Top.....volgende dag in huis

Top.....volgende dag in huis. Juiste adapter, snel geleverd en prima communicatie

Professionele aanpak!

Wij bestelden een nieuwe adapter nadat mijn vrouw haar laptop liet vallen. De volgende werkdag kregen wij een mailtje met de vraag om een foto te nemen van de connector omdat er mogelijks twijfel was welke adapter vereist was voor onze laptop. 1 dag na op hun vraag te antwoorden hebben wij de adapter in de bus gekregen en gelukkig met de juiste connector. Zeer tevreden.

uitstekend

een snelle en vlotte, veilige levering

Heel slecht

Zeer slechte service, ze vertelden me dat ik het de volgende dag zou ontvangen en ik ontving het 4 dagen later en ze beantwoordden mijn e-mails niet. Ik begrijp de covid, maar ze moeten aandacht besteden aan de klant en voldoen aan wat hun verzending zegt voor dan 17.30 volgende dag thuis.

Geen enkele vorm van communicatie

Op 29-10-2020 een adapter besteld en direct betaald via I-deal. Vervolgens geen betaalbevestiging, ontvangstbevestiging of e-mail ontvangen. Op 01-11-2020 een e-mail gestuurd met alle gegevens (incl. printscreen van betaling, hieronder de tekst: Op 29-10-2020 heb ik een adapter bij u besteld. Deze adapter is direct via I-Deal betaald op 29-10-2020 om 16:13. De gegevens van de bestelling en de betaalgegevens vindt u terug in de bijlage bij deze e-mail. Ik heb tot op heden geen betaalbevestiging of factuur of andere e-mail van u ontvangen. Wellicht kunt u nagaan waar het in het proces verkeerd loopt. Graag verneem ik ook van u wanneer ik de adapter tegemoet kan zien. Dit kan per kerende mail. Op 02-11-2020 vanaf de middag 5 keer gebeld (nog steeds geen enkele reactie ontvangen) waarbij ik steeds mag inspreken in de voicemail (ook gedaan) omdat ze het te druk hebben de telefoon op te nemen. Inmiddels wel de adapter op 5 november ontvangen, maar nog steeds geen enkele reactie gehad op e-mail en/of telefoon. Op deze manier ben ik wel heel veel tijd kwijt om een adapter te kopen. Communicatie is 0.

slecht

Zijn adapter snel besteld. Zou de volgende dag geleverd worden, maar helaas moest ik 1 week op hem wachten zonder enkele bericht.

Goed product. Uitgebreid assortiment.

Niet te bereiken!

Producten en prijs zijn goed, leveringen zijn nagekomen en tevens is de garantie van een defecte adapter "opgelost" door het aankoopbedrag te crediteren. Echter diende ik hiervoor wel een nieuwe adapter te bestellen met wederom verzendkosten. Echter ben ik al weken bezig om contact te krijgen voor een creditfactuur, maar zowel op mail, telefoon, chat en het contactformulier wordt niet gereageerd. Jammer dat dit zo gaat en geeft wel twijfel over de bedrijfsstructuur.

Besteld, in 1 dag werkdag geleverd maar......

Nieuwe Adapter bestel voor mijn Asus laptop, zelf het typenr van mijn laptop vermeld. Vervolgens kreeg ik een mail of ik een foto wilde maken van de oude. Gelukkig had ik deze nog. Nog voordat ik de foto's had gemaild kreeg ik al een e-mail dat de nieuwe adapter verstuurd was. Toch maar de foto's gemaild, volgende dag kreeg ik mijn nieuwe adapter binnen. Deze paste niet, weer gemaild en kreeg weer het verzoek een foto te sturen, dit terwijl in de eerste mail met foto's ik ook het typenr van de adapter vermeld had. Kan toch niet mis gaan zou je denken. Enfin weer een foto gemaild, en kreeg direct een mail dat de adapter opgestuurd was. Volgende dag kreeg ik hem binnen. Deze past wel, echter gaat de plug erg gemakkelijk in de laptop, terwijl de oude originele er best zwaar in gaat. Daar komt nog een bij dat de geleverde adapter niet de zelfde kunstof behuizing om de plug heeft. Ik vermoed sterk dat hun imitatie uit china leveren voor een originele prijs. Laptop laad wel op en word ook niet warm bij opladen. Wat dat betreft geen klachten, maar toch zit het me niet lekker.

