Snel in huis

Tijdens mijn studie heeft de adapter het helaas begeven. Bij adaptersonline.nl vond ik de juiste adapter en tegen een aantrekkelijke prijs. De volgende dag ontving ik hem al geweldig! Ps nu nog hopen op de 50 euro cashback :)

GEWELDIGE SERVICE!!

Heb de bestelde oplader heel snel ontvangen en ben zeer tevreden over het product. Omdat ik zelf niet wist welke ik moest hebben heeft adaptersonline mij via de chat heel goed geholpen zo dat ik de juiste lader kreeg en dat ook nog binnen 1 dag. GEWELDIG TEVREDEN DUS!!!!

Perfect geholpen via website

Via de chat op de website de juiste oplader weten te bemachtigen. Snel en duidelijk geholpen, zeer makkelijk in gebruik. Mijn collega’s hebben hier inmiddels ook besteld en ontvangen!

Ik ben niet tevreden

De omschrijving van het product op de website en op de factuur is misleidend. Ik meende een Dell adapter te hebben gekocht. Op de factuur stond: Dell adapter met Zedar-plug. Ik kreeg een adapter van het merk Zedar. Er was geen snoertje naar het stopcontact bijgeleverd, ik wist niet dat dit onderdeel apart besteld moest worden.

prima materiaal en snelle levering

snelle levering .en mooi en goed materiaal .super bedankt

prettige ervaring met adaptersonline

De adapter heb ik voor 17.30 besteld en ontving dezelfde dag nog een mail met de track and tracé code. Vervolgens werd deze op de afgesproken dag afgeleverd en werkt de adapter naar behoren.

Snelle levering, maar bij het insteken van de stekker van de netwerksnoer, in het stopcontact waren de beide pootjes stuk. Heb een mail gestuurd over dit probleem En jawel binnen een dag kreeg ik het bericht, dat ze een nieuwe netwerksnoer is opgestuurd, alleen jammer dat deze een meter korter is

Perfect geholpen!

Ik was mijn adapter kwijt geraakt en had geen idee welke adapter geschikt was voor mijn laptop. Via de chat hulp gezocht en ik kreeg al snel antwoord. Gelijk de juiste adapter besteld, deze had ik de volgende dag in huis! Echt een top site!

teleurgesteld

Ik heb een adapter ontvangen zonder netsnoer! Hoe kan het dat er een half product wordt verstuurd.

6 dagen na bestelling nog niks ontvangen

Ik zou volgens Trak en trace op 23 mei 2020 mijn bestelling ontvangen vandaag 27 mei 2020 nog steeds niks ontvangen. Zelfs uit Duitsland is eerder binnen gekomen.

Niks ontvangen

Geen telefonisch contact te krijgen, beloofde levertijd zijn we ondertussen al lang en breed voorbij. Geen contact gehad van zowel adaptersonline niet als van PostNL. Fout ligt in dit geval ook niet bij PostNL want zij hebben nog altijd niks ontvangen. Ik hoop dat er binnen nu en heel snel contact wordt opgenomen met mij om tot een passende oplossing te komen

Niets bestellen - malafide bedrijf

Meer dan twee weken gewacht op mijn adapter. Een defecte laptopadapter moet snel vervangen worden, zeker nu! Na 1 week ergens anders besteld en snel geleverd. Bij Adaptersonline aangegeven dat ik de Bestelling niet meer wens te ontvangen. Geen reactie. Na 2 weken sturen ze alsnog een adapter. Nu blijkt dat retourkosten voor eigen rekening zijn en de bestelling binnen twee weken na bestelling geretourneerd moet worden. Nooit telefonisch kunnen bereiken, mondjesmaat emailcontact. Denk goed na voordat je bij dit bedrijf besteld. En pas op, ze hebben nog veel meer webshops!

Alles doet het prima, alleen werd het pakketje een dag later bezorgd dan vermeld.

