Eerlijke prijs, compleet en goede kwaliteit

Binnen een dag geleverd, in originele verpakking met net snoer. Prima kwaliteit en een goede prijs

wel graag mailberichten beantwoorden!

Erg slecht

Ik heb een bestelling gedaan . Die bestelling is nog steeds niet uitgeleverd. Er is geen communicatie over de status van de bestelling vanuit de leverancier Adaptersonline.nl geweest. Absolute afrader om hier iets te bestellen.

Foutje goed opgelost

We bestelden een adapter met bijbehorend verlengsnoer. Bij levering bleek echter alleen het verlengsnoer in de doos te zitten. Na een berichtje naar de klantenservice werd de adapter direct nageleverd. Bedankt voor de snelle service.

NOOIT IETS KOPEN HIER

Ondanks het sturen van een foto leveren ze de verkeerde adapter. Erna geven ze niet meer thuis. Ben mijn geld kwijt want ze geven ook geen antwoord om een retour te sturen zodat ik mijn geld terugkrijg. Ze nemen niet op, reageren niet op apps/mails. KIJK GOED NAAR DE NEGATIEVE REVIEWS DIT IS HOE ZE WERKEN. Had ik achteraf ook moeten doen.

Ik heb geen paketje gekregen

er stond dat de pakje is bezorg er kwam niks

Prima adapter snelle levering

Snelle levering tegen goede prijs

Snelle levering tegen goede prijs

Fijn dat er gevraagd werd om een foto van de plug zodat ik meteen de goede adapter kreeg.

Uitstekende klantenservice

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd ik gecontacteerd met de vraag of ik een foto van mijn huidige adapter op kon sturen. Dit in verband met meerdere modellen voor mijn laptop. Erg fijn dat hier op voorhand aan gedacht wordt!

Super service!

ik zie door de bomen het bos niet bij al die adapters, maar krijg bij adapters online altijd het goede advies en zelfs een rechtstreekse bestellink van het type wat ik niet kan vinden. Wat een fijne service. Binnen twee dagen geleverd!

Kan beter

Na het bestellen van een adapter kreeg ik de vraag om een foto door te sturen. Voordat ik de foto op kon sturen kreeg ik al een mail met de bevestiging dat de adapter opgestuurd was. Bij ontvangst bleek het niet de goede adapter te zijn. Na 2 keer een mail gestuurd te hebben nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Pluspunten: de adapter werd snel geleverd Minpunten: de adapter past niet en er komt geen reactie op de mail.

Geen reactie op vragen

Op verschillende manieren geprobeerd om contact te krijgen met dit bedrijf voor advies en assistentie, echter zij reageren nergens op. Heel jammer..!

Alles goed

Computer werkt niet meer. Ik realiseerde me dat het probleem waarschijnlijk in de adapter zat. Ik bestelde op deze site. De adapter kwam heel snel, de computer werkt. Het is in orde.

Snelle levering, goed product

Eerst via de app advies gevraagd welke adapter er nodig was voor een oude laptop van 12j. Gelijk advies gekregen.. deze besteld en dag erna thuis. Top service

snelle en correcte levering

Enigzins tevreden

Bestelling is in 2 delen binnen gekomen. Had een volledig snoer besteld maar kreeg allereerst 1 gedeelte binnen. Bij de tweede bezorging was het een brievenbuspakket maar dat hing nog half buiten de brievenbus.

Goede prijs, snelle levering

Slecht

Pakketje nog niet ontvangen

I ordered my charger it's now almost 2 weeks I didn't receive it

I ordered a charger it's almost 2 weeks I didn't receive it

Slecht

Wij hadden een toetsenbord besteld. Mijn zei eerst dat hij aangeboden was aan de vervoerder,maar elke dag werd de levering opnieuw doorgeschoven. Contact opgenomen voor terugbetaling van ons geld, hier moesten we een aantal mailtjes aan wagen om ons geld terug te krijgen, dit lukte eindelijk door te dringen om naar de politie te gaan.

goeie service en snel

Het ging sneller dan ik verwacht had Prima

Zeer goed geholpen

Ik had een extra gong besteld maar die was defect, maar een mail gestuurd en er werd meteen een nieuwe gestuurd.

Ze denken mee en bij twijfel vragen ze nog even een foto te mailen zodat je echt de juiste adapter krijgt, top!

Tussendiepen 61 B

9206AC Drachten

0512-202126

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!