Super service!

ik zie door de bomen het bos niet bij al die adapters, maar krijg bij adapters online altijd het goede advies en zelfs een rechtstreekse bestellink van het type wat ik niet kan vinden. Wat een fijne service. Binnen twee dagen geleverd!

Kan beter

Na het bestellen van een adapter kreeg ik de vraag om een foto door te sturen. Voordat ik de foto op kon sturen kreeg ik al een mail met de bevestiging dat de adapter opgestuurd was. Bij ontvangst bleek het niet de goede adapter te zijn. Na 2 keer een mail gestuurd te hebben nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Pluspunten: de adapter werd snel geleverd Minpunten: de adapter past niet en er komt geen reactie op de mail.

Geen reactie op vragen

Op verschillende manieren geprobeerd om contact te krijgen met dit bedrijf voor advies en assistentie, echter zij reageren nergens op. Heel jammer..!

Alles goed

Computer werkt niet meer. Ik realiseerde me dat het probleem waarschijnlijk in de adapter zat. Ik bestelde op deze site. De adapter kwam heel snel, de computer werkt. Het is in orde.

Snelle levering, goed product

Eerst via de app advies gevraagd welke adapter er nodig was voor een oude laptop van 12j. Gelijk advies gekregen.. deze besteld en dag erna thuis. Top service

snelle en correcte levering

Enigzins tevreden

Bestelling is in 2 delen binnen gekomen. Had een volledig snoer besteld maar kreeg allereerst 1 gedeelte binnen. Bij de tweede bezorging was het een brievenbuspakket maar dat hing nog half buiten de brievenbus.

Goede prijs, snelle levering

Slecht

Pakketje nog niet ontvangen

I ordered my charger it's now almost 2 weeks I didn't receive it

I ordered a charger it's almost 2 weeks I didn't receive it

Slecht

Wij hadden een toetsenbord besteld. Mijn zei eerst dat hij aangeboden was aan de vervoerder,maar elke dag werd de levering opnieuw doorgeschoven. Contact opgenomen voor terugbetaling van ons geld, hier moesten we een aantal mailtjes aan wagen om ons geld terug te krijgen, dit lukte eindelijk door te dringen om naar de politie te gaan.

goeie service en snel

Het ging sneller dan ik verwacht had Prima

Zeer goed geholpen

Ik had een extra gong besteld maar die was defect, maar een mail gestuurd en er werd meteen een nieuwe gestuurd.

Ze denken mee en bij twijfel vragen ze nog even een foto te mailen zodat je echt de juiste adapter krijgt, top!

Wordt niet geleverd

Al 3 weken geleden besteld, geen enkele update, ze zijn telefonisch niet bereikbaar en tot op heden niks geleverd.

Super service.

Zelfs een mail gestuurd ter verduidelijking van de adapter, daardoor de juiste adapter ontvangen.

Heel behulpzaam

Nemen de tijd voor je en als ze twijfelen of je de juiste hebt wordt er netjes contact opgenomen. perfect.

Uitstekende service, snelle levering

Voor een oude laptop had ik een nieuwe adapter nodig Adapter online heeft mij Prima geholpen, de juiste adapter En ook snelle levering

Verkeerde levering, geen reactie

De verkeerde adapter wordt geleverd, sowieso later dan de levertijd, en een universele van zedar gehad ipv de originele die ik besteld heb en waar ik voor betaald heb. De 29e december meteen contact opgenomen, maar ik krijg geen reactie en ze zijn telefonisch onbereikbaar. Ik zit al twee weken zonder lader. De enige mails die je krijgt zijn vragen om beoordelingen. Mocht ik nog reactie en een passende krijgen zal ik nog de review updaten. Anders niet bestellen als je de origine adapter wilt

Uitstekende webshop stuk goedkoper dan de originele kabels en adapters

Had een adapter besteld voor mijn MacBook Pro . Was ruim € 80 goedkoper dan het origineel. De online bestelling was gemakkelijk en had de adapter binnen 2 dagen in huis.

Levertijd is slecht

Ik had een oplader nodig. Had er een paar bij bol gevonden maar die hadden een levertijd van 2 a 3 dagen. Toen vond ik adaptersonline.nl. Ze hebben voor 17:30 besteld is die dag nog verzonden. Nou daar betaal je zeker meer voor dan bij bol. Nou niet dus. De bestelling kwam pas 2 dagen na bestelling aan. Lekkere slogan zeg. Waardeloos!!!

Goede manier van bestellen en afhandelen helaas paste de adapter niet

Goede manier van bestellen en afhandelen helaas paste de adapter niet

Verkeerde product geleverd en daarna geen reactie meer

Ik heb voor mijn laptop de juiste oplader besteld maar jullie hebben de verkeerde geleverd. Jullie hebben mij gevraagd om te bevestigen dat ik de juiste had besteld, en dat was zo, maar toen ik heb aangegeven dat ik niet de juiste bezorgd heb gehad (dus niet degene die ik had besteld) werd het ineens heel stil. Dit is erg klote want ik kan de oplader die ik nodig heb niet in winkels kopen en ik moet morgen 3 weken weg. Echt klote service dus, vooral omdat jullie niet meer reageren

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!