Goed product, snel geleverd

Product werkt naar behoren en snel geleverd!

Duurde 5 dagen

Moest 5 dagen wachten terwijl de levertijd een dag zou zijn. Als ik probeerde te bellen nam niemand op en ben ook niet terug gebeld. Erg slechte service als je het mij vraagt

Heldere website en snelle levering.

Vlotte levering

6 adapters besteld, vlot geleverd, echter met inpakken zijn er 5 verkeerde geleverd. Binnen 1 dag geregeld dat de juiste alsnog geleverd werden en de verkeerde kosteloos retour konden. Prima service, prima prijzen.

snelle bezorging en goede service

Goede service, zelfs een mail met de vraag om een foto van mijn oude adapter zodat de goede verzonden zou worden. De verzending was zoals beloofd op de site, snel, binnen no time lag hij in de bus .

Hulpvaardig

Omdat ik 4 adapters nodig had (school), heb ik gebruik gemaakt van de chatfunctie. De medewerker hielp mij vlot en adequaat. Ook bleek ik op rekening (vooraf betalen, dat dan wel) te kunnen betalen. In mijn geval handig, hoef ik niets voor te schieten. De adapters kwamen snel.

niet tevreden

Niet passende adapter geleverd ondanks op voorhand mail-communicatie over de laptop inclusief doorsturen van foto's om zeker de juiste adapter te kunnen ontvangen. Daarna geen antwoord op een aanvraag tot retourneren. Ik hoop alsnog op een gunstige afhandeling

Doen echt moeite om je te helpen de juiste adapter te vinden. De chat functie is ook super handig!

Goed werkende adapter, redelijk snelle levering, maar volgens mij is de adapter 2e hands....

Adapter werkt prima, maar is overal beschadigd. Volgens mij heb ik een 2e hands adapter gekregen.

Merci!

I wasn’t sure of which charger would be the right one for my laptop, but I found it thanks to the bot and the extra check based on model when checking out. Charger works perfectly and delivery was very quick! Ordered late on the afternoon and morning after I had it home.

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Wij gaan hier zeker vaker bestellen. Erg goed geholpen, ruim aanbod en de kwaliteit is perfect!

Goede producten tegen een normale prijs! Erg klantvriendelijk!

Mijn ervaring in één zin

Mijn ervaring is niet in één zin te omschrijven. Nog niet eerder ben ik zo via geholpen op het internet als bij deze webshop. Onze adapter was defect geraakt. We hebben vorig jaar een puppy aangeschaft. Na dagen, zeg gerust maanden lang puppy cursus te hebben gevolgd heeft onze hond alsnog de kabel als speeltje gezien. Hij heeft de plug helemaal kapot gebeten waardoor ik niet meer heb kunnen achterhalen hoe onze plug er uit zag. Omdat wij een oude laptop hebben en het modelnummer dat aan de onderzijde vermeld is niet meer duidelijk zagen wisten we dat dit een hele klus zou worden. Eerst via Google gezocht naar adapters, veel aanbieders, veel buitenlandse sites en ander schorriemorrie. Adaptersonline.nl kwam het betrouwbaarst over en hier hebben wij onze zoektocht dus ook voortgezet. Man man man.. nooit geweten dat er zo veel soorten zijn. Wattages, plugmaten, merken. Nou je raad het al, ik was de weg na een aantal pagina's klikken behoorlijk kwijt. Net op het moment dat ik er klaar mee was kwam er rechts in mijn scherm een berichtje verschijnen. Eric vroeg of ik hulp nodig had met het zoeken van een adapter. En of ik hulp nodig had. Ik heb Eric de gehele situatie uitgelegd zoals ik hierboven ook heb gedaan. De hond, de kapot gebeten kabel en de oude laptop waarvan ik het modelnummer niet meer kan lezen. Ik kreeg deskundig antwoord en na een aantal vragen van Eric te hebben beantwoord stuurde hij de link naar een adapter. Deze heb ik op goed vertrouwen besteld. De volgende ochtend ging de deurbel al en daar was de bezorger van Postnl met mijn adapter. Mijn vrouw was nog een beetje verbaasd over de snelheid van bezorgen, wij bestellen niet vaak online. De adapter gelijk geprobeerd en het werkt uitstekend. Ik heb daarna Eric nog eens bedankt in de chat en wil mijn dank hier nog eens uiten. Mocht ik weer iets nodig hebben dan zal ik het zeker weer bij jullie bestellen!

Fijn dat je de mail om te beoordelen eerder krijgt dan je product

Controle werkt niet!

Bestellen en leveren ging perfect Omdat ik moeite had om een passend adapter te vinden vond ik het fijn dat je de mogelijkheid had om type nummer van de Laptop aan te geven ter controle Tot mijn spijt de verkeerde aansluiting besteld dus de controle werkt niet!! Alles weer retour en verzendkosten armer!

Wrong delivery... money gone

Expensive mistake... trusted this company since they promised original chargers. They send wrong charger... even that I mentioned precise model of the equipment. I sent the charger back days ago... until today no reaction.

Top webshop

Via webchat advies ingewonnen voor het bestellen van n MacBook lader. Gelijk besteld en betaald. Volgende dag opgehaald bij PostNL punt. Klasse!!

Tot op heden nog niets ontvangen

Niet al te positief

Goed, snel en gebruiksvriendelijk

Mijn oplader is snel opgestuurd zodat ik de volgende dag meteen weer aan de slag kon!

werdt ook nog om foto gevraagd van de stekker van de lader omdat er 2 soorten waren . daarom blij dat we gelijk de juiste hebben gekregen. top Mvg Gerard

Goede prijs en snelle levering

Goed prijs - kwaliteit-verhouding; ondanks Coronadrukte snel geleverd

Snelle service, duidelijk en overzichtelijk

Ik hoefde niet lang te zoeken naar de juiste oplader voor mijn MacBook pro uit 2011. En de verzending was snel geregeld!

Perfect. Ook in meedenken.

Perfecte levering. Ook in als je het verkeerde dreigt te bestellen.

Tevreden met de adapter; problemen met de bestelling zijn opgelost.

De adapter werkt goed en werd op tijd geleverd. Het andere product dat ik erbij had besteld, zat niet in de doos en is nooit verstuurd. Na de tweede keer mailen heb ik daar gelukkig wel mijn geld voor teruggekregen. Ik ben blij dat het probleem makkelijk is opgelost en tevreden met mijn adapter. Wel vind ik het een beetje vreemd dat ze een product waren vergeten te sturen. De communicatie is heel onregelmatig: de ene keer krijg je gelijk een mailtje terug en word je goed geholpen; de andere keer krijg je helemaal geen reactie. De bot op hun website zou ik niet aanraden. Ik zou deze website niet specifiek aanbevelen, maar ook niet afraden. Het product was goed en de problemen zijn uiteindelijk opgelost.

Het door mij opgegeven model nummer is zeker nog nagekeken. Ik kreeg een mailtje of het allemaal ķlopte en de vraag voor aanvullende info. Het werkt allemaak naar behoren. Goede service. Dank

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!