beroerd

Heb mijn bestelling nooit ontvangen. Volgens de track&trace is er zelfs nooit iets aangeboden bij PostNL. Wacht nu al 14 dagen op Asus adapter Krijg wel herhaalde emails over klanttevredenheid (niet dus!) Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en mijn mails worden niet meer beantwoord.

Efficient

The item was well explained. The company supports me with the right choice. The delivery was fast (next day) and the charger is working really good, 100% as described.

Bestelling netjes en snel geleverd.

Snel geleverd en alles goec

Nooit iets ontvangen.

Ik snap niet waar al die goede reviews vandaan komen maar ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Volgens de track&trace is er zelfs nooit iets aangeboden bij PostNL. Wacht nu al 16 dagen op een macbook pro adapter die uit voorraad geleverd zou worden. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en mijn mails worden niet meer beantwoord.

Ik had hem 3 dagen geleden al moeten hebben zijden ze maar ik heb hem niet. Ik wacht het weekje af.

Matig

Dat wat besteld is is ontvangen; prima

Besteld en snel ontvangen

Vriendelijk, maar verkeerde product gestuurd en komen garantieservice niet na

Samenvatting: Verkeerd product ontvangen, maar krijg verzendkosten niet vergoed. Je bent beter af om bij de concurrent te bestellen met gratis verzending. ----- Na advies van een medewerker heb ik een adapter gekocht die geschikt zou zijn voor mijn laptop. Omdat ik een specifieke adapter moest werd ik gevraagd om een foto te maken die dit goed en duidelijk liet zien. Tot mijn verbazing heb ik toch een ander product ontvangen. Hoewel deze adapter ook zou moeten werken is dit niet wat ik heb besteld en heb ik deze ook terug gestuurd maar nu wijken ze af van de belofte op de website dat bij verkeerde voorlichting zij de verzendkosten betalen. Mijn conclusie is daarom dat ze uitgebreid de tijd nemen om adviezen te geven, maar zodra het geld binnen is ben je niet meer interessant. Daarom ben je beter af om dingen te bestellen bij een concurrent die gratis verzending hanteert.

Ik heb een adapter besteld voor mijn Asus laptop omdat de oude zoek was. Ik had het geluk dat voor mijn laptop twee verschillende aansluitingen zijn en hier werd door Adatersonline direct op gereageert en is uiteindelijk de juiste adapter aangeleverd. Prijs kwaliteit is zeker in orde en kan dit bedrijf aanbevelen. Adapersonline bedankt.

Snelle levering. Goed product

Adapter voor MacBook besteld. Snel geleverd en product werkt goed.

Review verzoek krijgen terwijl de bestelling nog niet eens ontvangen is

Tja... ik kan er weinig over zeggen: maandag 5-10 besteld, dinsdag krijg ik bevestigd dat pakket woensdag geleverd wordt. Het is nu zaterdag en ik heb 't nog niet. Donderdag contactformulier ingevuld en we wachten nog altijd op antwoord. Track and trace code staat nog altijd op status "zending is aangemeld en volgbaar", verder blijft t stil....

Snel geleverd en goede service

Ongelofelijk slechte klantenservice

Bestelling na twee weken nog niet geleverd, en geen enkele reactie op mails, telefoontje, chat of contactformulier. Niet in contact te komen met dit bedrijf, onwaarschijnlijk slechte service. Misschien helpt deze review om jullie tot enige actie te bewegen?

Zeer snel geleverd en goede prijs

Zeer snel geleverd en goede prijs

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!