Makkelijk, duidelijke omschrijvingen waardoor zekerheid van bestelling. Goed adres voor hethaling

Snelle levering .

Ik was niet zeker welk type adapter ik nodig had, ben daarin prima geholpen, volgende dag had ik mijn nieuwe adapter in huis !

Geweldige service en fijne communicatie!

Fijn dat er iemand van tevoren even meedenkt (via WhatsApp) zodat je direct de goede adapter bestelt ;) Ik ben echt heel goed geholpen en het probleem dat ik had is direct opgelost! De communicatie via WhatsApp is heerlijk snel en heel prettig. En ik heb weer een goeie adapter voor mijn laptop!

supersnelle levering!

Snelle levering en goede informatieverstrekking

Ik heb een goede ervaring met het bestellen van een adapter. Aangezien er twee versie van de adapter bestaan werd er moeite gedaan om de juiste te leveren.

Prima geholpen aan de juiste en betaaalbare adapters!

De service is naar mijn mening zeer goed. Voordat er wordt verzonden nog even contact of het echt om de juiste adapter gaat. Ik vind het geweldig. Bedankt, en zeker tot ziens!

WAARDELOOS!!!

"Uw bestelling ............. is onderweg" was de mail die ik 18-07-2022 ontving na een dag ervoor een bestelling EN BETALING te hebben gedaan. Na enkele dagen niets te hebben ontvangen toch maar eens gemaild en nog eens gemaild. Geen reactie!!!. Heb natuurlijk ook nog getelefoneerd!!! Probeer het maar eens voor de lol: levert evenmin een zinvolle reactie op!!!. Het is nu 7-07-2022 en nog steeds geen adaptor. Het enige pluspunt wat ik me kan bedenken bij dit bedrijf is de mooie website. Of is dat juist het lokkertje om je geld af te troggelen? Ik zie bij de reviews dat ik bepaald niet de eerste ben die min of meer belazerd is. Helaas! Dus kijk uit als je met dit bedrijf in zee gaat.

Vriendelijk en hulpvaardig

Ik heb een goede ervaring bij Adaptersonline gehad. Ze hebben ons goed geholpen en direk de goede adapter verzonden.

Prima webwinkel

Een adapter besteld, kwam zonder netsnoer, maar kon ik na navraag via mail via een link zo bijbestellen, makkelijk maar wel zonde van de extra verzendkosten

te slecht voor woorden!

wil je hier iets bestellen? lees onderstaande ervaring en denk nog even een keertje na! maken reclame: vandaag besteld, morgen in huis! nou dat werden al 3 werkdagen ipv 1... vervolgens werd het verkeerde geleverd (oke, dat kan gebeuren) geven aan dat de klantenservice tot 20.00u bereikbaar is. helaas om 17.00u was er al geen enkele medewerker meer beschikbaar. antwoordapparaat ingesproken met de vraag terug te bellen.... dit moeten ze nu een week later nog doen! diverse mails gestuurd met de melding dat er fout geleverd is en dat ik wil retourneren... reactie? tot op heden he-le-maal niks!!! dit ook al een week. wel heb ik in deze week tijd al 2x een mail gehad om een review achter te laten!! kortom... ik vind dit een enorm onbeschofte manier van werken, ik wacht nog steeds op een serieuze reactie! wel bekruipt mij steeds meer het gevoel om mijn verkeerd geleverde adapter persoonlijk te gaan terugbrengen... maar dan vanaf de straatkant door het raam van hun kantoor! om vervolgens naar binnen te lopen, iemand over de balie te trekken en mijn geld terug te vragen! waarschijnlijk kan ik na dit schrijven nog langer wachten op een reactie. ach het is niet anders, maar bij elke vraag of ik een review wil schrijven zal mijn reactie vernietigender zijn!

Wardelose service

9 dagen na mijn bestelling nog niks ontvangen en na tientallen pogingen geen enkele contact kunnen krijgen. Je komt niet verder dan een chat met robot. Hier bestel ik nooit meer wat.

