeg ik zeker de juiste lader in mijn bus. Echt een topservice die nog eens snel verliep ook

Snelle levertijd

Net voor 17:30 uur besteld en de volgende ochtend al in huis! Wat een snelle levering!

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!