Slecht geregeld

1e bestelde adapter werkte niet (ondanks de controle). Mocht deze retourneren ondanks buiten de tijd. In mail stond een link voor het bestellen juiste adapter. 2e adapter vanuit deze mail besteld. Bleek niet de juiste plug te hebben. Geretourneerd en alsnog correcte adapter besteld. In chat was door Eric van Adaptersonlin.nl was toegezegd dat de retourkosten terugbetaald werden. Daar komt men later weer op terug. Niets vergoedt dus. Heel slechte zaak.

Ik had een adapter besteld omdat ik die van mij kwijt was. Bestelling was keurig de volgende dag binnen. Toen vond ik mijn eigen adapter terug dus heb ik de bestelde adapter retour verzonden. Ook keurig binnen een paar dagen mijn geld terug op de rekening gehad

Super snel geleverd

Makkelijke website, goede service en snelle levering

Leveren niet

Je wordt goed geholpen met de keuze. Na bestelling en betaling meteen bevestigingsmail en t&t code en vervolgens hoor je niets meer. Post.nl geeft aan dat het wel aangemeld is maar niet afgegeven! Telefoon krijg je alleen een bandje. Kortom het stinkt

Netjes geholpen

Mijn nieuwe adapter ging helaas binnen 30 sec kapot nadat ik hem in gebruik nam. Contact opgenomen met de klantenservice en toen kreeg ik netjes een nieuwe opgestuurd, die het wel goed doet.

Volgende dag in huis? Nee, twee weken later pas.

Corona en PostNL de schuld geven, maar zelf niet bij PostNL aanleveren. En de belofte blijft gewoon op de website staan.

Spoedige levering. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Betrouwbaar bedrijf met een goed werkende site die zijn beloftes nakomt. Mocht ik ooit nog een oplader nodig hebben dan koop ik hem weer bij adaptersonline.nl.

Super snel geleverd!

makkelijk besteld en super snel geleverd!

Leveren niet

Betalen gaat wel snel genoeg. Maar leveren gebeurd niet!! Gelukkig via PayPal betaald zodat ik mijn centen kon terug eisen! De nummer klopt niet, en hun what's app ook niet!!

In het begin goede service, daarna erg slecht

Bij mijn eerste bestelling werd ik uitstekend geholpen. De oplader die ik had aangekregen werkte niet, maar na het sturen van een mailtje kreeg ik de volgende dag een nieuwe. Deze werkte echter ook niet. Hiervoor heb ik nog een mailtje gestuurd en weer was ik tevreden van de service. Ik kon een adaptor van een andere merk bestellen om het probleem op te lossen. Indien ik de andere twee opladers terug stuurde zou ik ook mijn geld hiervoor terug krijgen. Volgens de site en de bevestigingsmail zou ik deze nieuwe oplader de dag erna ontvangen. Het heeft echter 8 dagen geduurd voor deze oplader is aangekomen. In de tussentijd heb ik 3 mails gestuurd, een contactformulier ingevuld en 7 keer gebeld, maar nergens kreeg ik antwoord. De telefoonnummer op het factuur behoorde trouwens tot een vrouw die geen weet had van dit bedrijf. Dat mijn mails gewoon genegeerd worden en dat de oplader 7 dagen te laat was, vond ik erg professioneel. Ik heb als student volgende week examens en ik heb mijn laptop 2 weken niet kunnen gebruiken.

Bestelling gelukkig wel ontvangen

Na enkele weken heb ik mijn adapter uiteindelijk wel ontvangen. Het zou schelen als men in de communicatie had aangegeven dat de bestelling ca. een maand zou duren. Hoewel ik het snel nodig had, had ik het niet erg gevonden om een maand te wachten. Als het uiteindelijk maar wel wordt opgestuurd.

De communicatie was erg slecht.

Toch nog geleverd. De communicatie was slecht. Ze zouden moeten reageren op hun mail.

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!