grote keuze, blijkbaar soms te groot

Bij de bestelling type adaptor opgegeven inclusief model laptop en de enige adaptor met juiste voltage en Amperage uitgekozen uit aanbod. Bleek echter model met twee verschillende contactpluggen. Ipv twee foto's op te sturen (er staat in het aanbod niet bij, dat er twee soorten zijn) moet je zelf een foto van de plug opsturen, zeer klantonvriendelijk, wel daarna snel in huis. Aanbevelen twijfel.

Perfecte Service

De meeste online winkels vragen bijna nooit om additionele gegevens, zodat ik het juiste product in huis heb. Adaptersonline is een echte aanrader!

Snelle en goede service!

De volgende dag was de bestelling al in huis. Pakket was netjes verpakt.

Fast delivery!

Great product, perfect for what I needed. New adapters for two old MacBooks!

Fantastisch snel en goed

Je word prima op de hoogte gehouden. En belangrijker goedkoop snel en werkt prima. Ik zeg niets meer aan doen :) Martin.

Prima geregeld!

Een nieuwe adapter voor mijn Macbook besteld. Ontvangst van de bestelling en verzendbericht netjes per mail verstuurd. Keurig op tijd geleverd conform wat op de site stond aangegeven. Allemaal prima geregeld dus, en zeker aan te bevelen!

Nog geen

Tot op heden heb ik de adapter nog niet ontvangen. Post.nl laat weten dat ze nog niets hebben ontvangen. Wat is er aan de hand? MVG, Eugene Popma

Een leuk prijsje voor een goede oplader!

De service is ook top! Gevraagd welke ik nodig had, en kreeg meteen een linkje met de goed oplader. Snel besteld en de volgende dag al in huis!

Heel behulpzaam, heel klantgericht, heel blij mee

Ben super geholpen met het uitzoeken van de juiste adapter. Fijn dat iemand je helpt mee zoeken. Daarna snelle levering.

Paket nog niet binnen na 6 dagen

Ik kreeg een mailtje of ik wel de juiste lader heb besteld want er zijn 2 laders die op elkaar lijken, ze vroegen of ik een foto wilde sturen van mijn oplader. Dat gaat lastig als ik die niet meer heb. Goede service maar stuur gewoon de lader eerst op als het dan niet goed is kan die altijd terug. Maandag mijn eerste school dag en geen lader dus geen laptop... Reageren ook niet op mail

Goed product snel geleverd

Goed werkend alternatief voor een redelijke prijs.

Slecht

Kan jullie niet bereiken behalve via een contact formulier

Prima levering en service (ook via de chat bij vragen). Product voldoet.

Goed on-line advies en snelle levering

Door gebruik te maken van de on-line dienst kwam ik al snel bij de juiste adapter uit. Het was namelijk lastig om dit zelf uit te zoeken omdat Lenovo zo veel verschillende nummers hanteert. En de volgende dag kon ik de adapter al gebruiken. Hulde!

Heel corect

Super duidelijk, super service

Een waar plezier om hier te winkelen. Ik zou zo hopen dat er elke week een lader kapot gaat. Service is exceptioneel goed, na mijn bestelling heb ik nog een mailtje gekregen zodat ik zeker het juiste pinnetje had. Gewoon top. Asus ux31a lader

A good product and a fast delivery

Ordered on Friday evening and received on Saturday in the afternoon. It was an emergency relief! Thank you.

Tip

hartelijk bedankt voor deze goede hulp

In de hele wirwar van adapters,had ik bij adaptersonline toch gelijk de juiste adapter gevonden. Via de chat gaf ik mijn type laptop door. Ik kreeg gelijk een link, welke adapter ik moest nemen. Ter na controle vroegen ze foto's van of de adapter of vd poort vd laptop. Zo kon het gewoon niet fout gaan. Heel hartelijk bedankt voor deze goede hulp

Duidelijk en snel

Goede product (voedingskabel) snel geleverd, zoals je hoopt dat het gaat.

Ontzettend slechte service

Ontzettend slechte service. Als het kon had ik 0 sterren gegeven. Dit gebaseerd op de volgende ervaring: adapter online besteld, vervolgens wordt via e-mail om extra informatie gevraagd alvorens ik deze informatie kan verlenen is de adapter al verstuurd naar mijn adres. Wat voor nut heeft de informatie vooraf dan? Contact opgenomen via mail, hier wordt loze beloftes gemaakt van stuur ons foto's van de juiste adapter dan gaan we het naar je versturen. Bijna 3 weken verder en het is nog niet opgelost. Bellen zijn ze niet te bereiken, die 24 uur per dag beschikbaar is ook nep. kortom doe jezelf een plezier en bestel hier niets!

Goed maar jammer van extra verzendkosten

Had een adapter besteld, verkeerde gestuurd en nu 3 keer vezendkosten betaald , waarvan de retourzending 6,95, beetje jammer ik had de goede besteld……….in principe gewoon alles goed en vlug geleverd maar hierdoor geen aanbeveling, nu maar hopen dat mijn geld terug komt……

Goede snel service behulpzaam

Goede snelle service behulpzaam

Snel geleverd, goed functionerend artikel

Graag pluspunt de extra check die gedaan wordt.

Abominabel slecht

Slechtste service ooit.

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!