Slecht

Huidige type Chromebook doorgegeven. Toch verkeerde adapter toegestuurd. Proberen te bellen, contactformulier en chat. Onbereikbaar. Zak er maar in! Het geld mag je houden.

Kennis van zaken en zeer goede communicatie

Een nieuwe adapter kopen voor je laptop is lastig, welk type, stekker etc. Tijdens de bestelling kan je op de site het type laptop doorgeven. Op basis hiervan wordt gekeken of je (in mijn geval) juiste adapter heb gekozen. Voor de zekerheid werd ook om een foto van de stekker gevraagd. Hierdoor heb ik de juiste adapter ontvangen. Helemaal top en dat alles binnen 24 uur.

Superservice

Zeer tevreden klant uit België. Werken helder en communiceren vlot. Het juiste product werd meteen geleverd. Top!!

Supersnelle levering van product!

Echt n superbedrijf! ! Ik had een kabel erbij besteld omdat ik dacht dat het erbij hoorde..mar toen ik mn pakketje opende zat alleen de adapter erin...ik jullie n mailtje gestuurd of dat t later kwam. . Kreeg ik netjes n mail terug van dat dat er niet bij hoorde.en gelijk netjes mn geld terug gestort .echt heel netjes.. Volgende keer bestel ik gewoon weer bij jullie!

Goede en snelle service

Voor mijn laptop waren 2 opladers mogelijk, dus er werd gevraagd om een foto op te sturen zodat ze konden controleren of de juiste oplader was gekozen. Dit kwam ook zeer snel nadat ik de bestelling had gedaan. Super service en snel geleverd.

Zeer tevreden met de service. Omdat de oplader die ik bestelde in twee verschillende varianten voorkwam, werd mij nog eerst gevraagd een foto van mijn huidige lader te sturen zodat ze zeker konden zijn dat de juiste versie verstuurd werd. Deze zorg om de bestelling was erg fijn.

Geweldige behulpzame mensen

Snelle afhandeling en behulpzame mensen

Ondermaatse service

Ondanks het correcte adres, werd het artikel niet afgeleverd en bijgevolg per retour opgestuurd. Ik moest vervolgens nogmaals de transportkosten betalen desaltnietemin de verantwoordelijkheid bij het transport lag. Teleurstellend en niet meer voor herhaling vatbaar.

Zeer goede service en snelle levering

Adapter gekocht voor een Dell laptop. Ik wist niet zeker of ik de goede adapter had dus had het model en type nummer bij de bestelling ingevuld waar ook een optie voor is tijdens het plaatsen van de bestelling. Kreeg een keurige mail met een melding dat er van het 2 types van dit model laptop waren. Uiteindelijk was het de goede adapter en werkt deze goed. Prijs is goed voor een niet originele adapter en de levering was snel. Kortom ik zou jullie zeker aanraden voor als er iemand een laptop adapter nodig heeft.

Hier koop ik nog

Online direct geholpen via de chat, zeer goede communicatie. Lage verzendkosten en zeer vlug het correcte product geleverd. Kortom eerste klas service

Duidelijke website. Op tijd conform afspraak geleverd.

Bij de adapters is vermeld voor welke type laptops deze zijn. De adapter is op tijd, conform afspraak geleverd. De communicatie via website en mail was helder.

Super geholpen

Mijn adapter HP deed t niet meer en klantenservice heeft my prima geholpen. Volgende dag in huis !!

Snel en proactief

Zeer goed en snel geholpen met extra attentie voor specifieke situatie

Professioneel

Een uitstekende service zowel wat de firma betreft als de levering !

Top Service

Ik had de verkeerde adapter besteld, dit gemeld en de twee dagen later de juiste ontvangen. Top Service, bedankt Eric

Goede levering

Er was een controle vraag gesteld en de zending werd snel opgestuurd, helaas toch nog een verkeerde maar na de melding werd gelijk de juiste opgestuurd en hoefde niet eerst de foutieve geretourneerd te worden, hiervoor zat er een retourbon bij. Goede service voor een prima prijs.

Uitstekende service en levering

Uitstekende levering van het bestelde component, en binnen de gestelde leveringstermijn. Tevens wordt er bij twijfel nog een controle vraag gesteld, zodat men er zeker van is dat het juiste artikel geleverd gaat worden. Top.

Uitstekende service via chat

Betrouwbare leverancier van laptop adapters

Mijn adapter gaf kort na ingebruikname de geest. Na wat foto's van de adapter en laptop te hebben opgestuurd werd zonder problemen nog de zelfde dag een nieuwe adapter opgestuurd. Vriendelijke mensen en goede service !

Alles uitstekend

Prettig werkende website / bestel- en betaalproces. Ik koos voor een Zedar adapter, niet duur, voor een oudere laptop met een afwijkende aansluitplug. Adapter werkt uitstekend en is ook heel degelijk uitgevoerd.

I bought Adapter but they ignored my request to return it !

I sent the return form to them but they still ignoring me!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Met spoed adapters nodig die snel naar onze locatie werden gebracht.

Degelijke adapter aan scherpe prijs met snelle levering.

Zeer tevreden over de aankoop van mijn nieuwe laptop adapter!

Mooie adapter en snelle levering

De adapter is dezelfde die ik heb besteld op de site en deze werkt uitstekend. De levering was heel snel en heb de adapter dan ook in nette staat ontvangen. Ben er heel blij mee!

De gemaakte beloftes zijn gerespecteerd.

Snelle levering en goede online ondersteuning.

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!