Verzending dramatisch

Zit al meer dan 1,5 week op m’n adapter te wachten. Je wordt op de website over de streep getrokken met een snelle levertijd. Eenmaal betaald schuift de levering alleen maar op. Met het probleem alleen bij de vervoerder neerleggen schuif je de verantwoordelijkheid wel heel gemakkelijk af.

Erg uitgebreide costumer service

Erg fijn dat gecheckt wordt of de adapter wel echt in mijn laptop past. Dat zorgt ervoor dat ik altijd de goede adapter heb.

verzending is dramatisch

Wacht nu al sinds zondag 27-11 op mijn adapter, zit thuis zonder werkende laptop en op de site van PTT komt nooit een update. Stap asjeblieft over op een andere vervoerder. Ga nu bij een ander bestellen en stuur dit pakketje terug.

alle verwachtingen nagekomen

slenne levering en product goedkoop en werkt

Vriendelijk en goed geholpen

Zeer ontevreden

Bestelling gedaan en niet ontvangen. Contact krijgen is op geen enkele manier mogelijk. Via chat, telefonisch etc etc. Na inspreken voicelmail nooit teruggebeld. Van alles geprobeerd. Al met al wel betaald maar niks geleverd gekregen ....

Ik heb een opladerdraadje besteld van 2m maar er zit zo’n draad om heen, ik dacht dat is handig maar raakt telkens in de knoop. Alles wat ik voor de rest heb besteld ben ik tevreden over!

Verkeerde geleverd en vervolgens onbereikbaar

Verkeerde verlengsnoer geleverd door hen. Via whatsapp gecontact maar geen reactie en telefonisch ook onbereikbaar.

Onbereikbaar

Ballentent, niet te bereiken, zelf voor terugstuur kosten opdraaien als ze niet goed werkend produkt leveren. Beantwoorden chat/Whatsapp/telefoon niet! Uiteindelijk mail contact maar stopt als je uitleg vraagt waarom je zelf retour moet betalen als product ondeugdelijk is.

Een prima adapter voor een leuke prijs.

Een originele Apple adapter is meteen aan de prijs. Deze adapter doet precies hetzelfde, en goedkoper.

Levering voldoet aan de verwachting

Snelle levering , product incl. verzendkosten is wel prijzig!

Scherpe prijs en snelle levering

Adapter voor McBook pro besteld. Scherpste prijs. Snelle en foutloze levering .

Oplader voor de laptop

Deze heb ik besteld en kreeg snel antwoord met de vraag om een foto te sturen van de laptop zodat ik de goede wel kreeg

Correcte service

Aangekochte Asus adapter was defect gegaan na paar maand. Werd zonder enige discussie vervangen op correcte en snelle manier

Slecht

Verkeerde adapter, na div. Mailtjes, die laat werden beantwoord en €7,25 lichter Spec naar NL gereden want in Duitsland €14,90. Geen antwoord op mijn vraag voor de goede adapter, Mac Book 13” van 2007, wel ALLEEN retour kosten voor eigen rekening verder niks. Als men dit service noemt zien ze mijn nooit meer. L.M.C. van Hoek.

Alleen maar positief

Nieuwe adapter voor mijn laptop besteld omdat ik de oude kwijt was geraakt met verhuizen. Mail ontvangen met een aantal vragen om er zeker van te zijn dat ik de juiste zou ontvangen. De volgende dag in huis tegen vriendelijke prijs.

Te laat

Adapter is op 20 september voor 17:30 besteld. Aldus de site had hij de volgende dag afgeleverd moeten worden (want voor 17:30 besteld). Hij is pas afgeleverd op 22 september. Nou snap ik dat vlak voor 17:30 een bestelling maken vrij laat is om hem op tijd te verwerken voor de volgende dag, maar maak dan ook niet een dergelijke belofte op de site...

Snel en goed.

Snel en goed.

Zeer slecht

Product besteld krijg je een track en trace code. 2dagen later nog niks ontvangen.dan krijg je een mail of je even een foto van de adapter plug en ingang laptop wil maken. Dit gedaan en terug naar hun gestuurd. Daarna nooit meer een reactie gekregen en pakket nog steeds niet ontvangen. Telefonisch niet te bereiken altijd t zelfde bandje. Mail geen reactie. Dus product wel betaald en niks ontvangen. Oplichters zijn ze.koop hier niks. Aangifte gaat vandaag of morgen de deur uit.

Makkelijk, duidelijke omschrijvingen waardoor zekerheid van bestelling. Goed adres voor hethaling

Snelle levering .

Ik was niet zeker welk type adapter ik nodig had, ben daarin prima geholpen, volgende dag had ik mijn nieuwe adapter in huis !

Geweldige service en fijne communicatie!

Fijn dat er iemand van tevoren even meedenkt (via WhatsApp) zodat je direct de goede adapter bestelt ;) Ik ben echt heel goed geholpen en het probleem dat ik had is direct opgelost! De communicatie via WhatsApp is heerlijk snel en heel prettig. En ik heb weer een goeie adapter voor mijn laptop!

supersnelle levering!

Snelle levering en goede informatieverstrekking

Ik heb een goede ervaring met het bestellen van een adapter. Aangezien er twee versie van de adapter bestaan werd er moeite gedaan om de juiste te leveren.

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!