Perfect en snel

Adaptersonline dubbelcheckte ook nog even snel het preciese type adapter dat ik nodig had door een detailfoto van het plugje op te vragen : super professioneel, effectief en efficient.

niet zo best.

U hebt mij waarschijnlijk het verkeerde product toe gestuurd dus kan ik U niet beoordelen

Slecht, geen communicatie

Het heeft 14 dagen geduurd voor ik mijn bestelling ontving. Telefonisch contact is niet mogelijk, na diverse pogingen werd er gewoon niet opgenomen. Emailadres niet gevonden, alleen wattsapp was mogelijk. Alle hulde voor de meneer bij de app, toen was het binnen een dag geregeld.

Prima kwaliteit en snelle levering

Goed product, juiste prijs en snelle levering.

Bezorging kostte iets meer tijd dan gehoopt, maar verder alles prima

Snel, betrouwbaar en zeer servicegericht

Moeilijk verkrijgbare adapter hadden zij op voorraad. Ook nog even een snelle check of het de juiste laptop betrof. En zeer snel thuis gestuurd in goede beschermende verpakking.

goede adapter

adapter is prima, helaas niet de volgende dag bezorgd, vandaar 1 ster minder...goede prijs/kwaliteit verhouding

returned item has not been paid back after a month

I purchased a wrong adapter on April 4th, and once received, realized it is wrong and proceeded with the online return process and filled out the form and send back the item and paid for the shipment as well. Never received the money back and still trying to sort out the reutrn

Ik kreeg de verkeerde adapter toegestuurd, en na het invullen van het contact formulier werd direct de goede nagezonden. Top.

Uitstekende service en snelle verzending!

Voordat de adapter verzonden werd, heeft Adaptersonline eerst contact met mij opgenomen dat er twee verschillende versies van mijn laptop in omloop zijn, met een verschillende connectie voor de adapter. Om ervoor te zorgen dat ik een passende adapter kreeg verzocht met mij een paar foto's toe te sturen en hebben ze mij de correcte adapter toegezonden. Perfecte service!

Waardeloos, wel betaald, geen levering, geen contact mogelijk

In het verleden dezelfde adapter besteld. Helemaal prima. Nu is hij kapot en heb ik dezelfde besteld. Ging ook prima. Kreeg bevestigingsmail dat hij de volgende dag bezorgd zou worden. Bestelling kwam niet en is er nog steeds niet. De Track en Trace code laat zien dat hij aangemeld is maar nog steeds niet is aangeleverd bij Postnl. Waarom zou je dat doen. Nu probeer ik contact te krijgen via: Het contactformulier van de site, een eigen mail, Per telefoon, per chat op de site EN via whatsapp, en ik krijg gewoon geen enkel antwoord. Wel zijn ze erg goed in van het kastje naar de muur. Dus chatten mag wel, maar nu weer ineens niet over je bestelling, alleen advies. Dan moet je WA gebruiken, maar dat mag ineens ook alleen voor advies. Bellen kan wel, maar dan krijg je bandje, is iedereen bezet en moet je maar chatten (nee toch niet) of mailen. The run-around dus. Resultaat:Frustratie, Geld betaald, geen adapter (dringend nodig), geen enkele reactie op alle manieren waarop ik contact heb gezocht.

Goed gestructureerde website, veel en makkelijke betalingsopties en snelle levering.

Goed geholpen. Snel geleverd!

Via de app een persoon foto's gestuurd van mijn adapter en de volgende dag kon ik hem bestellen.

Zeer slecht!

Na anderhalve week nog steeds geen duidelijkheid en geen product mogen ontvangen.

Zaterdag besteld, maandag geleverd.

goede service

het bedrijf , denk met de klant mee, dit maak je niet vaak mee!!

nooit geleverd gekregen en geen contact

Ik heb 1.5 week geleden een oplader besteld. deze heb ik nooit geleverd gekregen. de klantenservice gaf aan even te mail, tot op heden geen mail terug gehad

Goede foto’s, duidelijke mails, snelle bezorging

Klantenservice chat doet het niet. Veel te lang gewacht op antwoord. Uiteindelijk verkeerde oplader.

Klantenservice chat doet het niet. Veel te lang gewacht op antwoord. Uiteindelijk verkeerde oplader besteld. Deze retour gezonden. Uiteindelijk per mail toch antwoord gehad. Uiteindelijk goede opladre besteld, maar wel 7 eur verzendkosten betaald voor de retourzending. Kan dus beter

Website misleidend

Levering was niet compleet. Het missende onderdeel werd een paar dagen later opgestuurd. Nu bleek dat snoer niet bij mijn adapter past , maar op een willekeurig andere ( mij onbekende ) adapter past. Als ik op de website een adapter selecteer( in dit geval een Apple) en de vraag verschijnt of ik een “bijbehorende netsnoer”wil. Dan verwacht ik niet een onbekend snoer. ( in het klein staat , dat deze niet op Apple producten past) maar waarom wordt dit snoer aangeboden als “bijbehorend” als ik een Apple adapter selecteer.

Goed en snel

Mijn bestelling was snel bezorgd en was veilig verpakt

Zeer slecht

Ik wacht al 11 dagen naar mijn adapter ze was mij gezegd 1 dag zit al zolang zonder laptop

Oplichters

Krijg incomplete bestelling binnen (adapter zonder kabel, die ik er wel bij heb besteld) en computer herkent de adapter niet. Wil retourneren maar krijg op geen enkele methode contact. Bestel hier niet!!

Top en snel geleverd

Een adapter voor de laptop besteld, snel geleverd en goede kwaliteit zeer tevreden bedankt.

Verzending dramatisch

Zit al meer dan 1,5 week op m’n adapter te wachten. Je wordt op de website over de streep getrokken met een snelle levertijd. Eenmaal betaald schuift de levering alleen maar op. Met het probleem alleen bij de vervoerder neerleggen schuif je de verantwoordelijkheid wel heel gemakkelijk af.

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.