Waardeloze service

Adapter besteld, wordt deze zonder stroomkabel geleverd!! Blijkt in de kleine lettertjes te staan! Advies ; verkoop je adapter met stroomkabel en zet in de kleine lettertjes dat je ook korting kan krijgen wanneer je de 220 kabel niet nodig hebt. Vervolgens vraag ik om de stroomkabel te mogen bestellen zonder weer de verzendkosten te betalen! Krijg ik tot 2 keer toe hetzelfde standaard antwoord dat ik zelf niet goed heb gelezen?! Tja het is immers ook zo logisch dat wanneer je bv een fiets koopt dat je in de kleine lettertjes dient te lezen dat je wel even het stuur apart dient aan te schaffen toch??? Waardeloze marketing en waardeloze service!!! Tip 2 Ieder die niet de lettertjes leest; stuur ze een email of ze zeker zijn geen 220 snoer te wille n?

Goede informatie, maar bereikbaarheid niet optimaal.

Deskundig advies gehad in een prettig gesprek. Tijd van 90 min. voor advies wordt als voldoende ervaren. Rapportage en inzichtelijkheid is goed.

Mijn ervaring is gewoon Goed

Mijn ervaring is gewoon Goed, mooi dat er nog een mailtje kwam over de aansluiting

's avonds laat nog advies via chat! Precies de juiste adapter besteld en gekregen. USb-snoer inclusief (bij alle andere winkels ruim 15 euro extra...)

echt slecht

ik heb op 1 juli laptoplader besteld en na twee weken wachten nog niet gekomen.

Eenvoudige manier om het juiste artikel te vinden.

Fantastische service

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik nog benaderd door de klantenservice om te checken of het type adapter echt de juiste was. Bleek niet zo te zijn dus ze hebben dit nog voor me veranderd. Volgende dag had ik de juiste versie in huis!

Goede service.

Lader voor de laptop gekocht. Er bleken 2 verschillende soorten aansluitingen te zijn en ik kreeg van te voren een mail met de vraag of ik een foto van de aansluiting wilde mailen zodat ik de juiste lader zou ontvangen.

Goede service, en klantvriendelijk.

Eerste bestelling, fijne service door extra en productinformatie.

Slecht

Ik heb contact met ze opgenomen over de betreffende oplader die ik nodig had voor mijn laptop. Heb een foto gestuurd van de ader die kapot was. Vervolgens heb ik precies degene besteld die ze aangeraden hebben. Bij ontvangst zag deze adapter er al anders uit als mijn originele, maar afgaand op het advies heb ik hem toch aangesloten. Toen maakte deze oplader kortsluiting: de stoppen vlogen eruit en de stroom viel uit in het huis. Uiteindelijk heb ik een andere oplader besteld (ergens anders) waardoor ik mijn laptop weer kon opstarten. Wat blijkt? Mijn toetsenbord is door dit incident kapot gegaan! Vervolgens heb ik appjes en mails gestuurd, maar is de betreffende organisatie onbereikbaar. Schandalig!

2x keer niet de goede adapter ontvangen

2x foto's gestuurd via Whatsapp en 2x keer niet de juiste adapter ontvangen. bij de laatste keer contact zelfs geen reactie meer ontvangen.

Gewèldig

Mij adaptor viel in een emmer water. Binnen 24 uur kon ik weer verder werken. Hoe mooi is dat

juiste levering

goede adapter, snelle levering

Je besteld gauw de verkeerde

Het is lastig in de schatten welke kabel geschikt is, ook al weet je het computertype. Er is ook geen tel bekend voor vragen. Chatten is onhandig. Heb je een verkeerde kabel gekocht dan kost je dit 2x verzendkosten. Let op, aansluitsnoer op het netwerk zit er vaak niet bij. Samengevat, meer duidelijkheid en service geboden!

Tussendiepen 61 B

9206AC Drachten

0512-202126

Over Adaptersonline.nl

Adaptersonline is de grootste online leverancier van Nederland op het gebied van laptop adapters. Met een aanbod voor meer dan 90.000 verschillende laptops. Van merken zoals Asus en HP, bij ons bent u aan het juiste adres voor uw laders. Bestel nu gemakkelijk, veilig, en snel op Adaptersonline Tevens bent u bij ons verzekerd van een scherpe prijs, bij ons betaald u nooit te veel!