Een moeizame start

Na de bestelling en betaling niets meer gehoord. Na chat contact (kan geen telefoonnummer vinden) bleek dat de bestelling was blijven hangen in het systeem. Twee dagen later was de zedar extra gong in huis. Heel, maar wel wat summier verpakt. Geen gebruiksaanwijzing er bij. Was gelukkig wel terug te vinden in de originele handleiding.

Goede Lader

Snel geleverd en een goeie beschrijving.

Super bediening

Heel vlug reactie,zeer vriendelijk en een heel goede hulp bij het vinden van de juiste lader.echt kortom super service

De juiste adapter, voor een goede prijs en snel geleverd.

Slechte service

Via blokker bij dit bedrijf een difusser gekocht. 1e exemplaar werkte niet, geen reactie op mijn mail. Uiteindelijk via de klantenservice van Blokker een ander exemplaar ontvangen, ook deze werkt niet. Belofte van medewerker Adapter.online dar er direct een nieuwe difusser zou worden opgestuurd. Nog steeds niet ontvangen.

Volgens afspraak verzonden . Netjes verpakt Alleen jammer dat dan vervolgens post.nl het pakketje een paar dagen laat liggen

Top, snel en professioneel!

Zeer accurate info waarmee je snel de juiste keuze maakt met daarenboven een snelle levering van je bestelling.

Prima Adapter voor mijn laptop. werkt goed en is betaalbaar.

Waarschijnlijk was deze niet op voorraad i.v.m. bijna een week levertijd.

Zeer concurrerende prijs, snelle verzending

De prijs is zeer concurrerend, de verzending was snel en het product kwam overeen met de website. Werkt perfect, geen verschil te merken met de originele Apple adapter.

Fijn product

Makkelijk te installeren, goede beeld kwaliteit en een extra gong voor boven simpel aangesloten

Perfect en snel

Adaptersonline dubbelcheckte ook nog even snel het preciese type adapter dat ik nodig had door een detailfoto van het plugje op te vragen : super professioneel, effectief en efficient.

niet zo best.

U hebt mij waarschijnlijk het verkeerde product toe gestuurd dus kan ik U niet beoordelen

Slecht, geen communicatie

Het heeft 14 dagen geduurd voor ik mijn bestelling ontving. Telefonisch contact is niet mogelijk, na diverse pogingen werd er gewoon niet opgenomen. Emailadres niet gevonden, alleen wattsapp was mogelijk. Alle hulde voor de meneer bij de app, toen was het binnen een dag geregeld.

Prima kwaliteit en snelle levering

Goed product, juiste prijs en snelle levering.

Bezorging kostte iets meer tijd dan gehoopt, maar verder alles prima

Snel, betrouwbaar en zeer servicegericht

Moeilijk verkrijgbare adapter hadden zij op voorraad. Ook nog even een snelle check of het de juiste laptop betrof. En zeer snel thuis gestuurd in goede beschermende verpakking.

goede adapter

adapter is prima, helaas niet de volgende dag bezorgd, vandaar 1 ster minder...goede prijs/kwaliteit verhouding

returned item has not been paid back after a month

I purchased a wrong adapter on April 4th, and once received, realized it is wrong and proceeded with the online return process and filled out the form and send back the item and paid for the shipment as well. Never received the money back and still trying to sort out the reutrn

Ik kreeg de verkeerde adapter toegestuurd, en na het invullen van het contact formulier werd direct de goede nagezonden. Top.

Uitstekende service en snelle verzending!

Voordat de adapter verzonden werd, heeft Adaptersonline eerst contact met mij opgenomen dat er twee verschillende versies van mijn laptop in omloop zijn, met een verschillende connectie voor de adapter. Om ervoor te zorgen dat ik een passende adapter kreeg verzocht met mij een paar foto's toe te sturen en hebben ze mij de correcte adapter toegezonden. Perfecte service!

Waardeloos, wel betaald, geen levering, geen contact mogelijk

In het verleden dezelfde adapter besteld. Helemaal prima. Nu is hij kapot en heb ik dezelfde besteld. Ging ook prima. Kreeg bevestigingsmail dat hij de volgende dag bezorgd zou worden. Bestelling kwam niet en is er nog steeds niet. De Track en Trace code laat zien dat hij aangemeld is maar nog steeds niet is aangeleverd bij Postnl. Waarom zou je dat doen. Nu probeer ik contact te krijgen via: Het contactformulier van de site, een eigen mail, Per telefoon, per chat op de site EN via whatsapp, en ik krijg gewoon geen enkel antwoord. Wel zijn ze erg goed in van het kastje naar de muur. Dus chatten mag wel, maar nu weer ineens niet over je bestelling, alleen advies. Dan moet je WA gebruiken, maar dat mag ineens ook alleen voor advies. Bellen kan wel, maar dan krijg je bandje, is iedereen bezet en moet je maar chatten (nee toch niet) of mailen. The run-around dus. Resultaat:Frustratie, Geld betaald, geen adapter (dringend nodig), geen enkele reactie op alle manieren waarop ik contact heb gezocht.

Goed gestructureerde website, veel en makkelijke betalingsopties en snelle levering.

Goed geholpen. Snel geleverd!

Via de app een persoon foto's gestuurd van mijn adapter en de volgende dag kon ik hem bestellen.

Zeer slecht!

Na anderhalve week nog steeds geen duidelijkheid en geen product mogen ontvangen.

Zaterdag besteld, maandag geleverd.

Tussendiepen 61 B

9206AC Drachten

0512-202126

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!