Supr dienstverlening

Leuk dat ik kon chatten om twijfels te overbruggen

Niet op de hoogte van het herroepingsrecht

5 min na bestellen was het al niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Daarnaast slecht bereikbaar. Pakketje was "al" naar postnl. Totdat ik over het herroepingsrecht begon toen was het pakketje toch ineens net niet naar postnl.

Positief!

Ik ontving de juiste kabel snel.

Snel geleverd en werkt uitstekend

Mijn MacBook Air (oude type) . De lader was kapot. Ik heb een nieuwe besteld en hij werkt prima!

Heel blij mee.

Precies zoals verwacht.

makkelijk besteld en super snel geleverd.

makkelijk besteld en super snel geleverd.

Goed geholpen en vlot verstuurd

Besteld en betaald en de volgende dag in huis, en geen overbodige verpakking.

Goed adres voor een adapter

Geen juiste product.

Ik heb een Adapter voor mijn pc Asus besteld met serie nummer en 3 foto's van orginele Adaptor en plug naar deze verkoper ,maar dan krijg ik nog een Adaptor dat te groot is voor mijn pc ,ik heb contact genomen en het probleem door gegeven ,en heb ik gevraagd dat hoe kan ik deze fout product terug sturen,geen antwoord gekregen.dus onbetrouwbaar bedrijf.

Goede dienstverlening waarbij met je mee wordt gedacht

Een adapter besteld voor mijn laptop, ik kreeg een mail van adaptersonline als check of ik wel het goede type adapter had besteld voor mijn laptop. Dat vind ik heel klantgericht.

Efficiënt werken, hoge professionaliteit van medewerkers en aandacht voor elke klant - dit alles kenmerkt het werk van deze site. Ik ben erg blij met de keuze. Ik raad deze site aan iedereen aan.

goede en snelle service

goed, snel en vakkundig geholpen, binnen een dag een vervangende adapter voor mijn computer

na meerdere keren niet het juist sturen is het toch gelukt

Men reageerde snel en ik kreeg steeds zoals beloofd de nieuwe adapter toegestuurd. Bij de 3e poging was het raak, en dat gebeurde binnen 1 week, dus goeie service

Snelle verzending en goede service

Fijne service door adaptersonline.nl: ze verzenden snel en controleren of de oplader bij je laptop past

Uitste

Snel en goed geholpen!

Goeie ervaring qua service en prijs

Fijn dat er nog even een check werd gedaan of mijn laptop de juiste fitting had voor mijn bestelde oplaadsnoer. Keep it up!

Precies wat men verwacht van een webwinkel

Gemakkelijk te bestellen. Duidelijke info. Snelle levering. Goed verpakt

Snel

Rond 4 uur besteld en de volgende dag in huis. De prijs was goed

Hele goede service

Ik had een adapter besteld voor mijn MacBook, dat bleek helaas de verkeerde te zijn. Door simpelweg even een e-mailtje te sturen (met een foto van de adapter en de MacBook) kreeg ik alsnog de goede adapter thuisgestuurd met een retouretiket om de andere adapter weer te retourneren. Hele goede service!

Snel en kundig advies

Snel en kundig advies.

Ik heb een adapter besteld maar helaas was de laptop overleden. Ik kreeg na terugzenden meteen mijn geld teruggestort.

Niks op aan te metken

Niks op aan te merken. Gewoon goed!

Ze zijn oprichters

Ik heb 2 order besteld 1 - 2 Oplader macbook air 2014 2- 7 Oplader macbook pro late 2011 Ik heb maar 1 order gekregen 3 Oplader macbook air 2014 ze hebben fout gemaakt. En ik heb niet getekend de persoon die bij post. Nl getekend .en de 7 Oplader heb ik het nog niet gekregen. En ze antwoorden soms niet de is de eerste ervaring bij hen . Slechte service ook

Snelle levering met PostNL

Onze adapter was defect geraakt. We hebben vorig jaar een puppy aangeschaft. Na dagen, zeg gerust maanden lang puppy cursus te hebben gevolgd heeft onze hond alsnog de kabel als speeltje gezien. Hij heeft de plug helemaal kapot gebeten waardoor ik niet meer heb kunnen achterhalen hoe onze plug er uit zag. Omdat wij een oude laptop hebben en het modelnummer dat aan de onderzijde vermeld is niet meer duidelijk zagen wisten we dat dit een hele klus zou worden. Eerst via Google gezocht naar adapters, veel aanbieders, veel buitenlandse sites en ander schorriemorrie. Adaptersonline.nl kwam het betrouwbaarst over en hier hebben wij onze zoektocht dus ook voortgezet. Man man man.. nooit geweten dat er zo veel soorten zijn. Wattages, plugmaten, merken. Nou je raad het al, ik was de weg na een aantal pagina's klikken behoorlijk kwijt. Net op het moment dat ik er klaar mee was kwam er rechts in mijn scherm een berichtje verschijnen. Eric vroeg of ik hulp nodig had met het zoeken van een adapter. En of ik hulp nodig had. Ik heb Eric de gehele situatie uitgelegd zoals ik hierboven ook heb gedaan. De hond, de kapot gebeten kabel en de oude laptop waarvan ik het modelnummer niet meer kan lezen. Ik kreeg deskundig antwoord en na een aantal vragen van Eric te hebben beantwoord stuurde hij de link naar een adapter. Deze heb ik op goed vertrouwen besteld. De volgende ochtend ging de deurbel al en daar was de bezorger van Postnl met mijn adapter. Mijn vrouw was nog een beetje verbaasd over de snelheid van bezorgen, wij bestellen niet vaak online. De adapter gelijk geprobeerd en het werkt uitstekend. Ik heb daarna Eric nog eens bedankt in de chat en wil mijn dank hier nog eens uiten. Mocht ik weer iets nodig hebben dan zal ik het zeker weer bij jullie bestellen!

Zelden zo goed geholpen

Ik hoopte op een snelle betaalbare oplossing omdat op tijd weer kunnen laden voor mij belangrijk is. Dit werd na wat vragen van mij via de chatbox bevestigd. Snel en duidelijk. Volgende dag was ik er niet en werd keurig gemeld dat ik het om de hoek bij post Nl punt kon ophalen. Het was prima en ben tevreden.

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!