Zeer positief

Vooral meedenkend, klantvriendelijk en professioneel. De website is duidelijk en de verzending van het bestelde erg snel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geen aanrader

Bij deze site betaal je de hele bestelling vooruit en je krijgt maar de helft geleverd . Ondanks diverse contactformulieren ingevuld te hebben geen reactie en per telefoon zijn ze ook niet bereikbaar diverse malen geprobeerd. Een ontevreden klant

Snelle levering en goed product

Het product is sneller bezorgd dan aangegeven, dat was een aangename verrassing. Het werkt goed en is als beschreven. Zowel de winkel als het product zijn aan te bevelen.

Waardeloos

Ik mijn adapter niet ontvangen en et wordt niet gereageerd.

rare gang van zalen

Ik had een oplader besteld van dell, 2 weken geleden. Kreeg eerst berichr dat hij verstuurt was daarna dat hij bezorgt zou worden de oplader kwam niet, toen zou hij de volgende dag komen, ook niet. vervolgens word ik gemailt of ik een foto heb van het punt waar de oplader in moet, een mail terug gestuurd mey de foto van het adapter punt. geen reactie terug, vervolgens kwam gister de oplader binnen, en qat denk je? de oplader is te groot! zit al twee weken te wachten ondertussen contact gezocht wordt niet terug gebeld of gemailt. en ook gewoon nog de verkeerde opsturen nadat ik een foto met het oplaad punt heb gestuurd? hoe kan dit zo slecht gaan? nu kan ik de oplader weer terug sturen wat me ook weer tijd en geld kost, vind het belachelijk. misschien dat ik nu is een reactie krijg na deze review. ik hoor het graag!

snelle en goede service!

correcte levering goed verpakt en snelle service.

Snel afgehandeld maar slecht verpakt

De adapter voor gebruik in het stopcontact was verpakt enkel in een plastic zakje - da’s niet zo best

Wat een klote bedrijf

Adapter besteld. Zou binnen 1 dag geleverd worden. Na 3 dagen niets ontvangen. E-mail gestuurd. Geen respons. Dag later Contactformulier ingevuld. Geen reactie. 2 dagen later gebeld naar what's app telefoonnummer. Niemand bereikbaar. Zie nu dat na de aankoop nog om extra informatie is gevraagd over de aankoop. Vraag dat soort dingen voor de aankoop (of geef aan dat dat voor kan komen) en ga niet direct een PostNL verzendcode aanmaken. Ik zit te wachten en hoor niets. Jullie zitten te wachten op mij en slapen rustig verder. Wat een klote bedrijf!

Eindelijk de juiste adapter

stroef

De bestelling van een extra gong bij mijn deurbel ging redelijk gemakkelijk. Behalve het door mij bestelde artikel werd nog een kabel aanbevolen. Nergens werd vermeld waarvoor dat was en wat dat te maken had met mijn bestelling. Ik probeerde daarover telefonisch contact te krijgen, maar er werd niet opgenomen. Ook twee keer een mail gestuurd, geen reactie. Uiteindelijk kreeg ik een reactie via WhatsApp: het is dezelfde gong als die er origineel bij zit. Niet echt een antwoord op mijn vraag. Toch maar besteld. Wordt donderdag (de volgende dag geleverd. Niets ontvangen. Vraag gesteld via Whatsapp: antwoord: "Ik denk dat het enige vertraging heeft opgelopen." (Nou, dat was wel duidelijk!) "We zitten midden in een verhuizing." "Hij is al wel mee gestuurd, ik ga het even doorzetten."PostNL meldt nog niets ontvangen te hebben. " Reactie: "Dat melden ze als het de scan niet heeft gehad inderdaad. Ik laat het uitzoeken". Twee dagen later het pakje ontvangen. Zonder gebruiksaanwijzing. Artikel OK, maar communicatie ronduit slecht.

Snelle professionele service

Online gemakkelijk de adapter kunnen vinden die ik nodig had voor een betaalbare prijs. Binnen no-time had ik na bestelling een mail om te dubbel checken welk type ik nodig had (blijkbaar zijn er twee varianten op de markt voor mijn type laptop). Daarna is dezelfde dag de adapter opgestuurd. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling binnen en ik woon in Frankrijk.

prima service

prima zaak, goede vak kennis.

Klantvriendelijkheid

Je wordt goed te woord gestaan. Enig puntje voor verbetering. Communicatie onderling. Ik kreeg 2 dezelfde artikel omdat er 2 afdelingen daarmee bezig waren.

Ruime keuze, goed advies

Titel zegt het al!

Ik heb nog niks ontvangen

Ik heb niks?

Een moeizame start

Na de bestelling en betaling niets meer gehoord. Na chat contact (kan geen telefoonnummer vinden) bleek dat de bestelling was blijven hangen in het systeem. Twee dagen later was de zedar extra gong in huis. Heel, maar wel wat summier verpakt. Geen gebruiksaanwijzing er bij. Was gelukkig wel terug te vinden in de originele handleiding.

Goede Lader

Snel geleverd en een goeie beschrijving.

Super bediening

Heel vlug reactie,zeer vriendelijk en een heel goede hulp bij het vinden van de juiste lader.echt kortom super service

De juiste adapter, voor een goede prijs en snel geleverd.

Slechte service

Via blokker bij dit bedrijf een difusser gekocht. 1e exemplaar werkte niet, geen reactie op mijn mail. Uiteindelijk via de klantenservice van Blokker een ander exemplaar ontvangen, ook deze werkt niet. Belofte van medewerker Adapter.online dar er direct een nieuwe difusser zou worden opgestuurd. Nog steeds niet ontvangen.

Volgens afspraak verzonden . Netjes verpakt Alleen jammer dat dan vervolgens post.nl het pakketje een paar dagen laat liggen

Top, snel en professioneel!

Zeer accurate info waarmee je snel de juiste keuze maakt met daarenboven een snelle levering van je bestelling.

Prima Adapter voor mijn laptop. werkt goed en is betaalbaar.

Waarschijnlijk was deze niet op voorraad i.v.m. bijna een week levertijd.

Zeer concurrerende prijs, snelle verzending

De prijs is zeer concurrerend, de verzending was snel en het product kwam overeen met de website. Werkt perfect, geen verschil te merken met de originele Apple adapter.

Fijn product

Makkelijk te installeren, goede beeld kwaliteit en een extra gong voor boven simpel aangesloten

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!