Helaas loopt het wel eens mis en dat is bij mijn bestelling gebeurd-opdracht is na 1 week niet gelev

In principe moet het goed lopen-een bedrijf is zo sterk als het zijn problemen oplost zeg il altijd. In dit geval wordt er een nieuwe opdracht uitgeleverd. De levering moet nu nog plaats vinden want als het goed is zijn de materialen vabdaag verstuurd door Eric en hou ik ook al het vertrouwen dat het goed komt-groet Leendert Roseboom

Goed.

Snelle levering en goed verpakt.

Slecht

Nog steeds niks ontvangen. De 1 vraagt om foto's en de ander geeft aan het al een tijd te hebben verstuurd.

Werkt goed

Adapter werkt goed

Prima adapter en goeie check door Adaptersonline!

Prima lader voor een goeie prijs/kwaliteitverhouding en voordat ze mijn tweede (spare) adaptertje op stuurden vroegen ze eerst een foto van de plug op te sturen! Dat voorkomt dan het heen en weer sturen van de verkeerde artikelen. Slim hoor! Aanrader!!

Mijn ervaring is perfect

Ik was opzoek naar 'n bepaalde adapter op internet, en werd door collega (concurrent) door verwezen naar Adaptersonline.nl die zou mij vast kunnen helpen. En inderdaad door op de site te gaan werd ik gelijk opgemerkt voor 'n chat. Deze charter verwees mijn door naar de juiste adapter, en ik heb deze dan ook gelijk besteld, en met 48 uur had ik deze dan ook thuis via Post.nl Bij het uitpakken kwam ik helaas tot ontdekking dat er géén voedingskabel bij geleverd was. bij navraag blijk je deze op de site bij betaling extra bij moet bestellen. Wat ik totaal niet gezien had op de site (helaas) nu had ik gelukkig de oude kabel nog niet weg gegooid. Maar was blij met de juiste adapter en snelle levering zodat ik mijn laptop weergelukkig kon laden.... Als nog bedankt voor de juiste en snelle service....

Snel en correct geleverd

Goed product en geleverd zoals afgesproken.

super

Snelle afhandeling en goede opvolging.

Geweldige service

De adapter kwam direct de volgende dag. Ik zat in quarantaine dus had niets te doen. Heel blij dat mijn adapter zo snel kwam.

Ik bestel een adapter en blijkbaar zijn er 2 varianten van. Ik kreeg een paar uur later een mail met de vraag of ik een foto kon sturen van de oude adapter zodat ze zeker wisten dat zij de goeie adapter opstuurde. Dit heb ik natuurlijk meteen gedaan en had mijn adapter binnen 2 dagen (1 dag later dan beloofd, maar dit komt waarschijnlijk door de drukte bij post NL)

coercte levering vlotte afhandeling

levering zoals afgesproken juiste product werk zoals het hoort prima afhandeling

“zeer professioneel”

Vorige week woensdagavond een nieuwe adapter besteld voor mijn laptop. Donderdagochtend kreeg ik netjes een mail met een foto met de vraag of ik een foto wilde maken van de aansluiting van mijn kapotte adapter om te voorkomen dat er een verkeerd type adapter werd geleverd. Wederom een snelle reactie van de webshop terug en een goed werkende adapter ontvangen. Ga zo door !!!!!

Uitmuntende service

Prima geholpen op de site en een zer snelle levering

Erg blij met mijn nieuwe adapter

Om zeker te weten dat ze me een goede adapter zouden sturen, hebben ze om extra foto's gevraagd. Heel blij mee, daardoor zat het direct goed! Binnen een dag binnen.

Correct prijs/kwaliteit

Betaalbaar en doet wat het moet doen.

Hij is niet eens binnen

Ken niet weten of die goed is hij is niet binnen

Duidelijke website en snelle levering

Goede site, goede producten en snelle levering!

Adapter werkt prima

Op advies gekozen voor een kloon adapter. Die werkt prima!

Eenvoudig de juiste adapter kiezen en snel geleverd

Adaptersonline helpt je snel de juiste adpater te vinden en biedt de keuze tussen een orginele, of alternatieve, goedkopere adapter. De levering was snel, en ik ben tevreden met het product dat ik heb ontvangen (de goedkopere uitvoering).

Webshop is erg duidelijk opgebouwd. Fantastisch dat er een controle is ingebouwd om je er van ter vergewissen dat het je het juiste artikel heb besteld. Levering is zeer snel. Ferdy

Te laat

Ik was de oplader nodig op 8 januari, de oplader zou 7 januari aankomen. De oplader kwam pas op 9 januari

Topbediening

Ik was op zoek naar een oplader die zelfs niet voorkomt bij universele laders. Niet alleen vond ik vlot wat ik nodig had, ik werd ook gecontacteerd voor een dubbelcheck. Heel goede bediening. Kreeg het een dag later ook geleverd

Fijne webshop

Ik was opzoek naar een nieuwe adapter voor mijn laptop, ik kon kiezen tussen de originele adapter en een ander merk. Heel duidelijk weergegeven op de website welk type etc.

Niet zeker welke adapter ik nodig had even de chat erbij gepakt. Op zondag middag werk ik op de chat netjes gelopen. Maandag op de mail ter controle een foto van de pin van de adapter gemaild gekregen of ik dit ook kon doen want er waren 2 types van deze laptop op de markt. Op dinsdag kreeg ik fijn de juiste adapter geleverd.

Perfecte service

Er waren 2 soorten adapters en mij werd om een foto gevraagd om te kijken welke adapter het moest zijn. Menig ander online bedrijf zou er gewoon 1 toesturen, die je vervolgens weer moet retourneren voor de andere. Nu gelijk de goede adapter ontvangen!

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!